Pozdravljeni, jaz sem John, kako vam lahko pomagam?
Rad bi preveril stanje svojega naročila.
Ni problema, pošljite mi ID svojega naročila.
ID mojega naročila je GQ34566
• • •
Zagotovite odlično izkušnjo strankam s platformo za klepet v živo iz LiveAgenta. Pridobite dostop do hitrega pripomočka za klepet v živo in naprednih funkcij, ki olajšajo vsako interakcijo s stranko. Spremenite obiskovalce spletnega mesta v stranke in s podporo v realnem času rešite poizvedbe strank. Izboljšajte sodelovanje strank z eno samo aplikacijo za klepet. Prihranite čas in se osredotočite na pomembne stvari s platformo za storitve za stranke LiveAgent.
Programska oprema za klepet
Zmogljivosti klepeta
LiveAgent ponuja najsodobnejše orodje za klepet. Na voljo je z vrhunskimi funkcijami, ki skupinam za podporo strankam pomagajo zagotoviti odlično izkušnjo klepeta. Ključne funkcije vključujejo pametno usmerjanje klepeta, proaktivna povabila na klepet, sledenje obiskovalcem in drugo. Večjezični pripomoček za klepetanje LiveAgent je eden najhitrejših na trgu.
Prednosti programske opreme za podporo klepetu
Izboljšajte svoje spletno mesto in začnite pogovore z obiskovalci zahvaljujoč sodobni programski opremi za sporočanje. Povečajte zvestobo strank s hitrim odzivom na zahteve za klepet zahvaljujoč zmogljivemu orodju. Oglejte si, kaj dobijo vaše stranke in ekipe za pomoč strankam z LiveAgentom.
Izboljšajte pot stranke z:
LiveAgent je veliko več kot preprost ponudnik klepetov v živo. Odkrijte našo platformo za storitve za stranke, ki lahko obravnava vse pomembne komunikacijske kanale. Preberite več o bistvenih funkcijah in si oglejte, kako delujejo.
Samodejna sporočila
Pritegnite pozornost s proaktivnimi sporočili, ki vabijo brskalnike spletnih mest k klepetu s predstavnikom za pomoč strankam. Prilagodite sporočila in ustvarite prilagojeno izkušnjo, idealno za namen vašega spletnega mesta. Proaktivna povabila na klepet so zmogljiva funkcija, ki lahko obiskovalce spletnega mesta spremeni v plačljive stranke.
Sledenje obiskovalcev
Spremljajte obiskovalce spletnega mesta, da vidite, kje preživijo svoj čas. Pregled klepeta vam lahko pokaže število obiskovalcev spletnega mesta, aktivnih agentov in vsak trenutni klepet. Uporabite spremljanje spletnega mesta za določitev priljubljenih URL-jev. Pošljite sporočilo v klepetu potencialnim strankam, če jim želite pomagati na njihovi poti.
Nauči se več
Pogledi sporočil
Pripravite svoje odgovore, preden vam stranka pošlje sporočilo. Pogled tipkanja v realnem času lahko pokaže, kaj tipkajo vaše stranke, preden pritisnejo gumb za pošiljanje. Uporabite to zmogljivo funkcijo za hitrejšo pripravo odgovorov ali za hitro raziskovanje tem in strank. Zagotovite podporo strankam z neprimerljivo hitrostjo.
Izbira jezika
LiveAgent lahko govori vaš jezik in jezik vaših strank. Izbirajte med več kot 40 jeziki, ki vam bodo pomagali zagotoviti podporo v različnih državah. Prilagodite okna za klepet in izberite njihov primarni jezik. Vsak pripomoček za klepet lahko nastavite z različnimi jezikovnimi možnostmi, če nudite podporo na več področjih.
Nauči se več
00:00/05:51
Prilagodljiv klepet
Programska oprema za klepet v živo vključuje pripomoček za klepet v živo, ki ga lahko prilagodite in postavite na svoje spletno mesto z nekaj vrsticami ustvarjene kode. Nastavitve prilagajanja pripomočka za klepet vam omogočajo, da spremenite njegov videz, nastavite blagovno znamko po meri ali ustvarite obrazec za predhodni klepet za zbiranje kontaktnih podatkov. Stranke lahko kliknejo na pripomoček med brskanjem po spletnem mestu in se povežejo s predstavnikom za podporo strankam. Agent za klepet lahko odgovori tudi iz mobilne aplikacije, ki je na voljo za Android in iOS.
Pogovori v klepetu lahko pomagajo vašemu kontaktnemu centru izboljšati vaš prodajni proces in opolnomočiti vaša spletna podjetja
Shrani več
Najhitrejši pripomoček za klepet iz LiveAgenta vam lahko pomaga pri reševanju težav zanesljivo in hitro. Prihranite pri cenah podpore za agenta na mesec in rešite večji obseg klepeta v krajšem časovnem obdobju.
