LiveAgent predstavlja 20 najboljših programov za podporo strankam v letu 2022. Programska oprema omogoča učinkovito komunikacijo, analitiko, avtomatizacijo in izboljšanje produktivnosti. Vključuje nasvete za izbiro najboljših rešitev.
Programska oprema za podporo strankam je ključ do izjemne izkušnje strank. Pravi izziv je pa najti pravo opremo, ker večina ponudnikov ponuja podobne funkcije in obljublja dosego enakih ciljev. Da bi vam pomagali izbrati najboljšo programsko opremo za vaše podjetje, smo sestavili seznam najboljših rešitev za podporno službo v letu 2021. Primerjali bomo funkcije, cene in ocene strank s pomočjo neodvisnih ocenjevalnih spletnih strani.
Programska oprema za pomoč strankam omogoča komunikacijo s strankami preko različnih komunikacijskih kanalov. Vsak program različno upravlja s prihajajočimi zahtevki. Večina pa spremeni sporočila strank v vstopnice in jih shranjuje v deljenem, centraliziranem predalu.
Kot že ime pove, je ta programska oprema v prvi vrsti namenjena podpori strankam. Lahko pa se uporablja tudi v prodaji, računovodstvu, IT ali marketingu. Takšna programska oprema pa ne pomaga le klasičnim podjetjem. Zelo uporabna je tudi za neprofitne organizacije, vladne agencije in izobraževalne ustanove.
Programska oprema za pomoč strankam vsakodnevno povezuje komunikacijske kanale, kot so: elektronska pošta, telefon, klepet v živo, družbena omrežja, aplikacije za pošiljanje sporočil in celo portale za stranke.
Ko stranka preko teh kanalov kontaktira vaše podjetje, sistem samodejno ustvari vstopnico. Če vas stranka kontaktira preko realnočasovnih komunikacijskih kanalov, kot sta telefon in klepet v živo, bo sistem samodejno opozoril navzoče agente. Ko se agent javi na telefon ali priključi klepetu, lahko takoj začne s komunikacijo v realnem času.
Če vas pa stranka kontaktira preko elektronske pošte, družbenih omrežij ali druge aplikacije za pošiljanje sporočil, pa bo sistem samodejno ustvaril vstopnico in jo dodelil določenemu oddelku oziroma agentu (odvisno od prednastavljenih kriterijev).
Podjetja in organizacije, ki ne uporabljajo te tehnologije, pogosto doživljajo nezadovoljstvo in odtekanje strank, ker mnoga sporočila strank zdrsnejo skozi razpoke ali nanje ne odgovori dovolj hitro.
Tak sistem omogoča podjetjem in organizacijam izboljšati komunikacijske procese s strankami, ker shranjuje vsa sporočila na enem mestu in nadzorovanje naprav in različnih računov ni več potrebno. To podjetju prihrani čas in izboljša produktivnost in odzivnost, kar vodi k večjemu zadovoljstvu strank.
Programska oprema za podporo strankam lahko preprosto nadomesti vašo spletno pošto ali poštne odjemalce, kot so Gmail, Outlook in Mail. Ponuja več funkcionalnosti in prilagodljivosti ter presega zgolj pošiljanje in prejemanje e-pošte.
Programska oprema za podporo strankam omogoča napredno kolaboracijo, posredovanje elektronske pošte, prilagodljive predloge, profile strank, segmentacijo strank in monitoriranje SLA. Preprečujejo tudi “trčenje” agentov, kar pomeni, da agenti ne zapravljajo časa z reševanjem istih vstopnic ali izbrišejo delo drugega agenta.
Klepet v živo je priljubljen komunikacijski kanal za 42% spletnih kupcev, ker je enostaven in dostopen. Namesto iskanja kontaktnih informacij vas stranke hitro lahko kontaktirajo s pritiskom na gumb na vaši spletni strani.
Klepet v živo je tudi odlično proaktivno orodje za podporo strankam za reševanje težav v realnem času, ki jih lahko stranke doživljajo med brskanjem po vašem spletnem mestu ali poskusom odjave.
Odlična programska oprema za storitve za stranke bi morala vsebovati zmogljivosti klicnega centra, ker zagotavlja prilagodljivost in znatne prihranke. Na primer, namesto da bi porabili denar za strojno opremo in mednarodne klicne minute, lahko zagotovite podporo po vsem svetu po dostopni ceni.
Čeprav mnogi potrošniki raje uporabljajo digitalne kanale, je klic še vedno najboljša možnost za težave, ki zahtevajo hitre rešitve. Pogovor s predstavnikom za podporo lahko zagotovi, da se obe strani razumeta in da ni nesporazumov.
Pripadniki generacije Z imajo najraje komunikacijo preko družbenih omrežij, ker gre za kanal, ki je vedno “prižgan”. Ostale skupine potrošnikov pa izkoristijo družbena omrežja, kot zadnjo možnost, če ne morejo stopiti v stik s podjetjem preko ostalih kanalov.
Pomembno je omeniti, da ni nujno, da je vsako podjetje prisotno na vsaki platformi. Vendar pa večina potrošnikov pričakuje, da ima večina podjetij, organizacij in izobraževalnih ustanov aktivno stran na Facebooku, Instagramu in Twitterju, na katero se lahko obrnejo za podporo strankam.
