Učinkovita programska oprema za dohodni klicni center, kot je LiveAgent, izboljšuje obravnavo klicev z IVR, pametnim usmerjanjem, CRM integracijo ter ponuja funkcije kot so snemanje klicev in video klepet.
V naši digitalni dobi obstaja več načinov komuniciranja, vendar stranke predvsem še naprej kontaktirajo podjetja po telefonu. Najboljša rešitev za dohodni klicni center omogoča vašemu podjetju, da se ukvarja z dohodnimi in odhodne klice hitro in uspešno. Povežite se s svojimi strankami na več kanalih z enim samim kosom programske opreme za dohodni klicni center. Poenostavite storitve za stranke v vašem podjetju z dohodnim klicnim centrom, da povečate zadovoljstvo strank in povečate prodajo.
Programska oprema za dohodni klicni center omogoča vašemu osebnemu ali oddaljenemu klicnemu centru enostavno upravljanje vseh dohodnih funkcij iz enega orodja. Obstaja več vrst programske opreme za dohodne klice:
Programska oprema za dohodni klicni center poenostavi vašo izkušnjo storitev za stranke in vam omogoča hitro ravnanje s strankami prek različnih kanalov. Oddaljeni klicni centri ne zahtevajo, da so agenti dohodnega klicnega centra skupaj, kar vašemu podjetju omogoča, da odpravi povezane stroške.
Interaktivni sistemi glasovnega odziva (IVR) omogočajo klicateljem, da uporabljajo samopostrežno storitev, ko stopijo v stik s podjetjem. Programska oprema za dohodni klicni center deluje z uporabo interaktivnega usmerjanja, ki temelji na spretnostih, ali glasovnega prek internetnega protokola (VoIP). Usmerjanje, ki temelji na spretnostih, dodeli klicatelje najbolj relevantnemu oddelku ali agentu. Oba sistema uporabljata podoben sistem posredovanja klicev strank, kot so:
Ko pride do dohodnega klica med delovnim časom, programska oprema za dohodni klicni center prebrska podatkovno bazo podjetja, da identificira stranko in obvesti agenta za pomoč strankam.
Pri izbiri programske opreme za dohodni klicni center se morate vi in vaši agenti seznaniti s komponentami programske opreme. Naslednje je tisto, kar sestavlja programsko opremo za dohodni klicni center.
Ticketing agentom za pomoč strankam omogoča uporabo enotnega vmesnika za učinkovit odziv na poizvedbe. Ko agent za pomoč strankam prejme klic stranke prek katerega koli kanala, bo ustvaril vstopnico. Agenti lahko te vstopnice najdejo v univerzalnem nabiralniku, da strankam omogočijo hiter in učinkovit odziv. Izdajanje vstopnic je odličen način za hitro in hitro zagotavljanje odličnega zadovoljstva strank nemoteno, kar zmanjšuje stroške poslovanja.
Programska oprema za klepet v živo znotraj programske opreme za dohodni klicni center omogoča člani vaše ekipe za klepetanje prek videa, spleta, SMS-a in telefona. Avtomatizacija poganja programsko opremo za klepetanje v živo, ki vašim strankam omogoča, da prejmejo pomoč od agentov za pomoč strankam ali klepetalnih robotov, ki jih poganja umetna inteligenca, da odgovorijo na preprosta vprašanja.
Oddelek klicnega centra programske opreme za dohodni klicni center je del storitve, ki omogoča interakcijo med podjetjem in strankami. Brez tega morda ne boste mogli ustrezno sprejemati dohodnih klicev ali razpošiljati osebja.
upravljanje družbenih medijev vaših dohodnih klicnih centrov del vam omogoča komunikacijo prek vseh vaših družabnih kanalov iz ene programske opreme.
Portal za stranke je sestavni del programske opreme za dohodni klicni center. Strankam omogoča hiter dostop do bistvenih podrobnosti računa, ne da bi se morali neposredno obrniti na podjetje. Denimo, da se internetna povezava stranke prekine. V tem primeru lahko hitro pogledajo svoj račun na strani portala za stranke in ugotovijo, ali obstajajo težave z obračunavanjem ali zapadlimi plačili, ki bi lahko povzročile prekinitev storitve.
Pri delu z dohodnimi klicnimi centri je baza znanja bistvena za ustrezno obravnavo poizvedb strank. Lahko obravnava pogosta vprašanja ali tehnične težave, ki se lahko pojavijo. Prek baze znanja lahko stranka reši težavo ne da bi poklicali center za pomoč.
