Ste naveličani preklapljanja med programsko opremo in ukvarjanja z nezadovoljivimi komunikacijskimi rešitvami? Preizkusite LiveAgent in izkusite, kako je delati z večkanalno, popolnoma opremljeno programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. Ponuja sistem izdajanja vstopnic, ki vam lahko pomaga komunicirati prek e-pošte, klepeta v živo, klicnega centra, družbenih medijev, aplikacij za sporočanje in baze znanja. Prijavite se za našo brezplačno preskusno različico in pridobite izkušnjo LiveAgent še danes!
Programska oprema službe za pomoč
Sodobna podjetja se morajo pogosto ukvarjati s povpraševanjem strank, zato je potrebna učinkovita komunikacija. Poenostavite komunikacijo s strankami še danes in brezplačno preizkusite LiveAgent!
Večkanalno izdajanje vstopnic prek vseh priljubljenih komunikacijskih kanalov
Primeri uporabe
LiveAgent uporabljajo številna podjetja po vsem svetu, v vseh panogah in v številnih primerih uporabe. Podjetjem pomaga izboljšati komunikacijo s strankami v storitvah za stranke, podpori za stranke, IT podpori in drugih oddelkih.
Učinkovita večkanalna komunikacijska orodja na enem mestu
Programska oprema službe za pomoč uporabnikom LiveAgent ponuja raznolik in večnamenski nabor orodij in funkcij za vsak poslovni scenarij.
Naš najsodobnejši sistem izdajanja vstopnic lahko obravnava katero koli vrsto komunikacije in jo shrani v naš univerzalni nabiralnik. Vsako vrsto sporočila lahko spremeni v vstopnico, hkrati pa ohranja vse organizirano.
Hibridna komunikacija iz katerega koli kanala, vse na enem mestu
Enostavno shranjevanje in organiziranje vaše komunikacije
Klepet v živo LiveAgent je enostaven za implementacijo in zelo učinkovit na vseh vrstah spletnih mest. Pomaga vam lahko pri reševanju poizvedb veliko hitreje kot drugi posli, hkrati pa je neverjetno priročen za stranke.
Hitro in enostavno implementirati na katero koli spletno mesto
Neprimerljiva komunikacijska hitrost in zelo priročno
Klici ostanejo, saj so najboljše orodje za bolj osebne pogovore. LiveAgent ima dohodni klicni center, ki ga je mogoče integrirati v vaš sistem z vsemi priljubljenimi storitvami VoIP.
Zapletene težave rešujte po telefonu namesto tipkanja
Primerno za podporo, pa tudi za številne druge primere uporabe
Družbeni mediji so bistveni za širjenje besede in vaše blagovne znamke. Pojdite tja, kjer vaše stranke preživijo največ časa z našimi integracijami Facebook, Twitter, Instagram, Messenger, Viber in WhatsApp.
Zagotovite podporo na priljubljenih kanalih družbenih medijev
Razširite besedo in pojdite tja, kjer so vaše stranke
Baza znanja vam lahko pomaga prihraniti čas in zmanjšati število dohodnih zahtev strank. Je vaš idealen partner za podporo brez povezave in zagotavljanje pomembnih informacij za vsak primer uporabe.
Deli pomembno znanje s svojega portala
Zunanji, notranji & razpoložljive možnosti baze več znanja
Vsak kanal LiveAgent je podprt z vrsto uporabnih funkcij za izboljšanje vašega poteka dela.
Upravljanje opravil
Ali iščete način, kako izboljšati upravljanje opravil in se bolj osredotočiti na pomembne stvari? Funkcije pravil LiveAgent vam lahko pomagajo in naredijo organizacijo in upravljanje opravil malo malico. Uporabite ga za samodejni prenos in reševanje prijav, dodajanje oznak in še veliko več. Prihranite nekaj časa in se osredotočite na pomembno.
Avtomatizirajte opravila in poteke dela s pravili
Prihranite več časa in se osredotočite na pomembnejša opravila
Funkcije poročanja
LiveAgent samodejno sledi vsemu, kar se dogaja znotraj vaše virtualne službe za pomoč uporabnikom, tako da lahko pridobite pomembne podatke in jih uporabite za izboljšave. Izmerite vse pomembno, od uporabe posameznega kanala in uspešnosti agentov do števila rešenih prijav, tekočih klepetov in ocen agentov.
Odkrijte funkcije poročanja
Programske integracije
Če želite poenotiti potek dela in porabiti manj časa za preklapljanje med aplikacijami, vam lahko LiveAgent pomaga v številnih scenarijih. Podpira več kot 200 integracij z drugimi programskimi rešitvami, vključno s programsko opremo CRM. Poleg tega ima LiveAgent vgrajeno funkcijo CRM, ki vam lahko zagotovi bistveno funkcionalnost CRM.
Upravljanje odnosov
Vedno dobite vrhunsko podporo ekipe LiveAgent. Naša ekipa za podporo strankam je na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu, da vam pomaga na kakršen koli način. Pišite nam po e-pošti, klepetu v živo ali nas pokličite in potrudili se bomo, da vam pomagamo. Lahko pa si ogledate našo bazo znanja, kadar koli jo potrebujete.
Enostavna implementacija
LiveAgent je prejel nagrado za najhitrejšo implementacijsko programsko opremo, zahvaljujoč enostavni namestitvi in uvajanju v večini poslovnih scenarijev. Poskrbeli smo, da bo LiveAgent enostaven za uporabo, in naše nagrade vam to lahko potrjujejo. Preizkusite in preverite, kako enostavno je začeti uporabljati LiveAgent.
Finančno zdravje
Dokazano je, da je večja verjetnost, da bodo stranke porabile več denarja v vašem podjetju, če dobijo odlično podporo strankam. Ne varčujte s komunikacijo in pridobite konkurenčno prednost zahvaljujoč priročni večkanalni podpori.
Upravljanje težav
Manj preklapljanja med aplikacijami, boljša organizacija komunikacije, hitri odgovori in še veliko več je del dogovora, ki ga dobite z LiveAgentom. Naša orodja in funkcije so tu, da vam pomagajo, da delo po svojih najboljših močeh opravljate bistveno hitreje kot kadar koli prej.
Odkrijte univerzalni nabiralnik
Zadovoljstvo strank
Izkušnja strank in zadovoljstvo strank gresta z roko v roki. LiveAgent vam lahko pomaga pri obeh in vam pomaga privabiti več strank, ki se vračajo v vaše podjetje. Ključna je hitra in učinkovita komunikacija, ki je na voljo prek vseh priljubljenih komunikacijskih kanalov.
Časovno učinkovita rešitev
Nehajte zapravljati čas z neučinkovitimi rešitvami in si dajte več svobode. LiveAgent lahko združi vaša orodja v eno priročno nadzorno ploščo za enostaven dostop, ki vam omogoča obravnavanje več zahtev strank z boljšim časom reševanja.
Rešitev za prihranek denarja
Ločeno plačevanje namenskih profesionalnih rešitev je lahko zelo drago. Poenoten večkanalni nabor orodij LiveAgent vam lahko ponudi vse, kar potrebujete, za manj denarja in s hitrejšo implementacijo kot druge rešitve, ki bi jih morali kupiti posebej.
Prijavite se za našo brezplačno 14-dnevno preskusno različico in izkusite delo z večkanalno programsko opremo službe za pomoč uporabnikom z vsemi funkcijami
»K vsaki stranki pristopite z idejo, da ji pomagate rešiti težavo ali doseči cilj, ne pa s prodajo izdelka ali storitve.« – Brian Tracy
Andrej Saški
Vodja prodaje
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team