Aplikacije za pošiljanje sporočil, kot so Messenger, Viber, WhatsApp, LINE in Signal postajajo vedno bolj popularne, ker omogočajo enostavno komunikacijo s podjetji. Poleg tega pa so to aplikacije, ki jih večina strank pozna, saj jih uporablja tudi za komunikacijo s sorodniki in prijatelji.
Poleg tega aplikacije za sporočanje od uporabnikov ne zahtevajo, da čakajo na čakanju ali da se aktivno vključijo v pogovor s strankami. Namesto tega se lahko stranke odzovejo ob svojem času in še vedno prejmejo razmeroma hitre odgovore na svoja vprašanja.
Sodobna stranka ne želi izgubljati časa s stikom s službo za stranke. Namesto tega samostojno iščejo odgovore na vprašanja svojih strank, tako da na vašem spletnem mestu iščejo pogosta vprašanja, preverjene forume skupnosti ali kakršne koli sorodne vire.
Če imate namensko skladišče znanja, ki opisuje osnovne postopke, politike ali navodila, lahko znatno zmanjšate količino zahtevkov in zmanjšate pritisk na vaše zaposlene.
Uporaba programske opreme za podporo strankam koristi vašemu podjetju na več načinov. Naj jih naštejemo le nekaj: zmanjšanje opuščanja polnih košaric, večanje zadovoljstva strank, povečanje prihodkov in zvestoba strank.
Razlog, zakaj lahko s tem orodjem za pomoč strankam storite toliko, je, da je vsestransko. Uporabljajo ga lahko univerze, ponudniki zdravstvenih storitev, finančne institucije, podjetja e-trgovine, startupi SaaS in vse vmes za doseganje različnih ciljev. Poleg tega je rešitev popolnoma prilagodljiva, razširljiva in prilagodljiva, tako da je uresničitev vaših sanj le vprašanje pravilne nastavitve vaše rešitve za podporo strankam in njene uporabe v največji možni meri.
Najboljši način, da utrdite odnose s strankami je, da jim ponudite personalizirano storitev (podporo). Podporna programska oprema je idealno orodje za to, ker je celoten proces zelo enostaven. Nobene potrebe ni po iskanju tvitov ali komentarjev preden se vključite v pogovor s stranko. Namesto tega enostavno odgovorite na vsako sporočilo iz vašega univerzalnega predala.
Kar zadeva personalizacijo, vam lahko pomaga programska oprema za podporo strankam, saj poleg njihovih sporočil shranjuje bistvene podatke o strankah. Če imate vse kontekstualne informacije združene na eni nadzorni plošči, lahko preprosto zagotovite hitro, dobro poznano in prilagojeno storitev ter hkrati okrepite odnose s strankami.
Zahvaljujoč samodejnemu preusmerjanju vstopnic, bodo sporočila vaših strank vedno dodana agentu, ki je se najbolje spozna na področje strankine težave. Tako lahko, z odpravo morebitnega čakanja na razrešitev, izboljšate odzivni čas za skoraj 23%.
Poleg tega lahko svojim strankam zagotovite možnosti podpore v realnem času, kot je klepet v živo, pomagate več strankam in hitreje rešite več težav.
Pridobivanje zvestih strank in izboljšanje njihovega zadovoljstva je enostavno. Z večkanalno programsko opremo za podporo lahko proaktivno rešujete težave vaših strank. Proaktivna vabila h klepetu v živo pridejo prav, ko so stranke na vaši spletni strani pripravljene na zaključek nakupa in pri tem potrebujejo pomoč. Programska oprema vam tudi pomaga določiti pravi trenutek, da začnete klepet s stranko, ker spremlja, katere strani stranke obiskujejo in koliko časa ostanejo na njih.
Večina strank želi razrešiti svoje težave samostojno in brez pomoči podporne službe. Če ponudite svojim obstoječim in potencialnim strankam samopostrežno podporo, ki vsebuje različna navodila, odgovore na pogosta vprašanja in celo forum, lahko znižate vaših agentov in izboljšate izkušnjo vaših strank. Ko bodo stranke same našle odgovore na svoja vprašanja, ne bodo imela razloga, da vas kontaktirajo in čakajo na odgovore vašega osebja.
Orodje, kot je gamifikacija, lahko poveča produktivnost agentov, ker prinese na delovno mesto igralne elemente. Agenti lahko dosegajo razne rekorde, dobivajo značke (priznanja) in napredujejo po nivojih, povečujejo produktivnost in spodbujajo zdravo tekmovalnost med ekipami in posamezniki.
Vsakodnevno reševanje težav strank je zelo velik izziv in lahko pripelje do izgorelosti agentov. Programska oprema pa vsebuje funkcije, ki olajšajo delo agentov in spodbudijo produktivnost. Avtomatizacija omogoča agentom, da se osredotočajo na kompleksne težave strank in ne na ponavljajoča se opravila, kot so menjava statusa vstopnic in sledenje neodgovorjeni elektronski pošti.