Samodejno usmeri dohodne klice na agente z uporabo prednostnega ali pametnega klica usmerjanje. Če uporabljate naključne dodelitve, bodo klici naključno dodeljeni razpoložljivim agentom. Če uporabljate prednostne dodelitve, se klici z najdaljšim čakalnim časom prenesejo na naslednjega kvalificiranega agenta. Pametno usmerjanje klicev zmanjša zavrnjene klice, saj zagotavlja, da se klici sprejmejo čim hitreje.
Glasovna integracija omogoča preprosto integracijo govora prek internetnega protokola (VoIP ) partnerji. Programska oprema za dohodni klicni center, kot je LiveAgent, se integrira z več kot 99 % ponudnikov VoIP. Ko se povežete s svojim ponudnikom, lahko povežete neomejeno SIP trank, odvisno od programske opreme vašega dohodnega klicnega centra.
Inteligenten interaktivni glasovni odziv (IVR) poslovno orodje vam omogoča ustvarjanje prilagojenih in zapletenih dreves IVR za pospešitev in avtomatizacijo vaših kanalov glasovne podpore. Ta funkcija prihrani vire in zagotavlja, da so klici strank preusmerjeni na ustreznega agenta ali oddelek.
Programska oprema za dohodni klicni center lahko varno shrani dohodne telefonske klice strank in glasovno pošto brez dodatne programske opreme za snemanje klicev. Snemanje klicev se lahko uporablja za namene usposabljanja in podpore, kar vam omogoča prenos ali predvajanje klicev, posnetih v vašem sistemu.
Pridobite možnost dodajanja videoklepeta kamor koli na vašem spletnem mestu z programska oprema za dohodni klicni center. Vrhunsko integrirani programi za video klepet omogočajo, da so video klici zasnovani na brskalniku za enostavno uporabo, pri čemer se video klici shranjujejo na enak način kot vstopnice.
Napredne funkcije poročanja analitike klicnega centra vam omogočajo prejemanje poglobljena poročila o tem, kako deluje vaš klicni center. S pomočjo analitike klicnega centra lahko spremljate pomembne meritve klicnega centra, KPI-je in produktivnost agenta z različnimi besedami.
Hibridni zahtevki vsebujejo vse podrobnosti o kličočih tradicionalnih zahtevkov ID-ji, kot so težava vaše stranke in bistvene informacije. Omogoča vam, da shranite sporočila strank pod ID zahtevke, tako da lahko agenti zlahka vidijo, kateri kanal stranka uporablja za stik z vami.
Upravljanje odnosov s strankami (CRM) v vašem Programska oprema klicnega centra omogoča agentom, da takoj vidijo podrobnosti o kličočih. Z vpogledi strank lahko hitro dostopate do podatkov o strankah, ustvarjate zapiske in si ogledujete preteklo zgodovino vstopnic, kar vam omogoča boljše razumevanje celotne slike in omogoča boljšo storitev za stranke.
Preden izberete dohodni klic, morate poznati svoje poslovne zahteve center programska oprema, ki ustreza vašim potrebam. Upoštevati morate velikost vašega podjetja, poslovne cilje in ali je vaše podjetje oddaljeno ali ne. Želite izbrati programsko opremo za dohodni klicni center, ki vaši skupini za pomoč strankam omogoča podporo strankam po več kanalih in zagotavlja vrhunsko storitev.
Ko izbirate programsko opremo za dohodni klicni center, bodite pozorni na obveznosti programske opreme. V nekaterih dogovorih se zavežete, da boste mesečno plačevali programsko opremo za dohodni klicni center. V drugih primerih lahko dobite letno naročnino ali programsko opremo na kraju samem.
Programska oprema za dohodni klicni center vam običajno zaračuna za agenta na mesec glede na velikost vašega podjetja in raven storitev. Vaša cena je določena glede na število storitev, ki jih izberete, in koliko agentov bo uporabljalo platformo. Najbolj ocenjena programska oprema za dohodni klicni center nima pogodbe, stroškov in vam omogoča, da kadar koli prekličete.
S programsko opremo za dohodni klicni center, kot je LiveAgent, lahko dostopate do portala za storitve za stranke . Ta portal omogoča vašim agentom, da dobijo informacije, video vadnice in podporo strankam.
Naj bo to e-pošta, klepet v živo, telefon ali več, želite izbrati programsko opremo za dohodni klicni center z več možnostmi za stik. Izberite programsko opremo, ki strankam omogoča, da vas kontaktirajo na katerem koli od trenutnih komunikacijskih kanalov, ki jih uporabljate v vašem podjetju.
Izberite programsko opremo, ki vam omogoča, da povečate ali zmanjšate svojo mesečno naročnino na podlagi vaših agentov in možnosti načrta, kar olajša prilagajanje naročnine na programsko opremo, ko je vaše podjetje počasne ali delovne čase v letu.
