Ste naveličani dolgočasne programske opreme vstopničnega sistema? Tudi mi smo. Z LiveAgentom bodo vaša e-poštna sporočila, klepeti, klici, omembe družbenih medijev in drugi kanali končali v enem univerzalnem nabiralniku in s pomočjo naprednih pravil avtomatizacije in integracij se bo vaša nočna mora za storitve za stranke končala s preprostim klikom na gumb »Prijava«. gumb.
Demo programske opreme vstopničnega sistema
00:00/03:20
Vstopnični sistem pretvori zahteve strank v vstopnice, ki jih je mogoče enostavno razdeliti med skupino za podporo strankam. To lahko močno izboljša upravljanje zahtevkkov, saj lahko agenti službe za pomoč uporabnikom na enem mestu dostopajo do poizvedb strank in jih učinkovito rešujejo.
Ogled izdelkov LiveAgent
00:00/02:24
Programska oprema vstopničnega sistema LiveAgent samodejno sledi in pretvori vse težave vaših strank v zahtevke. Vsaka dohodna oblika komunikacije se pretvori v karte za boljše udobje in upravljanje opravil. Uporabniški vmesnik je prilagodljiv in intuitiven.
Izboljšajte svoje spletno mesto in začnite pogovore z obiskovalci zahvaljujoč sodobni programski opremi za sporočanje. Povečajte zvestobo strank s hitrim odzivom na zahteve za klepet zahvaljujoč zmogljivemu orodju. Oglejte si, kaj dobijo vaše stranke in ekipe za pomoč strankam z LiveAgentom.
Izboljšajte pot stranke z:
Naredite svoje stranke srečnejše in jim dajte več komunikacijskih možnosti, več udobja in več priročnosti v vseh pogledih. Oglejte si, kakšne koristi imajo vaše stranke, če izberete sstopnični sistem software LiveAgent.
Samo nekaj tega, kar dobijo vaše stranke:
LiveAgent je programska oprema IT za izdajo zahtevkov, ki združuje več kanalov, kot so e-pošta, klepeti, klici in družbeni mediji, za zagotavljanje celovite storitve za stranke vašim strankam. Vendar se tu ne ustavi. LiveAgent ponuja portal za stranke s podporo za bazo več znanja, forume in povratne informacije strank & predlogi. Odkrijte, kaj najnaprednejši vstopnični sistem ponuja vaši organizaciji.
Rešitev vse v enem
Hibridni vstopnični sistem
Dohodni zahtevek lahko pride iz katerega koli kanala vsakič, ko stranka stopi v stik s podporo. LiveAgent organizira vso komunikacijo, tako da vam ni treba dolgo iskati. Vsako povpraševanje strank ohranite v eni temi zahtevkov službe za pomoč uporabnikom, ne glede na to, ali prihaja iz e-pošte, klepeta v živo ali družbenih medijev.
Ekipna komunikacija
Učinkovit potek dela
Uporabite pripravljene odgovore za odgovore na pogosta vprašanja v prijavnicah strank in skrajšajte odzivni čas agenta. Skupina službe za pomoč uporabnikom lahko bistveno hitreje reši pogoste težave in se osredotoči na bolj izpopolnjene poizvedbe strank. Ostanite osredotočeni na tisto, kar zahteva vašo pozornost.
Upravljanje znanja
Raziščite, kako vam lahko izdajanje zahtevkov pomaga pri obravnavi zahtev strank, povečanju zadrževanja strank ali izboljšanju zadovoljstva strank
Zadovoljite stranke
Zadovoljite svojo stranko s vstopničnim sistemom, ki vam lahko pomaga zagotoviti hitrejše in bolj obveščene odgovore. Ponudite udobje za svoje stranke in odgovarjajte na več kanalov, hkrati pa ohranite vse organizirano.
80 %
potrošniki pričakujejo hitrost in udobje
Večina strank meni, da so hitrost, strokovno pomoč, udobje in prijaznost pomembne elemente storitev za stranke.