Medtem, ko je ena programska oprema primerna za eno podjetje, je lahko povsem neprimerna za drugo. Pomembno je vedeti, da ima vsako podjetje drugačne potrebe in želi doseči drugačne cilje. Enemu podjetju je lahko dovolj enostavna programska oprema za klepet v živo, drugo podjetje pa potrebuje kompleksno rešitev, ki podpira večkanalno komunikacijo.
Preden izberete ali samo raziskujete programsko opremo za podporo strankam, morate razumeti svoje cilje in potrebe. Pomislite, kaj želite s to opremo doseči in upoštevajte tudi svoj proračun. Lahko se zgodi, da bo idealna izbira za vas predraga. Ko boste vedeli, kaj potrebujete in določili finančna sredstva, lahko začnete z raziskovanjem možnosti, ki so na tržišču.
Da bi dobili iz programske opreme kar največ, svetujemo, da izberete sistem, ki vsebuje večino (če ne vseh) naslednjih funkcij.
Prepričajte se, da bodo kanali, ki jih želite povezati z vašo programsko opremo za podporo, podprti. Na primer, če želite klicati in prejemati telefonske klice, se prepričajte, če vaša oprema vsebuje klicni center.
Če želite podpirati svoje stranke preko aplikacij, kot so Facebook Messenger ali WhatsApp, se prepričajte, da programska oprema ponuja ustrezno integracijo teh aplikacij.
Ne odločite se za programsko opremo, ki ne ponuja vgrajenega CRM. Z dostopom do podatkov vaših strank v okviru programske opreme za podporo boste prihranili čas, ki bi ga porabili za prijavo in odjavo iz različnih aplikacij.
Samodejna distribucija vstopnic zagotavlja, da bodo prihajajoče vstopnice vedno dodeljene najbolj primernemu agentu ali oddelku. Zagotavlja tudi, da vstopnice nikoli ne bodo ostale neodgovorjene.
Avtomatizacijska pravila lahko izboljšajo potek dela podporna službe in interakcijo s strankami. Z avtomatizacijo določenih procesov in opravil, kot je pošiljanje nadaljnih elektronskih sporočil, lahko vaši agenti prihranijo čas in denar. Prihranjen čas je lahko izkoristijo za kompleksnejša vprašanja strank, denar pa se lahko porabi za izobraževanje agentov ali reklamne kampanje.
Prepričajte se, da ima sistem, ki ga boste izbrali, aktivne integracije z orodji, ki jih uporabljate na dnevni ravni. Bistvo programske opreme za podporo je izboljšanje vaše produktivnosti in zmanjšanje števila drugih orodij, ki jih uporabljate. Z integracijo drugih aplikacij, kot je recimo Shopify, imate vpogled v naročila/stornacije neposredno v vaši programski opremi za podporo strankam.
Imeti vpogled v točne podatke pomaga vsakemu podjetju pri izboljšanju prodaje, marketinga in podpornih procesov. Če vidite, da imate veliko zgrešenih klicev v času kosila, to lahko pomeni, da morate povečati število agentov v tisti izmeni, ker je to za vas vrhunec dneva in stranke predolgo čakajo v vrsti.
Gamifikacija pa po drugi strani spodbuja zdravo tekmovalnost v vaši podporni ekipi. Z nagrajevanjem z nagradnimi značkami bodo agenti vaše podporne službe motivirani in bodo bolje opravljali svoje delo. Izboljšana produktivnost se bo poznala pri številu rešenih vstopnic in hitrosti. To pa vam lahko prihrani denar in hkrati izboljša zadovoljstvo strank.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
V mislih imejte svoj proračun in koliko ste pripravljeni plačati. V mislih imejte, da zna biti najbolj priljubljena programska oprema za podporo strankam kar draga. Namesto, da bi plačevali visoko ceno za trendovsko znamko ali pa celo pomislili, da je oprema za podporo strankam predraga, premislite o alternativnih rešitvah. Veliko alternativnih podpornih sistemov ponuja brezplačen paket, ki ima pogosto celo več funkcij od plačljive konkurence.
Raziščite, če programska oprema, ki jo želite, ponuja brezplačno, večjezično, 24/7 podporo skozi celo leto. Preverite tudi, če ponujajo samopostrežno pomoč in če želite iti še korak dlje, jih kontaktirajte preko klepeta v živo ali elektronske pošte, da boste videli, koliko časa potrebujejo za odgovor. S preizkusom njihove odzivnosti boste videli, kakšna bo njihova storitev, če boste nekoč postali njihova stranka.
Preglejte kakšne vrste podpore ponuja vsak ponudnik. Če imate radi podporo preko klepeta v živo, se prepričajte, če ponudnik ponuja podporo preko klepeta v živo. Če pa raje govorite preko telefona, ugotovite, če ima ponudnik brezplačno kontaktno telefonsko številko in če ponuja pomoč v primernem času, glede na vaš časovni pas.
Veliko podjetij se sooča s sezonskimi spremembami, to pa vpliva na število podpornih agentov, ki jih morajo zaposliti. Primer so podjetja v turistični industriji, ki imajo največ dela poleti in morajo takrat zaposliti dodatne agente za odgovarjanje na visoko število elektronskih sporočil, klepetnih sej in klicev.