17 – 30 %
Znižanje stroškov
Uporaba klepeta v živo kot platforme za komunikacijo je cenejša od klicev in hitrejša od e-pošte. Izkusite znižanje stroškov z LiveAgentom.
Zaslužite več
Pomagajte strankam pri nakupnih odločitvah in priporočite boljše izdelke. Spremenite več obiskovalcev spletnega mesta v plačljive stranke. Povečajte svoje konverzije s preprostim oknom za klepet na vašem spletnem mestu.
20%
Povečanje stopnje konverzije
Izboljšajte svoje stopnje konverzije in zaslužite več z uporabo dobre strategije klepeta. Naša aplikacija za klepet vam lahko pomaga pretvoriti obiskovalce v stranke in poveča donosnost naložbe.
Zadovoljite stranke
Izboljšajte zvestobo strank in uporabite najhitrejši pripomoček za klepet, da pomagate svojim strankam. Zmanjšajte zapuščanje vozička s koristnimi funkcijami in ostanite na voljo gledalcem spletnega mesta kadar koli brskajo.
73%
Višje stopnje zadovoljstva
Zagotovite prilagojene pogovore za svoje stranke. Naša popolnoma opremljena programska oprema za klepet v živo vam lahko pomaga pri zadovoljstvu strank in odlično izkušnjo agenta.
Izberite odlično programsko opremo z možnostjo klepeta za pravo ceno. Prihranite denar z našim kalkulatorjem cen in si zagotovite najboljšo
vrednost za funkcijo klepeta.
Preizkusite vse, kar vam ponujamo, z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom
Najboljša cena
LiveAgent ponuja najboljšo vrednost za vaš denar v svetu programske opreme za klepet v živo.
Najbolj priljubljena
Zdaj, ko imate kratko predstavo o tem, zakaj se vam zdi programska oprema za klepet v živo uporabna za vaše podjetje, se poglobimo, da ugotovimo, kako lahko izkoristite moč tega neverjetnega orodja.
To je programska oprema za spletni klepet, ki vam omogoča povezovanje s strankami v realnem času od koder koli. Programska oprema za klepet v živo ne omogoča le, da vaše stranke hitro in brez truda stopijo v stik z vami, ampak vam daje tudi konkurenčno prednost in vam omogoča, da na svoje stranke ustvarite dolgotrajen vtis.
Daleč najbolj priljubljena in pogosto uporabljena je programska oprema za samo besedilni klepet v živo. Ta vrsta klepeta s strankami v živo zagotavlja priložnostno izkušnjo klepeta, ki je podobna aplikacijam za sporočanje, kot je Facebook Messenger.
Druge vrste programske opreme za klepet v živo vključujejo video in glasovne rešitve. Stranke običajno niso najprimernejši način za stik z vašim podjetjem, vendar so lahko v pomoč pri reševanju bolj zapletenih vprašanj, ki zahtevajo poglobljene razlage ali video predstavitve.
Pomembno je omeniti, da številne aplikacije za besedilni klepet v živo uporabnikom omogočajo tudi glasovni ali video klepet.
Katere so nekatere od glavnih značilnosti in funkcionalnosti takšne rešitve za klepet? Na hitro si oglejmo nekatere funkcije, ki se vam bodo morda zdele najbolj uporabne.
Uporaba aplikacije za klepet v živo lahko dramatično izboljša vašo poslovno uspešnost, obenem pa ohranja vaše stranke zadovoljne in angažirane.
Zakaj si ne ogledamo najpomembnejših prednosti, ki jih storitev klepeta v živo lahko prinese vašemu podjetju?
1. Uporabniška izkušnja – Obiskovalci vašega spletnega mesta imajo lahko zelo personalizirano izkušnjo med izmenjavo sporočil naprej in nazaj s podpornim agentom. Podjetja se zdijo bolj pristna in dostopna, ko se s strankami pogovarjajo v realnem času prek sistema klepeta v živo.
2. 24/7 podpora strankam – obiskovalci spletnega mesta lahko pošljejo sporočilo v klepetu, tudi če nobeden od agentov ni na spletu. Svoj klepet v živo lahko konfigurirate tako, da jih preusmeri v bazo znanja ali samopostrežno.
3. Povečane spletne konverzije – Vaša prodajna ekipa lahko svoje izdelke in storitve predstavi potencialnim strankam takrat in tam, hkrati pa vodi sproščen, a profesionalen pogovor v realnem času.