Povečaj donosnost naložbe
Stranke cenijo dobro storitev za stranke v vsakem podjetju. Povečajte svoj zaslužek s hitrejšo in zanesljivo podporo, hkrati pa zmanjšajte stroške službe za pomoč strankam z enim namenskim sistemom za izdajo vstopnic v službi za pomoč uporabnikom.
86 %
so pripravljeni plačati za dobro storitev
Zmanjšajte stroške in hkrati zaslužite več. Stranke so vedno pripravljene plačati več za odlično izkušnjo storitev za stranke.
Pridobite zvestobo
Hvaležne stranke vedno cenijo dobro storitev in strokovno pomoč agentov za podporo strankam. Izboljšajte svojo storitev za stranke v času velike količine vstopnic in zgradite močno zvestobo strank z odličnimi interakcijami.
73%
Višje stopnje zadovoljstva
Zagotovite prilagojene pogovore in osrečite svoje stranke. Naša popolnoma opremljena programska oprema za klepet v živo vam lahko pomaga pri zadovoljstvu strank in odlično izkušnjo agenta.
Izboljšajte upravljanje storitev za stranke po dostopni ceni. Zagotovite si prave funkcije za interakcijo s strankami in prihranite denar pri vstopnični sistem software.
Pričevanja
Brez pogodb, brez skritih stroškov – samo mesečno zaračunavanje. Popolnoma pregledne cene, zaračunane samo za dejansko uporabo vsak mesec. Izberite pravi načrt in začnite zagotavljati najboljšo podporo strankam.
Najbolj priljubljena
Zagotovite najboljšo pomoč strankam in organizirajte svoje poizvedbe z vstopničnim sistemom
Priporočeno za vse, ki želijo zagotoviti odlične storitve za stranke na vseh kanalih
LiveAgent je odličen sistem za pomoč uporabnikom splošnega namena, ki je sposoben obravnavati skoraj vse vrste podpore strankam. Na voljo je s podporo e-pošte, klepeta v živo, klicnega centra, družbenih medijev in portala za stranke z bazo znanja. LiveAgent ponuja tudi številne funkcije za produktivnost, analitiko in veliko število izvorne integracije z drugo koristno programsko opremo. Poleg tega so agenti za podporo strankam LiveAgent na voljo vsem 24 ur na dan.LiveAgent ponuja štiri načrte z različnimi funkcijami in dostopom do komunikacijskih kanalov. Izberite tistega, ki ustreza vašim potrebam za pošteno ceno. Poleg tega lahko vedno kupite ločene funkcije, ne da bi nadgradili svoj načrt.
Free 0 USD na agenta/mesecNaš brezplačni račun ponuja funkcije izdajanja zahtevkov, ki vam bodo dobro služile, če ne želite zagotavljati obsežne podpore strankam.
Small 9 $ na agenta/mesecProdaja vstopnic LiveAgent, ki lahko upravlja vso vašo e-poštno komunikacijo. Načrt je opremljen s uporabnimi funkcijami vstopničnega sistema, ki vam lahko pomagajo pri vsakodnevnih dejavnostih, ter portalom za stranke z zunanjo in notranjo bazo znanja.
Medium 29 USD na agenta/mesecDodajte najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu kot dodatek svojemu spletnemu mestu. Pridobite hiter in priljubljen komunikacijski kanal kot dodatek k izdaji zahtevkov. Dobite tudi zmogljivo sledenje spletnemu mestu in druge odlične funkcije klepeta.
Large 49 USD na agenta/mesecNaš paket Large vsebuje vse, kar je omenjeno v prejšnjih načrtih, in dodaja zmogljivosti klicnega centra z neomejenimi posnetki klicev, drevesi IVR in video klici. Vključena je tudi večkanalna podpora družbenih medijev, tako da lahko dodate svoje račune Facebook, Instagram, Twitter in Viber.
