Baza znanja programska oprema

Ustvarite osupljivo bazo znanja & Pogosta vprašanja z minimalnim trudom.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base background
Knowledge base software animation

Programska oprema baze znanja za odlično samopostrežbo

Ali imate težave z vprašanji strank in si želite, da bi se rešila sama od sebe? Programska oprema za zbirko znanja podjetja LiveAgent vam lahko ponudi lastno zbirko znanja in namensko spletno stran portala za stranke. Napolnite ga z izobraževalnimi članki in pogostimi vprašanji, da si bodo stranke lahko pomagale same, ali pa se s strankami pogovarjajte na forumih. Preizkusite še danes in preverite, kako si lahko olajšate delo.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prikrita sporočila

Ker vam lahko LiveAgent pomaga začeti z igro baze znanja za pošteno ceno in z najmanj truda. Takoj po registraciji boste dobili svojo spletno stran z bazo znanja in takoj lahko začnete graditi in pisati članke. Naše funkcije vam lahko pomagajo na vsakem koraku, za izboljšanje izkušnje pa lahko uporabite številne naše razpoložljive integracije.

Message sneak-peeks

Baza znanja /
Predstavitev portala za stranke

00:00/05:06

Knowledge Base Customer Portal Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M307SYoutube video: Knowledge Base  Customer Portal Demo  LiveAgent
Live Agent

Programska oprema baze znanja

LiveAgent vam lahko pomaga zgraditi lasten portal za stranke z najmanj truda! Naša programska oprema za zbirko znanja je opremljena z intuitivnim vmesnikom, urejevalnikom obogatenega besedila in drugimi bistvenimi funkcijami, ki vam lahko pomagajo pri pripravi vsebine za vaše stranke. LiveAgent podpira tudi več jezikov, teme po meri, diskusijske table, iskanje in še veliko več!

  • Preprosto dostopni članki zbirke znanja za vse stranke
  • Zanesljivo upravljanje znanja v eni rešitvi za podporo strankam

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Knowledge base management

Oglejte si, kako enostavno je začeti s programsko opremo baze znanja LiveAgent. Začnite v samo štirih preprostih korakih in začnite zagotavljati neverjetne storitve za vse stranke!

Lets talk

Upravljanje znanja za podporne ekipe

Prihranite nekaj časa vaši službi za pomoč in začnite z upravljanjem znanja. Z lahkoto lahko upravljate vsako vsebino baze znanja in zahtevek neposredno z nadzorne plošče LiveAgent. Zahvaljujoč našemu intuitivnemu vmesniku je enostaven in učinkovit za vse vrste uporabnikov.

Samo nekaj tega, kar lahko uporabljajo vaši agenti:

  • Pišite dovršene članke za stranke z našim urejevalnikom WYSIWYG
  • Zunanje in notranje baze znanja za izmenjavo znanja
  • Prilagodljive teme in čudovit vmesnik za vaše središče znanja

Tukaj je tisto, kar dobite z našo programsko opremo za bazo znanja

Oglejte si nekaj najpomembnejših funkcij naše rešitve baze znanja in naše programske opreme za pomoč uporabnikom.

Upravljanje vsebin

Urejevalnik What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG) LiveAgent je odlično orodje za ustvarjanje člankov. Ponuja odličen nabor funkcij za urejanje in oblikovanje, tako da ste lahko ustvarjalni in ustvarite neverjetne članke, vodnike, navodila in segmente informacij, da povečate svojo bazo znanja. Dodajte slike in videoposnetke ali celo dele kode HTML in CSS, da še bolj prilagodite svojo bazo znanja.

  • Napišite svojo vsebino z našim urejevalnikom WYSIWYG
  • Podpora za HTML, CSS in medije v člankih
Content management

Sledenje obiskovalcem

Naša funkcija foruma je sestavni del vsake baze znanja LiveAgent. Vsak član skupine za pomoč uporabnikom ali stranka lahko sodeluje v pogovoru na forumu in si lahko izmenjuje rešitve. LiveAgent ima tudi notranje forume in interno bazo znanja za izmenjavo znanja izključno za zaposlene. Forum je mogoče uporabiti tudi za ustvarjanje vstopnic za sledenje poizvedbam.

