LiveAgent je vrhunska programska oprema za bazo znanja, ki omogoča enostavno ustvarjanje in upravljanje informacij s samopostrežnim portalom. Povečuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje obseg vstopnic. Idealna za podjetja, ki želijo izboljšati podporo.
Sodobni potrošniki pričakujejo ustrezne izdelke, ki jim lahko pomagajo pri opravljanju osnovnih nalog. Več kot 59 % strank bodo poskušali sami rešiti težavo, preden se obrnejo na predstavnika servisa.
V ta namen bo ta vodnik pokazal najboljše rešitve za bazo znanja, osredotočeno na stranke, za vse uporabnike.
Rešitve baze znanja pomagajo poslovnim organizacijam graditi, upravljati in distribuirati notranjo in zunanjo vsebino v uporabniku prijaznem, iskanem in priročnem formatu.
Podjetja uporabljajo rešitve za upravljanje znanja kot samopostrežne portale za pomoč strankam in zaposlenim pri dostopu do dragocenega znanja podjetja.
Baza znanja je poenoten imenik člankov v bazi znanja, povezanih s podjetjem, za distribucijo informacij o politikah, procesih in sistemih.
Tukaj je naša primerjalna tabela petih najboljših programskih orodij za bazo znanja. Preverite njihovo oceno Capterra, število integracij, cenovni razpon in druge pomembne informacije, da sprejmete informirano odločitev in izberete najboljšo rešitev.
Software | LiveAgent | HelpCrunch | Notion | Document360 | HelpJuice |
---|---|---|---|---|---|
Capterra rating | |||||
Number of integrations |
350+
|
1000+
|
71
|
20+
|
1000+
|
Free trial |
LiveAgent offers free trial for 1 month. |
HelpCrunch offers free trial for 14 days. |
Notion offers free trial for 7 days. |
Document360 offer free trial for 14 days. |
HelpJuice offers free trial for 14 days.
|
Free version |
LiveAgent offers free version. |
HelpCrunch doesn’t offer free version. |
Notion offers free version. |
Document360 offers free version. |
HelpJuice doesn’t offer free version. |
Price range |
$9-$49
|
$15-$620
|
From $8
|
$199-$599
|
$120-$499
|
Tukaj je naš obsežen seznam 20 najboljših ponudnikov programske opreme za baze znanja v letu 2024.
LiveAgent je med vodilnimi imeni v industriji programske opreme za podporo strankam. Podjetje ponuja na uporabnika osredotočeno programsko rešitev za bazo znanja z intuitivnim uporabniškim vmesnikom, vsestranskimi funkcijami in impresivno paleto možnosti prilagajanja in integracije.
Uporabniki lahko svoje baze znanja prilagodijo svojim posebnim potrebam brez odvečnega usposabljanja in sredstev. LiveAgent vam lahko pomaga upravljati vaše institucionalno znanje in omogoči dostop do vaše baze znanja neomejenemu številu uporabnikov.
Zahvaljujoč intuitivnemu vmesniku, enostavni uporabi, podpori 24/7 in različnim integracijam tretjih oseb lahko LiveAgent poskrbi za podjetja vseh velikosti in oblik. Ponudnik ponuja prilagodljivo, razširljivo in zanesljivo rešitev baze znanja z različnimi možnostmi personalizacije in prilagajanja. Zaradi tega je LiveAgent idealna rešitev za podjetja vseh velikosti v različnih panogah.
Manjša pomanjkljivost LiveAgenta je lokacija tehničnih in podpornih ekip podjetja. Ker so v EU, bodo stranke zunaj Evrope morda morale malo počakati, da prejmejo povratne informacije, vendar upoštevajte, da bodo odgovor prejele pravočasno.
LiveAgent je prava rešitev za podjetja vseh velikosti, od novoustanovljenih in malih podjetij do podjetij in velikih korporacij. LiveAgent lahko pomaga ekipam iz prodaje, IT, HR, kontaktnih centrov, avtomobilske industrije ali katere koli druge industrije.
Cenovni načrti LiveAgent vključujejo:
LiveAgent je na vrhu našega seznama, ker podjetje ponuja celovito rešitev baze znanja, ki poenostavi proces gradnje, konfiguracije in personalizacije vaše baze znanja. Uporabnikom omogoča nemoteno gradnjo in uvajanje več baz znanja.
Še pomembneje je, da njihova cenovna struktura temelji na naročnini, kar pomeni, da podjetje zagotavlja prilagodljive, razširljive in prilagodljive rešitve za podjetja vseh velikosti.
»Zelo so mi všeč funkcije avtomatizacije, ki jih ponuja LiveAgent. Možnost nastavitve določenih »pravil« in njihove uporabe na vseh področjih je pomagala zmanjšati število prijav, ki jih je bilo treba rešiti, dodajanje pripravljenih sporočil in vnaprej določenih odgovorov pa mi je pomagalo rešiti številne odvečne težave strank.
Je tudi intuitiven in zelo uporabniku prijazen in v uporabi LiveAgenta zelo uživam. LiveAgent mi pomaga rešiti odvečne težave, ki se pojavljajo v izkušnji gostov, tako da se lahko osredotočim na bolj pereča vprašanja, ki so pri roki.« – Nicole K., lastnica malega podjetja
Source: g2.com
HelpCrunch je odlična rešitev baze znanja za uporabnike, ki želijo zgraditi centralizirane samopostrežne portale. Podjetje nudi rešitve za centralizacijo institucionalnega znanja in združevanje vseh pomembnih dokumentov, datotek in člankov pod eno streho.
HelpCrunch skrbi za podjetja iz različnih panog, kot so fitnes, hrana in pijača ter podatkovna znanost. Programsko opremo baze znanja podjetja je enostavno prilagoditi vašim posebnim potrebam, s poudarkom na izboljšanju storitev za stranke in izkušenj s podporo.
Poleg tega HelpCrunch ponuja vse, kar potrebujete za izboljšanje notranjih procesov upravljanja baze znanja.
Čeprav je HelpCrunch odličen na skoraj vseh področjih, pogrešajo nekatere možnosti integracije in vire za usposabljanje.