Priporočeno za vse, ki iščejo dobro zaokroženo programsko opremo za pomoč uporabnikom z enostavno uporabo
Tako kot LiveAgent tudi Zoho Desk ponuja rešitev za podporo strankam vse v enem za dostopno ceno. Manjka mu nekaj funkcij, kot je geografsko ciljanje ali sledenje obiskovalcem spletnega mesta, vendar se odlikuje po vsem, kar ponuja strankam. Zoho Desk je ena najbolj uveljavljenih in najbolj zanesljivih služb za pomoč uporabnikom, ki so danes na voljo. Stranke Zoho Deska so Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins in Lycamobile.Brezplačno 0 USD/mesecBrezplačni načrt vključuje tri agente in ponuja funkcije izdajanja vstopnic in podporne funkcije, kot so pogodbe o ravni storitev, zasebna baza znanja, center za pomoč in mobilne aplikacije.
Standardno 14 USD/mesecVključuje napredno ključno funkcijo za izdajo vstopnic, socialne & amp; kanali skupnosti in dostop do integracij. Ima tudi številne dodatne funkcije, ki izboljšajo podporo službe za pomoč uporabnikom.
Profesionalni 23 $/mesecProfesionalni načrt vključuje izdajanje vozovnic za več oddelkov, telefonijo, sledenje časa, zaznavanje trkov agentov in druge dragocene funkcije, ki dodatno izboljšajo vašo Zoho Desk.
Podjetje 40 $/mesecNajdražji načrt vključuje klepet v živo in podporo Zie - umetne inteligence. Ta načrt je sestavljen iz vseh razpoložljivih funkcij Zoho Desk, kot so večnivojski IVR, funkcije po meri, več delovnih ur in še veliko več.
Priporočeno za tiste, ki iščejo službo za pomoč uporabnikom s poudarkom na klepetu v živo
HappyFox naredi službo za pomoč uporabnikom in namensko poslovno programsko opremo za klepet v živo z različnimi funkcijami. Aplikacija je na voljo tako za operacijske sisteme Mac in Windows, kot tudi za naprave Android, iPhone in iPad. HappyFox se lahko uporablja za upravljanje vstopnic, klepetanje z obiskovalci spletnega mesta in spremljanje aktivnosti njihove strani. Stranke HappyFoxa vključujejo Sennheiser, Whirlpool, M4Research, svetovalce za kakovost električne energije, ORD Capital in Univerzo Rockhurst.Cene za HappyFox se začnejo pri 29 USD na mesec. Lahko se poveča glede na načrt, za katerega se odločite. HappyFox ponuja štiri načrte, med katerimi lahko izbirate.
MogočniNačrt Mighty ponuja funkcije, kot so ustvarjanje vstopnic za vse kanale, baza znanja, pomoč pri selitvi in upravljanje SLA.
FantastičnoNačrt Fantastic ponuja vse od načrta Mighty, plus dodajanje službe za pomoč uporabnikom več blagovnih znamk, čakalne vrste vstopnic po meri, e-poštno podporo 24 ur na dan, 7 dni v tednu, izbirni podatkovni center EU in obvestilo o kršitvi SLA.
PodjetjePoleg vsega iz prejšnjih dveh načrtov načrt Enterprise ponuja proaktivno trčenje agentov, upravljanje nalog in sredstev, 24-urno podporo po e-pošti in klepetu ter SLA za neomejeno delovanje.
Enterprise PlusNačrt Enterprise Plus ponuja vse možne funkcije iz prejšnjih načrtov in dodaja skripte agenta, 2 TB shrambo za priloge, zgodovino poročanja ves čas, podporo 24 ur na dan, 7 dni v tednu po e-pošti, klepetu in telefonu, pa tudi upravitelja uspeha strank.