Izberite programsko opremo, ki ponuja možnosti sodelovanja prek VoIP ali družabnih kanalov. Omogočanje, da se programska oprema za dohodni klicni center integrira z drugimi potrebnimi storitvami, da bo vaše delovanje storitve za stranke potekalonemoteno.
Zavedajte se omejitev vaše programske opreme. Pri izbiri funkcij upoštevajte velikost vašega poslovnega osebja in potrebe vaših strank. Poskrbite, da bo vaša programska oprema zadostila vsem potrebam vaših strank.
Pri izbiri programske opreme za dohodni klicni center je nujno, da se seznanite s programsko opremo, preden jo izberete. Podjetja lahko to dosežejo s predstavitvijo, kjer jim bodo pokazali, kako programska oprema deluje. Prikaz, kako programska oprema pomaga pri doseganju vaših ciljev in kako vam lahko pomaga bolje služiti svojim strankam. Slaba stran je, da je večina predstavitev programske opreme za dohodni klicni center ravno to. Kljub temu vam demo različice omogočajo izbiro rešitve za dohodni klicni center, ki ustreza potrebam vašega podjetja.
Če želite najti programsko opremo za dohodni klicni center, morate primerjati različne izdelke s potrebami vašega podjetja. Najboljši dohodni klicni center za vas je v veliki meri odvisen od tega, ali imate majhen, srednji ali velik klicni center.
Mala podjetja: Center za dohodne klice, kot je LiveAgent, pomaga malim podjetjem doseči svoje cilje z dostopnimi funkcijami po pravi ceni. Programska oprema za dohodni klicni center vam omogoča, da poganjate svoje poslovanje v klicnem centru z različnimi možnostmi razširljivosti.
Srednja podjetja: srednje velika klicna središča zahtevajo funkcije, kot so dohodni klici, odhodni klici, klepet, podpora za vse kanale, video klici in statistika. Programska oprema, kot je LiveAgent, lahko napaja vaš klicni center z vsem, kar potrebuje za uspeh.
Veliko podjetje: Če imate velik klicni center, potrebujete vrhunsko programsko opremo za dohodni klicni center, da povečate bazo zaposlenih in izpolnite zahteve strank. S programsko opremo, kot je LiveAgent, lahko razširite svoje storitve, da dobite tisto, kar vaše podjetje potrebuje. Funkcije, kot so interaktivno glasovno poročanje, dohodni klici, odhodni klici, integracije družbenih medijev, video klepet in samopostrežne možnosti, vam bodo pomagale pri uspehu.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
Uporaba programske opreme za dohodni klicni center, kot je LiveAgent, vam omogoča, da na klice strank odgovarjate z večjo glasnostjo. Ko ne morete priti do kličočih, lahko uporabite samodejne povratne klice in avtomatsko usmerjanje klicev, da kličoče pripeljete do oddelkov, ki jih potrebujejo. Z uporabo interaktivnega glasovnega odziva še nikoli ni bilo lažje komunicirati s strankami.
Podpora za vse kanale vam bo omogočila komunikacijo s strankami prek več kanalov z uporabo samo enega kosa programske opreme. Vodi do večjega zadovoljstva in zvestobe strank, če svojim strankam zagotovite hitro in koristno podporo. Programska oprema za dohodni klicni center vam omogoča, da zagotovite boljše storitve za stranke in upravljate uspešnejši klicni center.
Izvajanje rešitve vhodnega klicnega centra je lažje, kot si mislite. Postopek se razlikuje od programske opreme do programske opreme. Večina, kot je LiveAgent, omogoča preprosto integracijo. Uporabili bomo LiveAgent za ta primer, kako enostavno je integrirati programsko opremo za dohodni klicni center v vaše podjetje.
Najprej se morate prijaviti za račun zase in za svoje agente, nato pa prenesti programsko opremo. Nastavite svoje razmestitve LiveAgent in nastavite ime, ki ga vaša stranka vidi, ko se pogovarja s agentom. Svojo trenutno telefonsko storitev morate povezati z novo programsko opremo za dohodni klicni center. Svoji implementaciji lahko dodate dodatne prilagoditve, vendar je to preprosto nastavitev mogoče izvesti v manj kot eni uri, s čimer se vaše podjetje hitro začne.
Cenovni razpon rešitev vhodnih klicnih centrov je dostopen vsakomur. Demo programsko opremo lahko uporabljate brezplačno, več možnosti programske opreme pa ponuja brezplačno preskusno različico. Ti preizkusi so odlična možnost za podjetja, da preizkusijo programsko opremo in preverijo, ali ustreza njihovim potrebam. Večina programske opreme za dohodni klicni center deluje na podlagi mesečnega naročniškega načrta. Na tem seznamu lahko najdete programsko opremo za dohodni klicni center, ki se začne pri samo 1 dolarju. Običajno obstaja več ravni storitev z različnimi cenami storitev glede na storitev, ki jo želite.