Podobno je s spletnimi trgovinami, ki imajo večji pritok vstopnic ob določenih dogodkih v letu (Črni petek). Zato je zelo pomembno imeti fleksibilno programsko opremo za pomoč strankam, ki vam po potrebi omogoča dodajanje in odstranjevanje podpornih agentov.
Rastoča podjetja tudi lahko pridobijo z uporabo fleksibilne programske opreme za podporo. Dobro je vedeti, da se sistem, ki ga uporabljate, lahko v prihodnje po potrebi razširi in vam ne bo povzročal težav, ko boste morali zaposliti vedno več agentov.
Preučite tudi omejitve vsake programske opreme. Ali si želite uporabljati določene funkcije pa jih programska oprema ne podpira? Ali ne ponuja dovolj integracij? Postavljanje takšnih vprašanj je zelo pomembno, ker lahko omejitve hitro vplivajo na vaše delo, s tem pa tudi na zadovoljstvo vaših strank.
Raziščite tudi, kakšne vrste sodelovanja so možne. Ali programska oprema, ki jo želite, ponuja notranje klice in klepet? Kaj pa notranje vstopnice, zasebni zapiski in zaznavanja “trka” agentov? Vedite, da mora programska oprema za podporo strankam lajšati podporne procese in tudi lajšati sodelovanje z vašimi kolegi.
LiveAgent je večkanalna programska oprema za podporo strankam, ki je primerna za podjetja vseh velikosti. Primerna je za mala podjetja, ki se želijo širitve, kot tudi za velike korporacije. LiveAgent je za vas rešitev, ki ponuja vse-v-enem. Sistem je popolnoma prilagodljiv in ponuja svojim uporabnikom odlične avtomatizacijske in kolaboracijske možnosti.
Vsebuje več kot 140 funkcij za podporo strankam in dolg seznam integracij z ostalimi aplikacijami.
Na platformah za ocenjevanje programske opreme, uporabniki LiveAgent hvalijo predvsem vsestranskost programske opreme in neverjetno podporno ekipo. Poleg tega pa uporabniki obožujejo številne funkcije in integracije, ki so na voljo. Z LiveAgent se lahko lotijo nalog, katerih se, s prejšnjo programsko opremo, niso mogli.
Kot negativne lastnosti programske opreme LiveAgent, nekateri omenjajo težavnost in čas, ki je potreben za učenje. Ker pa je naša ekipa na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu in 365 dni v letu, lahko vedno stopite v kontakt z nami in poskrbeli bomo, da bo programska oprema LiveAgent presegla vaša pričakovanja.
LiveAgent programska oprema za pomoč strankam ponuja tri različne mesečne naročnine in popolnoma brezplačno verzijo.
Če želite preizkusiti All-Inclusive paket, ponujamo 14-dnevno brezplačno verzijo — kreditna kartica ni potrebna.
MailChimp je marketinška vse-v-enem platforma za mala podjetja, ki se lahko uporabi za pošiljanje elektronskih obvestil in za sledenje njihovim rezultatom. MailChimp uporabniki lahko razdelijo svoje stranke v različne skupine, zato jim lažje pošiljajo personalizirana marketinška sporočila.
Platforma za avtomatizacijo elektronske pošte ponuja tudi pakete za spletno stran in spletno trgovino, ki vsebujejo orodje za izdelavo spletne trgovino, SEO orodja, poročanje o prodaji in objave na družbenih omrežjih.
Platforma se lahko integrira s stotinami orodij, vključno z LiveAgent, kar omogoča LiveAgent uporabnikom za prijavo in odjavo strank z email seznamov, neposredno iz programske opreme za pomoč strankam.
Uporabniki MailChimp so navdušeni nad uporabnostjo in enostavnostjo njegovih orodij za mala podjetja. Na primer, primi in spusti urejevalnik elektronskih sporočil, s katerim lahko ustvarjate lepa sporočila. Radi imajo tudi široko izbiro integracij, ki olajša sinhronizacijo z zunanjo opremo CRM.
Negativna lastnost, ki jo omenjajo uporabniki MailChimp je, da včasih čakajo več kot 24 ur na odgovor njihove podporne službe. Pritožujejo se tudi nad ceno. Nekateri uporabniki so mnenja, da nekatere druge rešitve ponujajo podobna orodja za le del cene MailChimp.
MailChimp ponuja skupno pet plačljivih paketov in zastonjski paket.
Marketing
Spletna stran & spletna trgovina
Spoznajte več o povezavi MailChimp z LiveAgent.
Slack je realnočasova komunikacijska platforma, ki jo podjetja uporabljajo za notranjo in zunanjo komunikacijo. Program za klepe je odličen za vzpostavitev komunikacije med ekipami in širjenje informacij po podjetju.
Platforma se lahko integrira v LiveAgent in obvešča uporabnike vsakič, ko jim je dodeljena nova vstopnica ali vsakič, ko prejmejo odgovor na odprto vstopnico. Takrat prejmejo Slack sporočilo. To sporočilo pošlje bot in v njem najdemo tudi neposredno povezavo do vstopnice.