  • Gradite odnose s strankami prek foruma
  • Sodelujte s sodelavci in strankami

Več o forumu

Srečnejše stranke

Povratne informacije so sestavni del vsakega posla, saj vam lahko pomagajo najti svoje slabosti in tudi prednosti. LiveAgent vam lahko pomaga ostati na tekočem s povratnimi informacijami strank z našimi povratnimi informacijami & Funkcije predlogov. Dajte svojim strankam priložnost, da predlagajo spremembe ali zagotovijo nove ideje za izboljšave. Prilagodite lahko tudi gumb za povratne informacije.

  • Zberi povratne informacije in predloge z enim gumbom
  • Izboljšajte odnose s strankami s predlogi

Več o povratnih informacijah & predlogi

Happier customers

Napredno iskanje

Iskanje člankov je lahko zastrašujoča naloga, zlasti če iščete po bogatih in obsežnih bazah znanja. Zato smo olajšali iskanje z gradnikom za iskanje v naši bazi znanja. Popolnoma se prilega kateri koli bazi znanja LiveAgent in za integracijo vam ni treba premikati prsta. Je enostaven za uporabo in vam in vašim strankam lahko pomaga najti točno tisto, kar potrebujete.

  • Preprost, a učinkovit iskalni pripomoček za enostavno iskanje
  • Izboljšana uporabniška izkušnja v bazi znanja

Več o iskalnih pripomočkih

Intuitiven vmesnik

Uporabniku prijazna nadzorna plošča

Imeti učinkovito bazo znanja pomeni pomagati svojim strankam z ustrezno vsebino. Ne smete pa pozabiti tudi na zaposlene. LiveAgent ponuja uporabniku prijazno nadzorno ploščo, po kateri je enostavno krmariti, zaradi česar je vsak potek dela preprosta naloga. Za začetek ne boste potrebovali nobenih tečajev, saj vse naredimo kar se da intuitivno in se še naprej izboljšujemo.

  • Intuitiven vmesnik z enostavno navigacijo
  • Enostaven za uporabo tudi brez učenja ali izkušenj
Intuitive interface

Enostavno organiziranje

Kategorije

Iskanje člankov je lahko še enostavnejše, če jih lahko razvrstite v kategorije. LiveAgent vam to omogoča in ustvarite lahko toliko kategorij po meri, kot jih potrebujete, da svoje članke ustrezno organizirate. Posledično se vaše stranke in agenti ne bodo izgubili v vsebini in bodo članke zlahka našli.

  • Izboljšajte izmenjavo znanja s kategorijami
  • Naj bo vaše članke enostavno najti z ustreznimi temami

Svetovni doseg

Ne dovolite, da vas ustavijo jezikovne ovire. Baza znanja LiveAgent podpira več kot 40 jezikov, tako da lahko zagotovite podporo v katerem koli jeziku, ki ga potrebujete. Izboljšajte zadovoljstvo strank in naredite svoje upravljanje znanja večjezično, da dosežete več strank v različnih državah.

  • Ustvarite vsebino baze znanja v več jezikih
  • Dosezite več ciljnih skupin s svojimi bazami znanja

Več o večjezični podpori

Worldwide reach

Baza več znanja

Potrebujete rešitev za več podjetij ali bi želeli ločiti članke za boljše upravljanje? Varujemo vas. LiveAgent lahko podpira bazo več znanj. Ustvarite jih lahko, kolikor jih potrebujete, in vsakega od njih prilagodite. Zdaj lahko z eno rešitvijo upravljate znanje več blagovnih znamk ali podjetij.