4. Dostopen in privlačen – strankam ni treba porabiti časa za iskanje vaših kontaktnih podatkov. Svoja vprašanja lahko preprosto vnesejo v klepet v živo in takoj prejmejo pomoč. Poleg tega lahko imate večjezični pripomoček za klepet, ki strankam omogoča komunikacijo v njihovih maternih jezikih.
5. Gradi odnose – Agenti lahko opazujejo ton glasu strank, da se lahko prilagodijo situaciji. Lahko pokažejo več svoje osebnosti ter zgradijo zaupljive in koristne odnose.
6. Poveča produktivnost– medtem ko lahko en agent obravnava samo en telefonski klic naenkrat e, lahko preprosto klepetajo z več obiskovalci spletnega mesta. V kombinaciji z naprednimi funkcijami, kot so sporočila v pločevinkah ali avtomatizacija klepeta, lahko dodatno poenostavite potek dela svojega kontaktnega centra.
7. Večja ločljivost prvega stika – Predstavnik službe za stranke lahko hitro odgovori na vprašanja tako novih kot tistih, ki se vračajo. Ni potrebe po dolgih e-poštnih nitih, ko lahko stranke takoj dobijo odgovor na svoja vprašanja.
8. Zbiranje podatkov – Zbiranje ogromne količine podatkov vam omogoča sprejemanje bolj utemeljenih odločitev o vaših izdelkih in storitvah, pa tudi o prodaji in tržne strategije.
9. Nizki stroški – Izvedba zanesljive storitve klepeta v živo je proračunu veliko bolj prijazna kot postavitev klicnega centra.
10. Vašim strankam je najljubši – Več kot 81 % strank je zadovoljnih z rešitvijo klepeta v živo.
Težko je določiti povprečno ceno programske opreme za klepet v živo na splošno. Zelo je odvisno od številnih dejavnikov, na primer od tega, ali gre za storitev, ki temelji na naročnini, cenovnega modela te določene rešitve, koliko funkcij vključuje itd.
Vendar lahko sklepamo, da lahko na splošno plačate karkoli med 16 in 150 $ na mesec na agenta.
Tukaj je nekaj primerov različnih cenovnih modelov, ki jih je mogoče uporabiti za programsko opremo za klepet na spletnem mestu.
Najprej in predvsem zapišite, za kaj želite uporabljati programsko opremo za klepet v živo. Ali bo to vaš glavni način komuniciranja s strankami? Bo to gonilna sila pri sklepanju poslov? Poskrbite, da bo popolnoma jasno, kaj bo glavni primer uporabe programske rešitve za klepet v živo, ki jo boste sprejeli. Nato se morate odločiti, katera možnost najbolj ustreza velikosti vašega podjetja in ali jo je mogoče integrirati v vaše druge poslovne aplikacije. Prav tako ne pozabite preveriti morebitnih omejitev ali funkcij, ki jih programska oprema za klepet v živo ne podpira.
Tukaj je nekaj strategij, ki vam bodo pomagale pri odločitvi, katera možnost spletnega klepeta najbolj ustreza vašim potrebam.
Na misel mi pride eno pogosto vprašanje. Boste znali poiskati pomoč, ko jo boste potrebovali? Imeti zanesljiv kanal za podporo je ključnega pomena za pozitivno izkušnjo klepeta v živo. S tehnologijo lahko gredo stvari zelo hitro narobe in pomembno je, da imate hiter odgovor in pomoč, kadar koli jo potrebujete.
Ko vaše podjetje raste, bo z njim neizogibno narasel tudi obseg klepeta. Uporabiti morate programsko rešitev za klepet v živo, ki jo lahko povečate ali zmanjšate glede na potrebe vašega kontaktnega centra.
Nekatere možnosti programske opreme ne omogočajo veliko prilagajanja, nekatere pa vam ne omogočajo naprednih funkcij, kot so neomejena zgodovina klepeta, oznake klepeta ali deljenje datotek. Na vas je, da se odločite, kje ste pripravljeni prenesti nekaj neprijetnosti.
Koliko izkušnje sodelovanja lahko pridobi vaša ekipa? Ali lahko med seboj prenašajo spletne klepete, delijo datoteke, dodajajo oznake, ki so vidne njihovim sodelavcem, in nemoteno komunicirajo drug z drugim? To so pomembna vprašanja, ki si jih morate zastaviti, ko izbirate programsko opremo za klepet v živo za vas in vašo ekipo.
Ne moremo dovolj poudariti, kako pomembno je, da ima rešitev, za katero se odločite, veliko integracij. Ne le poveča vrednost vašega nakupa, temveč tudi zagotovi, da imajo vaše stranke enotna izkušnja na več platformah.