Da bi vašemu malemu, srednjemu ali velikemu klicnemu centru omogočili, da najde primerno programsko opremo, smo sestavili seznam 20 najboljših programov za dohodni klicni center. Vsa podjetja lahko hitro in učinkovito pomagajo vašemu klicnemu centru z različnimi funkcijami, ugodnostmi, pomanjkljivostmi in cenami.
Odlična rešitev za dohodni klicni center LiveAgent je učinkovita za mala, srednja ali velika podjetja. Programska oprema za klice LiveAgent vam lahko pomaga pri vseh potrebah vašega klicnega centra za učinkovito vodenje vašega podjetja.
LiveAgent je odlična rešitev za dohodni klicni center za telefonsko podporo. Ponujajo neomejene posnetke klicev s hitrimi možnostmi klepeta prek njihovega pripomočka.
LiveAgent je eden edinih programov, ki ponuja brezplačno različico. Imajo tudi brezplačno preizkusno različico. LiveAgent ponuja več ravni storitev in cen, vključno s 15, 29 in 39 $ na mesec.
Studio klicni center daje vašemu podjetju orodja za sledenje tovoru in uporabo interaktivnega glasovnega poročanja za izboljšanje vaše izkušnje dohodnih klicev.
Klicni center je odlična rešitev za dohodni klicni center za razširljivost. Klicni center, ki je zasnovan za hitro interakcijo s storitvami za stranke, omogoča maksimalno razširljivost za vaša mala in srednje velika podjetja.
Ključne funkcije
Obrnite se na vhodno ekipo Call Center Studio, da prejmete ponudbo za vaše poslovanje v klicnem centru..
Ringcentral je uporabna programska oprema za dohodni klicni center za video klepetanje s strankami in drugimi člani ekipe.
Ringcentral je dobra možnost za mala in srednje velika podjetja za dostop do funkcij, ki jih ohranjajo v povezavi s strankami.
Ringcentral ponuja brezplačno preskusno različico in brezplačno programsko opremo z omejenimi funkcijami. Ringcentral ponuja štiri mesečne načrte na agenta z različnimi funkcijami za 19,99 $, 27,99 $, 34,99 $, 49,99 $.
Zendesk ponuja več funkcij, vključno z dohodnimi in odhodnimi klici, besedilom, spremljanjem usmerjanja in več na svoji platformi v oblaku.
Zendesk je odlična možnost vhodnega klicnega centra za enoten delovni prostor, ki vam omogoča upravljanje vseh funkcij programske opreme z enega mesta. Te funkcije so odlične za mala in velika podjetja.
Ključne funkcije
Zendesk je programska oprema v oblaku, ki ima brezplačno preskusno različico, vendar brez brezplačne različice programske opreme. Zendesk ponuja možnost 19, 39 ali 89 USD na agenta na mesec.
Talkdesk vključuje številne funkcije, potrebne za vaše klicne centre, kot so glasovne funkcije, funkcije odhodnega klica, poročila, analitika in funkcije inteligentnega usmerjanja.
Talkdesk je priljubljena možnost za srednje in velike klicne centre, ki uporabljajo Windows, Mac in spletna orodja. Talkdesk je odlična programska oprema za dohodni klicni center za enostavno implementacijo in vzdrževanje skoraj 100 % delovanja.
Slaba stran Talkdesk je, da zahteva, da se vaše podjetje obrne neposredno na njih, da dobi ponudbo za storitve, zaradi česar je za podaljšanje pogodbe potrebno dodatno načrtovanje.
Programska oprema za klicni center Zoho Desk ima funkcije dohodnega klicnega centra, ki vašemu podjetju omogočajo analitične funkcije za spremljanje vašega uspeha.
Zoho Desk je programska oprema za dohodni klicni center, ki lahko ustreza potrebam malih, srednjih in velikih klicnih centrov. Zoho Desk je najboljša programska oprema za dohodni klicni center. Zaradi uporabniškega vmesnika, ki je enostaven za krmarjenje, in preprostega usposabljanja za programsko opremo zaposlenih.
Z Zoho Desk lahko dobite načrte, ki vključujejo različne funkcije te programske opreme v oblaku po ceni 14, 23 in 40 USD na mesec na agenta. Obstaja tako brezplačna preizkusna različica kot brezplačna različica programske opreme.
Cloudtalk vašemu klicnemu centru omogoča uporabo dohodnih klicev, glasovnih funkcij, inteligentnega usmerjanja klicev, mednarodnih telefonskih številk, pametnih klicnikov in spremljanja statistike.