  • Upravljajte več zunanjih baz znanja
  • Ustvarite več zasebnih baz znanja za agente

Več o bazi več znanj

Uporabniški priročniki

Članki

Urejanje člankov je preprosto v našem odličnem urejevalniku člankov in ni vam potrebno upoštevati nobenih omejitev. Pišite naravno in enostavno z našim popolnoma opremljenim urejevalnikom in uporabite hitro konfiguracijo člankov, da jih skrijete ali uredite v zelo kratkem času. Ustvarite notranje in zunanje članke z minimalnimi zapleti zahvaljujoč LiveAgentu.

  • Pišite izčrpne članke in vodnike
  • Izobrazite svoje ekipe za podporo strankam

Več o člankih

User manuals

Podpora za datoteke

Ko ustvarjate vsebino v LiveAgentu, se vam ni treba zanašati samo na besedilo. V svoje članke kadar koli dodajte slike, posnetke zaslona, ​​fotografije, zvočne datoteke ali celo video datoteke. Priloge so odlične za obogatitev vaših člankov z vsebino in opozarjanje na pomembne stvari.

  • Člankom dodajte priloge različnih vrst
  • Izboljšajte svoje članke s slikami, videoposnetki ali glasom

Več o prilogah

Medal

Začnite uporabljati LiveAgent zdaj!

Preizkusite vse, kar vam ponujamo, z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli

Izboljšajte s prilagodljivo programsko opremo za upravljanje znanja

Izboljšajte svoje podjetje v vseh pomembnih vidikih in začnite izpolnjevati pričakovanja strank s pravo rešitvijo baze znanja.

Pridobite prednost

Večina podjetij osredotoča svoje ekipe za pomoč strankam izključno na neposredno podporo. Napredujte s programsko opremo za upravljanje baze znanja in zagotovite prave vire za samopostrežne storitve strank.

  • Napredujte s fantastično podporo baze znanja
  • Izboljšajte svoje podjetje z boljšo storitvijo za stranke
Chart

1%

podjetij uporablja baze znanja

Ne varčujte s samopostrežbo in pridobite prednost pred konkurenco z bazo znanja za svojo bazo strank. Dajte svojim strankam zanesljivo možnost samopomoči

Izpolnite pričakovanja

Stranke pričakujejo ustrezne odgovore, ne da bi se jim bilo treba obrniti na ekipo za podporo strankam. Naša funkcija iskanja vam lahko pomaga zagotoviti takojšnje odgovore in zmanjšati število poizvedb strank.

  • Povečajte zadovoljstvo strank z bazo znanja
  • Zagotovite takojšnje odgovore in zmanjšajte število zahtevkov
Chart

66%

strank ima raje samopostrežno

Večina strank poskuša svoje težave rešiti sama, preden se obrnejo na podporo strankam. Izboljšajte njihovo zadovoljstvo z zagotavljanjem zmogljivih orodij za samopodporo.

Ustvarite zvestobo strank

Večina obiskovalcev baze znanja se zaradi številnih člankov v bazi znanja spremeni v stranke, ki plačujejo. Razširite svojo bazo strank z učinkovito programsko opremo za bazo znanja.

  • Pritegnite več strank z informativno vsebino
  • Povečajte donosnost naložbe in zaslužek
Chart

90%

strank prihaja iz baz znanja

Članki iz baze znanja vam lahko pomagajo pridobiti več strank in povečati njihovo ohranitev zahvaljujoč koristnim in strokovnim nasvetom

Prihranite več s storitvijo klepeta v živo

Izberite odlično programsko opremo z možnostjo klepeta za pravo ceno. Prihranite denar z našim kalkulatorjem cen in si zagotovite najboljšo
vrednost za funkcijo klepeta.

Izjave

Pridobite LiveAgent
in se pridružite 7000 zadovoljnim strankam

  • Roman Bosch
    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
    Hendrik Henze Spletno trženje HEWO
  • Razvan Sava
    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
    Razvan Sava Ponudbe WebMaster
  • Taras Baca
    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
    Andrej Ftomin Skupina TAZAR
  • Matt Janaway
    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
    Viviane Carter Izdelki CSI
  • Christian Lange
    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
    David Chandler Volterman

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x