Poslovne organizacije, ki spadajo v kategorije malih do velikih. Med najbolj priljubljenimi uporabniki HelpCruncha so podjetja, kot so Statcounter, Hurma in Fitlap.
HelpCrunch je popolna programska oprema za bazo znanja za podjetja vseh velikosti, ne glede na industrijo, iz katere prihajajo. Omogoča, da je izmenjava znanja kar se da enostavna, vaša baza znanja pa lahko brez truda postane spletna.
Poleg tega HelpCrunch ponuja bistvene funkcije programske opreme po konkurenčnih cenah in doda večjezično podporo, da posladka posel.
Notionov sistem za upravljanje znanja je kot nalašč za poslovne organizacije z že vzpostavljenimi portali baze znanja. Notion ponuja vseobsegajoče sisteme baze znanja, ki so združljivi s široko paleto postopkovnih nalog, rešitev za upravljanje projektov in orodij za upravljanje znanja.
Zaradi tega vam Notion omogoča nemoteno centralizacijo obstoječega znanja podjetja v enotno platformo.
Notion lahko zlahka poskrbi za poslovne organizacije vseh velikosti zaradi svojih prilagodljivih cenovnih načrtov, neverjetne razširljivosti ter impresivnega nabora orodij in funkcij. Podjetje vam omogoča, da samodejno določite prednost in organizirate vsebino baze znanja na podlagi vrednosti za stranke, nujnosti in primerov uporabe.
Poleg tega Notion ponuja več kot 100 prilagodljivih predlog, ki jih lahko vaša ekipa uporabi za ustvarjanje in kategoriziranje vaše vsebine za podporo strankam glede na vaše posebne potrebe.
Notionova programska oprema baze znanja ima strmo krivuljo učenja. Podjetje bi lahko uporabilo več vadnic in uporabniških vodnikov, da bi strankam pomagalo pri učenju uporabe njihove platforme baze znanja.
Ker se Notionov sistem za upravljanje znanja zlahka prilagaja vašim operacijam, ga lahko uporablja vsako podjetje, ne glede na velikost ali panogo. Nekatere stranke vključujejo imena, kot so Headspace, Pixar in MatchGroup.
Ideja je tako visoko na našem seznamu z dobrim razlogom. Podjetje ponuja vsestranski sistem za upravljanje baze znanja, ki uporabnikom pomaga združiti vse organizacijsko znanje pod eno streho.
Zaradi tega je Notion odlična izbira tako za mala podjetja kot za velike korporacije. Poleg tega nam je všeč dejstvo, da podjetje zagotavlja zanesljivo večjezično podporo v več spletnih skupnostih.
Document360 uporabnikom omogoča izgradnjo notranjih in zunanjih baz ter samopostrežnih portalov za zaposlene in ciljne skupine.
Poleg bistvenih elementov baze znanja podjetje dodaja nekaj dodatnih funkcij, vključno z upraviteljem datotek, najboljšimi možnostmi prilagajanja, nadzorom različic in iskalnim poljem v realnem času.
Ker ima njihova programska oprema KB intuitiven vmesnik in uporabniku prijazno navigacijo, lahko pričakujete preprosto krivuljo učenja in brezhibno uporabniško izkušnjo.
Sistem baze znanja Document360 vam pomaga poenostaviti bazo znanja in upravljanje vsebine. Zahvaljujoč intuitivnim funkcijam programske opreme lahko povečate produktivnost svojih zaposlenih s tehničnimi dokumenti, vadnicami in vodniki z navodili.
Vsak uporabnik se mora za ogled dokumentov in dostop do informacij najprej prijaviti. Poleg tega, da spodbuja vaša prizadevanja za distribucijo znanja, Document360 varuje tudi vaše podatke.
Programska oprema Document360 je res odlična, edina pomanjkljivost pa sta dragi cenovni načrt in težka nastavitev. Razen tega nimamo nobenih drugih pritožb.
Ker Document360 ponuja prilagodljivo in razširljivo programsko rešitev za bazo znanja, lahko zlahka poskrbi za mala podjetja, srednje velike organizacije in velika podjetja. Lahko je koristno za organizacije SaaS, ki si prizadevajo za visoko raven osredotočenosti na stranke.
Za naš seznam smo izbrali Document360 zaradi njegovih fantastičnih funkcij baze znanja, uporabniku prijaznega in intuitivnega vmesnika ter odzivne podpore. Čeprav je nekoliko dražji od drugih rešitev, Document360 ponuja popolnoma razširljive rešitve KB za podjetja vseh velikosti. Če vaše podjetje še raste, je Document360 idealna možnost za vas.
HelpJuice je vrhunski ponudnik programske opreme za baze znanja za rastoče poslovne organizacije. Podjetje ponuja razširljive rešitve baze znanja, ki nemoteno prilagajajo vaše operacije brez dodatnih naložb v infrastrukturo. Čeprav HelpJuice ponuja veliko pomembnih funkcij KB, je njegov intuitivni iskalnik eden njegovih najmočnejših vrhuncev.
Uporabniki se lahko zanesejo na ta iskalnik, da bo v hipu pridobil katero koli informacijo. Poleg tega HelpJuice doda izvorni urejevalnik WYSIWYG, obsežno bazo podatkov o člankih, upravitelja vsebine, vmesnik za objavljanje in drugo.
Programska oprema baze znanja HelpJuice ima uporabniku prijazen vmesnik z vgrajenimi zmogljivostmi v realnem času in oddaljenimi funkcijami. Ne glede na to, ali upravljate interne ali oddaljene ekipe, se lahko zanesete, da bo HelpJuice zanesljivo in dosledno delil informacije na zahtevo.
HelpJuice prav tako poenostavi sodelovanje in komunikacijo, da omogoči brezhibno timsko delo, sledenje zgodovini, zahteva revizije, komentiranje, dodelitev nalog in drugo.