Priporočeno za ljudi, ki iščejo prilagodljivo in zanesljivo rešitev za pomoč uporabnikom
Zendesk je še ena dobro uveljavljena in ena najbolj zaokroženih rešitev za pomoč uporabnikom, ki so na voljo na trgu. Po nekoliko višji ceni je Zendesk narejen za službe za podporo strankam, ki pričakujejo vrhunsko storitev ne glede na ceno. S strankami lahko ostanete v stiku prek vseh pomembnih kanalov, ki jih podpirajo vrhunske funkcije. Stranke Zendesk vključujejo Dropbox, Etsy, Nokia WiFi Center za pomoč, League of Legends, Kickstarter Support, Zoom Helper ali Ultimate Ears Help Center.Temeljska podpora 19€ na agenta/mesecVključuje bistveno podporo za e-pošto, Facebook in Twitter.
Suite team 49 € na agenta/mesecNačrt ekipe Suite ponuja sistem izdajanja vstopnic in sporočil prek spleta, mobilnih in družbenih medijev. Poleg tega imate med drugimi uporabnimi funkcijami dostop do avtomatizacije, delovnih tokov, do 50 avtomatiziranih odgovorov, ki jih poganja umetna inteligenca, enotnega delovnega prostora agenta, aplikacij in integracij.
Rast paketa 79 € na agenta/mesecPoleg funkcij iz prejšnjega načrta imate med drugimi funkcijami dostop do portala za stranke, upravljanja znanja, ki ga poganja umetna inteligenca, prilagodljive postavitve vstopnic, upravljanja SLA in večjezične podpore.
Suite Professional 99 € na agenta/mesecProfesionalni načrt Suite vključuje vse funkcije iz prejšnjih načrtov in dodaja usmerjanje pogovorov na podlagi spretnosti agenta, forumov skupnosti, niti zasebnih pogovorov, naprednih glasovnih zmogljivosti, prilagodljivih nadzornih plošč in še veliko več.
Priporočeno za tiste, ki imajo raje preprostost s standardnimi funkcijami službe za pomoč uporabnikom
Teamsupport je orodje za izdajo vstopnic z zmožnostmi upravljanja strank in številnimi integracijami. Je odlična programska oprema za sodelovanje in timsko delo, upravljanje izdelkov in zalog ter za analitiko.Stranke ekipe podpore so Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell ali RealPlus.
Podpora strankam Načrti vključujejo upravljanje vstopnic, samopostrežno storitev za stranke, bazo znanja, sodelovanje, CSAT, podporo strankam, API, upravljanje SLA in številne druge uporabne funkcije. Klepet v realnem času Ne glede na to, kateri načrt izberete, ima lahko klepet v realnem času integracijo CRM in službe za pomoč uporabnikom, varnost, večkanalno upravljanje incidentov in standardno podporo kot bistvene funkcije. Dodatne funkcije lahko dobite z višjimi načrti in pridobite klepetalnice, napredno varnost, storitve vkrcanja ali celo vrhunsko podporo. Uspeh strank Funkcije v načrtu vključujejo upravljanje prihodkov od naročnin, zdravstveni profil strank, segmentacijo strank, integracijo e-pošte, spremljanje produktivnosti CSM in drugo. Primerjava LiveAgent in TeamsupportCene za ekipno podporoCene Teamsupport ponujajo načrte, ki temeljijo na ponudbi, s cenami od 50 USD na mesec. Poleg tega lahko izbirate med načrti Essential, Professional in Enterprise, ki zagotavljajo različne funkcije za vsak del Teamsupport.
Priporočeno za ljudi, ki želijo prilagodljivo programsko opremo za pomoč uporabnikom za splošne namene
Freshdesk je še eno dobro zaokroženo orodje za pomoč uporabnikom, ki ima zmogljive funkcije in možnost dodajanja vseh pomembnih kanalov strank v en sam sistem. Je ena najbolj priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom, ki se uporabljajo po vsem svetu. Stranke Freshdesk vključujejo Bridgestone, Lesley University, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired ali 360training.com.BrezplačnoBrezplačni načrt vključuje e-pošto & družabno izdajanje vstopnic, odprema vstopnic, baza znanja, poročilo o trendu vstopnic, lokacija podatkovnega centra in funkcije skupinskega sodelovanja.