Cloudtalk je celovita rešitev vhodnega klicnega centra za obravnavo klicev storitev za stranke z velikim prometom prek interneta. Programska oprema je rešitev za dohodni klicni center, pripravljena na daljavo, ki je lahko boljša za manjše klicne centre.
Cloudtalk ponuja mesečni načrt za 15, 20 in 35 USD. Obstaja brezplačna preizkusna različica, vendar ni brezplačne različice.
GoToConnect vam lahko pomaga pri potrebah vašega dohodnega in odhodnega klicnega centra s celovitimi programskimi rešitvami, ne glede na to, ali delujete osebno ali na daljavo.
Ta programska oprema ponuja rešitve za dohodne klicne centre za majhne in srednje velike klicne centre, ki iščejo popolno programsko rešitev.
GoToConnect se lahko uporablja za storitve v oblaku in mobilne storitve z možnostjo 22, 26 in 39 USD mesečno na agenta na mesec. Brezplačne različice programske opreme ni, obstaja pa brezplačna preizkusna različica.
Platforma Salesforce ponuja analitiko, interaktivni glasovni odziv, dohodne klice, integracijo CMR in trženjske statistike za vaš klicni center.
Salesforce Service Cloud je odlična programska oprema za dohodni klicni center za preprosto integracije API-ja z vašim drugi sistemi tretjih oseb. Ta programska oprema je znana po tem, da obravnava potrebe vhodnih klicnih centrov malih in srednje velikih podjetij klicnih centrov.
Obstaja brezplačna preizkusna različica, vendar ni brezplačne različice programske opreme. Obstaja možnost 25, 75, 150 in 300 USD na mesec za vašo celotno ekipo.
Nice CXone ponuja uporabniško izkušnjo, analitiko klicnega centra, dohodne in odhodne storitve. Ta programska oprema zagotavlja rezultate na podlagi podatkov, kar omogoča boljše razumevanje poslovanja.
Ta programska oprema omogoča malim in srednje velikim podjetjem, da ponudijo storitve za stranke in potrebe klicnega centra s programsko opremo za dohodne in odhodne klice v oblaku.
Cene se običajno gibljejo od 90 do 100 $ na uporabnika na mesec. Za ponudbo se obrnite neposredno na službo za stranke. Obstaja brezplačna preizkusna različica, brezplačne programske opreme pa ni.
Dialpad ponuja odhodne klice, sporočila in video sestanke, da zagotovi celovite rešitve kontaktnega centra za ustanavljanje podjetij.
Dialpad ponuja več rešitev za pomoč strankam za mala in srednje velika podjetja, ki želijo vplivati na stranke. Za hitro komunikacijo s strankami prek videoklepeta je priporočljiva programska oprema za klicni center Dialpad.
Ta programska oprema v oblaku za vaša mala ali srednje velika podjetja je na voljo v možnosti 20 ali 30 $. Če želite imeti nad tem ugodnosti, se za ponudbo obrnite neposredno na njih. Obstaja brezplačna preizkusna različica, brezplačne programske opreme pa ni.
Agile CRM ponuja podporo strankam v klepetu, telefonske možnosti in samodejne odzivnike.
Ta programska oprema je priporočljiva za mala in srednje velika podjetja za dohodne klicne centre. Zaradi svoje cene lahko ustreza podjetjem, ki iščejo samo posamezne funkcije.
Agile ima tri nivoje storitev; brezplačno, 15 $ in 80 $ na mesec na agenta. Na voljo sta brezplačna preizkusna različica in brezplačna različica programske opreme.
Five9 ponuja zmožnosti dohodnega in odhodnega klicnega centra, strokovne storitve, usposabljanje in podporo strankam.
Ta programska oprema je s svojimi različnimi funkcijami primerna za mala, srednja in velika podjetja klicnih centrov. Five9 se lahko uporablja na skoraj vsem, kot so Windows, Mac, iPhone in spletni odjemalci.
Brezplačni preizkus ali brezplačna programska oprema ni na voljo. Five9 ponuja različne pakete izdelkov, če pa potrebujete posebno ponudbo, se obrnite neposredno na njih.
CallHippo ponuja dohodne klice, samodejno distribucijo, podporo po e-pošti in glasovno snemanje s programsko opremo za klicni center.
Ta programska oprema se uporablja v več kot 50 državah in je odlična za mala podjetja. CallHippo je odlična programska oprema za dohodni klicni center za uporabo virtualne telefonske številke, ki podjetjem po vsem svetu omogoča nemoteno integracijo virtualnih klicev v svoje komunikacije.
CallHippo ima možnosti za 10, 18 in 40 USD. Brezplačnega preizkusa ali brezplačne programske opreme ni. To programsko opremo v oblaku lahko uporabljate na več napravah, vključno z Windows, Mac in mobilnimi napravami.