Najboljša programska oprema za klepet v živo za male & Srednja velikost
Nekateri najbolj znani kupci te programske opreme so industrijski velikani, kot so Forbes, Airbus, Nascar, eSky in Slido.
LiveAgent je ena redkih programskih rešitev, ki ponuja popolnoma brezplačno različico. Če pa želite izkoristiti njegov polni potencial in izkoristiti njegove dodatne funkcije, vključno s klepetom v živo, lahko izbirate med naslednjimi cenovnimi možnostmi: 15 USD, 29 USD in 49 USD na mesec na agenta.
Vendar pa lahko preizkusite 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje, preden se zavežete enemu od načrtov, da boste lahko občutili, kaj boste dobili.
Podrobna primerjava LiveAgent z drugo programsko opremo za klepet v živo
Najboljša programska oprema za klepet v živo za rastoča podjetja, osredotočena na stranke, ki želijo zgraditi močne odnose s svojimi strankami.
Sprednja stran je čudovita možnost za podjetja, ki želijo poenostaviti svojo poslovno komunikacijo. Front ponuja spletni klepet v živo, ki ga lahko upravljate neposredno iz mape »Prejeto«. Poleg tega lahko vaša ekipa ostane na tekočem s svojimi vsakodnevnimi nalogami s funkcijo skupinskega klepeta Front za brezhibno sodelovanje.
Nekatere dobro znane stranke, ki uporabljajo programsko opremo Front, vključujejo Fundraise Up, Hootsuite in Bubble.
Front svojim strankam ponuja tri cenovne možnosti. Te vključujejo možnost 19 $, možnost 49 $ in možnost 99 $. Ti so plačani mesečno glede na število uporabnikov, ki delajo z njim. Ponujajo tudi brezplačno 7-dnevno preskusno obdobje, tako da se lahko naučite nekaj o tej zmogljivi programski opremi, preden se odločite za naročnino na enega od plačljivih paketov.
Najboljša programska oprema za klepet v živo za lokalna podjetja, ki so prisotna v spletu in fizične trgovine.
Podium ponuja zmogljivo rešitev Podium WebChat, ki vam lahko pomaga ustvariti do 11-krat več vhodnih potencialnih strank. Podatke o potencialnih strankah lahko zberete, preden sploh začnejo klepetati, da lahko vaša ekipa zagotovi najboljšo možno izkušnjo stranki.
Some of the Podium’s customers include Lunchbox., America’s Car-Mart, and Bruce Titus Auto Group.
Podium offers three pricing options you can choose from. The first starts at $289, the second costs $449 and the last one is $649. You can also try out Podium to experience it for yourself using a 14-day free trial.
Best live chat software for smaller or medium-sized businesses with a vision of growth.
Zendesk provides a live chat option to not only delight the customers but also streamline your agents’ workflows and improve their engagement. Zendesk offers a live chat tool that can take your customer satisfaction rate to the next level.
Med strankami, ki uporabljajo programske rešitve službe za pomoč uporabnikom družbe Zendesk, lahko najdete podjetja, kot so BaubleBar, 99designs in Modsy.
Začnete lahko z možnostjo podpore, ki stane 19 USD na operaterja na mesec. Če želite dostopati do več funkcij, vključno s programsko opremo za klepet v živo, se lahko naročite na ceno Suite, ki se začne pri 49 USD. Če želite Zendesk preizkusiti sami, se lahko prijavite za njihovo 30-dnevno brezplačno preskusno različico.
Primerjava LiveAgent in Zendesk
Najboljša programska oprema za klepet v živo za večja podjetja, osredotočena na stranke, z velikim številom interakcij s strankami.
Vašim strankam ni nič lažjega kot vzpostaviti stik z vami z uporabo vdelanih pripomočkov za klepet Zoho Desk.
Nekatere od zadovoljnih strank, ki uporabljajo Zoho Desk, so Daimler, Lycamobile in McAfee.
Zoho Desk vključuje brezplačno možnost v svojem cenovnem paketu. Za naprednejše funkcije lahko izbirate med tremi stopnjami, ki so sestavljene iz 14 USD, 23 USD in 40 USD na agenta na mesec. Funkcija klepeta v živo je na voljo po ceni 40 USD.
Lahko se tudi naročite na brezplačno 15-dnevno preskusno obdobje in ga preizkusite sami.
Primerjava LiveAgent in Zoho Desk
Najboljša programska oprema za klepet v živo za podjetja vseh velikosti, ki si prizadevajo svojim strankam zagotoviti čudovite izkušnje.
Freshdesk Messaging (prej znan kot Freshchat) olajša komunikacijo s strankami z avtomatizacijo in roboti, ki jih poganja AI. Programska oprema Freshdesk je izjemno poslovno orodje, ki mu zaupa več kot 50 000 strank.