Med našim pregledom programske opreme HelpJuice smo opazili nekaj težav pri shranjevanju slik in izmenjavi znanja. Ker programska oprema nima sistema map za slike, se vizualna vsebina zlahka izgubi v neštetih nitih pogovorov. Opazili smo tudi nenehna pojavna okna, ki se prikažejo ob vsaki seji prijave na nadzorno ploščo.
HelpJuice je odlična rešitev za vsako podjetje, ki želi poenostaviti izmenjavo znanja in upravljavske izkušnje. Poleg tega podjetje ponuja razširljive načrte cen, da zagotovi brezhibno prilagajanje, ko vaša baza znanja raste. Zaradi teh lastnosti je HelpJuice idealen za mala podjetja, srednje velike organizacije in velika podjetja.
Všeč nam je, da vam programska oprema HelpJuice omogoča takojšnje dodajanje vsebine v vašo bazo znanja. Podjetje ponuja rešitve za dosledno izboljševanje vsebine, napredno analitiko in natančno poročanje.
Vendar pa je obseg možnosti prilagajanja tukaj prava zmaga. HelpJuice ponuja toliko možnosti prilagajanja, da uporabnikom omogoči ustvarjanje po meri prilagojenih izkušenj blagovne znamke v skladu s pričakovanji strank.
Stack Overflow je eno vodilnih imen v tehnološki industriji. Ta elektrarna podjetja je odlična možnost za blagovne znamke, ki želijo zgraditi zasebne baze znanja.
Stack Overflow for Teams ponuja dostop do obsežne skupnosti razvijalcev, ekskluziven in intuitiven vmesnik za vprašanja in odgovore z mehanizmom za razvrščanje odgovorov ter vse ostalo, kar uporabniki potrebujejo v eni rešitvi baze znanja.
Vaša ekipa dobi vse, kar potrebuje vedeti, na centralizirani lokaciji, od pogostih vprašanj o kodiranju in tehnične dokumentacije do kadrovskih informacij.
Stack Overflow for Teams lahko poveča timsko sodelovanje v vaši organizaciji z brezhibno integracijo z vodilnimi komunikacijskimi rešitvami.
Blagovna znamka ponuja programsko opremo za bazo znanja z možnostmi upravljanja vsebine in funkcijami igrifikacije, da je njihovo orodje na voljo podjetjem vseh velikosti in oblik.
Podjetje se osredotoča na interno sodelovanje in komunikacijo ter je idealno za IT ekipe in razvijalce programske opreme iz različnih panog.
Programska oprema Stack Overflow for Teams je opremljena s filtri za označevanje, ki poenostavijo iskanje in olajšajo enostavno pridobivanje informacij. Vendar pa orodje ne deluje najbolje, ko zaženete iskalno poizvedbo z več oznakami.
Vse IT ekipe in podjetja za razvoj programske opreme lahko koristijo uporabo programske opreme baze znanja Stack Overflow for Teams. Ker lahko orodje poveča notranje sodelovanje in komunikacijo, lahko pomaga podjetjem vseh velikosti iz različnih panog. Nekatere najbolj opazne stranke vključujejo BarkBox, Intercom in Philips.
Verjamemo, da Stack Overflow for Teams odlično deli znanje v vseh organizacijskih vertikalah. Orodje lahko posodobi dostop do znanja v vašem podjetju in poskrbi, da so vse vaše ekipe na tekočem z najnovejšimi dogodki in posodobitvami informacij.
Programska oprema baze znanja Zendesk je vseobsegajoča rešitev za ekipe, ki iščejo uporabniku prijazna in enostavno prilagodljiva agilna orodja.
Programska oprema Zendesk podpira več primerov uporabe in vaši ekipi omogoča ustvarjanje strani s pogostimi vprašanji, ki so osredotočene na stranke, platforme znanja za podporo agentom, podatkovne baze IT in interna skladišča znanja.
Poleg tega lahko Zendesk posodablja vašo vsebino in vam posodi moč umetne inteligence, ki vam pomaga prehiteti potrebe in pričakovanja vaših strank.
Zendesk je ena vodilnih programskih rešitev za pomoč uporabnikom na trgu. Podjetje opremlja blagovne znamke iz različnih panog z rešitvami za pomoč uporabnikom in kontaktnim centrom, ki podjetjem pomagajo organizirati institucionalne podatke.
Z Zendeskom uporabniki dobijo vsa orodja, ki jih potrebujejo za organiziranje in upravljanje več baz znanja. Zahvaljujoč klepetalnim robotom z umetno inteligenco in integraciji ChatGPT lahko podjetja za podporo strankam in kontaktni centri dvignejo svoje delovanje na naslednjo raven.
Poleg ponujanja dragih storitev je Zendesk presenetljivo neučinkovit pri zagotavljanju podpore strankam, kar je precej nenavadno za ponudnika programske opreme za pomoč uporabnikom.
Rešitve službe za pomoč uporabnikom Zendesk lahko poskrbijo za mala podjetja, srednje velika podjetja in podjetja. Čeprav so njihovi cenovni načrti morda nekoliko dragi, se lahko njihova večnivojska cenovna struktura zlahka prilagodi proračunom vseh velikosti.
Zato Zendesk privablja podjetja iz različnih panog, vključno z Mailchimpom, Uberjem in Siemensom.
Zendesk je med najboljšimi rešitvami baze znanja na našem seznamu. Orodje hitro razdeli informacije na zahtevo in zagotovi, da je vaša baza znanja dostopna vsem oddelkom v vaši organizaciji.
Zendesk je še posebej koristen za agente za podporo strankam in stranke, saj jim nudi uporabniku prijazne, vedno razpoložljive samopostrežne portale, ki jim pomagajo najti podatke, kadar koli jih potrebujejo.
HelpScout je prevladujoča sila v industriji programske opreme za pomoč uporabnikom. Podjetje ponuja intuitivne, sodobne in zanesljive programske rešitve baze znanja, ki strankam omogočajo izboljšanje samopostrežnosti.
Vsa podjetja, ki želijo ciljnim skupinam zagotoviti boljšo podporo, bi morala razmisliti o rešitvah službe za pomoč uporabnikom Help Scout. Poleg tega Help Scout ponuja rešitve KB za notranje in zunanje uporabnike.