Slack je lahek za uporabo, prilagodljiv in zelo povezljiv. Sporočilna platforma je hitro dobila oboževalce iz velikih in malih podjetij, ker je eno najboljših brezplačnih orodij za kolaboracijo na tržišču.
Uporabniki nimajo prav dosti kritik čez Slack. Večina ocenjevalcev meni, da bi bili preveč pikolovski, če bi kritizirali Slack.
Slack ponuja tri plačljive naročnine in tudi brezplačno verzijo.
Spoznajte več o LiveAgent/Slack integraciji.
PipeDrive je orodje v oblaku za upravljanje z odnosi s strankami (CRM), ki pomaga prodajnikom urejati ponudbe in pogodbe. Vsebuje avtomatizacijo in umetno inteligenco za odpravljanje ponavljajočih se opravil. Ponuja tudi poročanje.
PipeDrive ponuja svojim uporabnikom mobilno aplikacijo in se integrira s skoraj 300 drugimi aplikacijami. LiveAgent integracija omogoča LiveAgent uporabnikom ustvarjanje in urejanje novih ter obstoječih PipeDrive pogodb neposredno v LiveAgent okolju.
CRM izstopa zaradi svoje enostavnosti in lahkotnosti uporabe. Uporabniki uživajo v intuitivnem vmesniku in vizualnem formatu v katerem lahko vidijo stranke v prodajnem procesu. Za nekatere pa je PipeDrive malce preenostaven. Ocenjevalci so napisali, da bi raje videli bolj kompleksne možnosti avtomatizacije in bi bili veseli namenskega dela za obvestila v aplikaciji. Trenutno prejemajo obvestila le preko elektronske pošte.
Spoznajte več o povezavi PipeDrive z LiveAgent.
ClickUp je popolnoma prilagodljiva aplikacija za upravljanje z opravili, ki je primerna za male, srednje in velike ekipe. Je idealna za ustvarjanja seznamov opravil, projektov, opomnikov in za sledenje ciljem. ClickUp je odlična alternativa Slack ali orodjem za projektni management, kot je Asana, ker ponuja tudi realnočasovni klepet, komentarje in oznake.
Uporabnikom ClickUp je všeč prilagodljivost, enostavnost za uporabo in tudi mobilna aplikacija. Potrebno je tudi omeniti, da je za nekatere ljudi aplikacija prekompleksna in zahteva določen čas za učenje. Druga negativna lastnost, ki jo ocenjevalci omenjajo, je vmesnik za goste, ki je zelo nepregleden.
ClickUp ponuja tri plačljive pakete in en paket, ki je za vedno brezplačen.
Spoznajte kako lahko uporabljate ClickUp z LiveAgent.
Socialbakers je platforma za družbene medije, ki pomaga podjetjem vseh velikosti biti v stiku z njihovimi strankami. Omogoča spremljanje družbenih omrežij, analizo vsebin in analizo osebnosti s pomočjo umetne inteligence za ustvarjanje najboljših strategij za marketing na družbenih omrežjih.
Uporabniki hvalijo Socialbakers zaradi enostavne uporabe in zbiranja podatkov z Instagrama in Facebooka. Po drugi strani pa kritizirajo Socialbakers, ker ne pobira podatkov z novejših družbenih omrežij, kot je TikTok.
Spoznajte več o integraciji Socialbakers v vaš LiveAgent.
Buffer je platforma za upravljanje z družbenimi omrežji, ki malim podjetjem obljublja večjo vključenost. Ponuja samodejno objavljanje vsebin, analizo kampanj, načrtovanje hashtagov, razporejanje komentarjev in različna poročila.
Buffer omogoča okoli 30 integracij drugih rešitev, vključujoč Zapier, automat.io in integromat. Možnosti so neomejene.
Podobno, kot Socialbakers, je Buffer znan po enostavnosti. Uporabniki hvalijo enostavno pregledovanje izgleda objav in jih urejajo neposredno v aplikaciji. Po drugi strani pa grajajo, da ne omogoča integracije s TikTok omrežjem.
Buffer ponuja en brezplačen in tri plačljive pakete. Ponuja tudi dva plačljiva paketa za analitiko.
Obljavljanje
Analitika
Nicereply je orodje za ustvarjanje anket o zadovoljstvu, ki ga uporabljajo ekipe podpornih služb. Programska oprema ponuja ankete o zadovoljstvu strank z enim klikom. Te lahko vstavimo v elektronsko pošto ali integriramo v pripomočke za klepet. Programska oprema je enostavna za uporabo in omogoča uporabnikom ustvarjanje NPS anket, anket o zadovoljstvu strank in anket o uporabniški izkušnji strank.
Z integracijo v LiveAgent lahko stranke enostavno pošiljajo povratne informacije vašim agentom po vsaki seji klepeta ali konverzaciji po elektronski pošti.
Nicereply je odlična rešitev, ker se integrira z večino rešitev za podporo strankam. To so LiveAgent, Zendesk, Freshdesk in HelpScout. Uporabniki hvalijo enostavno ustvarjanje in posodabljanje anket. Kritike pa letijo predvsem na dodajanje dodatnih kontaktov v žive ankete in odsotnost funkcije za kloniranje ankete.