Med podjetji, ki uporabljajo programsko opremo Freshdesk, lahko najdete Blue Nile, Travix in Klarna.
Do bistvenih funkcij Freshdesk lahko dostopate z njihovim brezplačnim osnovnim načrtom. Vendar pa se lahko za popolno izkušnjo te zmogljive programske opreme prijavite za 15 USD, 39 USD ali 49 USD na mesec na agenta. Preden se odločite za eno od plačljivih možnosti, lahko preizkusite Freshdesk med 21-dnevnim brezplačnim preskusom.
Primerjava LiveAgent in Freshdesk
Najboljša programska oprema za klepet v živo za manjša podjetja, ki želijo ohraniti vso komunikacijo na enem mestu.
Tidio ponuja klepet v živo in klepetalne robote v enem priročnem orodju. Brez potrebe po kodiranju se lahko povežete z različnimi spletnimi mesti z namenskimi vtičniki.
Tidio uporablja veliko različnih podjetij, vključno z Reputation, L’Occitane en Provence in LoginRadius.
Tidio svojim strankam omogoča popolnoma brezplačno uporabo osnovnih funkcij, vključno s klepetom v živo. Za tiste, ki želijo več izkoristiti programsko rešitev, imajo cenovni načrt, ki vključuje letno plačilo 32,50 €, 65,83 € ali 332,50 €. Uporabite lahko tudi 7-dnevno brezplačno preskusno različico, da dobite predstavo o tem, kaj lahko ta programska oprema za klepet v živo prinese vašemu podjetju.
Najboljša programska oprema za klepet v živo za rastoča podjetja, ki poskušajo graditi zagovorništvo in zagotavljati odlično uporabniško izkušnjo.
Klepet v živo HubSpot je programska rešitev za klepet, ki poenostavi vaše interakcije v klepetu v živo z uporabo nabiralnika za pogovore, kjer lahko načrtujete nadaljnje pogovore, načrtujete sestanke in klice itd.
Med strankami, ki uporabljajo izdelke HubSpot Service Hub, lahko najdete podjetja, kot so GoFundMe, Frontify in SoundCloud.
Če želite izkusiti majhen del programske rešitve za klepet v živo HubSpot, se lahko brezplačno prijavite. Lahko pa se naročite na plačljivo programsko opremo HubSpot Service Hub za 45 USD, 450 USD ali 1200 USD na mesec. Če ga želite preizkusiti, ne da bi se morali zavezati plačljivemu premijskemu paketu, lahko uporabite 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje.
Primerjava LiveAgent in HubSpot Service Hub
Najboljša programska oprema za klepet v živo za podjetja, ki želijo svojim strankam ponuditi dostopna komunikacijska orodja.
Tawk.to je preveden v več kot 45 jezikov odlična možnost za vse tiste, ki želijo navdušiti stranke po vsem svetu. S to programsko rešitvijo za klepet v živo bodo vaše stranke lahko vzpostavile stik z vami s svojih namiznih računalnikov in tudi prek svojih mobilnih naprav.
Med bazo strank tawk.to najdete podjetja, kot so Adidas, Domino’s in Chevrolet.
tawk.to je popolnoma brezplačen. Brez omejitev glede števila agentov ali količine klepeta lahko to programsko opremo za klepet v živo uporabljate popolnoma brezplačno. V primeru, da potrebujete strokovno pomoč, lahko poiščete maternega govorca, ki vam bo svetoval karkoli potrebujete za 1 $ na uro.
Najboljša programska oprema za klepet v živo za startupe in srednje velika podjetja v vseh panogah.
Programsko rešitev LiveChat je enostavno povezati z drugimi aplikacijami zahvaljujoč več kot 200 integracijam. Zagotovite hitro in enostavno podporo za klepet v živo s to večkanalno podporo za eno aplikacijo.
Med podjetji, ki se zanašajo na programsko opremo LiveChat, lahko najdete Atlassian, 1Password in Adobe.
LiveChat ponuja cenovne načrte, ki se začnejo pri 16 USD na sedež/mesec, ki se zaračunajo letno, ali 19 USD, ki se zaračunajo iz meseca v mesec. Naslednja možnost je 33 USD na sedež/mesec, zaračunanih letno, ali 39 USD, ki se zaračunajo iz meseca v mesec. Zadnja možnost je 50 USD na sedež/mesec, ki se zaračuna letno, ali 59 USD, ki se zaračunajo iz meseca v mesec. LiveChat ponuja tudi načrt Enterprise, o katerem lahko izveste prek predstavitvenega klica. Obstaja tudi možnost, da programsko opremo LiveChat brezplačno preizkusite v 14-dnevnem preskusnem obdobju.