Help Scout skrbi predvsem za agencije za podporo strankam in podjetja s kontaktnimi centri. Vendar pa lahko podjetje razširi svoje storitve na različne industrije in podjetja vseh velikosti.
Poleg visoko prilagodljivih notranjih in zunanjih sistemov za upravljanje znanja lahko Help Scout poveča vaša prizadevanja za SEO, kar je dodatna prednost za orodje baze znanja.
Čeprav Help Scout ponuja različne možnosti prilagajanja, se večina rešitev osredotoča na SEO. Zaradi tega menimo, da bi Help Scout lahko uporabil več možnosti prilagajanja za podjetja, ki potrebujejo več kot le visoko uvrstitev v iskalnikih.
Help Scout lahko pomaga poslovnim organizacijam vseh struktur in poslovnih modelov v različnih panogah. Njihovim rešitvam baze znanja zaupa na tisoče uglednih podjetij, kot so Spikeball, Compass in Honey.
Help Scout poenostavlja ustvarjanje notranjih in zunanjih baz znanja. Njihovo programsko opremo lahko uporabite za nastavitev sistema za upravljanje znanja v samo nekaj minutah.
Zaradi tega menimo, da si Help Scout zasluži mesto med 10 najboljšimi ponudniki programske opreme za baze znanja.
Freshdesk je služba za pomoč uporabnikom v oblaku in ponudnik programske opreme znanja, ki uporabnikom omogoča enostavno ustvarjanje več baz znanja. Funkcije Freshdeskovega intuitivnega upravljanja baze znanja in ustvarjanja vsebine poenostavijo zbiranje odgovorov posrednikov v enem vozlišču in njihovo pretvorbo v uporabnikom prijazne članke.
Freshdesk je močna baza znanja, ki vam pomaga poenostaviti upravljanje baze znanja, pridobivanje vsebine in objavo člankov. Orodje naredi vaše članke v bazi znanja SEO-prijazne za največjo vidnost in vam omogoča, da svoje znanje o podjetju delite z globalnim občinstvom.
Čeprav Freshdesk ponuja vrhunske funkcije programske opreme za bazo znanja, je treba funkcije iskanja in upravljanja vsebin znatno izboljšati. Podjetje bi moralo vložiti več truda tudi v sistem stikov in podpore.
Freshdesk je najboljša rešitev za več kot 50.000 strank iz vseh vrst panog po vsem svetu. Med njihovimi najbolj opaznimi strankami so imena, kot so Webbeds, Oceanic Catering, Styli, Crocus, Jupiter Money, Flash in JCAA.
Čeprav obstaja prostor za izboljšave, menimo, da Freshdesk dobro opravlja svoje delo pri zagotavljanju podpore za baze znanja malim, srednjim in velikim podjetjem.
Uporabniki prejmejo večkanalno podporo in obsežne možnosti usposabljanja za začetek uporabe programske opreme baze znanja Freshdesk. Skratka Freshdesk ponuja odlično programsko rešitev za podjetja vseh velikosti iz različnih panog.
Če potrebujete uporabniku prijazno programsko opremo za bazo znanja za notranje in zunanje primere uporabe, bi moral biti Confluence na vašem radarju.
Podjetje skrbi za podjetja vseh velikosti, ki iščejo lahko obvladljive, dostopne in zanesljive sisteme za upravljanje vsebin in baz znanja.
Programska rešitev Confluence KB vam pomaga slediti vsem spremembam dokumentov in poenostavi revizijo vsebine za krepitev timskega sodelovanja v vseh oddelkih.
Poleg upravljanja vsebine in znanja ter sodelovanja pri dokumentih na eni platformi vam Confluence prinaša nabor orodij in integracij z drugimi storitvami Atlassian. Poleg tega Confluence ponuja več kot 3000 integracij.
Praktično ni ničesar, česar ne bi mogli narediti z njihovimi programskimi rešitvami.
Čeprav se zdi Confluence vsemogočna poslovna rešitev, ima nekaj slabosti. Prvič, njihov sistem za upravljanje dovoljenj potrebuje resno nadgradnjo.
Nato njihova mobilna funkcionalnost ponuja omejene možnosti, kar lahko predstavlja težavo za mobilne operaterje.
S strankami, kot so Slack, Jira in Trello, lahko varno priporočamo Confluence vsakemu digitalnemu podjetju, ne glede na njegovo velikost ali panogo.
Poleg vseh ugodnosti in prednosti uporabe Confluence, omenjenih tukaj, izberemo tega ponudnika programske opreme na podlagi neverjetno stroškovno učinkovitih cenovnih načrtov. Vsak cenovni načrt ponuja impresivne zmogljivosti, vključno z vrhunsko podporo 24/7, napredno analitiko in jamstvom za neprekinjeno delovanje.
Zoho Desk si je pridobil ime z zagotavljanjem najsodobnejših storitev za pomoč uporabnikom in sistemskih rešitev za prodajo vstopnic. Podjetje ponuja tudi orodja za bazo znanja, ki poslovnim organizacijam pomagajo skrajšati čakalne dobe, se soočiti z velikimi količinami vstopnic in zagotoviti podporo, ki je bolj usmerjena na stranke.
Poleg poenostavitve ustvarjanja in upravljanja vsebine Zoho Desk ponuja prilagodljive platforme baze znanja za brezhibno izvajanje samopostrežnih možnosti, pogostih vprašanj, člankov z navodili, vadnic, vodnikov za odpravljanje težav in drugih kategorij podpore.
Zoho Desk je cenovno dostopna programska rešitev baze znanja za podjetja iz vseh panog. Uporabniki prejmejo intuitivno nadzorno ploščo z veliko možnostmi prilagajanja po najbolj konkurenčnih cenah na trgu.
Poleg spodbujanja samopostrežne storitve Zoho Desk strankam omogoča nadgradnjo storitev za stranke in podporne operacije glede na njihove specifične potrebe.