Nicereply ponuja štiri plačljive pakete in 14-dnevni brezplačni preizkus, ki ne zahteva nobene kreditne kartice.
Spoznajte več o integraciji Nicereply anket v LiveAgent pripomočke za klepet in email podpise.
Trello je aplikacija za kreiranje seznamov, ki pomaga ekipam in posameznikom pri organiziranju opravil, projektov in opomnikov. Aplikacija ima uporabniški vmesnik, ki je podoben vmesniku Kanban, kar olajša premikanje opravil skozi njihov življenski cikel.
LiveAgent in Trello se lahko uporabljata skupaj in zagotovita, da bodo agenti vedno obveščeni o novih nalogah. Vedno, ko se v Trello ustvari nova naloga, Trello samodejno pošlje obvestilo v obliki vstopnice v LiveAgent.
Kanban vmesnik Neomejeno število opravil Neomejen prostor Napredni seznami Prilagodljiva ozadja in nalepke Opravilna deska, časovnica, delovni prostor in koledar
Trello je odličen za osebno in profesionalno upravljanje nalog. Je enostaven za uporabo in ponuja veliko predlog za različne kategorije nalog. Uporabnikom je všeč opcija, da lahko k vsaki nalogi pripnejo vsak tip multimedijskih datotek. Po drugi strani pa je v učenje avtomatizacijskih funkcij programa Trello potrebno vložiti nekaj časa. Nekateri uporabniki si želijo, da bi lahko spreminjali fonte in barve nalog za lažje ločevanje pomembnosti nalog.
Trello ponuja brezplačno verzijo aplikacije in dva plačljiva paketa.
Spoznajte več o integraciji Trello v LiveAgent.
Monday.com je odprta platforma v oblaku, ki omogoča uporabnikom ustvarjati edinstvena orodja in aplikacije za olajšanje delovnih postopkov. S platformo lahko delate aplikacije za projektni management, prodajo, CRM, marketing, dizajn, HR, IT ali za razvoj.
Da bi se izognili človeškim napakam in ponavljajočim se opravkom, lahko Monday.com uporabniki izkoristijo avtomatizacijo in imajo pregled nad svojim delom v koledarju, na časovnici ali na vmesniku v stilu kanban.
Monday.com uporabniki pravijo, da jim platforma omogoča organizacijo dela in enostavno delegiranje nalog drugim. Sistem obveščanja je odličen, tako da nihče iz ekipe ne spregleda sprememb. Kritike pa letijo na pomankljivo avtomatizacijo in odsotnost procesa onboardinga.
Monday.com je za posameznike brezplačen. Podjetja pa lahko izbirajo med štirimi plačljivimi naročninami.
Spoznajte več o povezavi Monday.com z LiveAgent.
ActiveCampaign je platforma za avtomatiziranje uporabniške izkušnje strank, ki je idealna za mala in srednja podjetja. Platforma v oblaku ponuja avtomatizacijo elektronske pošte, marketinga in prodaje ter urejanje odnosov s strankami. Obljublja pa tudi povečanje vključenosti strank skozi segmentacijo in personalizacijo skozi več različnih kanalov.
Uporabniki ActiveCampaing pohvalijo njihovo podporno službo in navodila za uporabo ter videoposnetke z navodili. Všeč jim je tudi pregled, ki ga dobijo s sledilnimi funkcijami vključenosti strank in dolg seznam integracij, ki so jim na voljo. Ni jim pa všeč pomankljiva avtomatizacija, ki lahko vodi do zamud.
ActiveCampaign ponuja štiri plačljive naročniške pakete. Cena je odvisna od števila stikov, ki jih imate (več kot je stikov, višja je cena).
Jira je orodje za projektni management in za sledenje hroščem, ki ga uporabljajo različne ekipe za razvoj programske opreme. Aplikacija omogoča uporabnikom urejanje težav, delegiranje nalog in sledenje delovnim aktivnostim.
Z uporabo Jira integracije lahko LiveAgent uporabniki enostavno kreirajo nove naloge neposredno iz vstopničnega vmesnika in s tem prihranijo čas za vnos podatkov ter se izognejo preklapljanju med platformami.
Programska oprema je priljubljena zaradi različnih opcij prilagodljivosti, naprednega filtriranja iskanja in hitrosti. Nekateri uporabniki pravijo, da je potrebno kar nekaj časa, da se človek navadi na različne opcije. Grajajo pa tudi mobilno aplikacijo, ki naj ne bi bila preveč prijazna za uporabo.
Jira je brezplačna za majhne ekipe do 10 članov. Večje skupine pa lahko izbirajo med tremi plačljivimi naročniškimi paketi.
Spoznajte uporabo Jira integracije v LiveAgent.
LiveChat je programska oprema za podporo strankam preko klepeta v živo. Primerna je za podjetja vseh velikosti. Deluje preko več komunikacijskih kanalov in usmerja vsa sporočila v deljen predal. LiveChat je znan po lepih pripomočkih za klepet in avtomatizaciji preko bota za klepet.