Primerjava LiveAgent in LiveChat
Najboljša programska oprema za klepet v živo za vsako podjetje, ki želi povečati prodajo in zagotoviti neverjetne storitve za stranke.
Programska oprema za klepet v živo Acquire olajša implementacijo webhookov, zbiranje podatkov in prenos dohodnih klepetov med agenti, hkrati pa zagotavlja priročno rešitev od konca do konca za vašo podporo strankam.
To programsko rešitev za klepet v živo uporabljajo podjetja, kot so Audi, Paysafe in Samsung
Cena je v tem primeru individualna. Zahtevate lahko cenovni predlog po meri, prilagojen vašim potrebam. Acquire ne ponuja brezplačnega preizkusa.
Najboljša programska oprema za klepet v živo za večja podjetja, ki ohranjajo stranko v ospredju svojega delovanja.
Ta robustna programska rešitev za klepet v živo ponuja številne možnosti personalizacije, klepetalne robote, sporočila v aplikaciji in drugo.
Intercom ima veliko uveljavljenih strank, kot so New Relic, Airtable in Sotheby’s.
Od 38 $/mesec lahko uporabljate osnovne funkcije Intercoma. Če morate nadgraditi, obstaja možnost 75 $/mesec. Poleg tega Intercom zaračunava priporočene dodatke: bote po meri od 99 $/mesec, robot za odgovore od 99 $/mesec, oglede izdelkov od 119 $/mesec in članke v centru za pomoč od 49 $/mesec.
Primerjava LiveAgent in Intercom
Najboljša programska oprema za klepet v živo za podjetja vseh velikosti, ki želijo izboljšati uporabniško izkušnjo za vse svoje stranke.
Ta programska rešitev za uporabniško izkušnjo vse v enem služi več kot 80.000 strankam po vsem svetu. Poleg tega bo Robin, Birdeyejev klepetalni robot prihranil čas vašim agentom, medtem ko bo zagotavljal odgovore na vprašanja strank.
Mnoga podjetja se zanašajo na programske rešitve Birdeye, vključno z DriveTime, Eldorado Resorts in Alliance.
Zahtevati morate cenovni načrt, ki bo prilagojen vašemu podjetju. Vendar pa lahko Birdseye preizkusite brezplačno, tako da se prijavite za 30-dnevno brezplačno preskusno obdobje.
Primerjava LiveAgent in Birdeye
Najboljša programska oprema za klepet v živo za mala in srednje velika podjetja, ki želijo izboljšati odnose s svojimi strankami.
ActiveCampaign lahko avtomatizacijo približa vsakemu podjetju, ki se ne boji izkoristiti svojega potenciala. Pogovori ActiveCampaign so lahko naslednji korak vašega podjetja v prihodnost.
Med podjetji, ki izkoriščajo prednosti programskih rešitev ActiveCampaign, so Artivive, McCrindle in Bumper Leads.
Izberete lahko plačilo 9 USD, 49 USD ali 149 USD na mesec, plačano letno, ali pa zahtevate cenovni načrt po meri. ActiveCampaign ponuja 14-dnevno brezplačno preskusno različico, da se lahko seznanite z njenimi funkcijami.
Najboljša programska oprema za klepet v živo za nova podjetja in podjetja, ki želijo zgraditi močne odnose s strankami.
Pri Driftu gre za začetek pogovorov. Z več programskimi rešitvami, vključno s programsko opremo za klepet v živo, več kot 50.000 podjetij uporablja Drift za zagotavljanje odličnih uporabniških izkušenj.
Nekatere stranke, ki uporabljajo Drift, vključujejo podjetja, kot so Tenable, Smartling in Zenefits.
Če želite pridobiti informacije o stroških programske opreme Drift, morate zahtevati cenovni načrt. Vendar Drift ponuja brezplačno preskusno obdobje, tako da ga lahko preizkusite pred nakupom.
Kot lahko vidite, lahko izbirate med številnimi možnostmi, ko iščete programsko opremo za klepet v živo za svoj kontaktni center.
Povzemimo 5 najboljših možnosti, ki bi lahko pokrile večino vaših potreb.
1. LiveAgent– najboljša vrednost za denar. Če se ponašate z oceno 4,7 na Capterri, veste, da boste v dobrih rokah. Ponuja najhitrejši prilagodljiv pripomoček za klepet v živo z možnostmi avtomatizacije, s tem res ne morete zgrešiti. Če svoje klepete pretvorite v vstopnice, bodo vaši agenti lažje ostali na tekočem ne glede na delovno obremenitev. Poleg tega bo LiveAgent rasel skupaj z vašim podjetjem zahvaljujoč enostavni razširljivosti.