Twilio ponuja komunikacijo s SMS-i, API-ji, video in glasovnimi storitvami.
Programska oprema Twilio je primerna za mala podjetja, ki poskušajo kar najbolje izkoristiti malo. To programsko opremo je mogoče enostavno integrirati v druge dele programske opreme, zaradi česar je uporabna za manjša podjetja, da povečajo svojo spletno prisotnost.
Ta programska oprema v oblaku ponuja edinstvene možnosti plačila, ki segajo od mesečnega plačila na osebo ali urnega plačila. Klici se začnejo pri 2 centih na minuto. Cene za sprejemanje klicev se začnejo pri 1 USD mesečno na telefonsko številko in 1 centu na minuto. Obstaja brezplačna preizkusna različica, vendar ni brezplačne različice. Za ponudbo se obrnite neposredno na Twilio.
VICIdial lahko vašemu podjetju pomaga z odhodnimi klici, dohodnimi klici, snemanjem klicev in klepetom.
VICIdial je najboljša programska oprema za dohodni klicni center za integracijo s Telcom. Ta programska oprema za dohodni klicni center je primerna za mala podjetja, ki poskušajo razviti svoj spletni klicni center. S podporo za vse njihove storitve VICDial omogoča manjšim klicnim centrim, da razširijo svoje poslovanje.
Programska oprema VICIdial je brezplačna, razen začetnih pristojbin za zagotavljanje strežnika, ki se gibljejo od 400 do več kot 1000 $, odvisno od vaših potreb.
Programska oprema 3CX ponuja dohodne klice, klepetalnice in video storitve, ki jih lahko uporabljate s svojimi trenutnimi slušalkami in drugo opremo.
3CX je kot nalašč za majhne do srednje velike klicne centre, ki iščejo programsko opremo z nizkimi začetnimi stroški za uporabo strežnika.
Prvo leto uporabe 3CX lahko dobite brezplačno. Storitev v drugem letu v povprečju znaša 145 ali 180 USD na agenta na leto, zaradi česar je ta programska oprema dostopna vsem. Za ponudbo se obrnite neposredno na 3CX.
Vonage Business Communications poenostavi delovanje vašega klicnega centra z visoko učinkovitostjo povezave in različnimi funkcijami.
Ta programska oprema za dohodni klicni center je zasnovana tako, da dobro deluje z malimi podjetji. Vonage Business Communications je priročna platforma za dohodni klicni center za hitro spreminjanje nastavitev za uporabnike in profile.
Obstaja možnost 14,99 USD in 39,99 USD, pri čemer se odhodnim klicem dodajo 0,03 USD na minuto. Možnosti se razlikujejo in za nadaljnjo ponudbo se lahko pogovorite z njimi neposredno.
Funkcije programske opreme Aircall vključujejo funkcije telefonskega sistema, kot so glasovna pošta, interaktivni glasovni odziv in virtualni klicni centri.
Ta storitev je mešanica vrednosti in funkcij, ki je primerna za majhne in srednje velike klicne centre, ki iščejo učinkovito programsko opremo za klicne centre.
Aircall ima možnost mesečne naročnine 40 in 70 USD ali če zaračunavate letno, se ta cena zniža na 30 in 50 USD na agenta na mesec. Brezplačne programske opreme ni, je pa na voljo brezplačna preizkusna različica.
CallRail je programska oprema za dohodni klicni center, priporočena za sledenje aktivnosti uporabnikov na vašem spletnem mestu in povečanje vaših analitičnih podatkov.
Callrail je raznolika možnost za mala in srednje velika podjetja, ki iščejo cenovno ugodno programsko opremo, ki kar najbolje izkoristi analitiko.
Načrti CallRail se začnejo pri 45 $, kar vključuje deset lokalnih telefonskih številk in 500 minut. Za podrobnejši cenovni načrt se obrnite na podporo.
Ko izberete primerno programsko opremo za dohodni klicni center za potrebe vašega podjetja, želite primerjati in primerjati njihove različne funkcije. To vam omogoča, da bolje zgradite načrte vašega podjetja glede vašega klicnega centra. V nadaljevanju so naši izbori najboljše programske opreme za dohodne klicne centre na trgu in kaj bi jih lahko naredilo kot nalašč za vaše podjetje.
Rešitev za dohodni klicni center LiveAgent je primerna, če želite pospešiti storitev za stranke in povezavo. LiveAgent izkorišča moč robustnega portala za storitve za stranke, ki uporablja več orodij. Najhitrejši pripomoček za klepet na trgu omogoča vašim strankam, da hitro klepetajo z osebjem, kar izboljša učinkovitost klicnega centra. LiveAgent Ticketing uporablja hibridni sistem vstopnic, ki uporablja podporo za vse kanale za enostavno sledenje večkanalnim težavam. LiveAgent je ena redkih programov za dohodni klicni center, ki ponuja 24-urno poslovno podporo.