Čeprav ima programska oprema Zoho Desk uporabniku prijazen vmesnik, je njen videz nekoliko zastarel v primerjavi z vrhunskimi konkurenti, kot sta LiveAgent in Confluence. Navigacija bi lahko bila boljša, njihovo iskalno funkcijo pa je treba nadgraditi.
Zoho Desk je dom več kot 100.000 strankam iz različnih panog po vsem svetu. Nekatere najbolj zveste stranke podjetja so Daimler, Intel in Sears. Zoho Desk priporočamo podjetjem vseh velikosti, zlasti organizacijam, ki želijo izboljšati podporo strankam.
Izbrali smo Zoho Desk, ker verjamemo, da podjetje opravlja odlično delo pri zagotavljanju celovite programske opreme za bazo znanja po konkurenčnih cenah. Stranke se lahko zanesejo na Zoho Desk, da bo zgradil notranje in zunanje baze znanja in samopostrežne portale ter izboljšal zadovoljstvo strank in timsko sodelovanje.
HappyFox je zaupanja vreden ponudnik programske opreme CRM v oblaku, ki ponuja orodja za upravljanje znanja za podjetja v različnih sektorjih in poslovnih nišah.
Podjetje v glavnem skrbi za stranke, ki iščejo najboljše in najučinkovitejše samopostrežne portale z blagovno znamko za notranje in zunanje primere uporabe.
Poleg zadovoljevanja potreb baze znanja HappyFox poenostavlja zbiranje povratnih informacij strank za pridobivanje uporabnih vpogledov iz interakcij s strankami.
Po testiranju programske opreme HappyFox lahko rečemo, da so enostavna prilagoditev, zbiranje povratnih informacij, progresivne ankete in SEO optimizacija najmočnejše lastnosti podjetja.
Orodje vam pomaga zgraditi celovite notranje in zunanje samopostrežne portale, ki so zelo združljivi z mobilnimi napravami. Vaše ekipe in stranke ne bodo imele težav z iskanjem in iskanjem informacij, ki jih potrebujejo.
HappyFox je odličen v skoraj vsem, razen v e-poštnih obvestilih. Ugotovili smo tudi, da sta njihov vmesnik in struktura cen precej zmedena.
Ker HappyFox ponuja prilagodljive cenovne načrte, lahko stranke prilagodijo svoje baze znanja glede na svoje potrebe. Zahvaljujoč temu lahko HappyFox zadovolji potrebe podjetij vseh velikosti. Nekatere izmed njihovih najbolj opaznih strank so Jabra, Sennheiser in Whirpool.
HappyFox si zasluži mesto na našem seznamu najboljših ponudnikov programske opreme za baze znanja, ker ciljnemu občinstvu zagotavlja izjemno kakovost izdelkov. Podjetje skrbi za potrebe baze znanja neštetih podjetij v številnih panogah.
Njihova programska oprema pomaga uporabnikom najti informacije z nekaj kliki, funkcije samodejnega predlaganja in iskalnika pa strankam pomagajo na vsakem koraku njihove samopostrežne poti.
Guru ponuja celovite, vseobsegajoče programske rešitve baze znanja za zbiranje, posodabljanje, skupno rabo in dostop do podatkov, namenjenih strankam.
Ne glede na to, ali potrebujete samopostrežni portal za stranke ali centralizirano službo za pomoč kadrovskim službam, Guru lahko poskrbi za vaše potrebe.
Guru združi vse vaše znanje v enem vozlišču, da poveže vaše ekipe in centralizira ustrezne podatke, ne da bi motil vaše trenutne poteke dela.
Guru uporablja moč AI za redno pregledovanje in posodabljanje informacij v vaši bazi znanja. Programska oprema nenehno izboljšuje predloge informacij za boljše ujemanje vzorcev iskanja zaposlenih in strank. Prav tako odstrani odvečne članke, da bo vaša baza znanja točna in posodobljena.
Glavne pomanjkljivosti programske opreme Guru
Čeprav Gurujeva programska oprema za bazo znanja, ki jo poganja AI, deluje kot čar, bi lahko izboljšala prizadevanja za organizacijo vsebine. Opazili smo tudi manjše težave pri delu s tabelami in listi.
Programska oprema baze znanja Guru AI ima različne funkcije, številne integracije, uporabniku prijazen vmesnik in stroškovno učinkovito ceno. Zaradi teh lastnosti je popoln za mala, srednje velika in velika podjetja. Nekatere stranke vključujejo imena, kot so Boldr, Intercom in Shopify.
Guru je eno najboljših orodij za baze znanja za oddaljene ekipe. Omogoča preprosto zbiranje, shranjevanje in dostop do znanja podjetja. Guru lahko obvešča vašo ekipo kadarkoli in kjer koli.
Bloomfire ponuja rešitve centralizirane baze znanja, ki ekipam pomagajo zbrati in organizirati institucionalno znanje na enem mestu. Njihova programska oprema poslovnim organizacijam omogoča hitro in enostavno iskanje ustreznih informacij.
Ker njihovo orodje ponuja vrhunsko medijsko združljivost, pogosta vprašanja množice in iskanje z umetno inteligenco, je Bloomfire idealen za podporne ekipe, ki želijo poenotiti informacije v vseh oddelkih.
Bloomfire vam prinaša vse funkcije baze znanja, ki jih potrebujete, da organizirate svoje podatke in jih naredite enostavno dostopne in deljive prek priljubljenih komunikacijskih kanalov.
Orodje deluje kot družbeni medij, ki strankam omogoča interakcijo z vašo vsebino in sodelovanje z vašo blagovno znamko prek spremljanja, komentarjev, deljenja in všečkov.
Čeprav je Bloomfire odličen pri poenostavitvi izmenjave znanja, ima orodje težave s prilagodljivostjo, rezultati iskanja, vmesnikom za urejanje videa, ponastavitvijo gesla in upravljanjem uporabnikov. Prav tako nam ni bilo všeč, da na njihovi spletni strani nismo našli nobenih informacij o cenah.
Bloomfire je popoln za oddaljene ekipe, upravljavce znanja in ustvarjalce vsebin. Podjetje ponuja cenovne načrte, ki lahko zadovoljijo potrebe malih in velikih podjetij.