2. Zoho Desk– čudovita platforma za srednja in velika podjetja, ki ohranjajo svoje stranke v ospredju. Kot kaže Capterrina ocena 4,5, ne boste razočarani, če se odločite za to možnost. Zoho Desk vam omogoča, da programsko opremo za klepet v živo prilagodite tako, da se popolnoma prilega vaši blagovni znamki. Z večjim obsegom interakcij s strankami lahko uporabite klepetalni robot, da razbremenite breme svojih agentov in skrajšate odzivne čase.
2. Zoho Desk– čudovita platforma za srednja in velika podjetja, ki ohranjajo svoje stranke v ospredju. Kot kaže Capterrina ocena 4,5, ne boste razočarani, če se odločite za to možnost. Zoho Desk vam omogoča, da programsko opremo za klepet v živo prilagodite tako, da se popolnoma prilega vaši blagovni znamki. Z večjim obsegom interakcij s strankami lahko uporabite klepetalni robot, da razbremenite breme svojih agentov in skrajšate odzivne čase.
3. HubSpot Service Hub– ta programska oprema se ponaša z oceno Capterra 4,4, ki vam pokaže, koliko njihove stranke cenijo storitev. Ker je preprost za integracijo z drugimi izdelki HubSpot, HubSpot klepet v živo ne potrebuje časa za nastavitev. Poleg tega lahko s tem kopljete globoko, saj ponuja veliko poročil in vam omogoča podrobno preučevanje analitike.
4. Domofon– s tem uveljavljenim igralcem na področju storitev za stranke ne boste nikoli zgrešili. Ker se ponaša z oceno Capterra 4,5, veste, zakaj imajo tako zvesto bazo strank. S številnimi možnostmi avtomatizacije in večkanalno platformo ste lahko prepričani, da nobeno povpraševanje strank ne bo ostalo neodgovorjeno.
5. Zendesk– ponuja številne funkcije, ki se vam bodo zdele neprecenljive za vaše podjetje. Z oceno Capterra 4,4 ste lahko prepričani, da vam bo vaša programska oprema za klepet v živo pomagala zagotoviti odlično podporo strankam. Vaše stranke ne bodo le uživale v hitrih in prilagojenih odzivih zastopnikov, ampak se bodo lahko tudi počutile pooblaščene za reševanje svojih poizvedb s samopostrežno možnostjo in trdno bazo znanja.
Programska oprema za klepet v živo | LiveAgent
Brezplačno preizkusite najboljšo programsko opremo za klepet v živo! Kreditna kartica ni potrebna.
|
Zoho Desk | HubSpot Service Hub | Intercom | Zendesk |
---|---|---|---|---|---|
Ocena Capterra
Skupne ocene programske opreme preverjenih uporabnikov na Capterri.
|
4.7
(približno 1k ocen)
|
4.5
(pribl. 1,7k ocen)
|
4.4
(pribl. 100 ocen)
|
4.5
(pribl. 800 ocen)
|
4.4
(pribl. 2,8k ocen)
|
Spletno |
|
|
|
|
|
Brezplačna različica |
LiveAgent ponuja brezplačno različico.
|
Zoho Desk ponuja brezplačno različico.
|
HubSpot Service Hub ponuja brezplačno različico.
|
Intercom ne ponuja brezplačne različice.
|
Zendesk ne ponuja brezplačne različice.
|
Brezplačen preizkus |
LiveAgent ponuja brezplačen preizkus.
|
Zoho Desk ponuja brezplačno preskusno različico.
|
HubSpot Service Hub ponuja brezplačno preskusno različico.
|
Intercom ponuja brezplačen preizkus.
|
Zendesk ponuja brezplačno preskusno različico.
|
Začetna cena |
29 $/agent/mesec
Cene programske opreme za klepet v živo LiveAgent se začnejo pri 29 USD agenta/mesec.
|
58,5 $/agent/mesec
Cene programske opreme za klepet v živo Zoho Desk se začnejo pri 58,5 USD agenta/mesec.
|
41 €/agent/mesec
Cene programske opreme za klepet v živo HubSpot Service Hub se začnejo pri 41 € agent/mesec.
|
38 $/agent/mesec
Cene Intercom programske opreme za klepet v živo se začnejo pri 38 USD agenta/mesec.
|
69 $/agent/mesec
Cene programske opreme za klepet v živo Zendesk se začnejo pri 69 USD agenta/mesec.
|
Če vas zanima nakup programske opreme za klepet v živo, je tukaj seznam vprašanj, ki jih lahko postavite, da ugotovite, ali je prava za vas.