LiveChat uporabniki hvalijo platformo zaradi svoje funkcionalnosti, predogleda sporočil, bota za klepet in analitike. Mnogi bi bili veseli tudi, če bi bile dodane funkcije kot sta vstavljanje povezav v okno za klepet in predogled strankine košarice.
LiveChat ponuja štiri plačljive pakete.
Klaviyo je platforma za avtomatizacijo marketinga, ki ponuja segmentacijo strank, meritve in analizo podatkov. Specializira se na avtomatizacijo elektronske pošte in SMS sporočil ter obljublja personalizirane vsebine in povečano vključenost strank.
LiveAgent integracija s Kaviyo vam omogoča, da lahko naročate vaše stranke na Klaviyo seznam za pošiljanje elektronske pošte, neposredno iz LiveAgent aplikacije.
Platformo za avtomatizacijo marketinga imajo uporabniki radi zaradi enostavne uporabe, opcije segmentacije in obojestranske sinhronizacije z ostalimi aplikacijami. Nekater uporabniki pa so omenili težave z določenimi procesi (v CRM kampanjah).
Kaviyo zaračunava le glede na uporabo, brez pogodb. Plačate le na število poslanih elektronskih sporočil in SMS sporočil.
Spoznajte več o Klaviyo integraciji v LiveAgent.
Freshdesk je večkanalna programska oprema za podporo strankam, ki deluje v oblaku. Ponuja bote, samopostrežne rešitve in inteligentno avtomatizacijo. Odlična je za usmerjanje vseh zahtevkov strank v en uporabniški vmesnik ter za sodelovanje z drugimi.
Uporabniki platforme Freshdesk hvalijo enostavno uporabo, integracije in opcije za sodelovanje. Nekateri pa bi želeli še nekaj dodatkov, kot so več zavihkov za odprte vstopnice, hitrejše nalaganje in hitrejši odziv Freshdesk ekipe za podporo strankam.
Uporaba Freshdesk je brezplačna za neomejeno število agentov. Če bi pa želeli napredne funkcije, je pa na voljo 7 plačljivih paketov.
v
Večkanalnost
Google Analytics je platforma, ki sledi prometu spletne strani in reklam. Uporabniki lahko enostavno ustvarjajo poročila in preizskujejo klike, obisk in oglede. Je odlično orodje za pregled nad vašim ciljnim občinstvom in izboljšanje donosnosti naložb v reklame, vsebino in vaše produkte.
Z integracijo Google Analytics v LiveAgent lahko sledite vsem sejam klepeta v živo. Ko imate vse te podatke, lahko ocenite vpliv, ki ga ima klepete v živo na konverzije ali kako vplivajo vaši agenti na prodajo.
Google Analytics je enostaven za uporabo in brezplačen. Sledi vsem potrebnim podatkom, tudi obisku vaše spletne strani, povprečnem obisku na sejo, trajanju seje in še veliko več. Uporabniki pa so tudi mnenja, da je aplikacija dokaj kompleksna in je za učenje potrebnega kaj nekaj časa.
Google Analytics ponuja brezplačno in plačljivo verzijo. Brezplačna verzija je idealna za mala in srednja podjetja. Plačljiva verzija programske opreme pa vsebuje več funkcij in ima ceno po dogovoru s prodajnim oddelkom.
Spoznajte kako integrirati Google Analytics v LiveAgent.
Intercom je komunikacijsko orodje, ki ga podjetja uporabljajo za komunikacijo s svojimi obstoječimi in potencialnimi strankami. Ponuja klepet v živo, bote, samopostrežne platforme in vstopnični sistem.
Integrira se z veliko priljubljenimi aplikacijami, tudi z LiveAgent. Integracija sinhronizira podatke in sporočila strank v Intercom orodju in jih pošilja v LiveAgent.
Uporabniki orodja Intercom so navdušeni nad deljenim predalom, enostavno uporabo in možnostmi vključevanja strank. Nekateri uporabniki pa so povedali, da imajo težave z nekaterimi funkcijami in moduli, kot so filtri, članki in marketing.
Intercom ponuja tri različne naročniške pakete — konverzacijski marketing, konverzacijsko vključevanje in konverzacijska podpora. Vsak paket ima prilagodljivo ceno.
Spoznajte več o integraciji Intercom v LiveAgent.
Klaus je ocenjevalna platforma, ki obljublja izboljšanje kvalitete vaše podporne službe s pomočjo enostavnih in sistematskih povratnih informacij. Programska oprema analizira in oceni vsako konverzacijo z uporabo analiz čustev in filtrov kompleksnosti, ki jih podpira strojno učenje.
Klaus uporabniki imajo radi enostavno nastavitev, estetski uporabniški vmesnik in obsežna orodja za poročanje. Večina uporabnikov ni našla slabih točk pri tej programski opremi — razen nekaj malenkosti, kot je občasno počasno nalaganje ali manjkajoče funkcije (ki pa so že v razvoju).
Klaus ponuja paket po prilagodljivi ceni. Obiščite njihovo stran in izpolnite kontaktni obrazec za ponudbo.
Spoznajte več o integraciji orodja Klaus v LiveAgent.
Zendesk je večkanalna programska oprema za podporo strankam, ki uporablja bote in robusten vstopnični sistem. Poleg tega pa ponuja še samopostrežno podporo, telefonske klice in poročila. To orodje je odlična izbira za podjetja vseh velikosti.