Bloomfire je odlična programska rešitev baze znanja za blagovne znamke, ki želijo ostati v stiku s ciljno publiko. Orodje zagotavlja posodobljen pristop k zbiranju in distribuciji informacij, da uporabnikom omogoči nemoten dostop do ustrezne vsebine znanja, ko je to potrebno.
HubSpot Service Hub omogoča ekipam ustvarjanje notranjih vozlišč znanja in samopostrežnih portalov, osredotočenih na stranke, ki uporabnikom omogočajo, da na zahtevo najdejo informacije, ki jih potrebujejo. Orodje prihrani čas, trud in vire, saj omogoča samopostrežbo, tako da se lahko vaša ekipa osredotoči na zapletene poizvedbe strank.
HubSpot Service Hub poenostavi objavljanje vsebine in se enostavno integrira z vašim trenutnim tehnološkim skladom. Platformo je enostavno nastaviti in jo je mogoče hitro povečati z vašo bazo znanja.
Ne glede na to, ali upravlja notranji sistem upravljanja znanja ali zunanjo podporo strankam, HubSport ustreza potrebam podjetij vseh velikosti.
Poleg dragih cenovnih načrtov se nam zdijo HubSpotove predloge baze znanja težko spreminjati in delati z njimi.
HubSpot Service Hub ima raznoliko in vsestransko cenovno strukturo, ki lahko ustreza posebnim potrebam poslovnih organizacij vseh velikosti. Podjetje ima več kot 160.000 strank po vsem svetu, med katerimi so Tumblr, Doordash, Reddit in WWF.
Menimo, da si HubSpot zasluži mesto na našem seznamu zaradi številnih funkcij in razširljivih cenovnih načrtov, ki jih ponuja. Vendar pa so nam bile zelo všeč teme za prilagajanje blagovne znamke, ki vam omogočajo, da prilagodite izkušnjo svoje baze znanja in jo uskladite z glasom vaše blagovne znamke, vključno z visoko združljivostjo in odzivnostjo naprav.
Slite ponuja obsežno, centralizirano orodje za bazo znanja, ki ohranja znanje vašega podjetja posodobljeno in lahko dostopno vsem oddelkom.
Vaše ekipe dobijo 24/7 dostop do ustreznih informacij in možnosti upravljanja znanja, ki poenostavljajo notranje upravljanje znanja in organizacijo vsebine.
Slite ponuja številne prednosti baze znanja, kot so vsestransko oblikovanje, prilagodljive predloge, intuitiven urejevalnik vsebine in odgovori na poizvedbe strank, ki jih poganja AI.
Orodje se brezhibno integrira z rešitvami, kot so Slack, GitHub, Google Drive, Trello in Asana, ter ponuja cenovne načrte po ugodnih cenah, ki ustrezajo podjetjem vseh velikosti.
Slite ni najboljša možnost za ustvarjanje zunanjih baz znanja, saj skrbi izključno za notranje potrebe upravljanja podatkov. Zaradi tega programska oprema Slite ni najbolj primerna za storitve in podporo strankam.
Zaradi cenovno ugodnih načrtov, enostavne uporabe in vrhunske razširljivosti je Slite popoln za vsa podjetja, ki želijo izboljšati notranje upravljanje znanja. Nekatere najbolj opazne stranke Slite vključujejo Vanmoof, Agorapulse in Spotify.
Programska oprema baze znanja Slite je popolnoma sposobna zadovoljiti potrebe podjetij vseh velikosti, od majhnih ekip z le nekaj člani do velikih podjetij. Če potrebujete intuitivno, uporabniku prijazno orodje za bazo znanja za upravljanje notranjih baz podatkov, je Slite vaša prava rešitev.
Slab pomaga digitalnim podjetjem združiti znanje podjetja v enotno platformo z iskanjem in zbiranjem informacij iz vseh razpoložljivih komunikacijskih kanalov in sistemov.
Oborožen z zmogljivimi integracijami tretjih oseb, poenostavljenim iskanjem in uporabniku prijaznim vmesnikom za urejanje je Slab močna baza znanja, ki dviguje notranje upravljanje znanja na naslednjo raven.
Slab poenostavlja ustvarjanje, upravljanje, organizacijo in distribucijo baze znanja. Tako IT strokovnjakom kot uporabnikom z netehničnim znanjem pomaga pri upravljanju notranje in zunanje vsebine glede na njihove potrebe.
Poleg tega intuitivni vmesnik programske opreme Slab naredi vašo bazo znanja vedno dostopno in enostavno za krmarjenje.
Čeprav Slab ponuja številne organizacijske funkcije za upravljanje vsebine, lahko njihovo orodje za urejanje uporablja nekaj dodatnih funkcij.
Čeprav Slab skrbi za organizacije vseh velikosti, je najbolj primeren za prodajne ekipe, operacije in inženiring. Kdor želi poenostaviti upravljanje znanja in ustvarjanje vsebine, se lahko zanese na Slab za deljenje strokovnih člankov. Nekatere stranke vključujejo podjetja, kot so Benchling, Asana in Glossier.
Menimo, da je Slab idealen za vas, če se vaša ekipa trudi zbrati vse relevantno znanje podjetja, razpršeno po oddelkih, kanalih in sistemih. Slab vam ponuja centralizirano rešitev za konsolidacijo vašega organizacijskega znanja v centralizirano podatkovno središče.
Orodje baze znanja ProProfs omogoča podjetjem, da poenostavijo sodelovanje in skrajšajo čakalni čas strank ter število zahtevkov, tako da javno objavijo notranje in zunanje znanje.
Ne glede na to, ali ustvarja uporabniške priročnike, vadnice za zaposlene, centre za pomoč ali samopostrežne portale, ProProfs profesionalno obravnava notranje in zunanje potrebe po upravljanju znanja.
ProProfs se osredotoča na timsko sodelovanje in integracijo, da bi poslovnim organizacijam pomagal pri reševanju njihovih raznolikih potreb po upravljanju znanja. Stranke se lahko zanesejo na ProProfs pri gradnji notranjih in zunanjih baz znanja, datotečnih sistemov, centrov za pomoč itd.