Looking for the right CRM software?
LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?
Primo Dialer je inovativen način za povezovanje uporabnikov s kakovostnimi funkcijami klicnega centra, ki so na voljo prek telekomunikacij. Primo Dialer se razlikuje po tem, da ponuja različne funkcije po nizki ceni. Primo Dialer bi lahko bil idealen za srednje velike poslovne klicne centre, ki potrebujejo inovativne telekomunikacijske funkcije.
PhoneBurner izdeluje programsko opremo za klicanje, ki vašemu dohodnemu klicnemu centru omogoča poenostavitev delovanja. PhoneBurner trdi, da lahko dosežete 447 % več stikov z uporabo njihove programske opreme za dohodni klicni center, kar se loči od drugih kosov programske opreme. PhoneBurner lahko pomaga vaši skupini za pomoč strankam na področju avtomatizacije delovnega toka, upravljanja potencialnih strank, poročanja in klicalnika moči.
Ta kontaktni paket za napovedno klicanje se razlikuje po tem, da je skladen s TCPA in zagotavlja varnost spletnih podatkov pred hekerji za vas in vaše podjetje. ChaseData CCaaS se odlično ujema s klicnimi centri s petimi ali več agenti. ChaseData CCaaS uporablja funkcije, ki pomagajo klicnim centrim, ki se zanašajo na visoko delovno čas, tako da učinkovito odgovarjajo na dohodne klice in avtomatizirane izhodne klice. Finančne storitve, kot so izterjave dolgov in bančništvo, lahko uporabljajo to programsko opremo, kjer je za doseganje vaših B2B ali B2C ciljev potrebna visoka delovna doba med strankami.
Izboljšajte interakcije s storitvijo za stranke z uporabo edinstvene tehnologije gibanja XCALLY, ki je ni v drugi programski opremi za dohodne klicne centre. XCALLY je večkanalna programska oprema za dohodni klicni center, ki integrira njihovo storitev Asterisk s tehnologijami shuttle in motion, kar vam omogoča optimizirane kontrole za upravljanje vseh funkcij dohodnega klicnega centra z njihovo programsko opremo. XCALLY je dobra izbira za podjetja za dohodne klicne centre, ki iščejo profesionalne rešitve za vhodne, odhodne in kombinirane programske storitve klicnih centrov.
Ja! Preizkus pred nakupom je odličen, ker želite programsko opremo za dohodni klicni center, ki ustreza potrebam vašega podjetja. Možnosti Brezplačna uporaba ali brezplačni preizkus pomagajo ugotoviti, ali določena programska oprema ustreza vašemu klicnemu centru potrebe. Razčlenite razliko med brezplačno preskusno različico in brezplačno programsko opremo za uporabo, da iz njih kar najbolje izkoristite. Možnost, da izkusite vse funkcije programske opreme za dohodni klicni center, daje vaši ekipi možnost, da preizkusi pred nakupom. Brezplačni preizkusni pogoji so odvisni od programske opreme za dohodni klicni center. Na primer, LiveAgent ponuja 14-dnevno brezplačno preskusno različico, na katero se lahko prijavite v manj kot 60 sekundah, pri čemer kreditna kartica ni potrebna.
Programska oprema za dohodni klicni center je potrebna za vaše podjetje, ne glede na velikost vašega klicnega centra. Programska oprema, kot je LiveAgent, lahko prihrani denar vašega podjetja, hkrati pa poveča kakovost in količino komunikacij s strankami. Ker lahko izpolnite vse potrebe vašega klicnega centra, je potrebna programska oprema za dohodni klicni center. Omogoča vam boljši dostop do informacij o strankah in poenostavitev komunikacije s strankami.
Vrhunska programska oprema za dohodni klicni center omogoča vašemu podjetju, da z vašimi agenti za pomoč strankam doseže več z enim orodjem. LiveAgent to stori za klicne centre vseh velikosti, saj ponuja izjemne funkcije brez stroškov namestitve, brez zahtevane kreditne kartice, 24 ur na dan, 7 dni v tednu in možnosti preklica kadar koli. LiveAgent ima vgrajeno zmožnost integracije z več kot 200 različnimi kosi programske opreme, ki jih že uporabljate za trženje.