Zendesk uporabniki pohvalijo enostavnost uporabe in možnosti prilagoditve. Všeč jim je uporabniški vmesnik in možnost povezave vstopničnega sistema z WhatsApp, elektronsko pošto in telefonom. Nekaj uporabnikov si pa želi še dodatne funkcije kot so sprožilci in avtomatizacija.
Zendesk ponuja pet paketov za storitve, tri pakete za podporo in tri pakete za prodajo.
Zendesk Suite za storitve
Zendesk podpora
Zendesk za prodajo
SurveyMonkey je eno najbolj priljubljenih brezplačnih orodij za spletne ankete. Platforma omogoča hitro ustvarjanje anket, hitro prilagoditev in delitev. Ponuja tudi obširne možnosti analize. Omogoča tudi funkcijo, s katero uporabniki merijo zbrane odgovore po kriterijih industrije v kateri delujejo.
Prednosti SurveyMonkey so v enostavnih nastavitvah, enostavni uporabi in v vgrajenih predlogah, ki vam pomagajo izbirati pravo besedišče za vaše ankete. Kritike pa letijo predvsem na pomanjkanje manjših nastavitev, kot sta sprememba barve ozadja ankete ali nalaganje logotipov.
SurveyMonkey lahko uporabljate brezplačno, če pa želite napredne funkcije, si pa lahko ogledate njihove plačljive pakete.
Poslovni paketi
Ko primerjamo vrednost za denar, je LiveAgent najboljša programska oprema za podporo strankam — ponuja več funkcij za manj denarja. Ponuja najbolj obsežen vstopnični sistem, klepet v živo in programsko opremo za klicni center. Programska oprema ponuja tudi 24/7 personalizirano podporo preko vseh kanalov.
Zendesk Support je zelo močan tekmec z vstopničnim sistemom, ki je prijazen do uporabnika, boti in veliko integracijami, vključno z WhatsApp. Čeprav je dražji, pa ponuja večino glavnih funkcij aplikacije LiveAgent.
Freshdesk je še ena platforma, ki je ne smete pozabiti. Ponuja klepet v živo, vstopnice, klicni center in podporo preko družbenih omrežij. Je enostaven za uporabo in ponuja enake glavne funkcije kot LiveAgent, po višji ceni.
LiveChat je odlična platforma za podporo strankam, ki ponuja napredne funkcije klepeta v živo. Pripomočki za klepet so čisti in sodobni in so eni najboljših za prikaz produktov spletne prodaje. Če pa iščete več, kot le programsko opremo za klepet in bi želeli takšno, ki ima vgrajen klicni center, potem LiveChat ni najboljša izbira za vas.
ntercom je vrhunska komunikacijska storitev, ki se povezuje preko več kanalov. Ponuja bote, deljen predal in samopostrežno bazo znanja. Ne ponuja pa klicnega centra, je en najdražjih sistemov ter ne ponuja svojim strankam personalizirane ekipe za podporo strankam, ki bi bila na volju 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
Uporaba programske opreme za podporo strankam je nujna, če želite izboljšati procese svoje podporne službe in zadovoljstvo strank ter hkrati povečati prihodke. Da bi našli pravo rešitev, morate premisliti, kaj želite doseči, kakšne funkcije potrebujete za dosego cilja in koliko denarja ste pripravljeni odšteti za to. Stranke od podporne službe dandanes pričakujejo največ do sedaj — da bi se izognili nezadovoljstvu, morate doseči ali preseči njihova pričakovanja. Programska oprema za podporo strankam bo zagotovila, da boste vedno odgovorili vašim strankam pravočasno in na osebnem nivoju.
Programska oprema za pomoč uporabnikom za SaaS
Z LiveAgent izboljšajte SaaS poslovanje, zmanjšajte stopnjo odliva strank in povečajte zvestobo. Brezplačna preskusna različica!
Odkrijte, kako predstavniki za stranke zagotavljajo izjemno podporo in prispevajo k uspehu podjetij. Naučite se, katere veščine so ključne in kako lahko programska oprema, kot je LiveAgent, izboljša vašo storitev. Začnite z brezplačno 14-dnevno preizkusno različico in optimizirajte svoje storitve za stranke še danes!
Odkrijte ključna načela za izgradnjo uspešnih odnosov s strankami, ki vodijo do zvestobe, večjih prihodkov in prepoznavnosti blagovne znamke. Naučite se, kako lahko personalizirana storitev, pravočasna komunikacija in ustrezna programska oprema, kot je LiveAgent, pripomorejo k izboljšanju zadovoljstva strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in dvignite svojo storitev na višjo raven!
Programska oprema za storitveni center za boljšo uporabniško izkušnjo
Odkrijte najboljšo programsko opremo za servisne storitve v 2022 – LiveAgent. Poenostavite interakcije s strankami na več kanalih in izboljšajte uporabniško izkušnjo s sistemom izdajanja zahtevkov. Začnite brezplačno preizkusno obdobje brez kreditne kartice in optimizirajte svoje storitve za stranke že danes!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team