Ta preprosta vprašanja vam lahko pomagajo ugotoviti, ali je možnost programske opreme prava za vaše podjetje. Demo klici so namenjeni temu, da se prepričate, ali je to naložba, ki jo želite narediti. Torej, vprašajte!
Čeprav imajo lahko različni ponudniki različne odgovore, je na splošno precej preprosto. Najprej morate izbrati programsko opremo za klepet v živo, ki jo želite uporabljati, in se zanjo prijaviti. Nato morate na svoje spletno mesto dodati gumb za klepet v živo. To se lahko razlikuje po zapletenosti od ponudnika do ponudnika. Toda če za primer vzamemo LiveAgent, morate preprosto dodati del kode HTML v telo vaše strani. Če ne poskušate bistveno prilagoditi gumba za klepet v živo, celotna nastavitev programske opreme za klepet v živo LiveAgent ne bi smela trajati dlje kot nekaj minut.
To je zelo odvisno od rešitve programske opreme za klepet v živo, za katero se odločite. V zgornjem članku najdete 15 najboljših ponudnikov programske opreme za klepet v živo, katere funkcije ponujajo in koliko stane.
Na voljo je veliko možnosti in resnično morate oceniti, kaj vam najbolj ustreza. Če pa iščete tehnologijo, ki je preprosta za krmarjenje, na katero se lahko 100 % zanesete, je LiveAgent pravi za vas.
Programska oprema za klepet v živo LiveAgent je neverjetna vseobsegajoča rešitev za vsako podjetje, ki želi zagotoviti odlično podporo prek več komunikacijskih kanalov. Ne glede na to, ali prejmete klepet, telefonski klic ali omembo v družabnem omrežju ali obvestilo prek drugega digitalnega kanala, lahko preprosto poiščete kakršno koli interakcijo s stranko, vključno s klepetom, zahvaljujoč vgrajenemu sistemu za prodajo vstopnic.
Programska oprema LiveAgent za klepet v živo je odlična možnost za vsa podjetja, osredotočena na stranke, ne le zaradi količine, temveč tudi zaradi kakovosti funkcij.
Tukaj ukrade LiveAgent. Ker ponuja široko paleto funkcij in več kot 150 integracij, hkrati pa je cenovno ugoden in dostopen, se vam nikoli ne bo zdelo, da nekaj zamujate. Čeprav lahko njene bistvene funkcije uporabljate popolnoma brezplačno, je cena 15 USD majhna za vse zmožnosti, ki jih ponuja ta programska oprema.
LiveAgent se ponaša z visokimi ocenami na spletnih mestih, kot so Capterra, G2 in TrustRadius. Če torej cenite mnenja podobno mislečih skupnosti in souporabnikov programske opreme za klepet v živo LiveAgent, je to morda najboljša možnost za vas.
To je programska oprema za klepet v živo, ki jo zagotavlja LiveAgent. Z začetno nastavitvijo, ki ne traja dlje kot 5 minut, vam ni treba vedeti, kako kodirati, da bi jo izvedli. Vsakodnevno prilagajanje in uporaba te programske opreme za klepet v živo je kos pogače tudi za tiste, ki se nimajo za vešče tehnologije. Poleg tega 150+ integracij omogoča zelo enostavno povezovanje s katero koli platformo, ki jo potrebujete.
Pojasnite s programsko opremo za interakcijo s strankami
Odkrijte najboljšo programsko opremo za interakcijo s strankami v letu 2022 z LiveAgent! Zagotovite prilagojeno podporo na vseh stičnih točkah brez namestitvenih pristojbin in kreditne kartice. Začnite 14-dnevni brezplačni preizkus in izboljšajte izkušnjo svojih strank preko več kanalov. Poskusite LiveAgent danes!
Programska oprema za pomoč uporabnikom za spletno gostovanje
Izboljšajte svojo storitev za stranke v industriji spletnega gostovanja z LiveAgent. Zagotovite vrhunsko podporo, zmanjšajte obremenitev zahtevkov, zaščitite podatke in povečajte prihodke, vse s 14-dnevnim brezplačnim preizkusom brez kreditne kartice. Pridružite se več kot 21.000 podjetjem, ki že zaupajo naši programski opremi.
Učinkovita programska oprema za odhodni klicni center
Izboljšajte svojo prodajo in trženje s programsko opremo za odhodni klicni center LiveAgent. Brez pristojbine za namestitev, 24/7 podpora, in brez potrebe po kreditni kartici. Preizkusite 14-dnevno brezplačno različico in optimizirajte odnose s strankami z integrirano CRM rešitvijo. Pridružite se podjetjem, kot so Forbes in Airbus, ter izkoristite vse prednosti večkanalne platforme.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team