Rast 15€ na agenta/mesecTa načrt vključuje vse od brezplačnega načrta in dodatnih funkcij. Avtomatizacija, zaznavanje trkov, tržne aplikacije, poročilo službe za pomoč uporabnikom, SLA & delovni čas in druge uporabne funkcije.
Pro 49 € na agenta/mesecVse iz prejšnjih načrtov in dodaja poročila po meri & nadzorne plošče, razširljive omejitve API-ja, ankete CSAT, aplikacije po meri, večjezična baza znanja, več izdelkov in še več.
Podjetje 79 € na agenta/mesecPodjetniški načrt vključuje vse omenjeno in dodaja usmerjanje na podlagi spretnosti, peskovnik, revizijski dnevnik, premike agentov, omejitev obsega IP, e-poštni bot, pomočni bot, samodejno triažo, predlagatelj člankov, robotsko pomoč in še veliko več.
Priporočeno za ljudi, ki iščejo zmogljivo programsko opremo za vstopnice CRM in službo za pomoč uporabnikom v eni rešitvi
HubSpot Service Hub je del širšega paketa ločenih poslovnih orodij podjetja HubSpot. Ponuja podporo za vse glavne komunikacijske kanale v eni platformi za pomoč uporabnikom z vsem, od izdajanja vstopnic do VoIP klicev. Stranke HubSpota vključujejo Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest ali Niswey.Starter 41€ na mesecZačetni načrt odstrani blagovno znamko iz klepeta v živo, načrtovanja sestankov, dokumentov in e-pošte 1 proti 1. Načrt vključuje skupni nabiralnik, e-pošto ekipe, cevovode za vstopnice, preprosto avtomatizacijo vstopnic, osnovne bote, klicanje, integracijo brez težav, predloge in druge uporabne funkcije.
Professional 331€ na mesec za pet plačanih uporabnikovNačrt Professional dodaja avtomatizacijo službe za pomoč uporabnikom, usmerjanje vstopnic, zunanjo bazo znanja, gostovanje videoposnetkov, standardno točkovanje kontaktov, napovedovanje, ankete strank, poročanje po meri in še veliko več.
Podjetje 1104€ na mesec za deset plačanih uporabnikovNačrt Enterprise vključuje vse iz prejšnjih načrtov in dodaja uporabniške vloge, hierarhične skupine, dovoljenja na ravni polja, izračunane lastnosti, prilagajanje zapisov, obveščanje o pogovorih, cilje, priročnike in drugo.
Priporočeno za tiste, ki želijo zmogljivo orodje za upravljanje IT z zmožnostmi službe za pomoč uporabnikom
Solarwinds ponuja široko rešitev za upravljanje IT z lastno platformo za pomoč uporabnikom, ki se osredotoča na portal za izdajo vstopnic in klepet. Je idealen paket za podjetja, ki se morajo osredotočiti na upravljanje omrežja, spremljanje infrastrukture in druge tehnične storitve. Stranke Solarwindsa so AT&T, Ford Motor Company, CBS, MasterCard, Nestle, Blue Cross in Blue Shield.Ekipa 19 $ na uporabnika/mesecTa načrt vključuje upravljanje incidentov, portal storitev in neomejeno število prosilcev.
Podjetje 39 USD na uporabnika/mesecPoleg funkcij iz prejšnjega načrta poslovni načrt vključuje katalog storitev, upravljanje sprememb, SLA, skupine, vloge po meri, internacionalizacijo in podporo za klepet v realnem času 24/7.
Profesionalni 69 USD na uporabnika/mesecProfesionalni načrt dodaja več funkcij, kot so polja in obrazci po meri, napredne avtomatizacije, odkrivanje omrežja, upravljanje pogodb, skladnost z licencami, načrtovana poročila, dostop do API-ja in dodatne možnosti podpore prek klepeta, telefona ali e-pošte.
Enterprise 89 USD na uporabnika/mesecNačrt Enterprise vključuje vse omenjene funkcije iz prejšnjih načrtov in dodaja vizualni CMDB in preslikavo odvisnosti, večfaktorsko preverjanje pristnosti, storitve vklopa in do 1500 klicev API na uporabnika na minuto.