Ker se ProProfs brezhibno integrira s službo za pomoč uporabnikom in rešitvami za klepet, ga lahko uporabite za izpolnjevanje potreb svojih strank in zaposlenih prek priljubljenih komunikacijskih kanalov.
Glavne pomanjkljivosti programske opreme za bazo znanja ProProfs
Medtem ko ProProfs ponuja vse, kar potrebujete za ustvarjanje in skupno rabo znanja podjetja znotraj in zunaj, je treba več dela na njihovi funkciji sourejanja. Ni tako intuitiven ali uporabniku prijazen, kot je bilo omenjeno.
ProProfs priporočamo podjetjem, ki želijo izboljšati storitve za stranke in izkušnje s podporo, vključno z racionalizacijo notranjega upravljanja podatkov. Nekatere najbolj opazne stranke podjetja vključujejo LinkedIn, DHL, Dell, Sony in druge.
ProProfs je znan ponudnik programske opreme. Njihove uporabniku prijazne programske rešitve so pomagale neštetim podjetjem doseči njihove cilje. S ProProfs lahko poenostavite upravljanje in distribucijo znanja, da izboljšate timsko sodelovanje in zagotovite, da vaše ciljno občinstvo prejme izkušnjo podpore strankam brez primere.
Obsidian je odlična rešitev baze znanja za profesionalne in individualne ponudnike storitev. Opolnomoči vaše upravljanje znanja, organizacijo vsebine in prizadevanja za pisanje zapiskov za osebno uporabo.
Orodje baze znanja Obsidian ima uporabniku prijazen vmesnik, poenostavljeno navigacijo in funkcije, ki jih lahko prilagodite glede na svoje potrebe po upravljanju znanja in shranjevanju podatkov.
Obsidian je popolna baza znanja, če potrebujete spletni in nespletni dostop do svojih podatkov. Ne glede na to, ali potrebujete funkcije za pisanje zapiskov, upravljanje znanja ali organizacijo dokumentov, Obsidian zmore vse to in še več brezplačno.
Kljub toliko dobrih stvari o Obsidianu je uporabniški vmesnik njihove baze znanja precej zmeden. Težko je krmariti in uporabljati. Imeli smo tudi težave s pogledom grafa, za katere se je zdelo, da povzročajo več težav, kot jih rešujejo.
Obsidian je prava rešitev za poslovneže, posamezne uporabnike in manjše ponudnike storitev. Čeprav podjetje ponuja komercialno rešitev, ne more zadovoljiti potreb velikih podjetij.
Poleg tega Obsidian ponuja pakete dodatkov:
Dandanes ni veliko ponudnikov programske opreme, ki bi bili pripravljeni ugoditi potrebam posameznih uporabnikov. Zato imamo radi Obsidian. Namesto da bi se osredotočil na velike organizacije, Obsidian skrbi za posamezne ponudnike storitev in poslovneže.
Uporabniki prejmejo vse, kar potrebujejo za izboljšanje upravljanja znanja in organizacije dokumentov. Všeč nam je tudi, da lahko posamezni uporabniki uporabijo programsko opremo baze znanja Obsidian, ne da bi za to porabili niti cent.
BookStack je odprtokodna samostojna platforma baze znanja, ki uporabnikom pomaga zbirati, upravljati, organizirati in shranjevati znanje podjetja na centralizirani lokaciji.
Prejmite preprosto in prilagodljivo programsko rešitev za združevanje različnih vrst podatkov v eno platformo za poenostavljen dostop do znanja in organizacijo vsebine.
Bookstack je bolj kot baza znanja digitalna platforma za shranjevanje, organiziranje in upravljanje dokumentacije in informacij. Vendar pa lahko deluje kot katera koli programska oprema baze znanja na trgu.
Ker BookStack ponuja brezplačno, odprtokodno funkcionalnost baze znanja, ima ogromno spletno skupnost, ki prispeva k nenehno razvijajoči se operativnosti orodja.
BookStacku manjka ustrezne operativne razširljivosti in naprednih funkcij, da bi bil vseobsegajoča rešitev, kot sta LiveAgent ali Zendesk. Poleg tega ima njihovo orodje omejene možnosti prilagajanja in napačne vnaprej izdelane predloge, ki zahtevajo več dela.
Ker se BookStack ne more prilagajati potrebam velikih podjetij, je najbolj primeren za startupe, mala podjetja in srednje velika podjetja.
Brezplačna in odprtokodna.
BookStack si zasluži mesto na našem seznamu zaradi svoje brezplačne funkcionalnosti baze znanja. Podjetje nenehno vlaga čas, trud in sredstva, da svojo odprtokodno platformo za upravljanje znanja približa globalnemu občinstvu.
Mala podjetja se lahko dobro znajdejo s skupnimi Google Dokumenti z vadnicami za zaposlene, pogostimi vprašanji strank in forumi skupnosti ter vidiki izdelkov. Ko pa vaše poslovanje raste, lahko majhna baza znanja povzroči težave z dostopnostjo, možnostjo iskanja in varnostjo.
Rešitve programske opreme za bazo znanja rešujejo te težave tako, da vam nudijo prilagodljivost za neopazno prilagajanje vaše spletne baze znanja glede na vaše potrebe. S tem v mislih razpravljajmo o različnih vrstah rešitev baze znanja.
Notranja baza znanja je baza znanja za zaposlene, ki članom vaše ekipe pomaga dostopati do podatkov na zahtevo ter zbirati dokumentacijo in informacije z minimalno prekinitvijo dnevnih delovnih tokov.
Ogledate si ga lahko kot notranji vir za člane svoje ekipe, ki vsebuje vse pomembne poslovne podatke, vključno s pravilniki, dokumenti, procesi in sistemi. Vsa podjetja, ki si prizadevajo za izboljšanje timskega sodelovanja, komunikacije, kohezivnosti in produktivnosti, bi morala razmisliti o uporabi programskega orodja za izvorno bazo znanja za izgradnjo notranjega imenika znanja.