Večkanalni sistem LiveAgents omogoča komunikacijo z vsemi oddelki. Pri uporabi funkcij, kot je največji klepetalni pripomoček na svetu, lahko hitro komunicirate s strankami, ko začnejo komunicirati. Z LiveAgentovo vrhunsko telefonsko podporo v oblaku imate neomejeno snemanje klicev in se lahko udeležite prenosov klicev, kar je primerno za potrebe dohodnega in odhodnega klicnega centra. Z analitiko LiveAgent si lahko ogledate vse svoje interakcije s strankami, prodajo, podatke spletnega mesta in celo učinkovitost vaših agentov. LiveAgent uporablja hibridni tok vstopnic, ki doseže vse kanale na plačilnem načrtu, ki ustreza vašim potrebam.
Stranke raje komunicirajo s podjetji prek tistega medija, za katerega se počutijo najbolj udobno. LiveAgent omogoča dohodnim klicnim centrim, da upravljajo izdajanje vstopnic, klepet v živo in vse funkcije klicev zaradi njihove podpore za vse kanale. LiveAgent ponuja vašemu poslovnemu dohodnemu klicnemu centru funkcije, kot so interaktivni glasovni odziv, dohodni klici, odhodni klici, upravljanje odnosov s strankami, programski telefon, podpora za vse kanale in analitika.
Programska oprema za dohodne klice LiveAgent je najbolj bogata programska oprema, ki je na voljo. LiveAgent ponuja več kot 130 različnih funkcij, zasnovanih za pomoč pri dohodnih, odhodnih klicih, statistiko, upravljanje odnosov s strankami in podporo za vse kanale. To daje vašemu klicnemu centru večjo vsestranskost, večji dobiček in večje zadovoljstvo strank.
Ne glede na velikost vašega klicnega centra morate najti pravo programsko opremo za vrednost za denar, ki vam bo pomagala doseči uspeh in dobiček. Programska oprema LiveAgent strankam pomaga narediti vse to po cenah, ki si jih lahko privošči vsako podjetje. brezplačna preizkusna različica omogoča vašemu podjetju 14 dni preizkusiti vse funkcije, ki jih ponuja LiveAgent brez kreditne kartice. To pomeni, da lahko z ustanovitvijo klicnih centrov služite denar, ne da bi porabili denar, medtem ko vidite, kako program deluje v vaši ekipi. LiveAgent ima odlično razmerje med vrednostjo in ceno za podjetja, ki želijo rasti z več funkcijami, saj ponuja možnost ravni storitev 15, 29 in 39 USD na agenta na mesec.
LiveAgent je najvišje ocenjena programska oprema za dohodni klicni center s povprečnim pregledom 4,7 zvezdice na Capterri in 4,5 zvezdice na G2. Na tisoče uporabnikov potrjuje številne prednosti in nekaj slabosti LiveAgenta. Vsestranskost LiveAgent je enaka povečani prodaji, preprostemu dostopu in dostopni ceni. Zato je LiveAgent dosledno ocenjen kot ena najboljših programov za dohodne klicne centre, ki je na voljo.
Izberite kos programske opreme za dohodni klicni center, ki jo je enostavno integrirati z vašimi trenutnimi operacijami, enostavna za nastavitev in enostavna za uporabo za vašo ekipo. To pomeni manj usposabljanja za vašo ekipo in več dobička za vaše podjetje, pri čemer je več pozornosti namenjene strankam kot usposabljanju. LiveAgent omogoča omejeno usposabljanje in hitro nastavitev s svojo lahko dostopno programsko opremo za dohodni klicni center. S preprosto integracijo LiveAgenta lahko agenti že prvi dan obdelujejo zahteve strank. Zaradi večje dostopnosti, enostavne uporabe, nastavitve in cene je LiveAgent najbolj dostopna programska oprema za klicni center na trgu.
Če želite kar najbolje izkoristiti programsko opremo za dohodni klicni center, morate poznati njeno uporabo in se spopasti z morebitnimi težavami; informacije lahko vedno poiščete v bazah znanja ali v klicnem centru razdelek Akademije LiveAgent. Ali pa preberite ta jedrnat vodnik s pogostimi vprašanji, če želite izvedeti več o uporabi programske opreme za dohodni klicni center.
Opomba urednika: Če je katera koli informacija v članku o pregledu netočna, nas kontaktirajte in ustrezno jo bomo popravili.
Find the best call center
LiveAgent offers wide range of call center tools, and therefore making it great choice for businesses of all sizes. Curious about all the opportunities?
Odkrijte, kako klicni center lahko revolucionira vašo podporo strankam z izboljšanjem zadovoljstva, povečano prodajo in fleksibilnim delovnim okoljem. Naučite se, katere funkcionalnosti potrebujete in kako lahko programska oprema LiveAgent pomaga premagati izzive tradicionalnih klicnih centrov ter znižati operativne stroške.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team