LiveAgent ponuja najsodobnejši sistem, ki lahko obravnava vsak pomemben kanal strank. Vsak kanal strank in zmogljivo orodje je podprt z naprednimi funkcijami, ki vam pomagajo hitro in zanesljivo reševati dohodne karte. Povežite druge aplikacije z LiveAgentom zahvaljujoč našim integracijam in ustvarite vrhunsko središče za storitve za stranke za svoje agente. Skrbimo za zvestobo strank, zato se lahko z našo ekipo za podporo strankam pogovorite o vsem 24 ur na dan. Pridobite dostop do naše rešitve za pošteno ceno in si zagotovite najboljšo vrednost za svoj denar.
Na vstopnicoModeli cen na vstopnico vam omogočajo, da plačate tisto, kar potrebujete. Ta cenovni model je idealen za službe za pomoč uporabnikom z majhnim številom zahtevkov za stranke.Največja slabost je lahko pomanjkanje motivacije za agente za obravnavo podpore, saj je vsaka obravnavana vstopnica enaka večjemu znesku, plačanemu ponudniku storitev.
Na licencoModeli oblikovanja cen licenc lahko vključujejo licence za enega ali več uporabnikov. Vsi, ki jo imajo, lahko programsko opremo uporabljajo neomejeno, dokler je plačana cena. Cena licence je lahko pavšalna ali na podlagi naročnine.
Na napravoPodobno kot pri modelu določanja cen licence lahko plačate pavšalni znesek ali naročnino, ki vam omogoča uporabo programske opreme za izdajo vstopnic na več napravah. Končna vsota se zloži za vsako napravo, uporabljeno v službi za pomoč uporabnikom.
Na agentaModel, ki temelji na agentu, je najpogostejši in najbolj zaželen, saj vam zagotavlja poštene pogoje. Vaša cena je odvisna od števila uporabnikov programske opreme. Programsko opremo lahko uporabljajo z vsako plačljivo funkcijo brez omejitev, določenih z vstopnicami ali časom izvajanja.
Preizkusite vse, kar vam ponujamo, z brezplačnim 30-dnevnim preizkusom
Odkrijte brezplačne predloge vstopničnega sistema na LiveAgent in skrajšajte odzivni čas z dosledno izkušnjo storitev za stranke. Uporabite pripravljene odgovore za hitrejše in natančnejše reševanje zahtevkov, povečajte produktivnost in izboljšajte zadovoljstvo strank. Zaženite svoj brezplačen račun brez obveznosti!
Programska oprema za storitveni center za boljšo uporabniško izkušnjo
Odkrijte najboljšo programsko opremo za servisne storitve v 2022 – LiveAgent. Poenostavite interakcije s strankami na več kanalih in izboljšajte uporabniško izkušnjo s sistemom izdajanja zahtevkov. Začnite brezplačno preizkusno obdobje brez kreditne kartice in optimizirajte svoje storitve za stranke že danes!
Vodilna softphone programska oprema za B2B & B2C podjetja
Odkrijte vodilno softphone programsko opremo LiveAgent za B2B in B2C podjetja, ki omogoča vrhunsko telefonsko podporo od koderkoli. Izkoristite cenovno ugodno SIP VoIP rešitev, ki zagotavlja zanesljivo in prilagodljivo storitev s čisto kakovostjo zvoka. Začnite s 30-dnevnim brezplačnim preizkusom brez kreditne kartice in izboljšajte svojo podporo strankam z naprednimi funkcijami kot so pametno usmerjanje klicev, notranji klici ter neomejeno število posnetkov klicev. Ne zamudite priložnosti za izboljšanje svoje komunikacije z LiveAgent!
Naredite to s platformo za vključevanje strank
LiveAgent izboljšuje zadovoljstvo strank z večkanalno platformo za sodelovanje s strankami. Oglejte si prednosti LiveAgenta in se prepričajte sami.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team