Interne baze znanja so centralizirana skladišča podatkov o vsebini baze znanja podjetja o vaših storitvah ali izdelkih in uporabniških navodilih. Programsko orodje za notranjo bazo znanja lahko uporabite za ustvarjanje zasebnih baz znanja za svoje interne ekipe v panogah IT, HR, prodaji, trženju in klicnih centrih.
Zunanja baza znanja je baza znanja za stranke, ki ciljnemu občinstvu pomaga pri samostojnem dokončanju preprostih nalog z uporabo zanesljivih, priročnih in uporabniku prijaznih samopostrežnih možnosti, kot so:
Agencije za podporo strankam in kontaktni centri se zanašajo na zunanje baze znanja, da se spopadajo z velikimi prometnimi konicami in količinami vstopnic. Izkoristijo lahko zunanje programske rešitve za upravljanje znanja, tako da strankam omogočijo, da samostojno najdejo odgovore na osnovna vprašanja. Poleg tega jim to omogoča izboljšanje uporabniške izkušnje z vsako interakcijo.
Kakovost vsebine vaše baze znanja ima ključno vlogo pri ohranjanju angažiranosti vaših strank in zaposlenih. Najboljši način, da zagotovite, da vaši potrošniki in ekipa za podporo strankam prejmejo ustrezne članke, je vlaganje v najboljša orodja baze znanja.
Programska platforma baze znanja deluje kot vedno dostopen vir resnice. Ne glede na to, ali govorimo o notranjih ali javnih bazah znanja, ti viri delujejo tako, da na zahtevo distribuirajo informacije na spletu.
Poleg izmenjave znanja lahko orodja baze znanja pomagajo pri optimizaciji podatkov, upravljanju vsebine, orodjih za analitiko, zbiranju, organizaciji in izmenjavi informacij za potrošnike in zaposlene. Oglejmo si najmočnejše funkcije programskih rešitev baze znanja, da bomo bolje razumeli, kako delujejo.
Sprednji del baze znanja lahko primerjate z običajnim spletnim mestom. Razlika je v tem, da se baze znanja osredotočajo na oblikovanje dokumentacije, navigacijo in kategorije informacij.
Sprednji vmesnik platforme baze znanja običajno vključuje naslednje napredne funkcije:
Baze znanja, namenjene strankam, vključujejo vmesnike, ki najbolj spominjajo na običajne spletne strani. To daje strankam občutek poznanosti in olajša premostitev vrzeli v znanju.
Podjetja običajno kategorizirajo pogosta vprašanja, povratne informacije strank in procesno dokumentacijo v bazo znanja, do katere lahko ciljno občinstvo dostopa prek uporabniku prijaznega vmesnika.
Zaledni vmesnik vašega portala znanja mora vključevati organizacijo vsebine, upravljanje dokumentov, nadzor različic in zmožnosti analitične nadzorne plošče.
Tipične rešitve organizacijske baze znanja vsebujejo naslednje lastnosti:
Kot lahko vidite, je programsko orodje baze znanja centralizirana platforma ali samopostrežni portal, ki ga lahko vaši zaposleni in stranke uporabljajo za iskanje želene samopostrežne vsebine, ki jo potrebujejo.
Ne glede na to, ali gre za informacije o cenah po meri, vadnico z omejenimi funkcijami ali kaj drugega, samopostrežni portali uporabnikom pomagajo najti odgovore na vprašanja po meri brez pomoči vaše službe za stranke in agentov za podporo.
Vzemimo portal za podporo LiveAgent kot odličen primer, ki vam pomaga oceniti uporabnost zbirke skupnega znanja. LiveAgent je programsko podjetje za podporo strankam, ki ciljnemu občinstvu ponuja uporabniku prijazno platformo za upravljanje znanja.
Podporni portal podjetja omogoča uporabnikom, da izberejo, kako želijo najti informacije, ki jih iščejo:
Njihov portal ponuja dokumente znanja za nove uporabnike, video vadnice, tehnično podporo, možnosti prilagajanja, podporo pri obračunavanju in plačilu ter nagrade in certifikate. Stranke se lahko zanesejo na različne kategorije znanja, da se naučijo, kar morajo vedeti, ali takoj najdejo odgovore, če že poznajo vprašanje.
Če vse vaše institucionalno znanje in prizadevanja za upravljanje znanja združite v centralizirano rešitev, so dragoceni podatki dostopni kadarkoli in kjer koli. Ta povečana dostopnost vam daje pomembno konkurenčno prednost. Po podatkih Microsofta ima 66 % strank raje samopostrežno storitev kot podporo uporabnikom, 67 % pa jih poskuša svoje težave rešiti neodvisno, preden stopijo v stik s podporo strankam. S tem v mislih se poglobimo v prednosti programske opreme baze znanja.
Najučinkovitejše rešitve programske opreme za bazo znanja zagotavljajo centralizirane lokacije za poslovne organizacije, da so vitalni podatki zlahka dostopni. Večina podjetij za shranjevanje podatkov uporablja notranje podatkovne silose.
Vendar ohranjanje občutljivih podatkov, razpršenih po oddelkih in sistemih za shranjevanje, ekipam otežuje pridobivanje zahtevanih informacij na zahtevo in zagotavljanje vrhunske, prilagojene uporabniške izkušnje, ki jo zahtevajo sodobni potrošniki. Podjetje McKinsey & Raziskava podjetja je pokazala, da zaposleni porabijo skoraj 19 % svoj delovni teden pri iskanju informacij o podjetju. Ukvarjanje s tem vzame veliko časa.
To težavo lahko rešite tako, da centralizirate vse znanje svojega podjetja in zagotovite takojšnjo dostopnost podatkov.
Poleg izboljšanja produktivnosti programska oprema baze znanja izboljša timsko sodelovanje z zagotavljanjem 24/7 dostopa do ustreznih in dragocenih informacij. Poleg tega lahko zaposleni iz vseh poslovnih niš avtomatizirajo odgovore na pogosto zastavljena vprašanja, da potrošnikom zagotovijo enotne odgovore po kanalih.
Spletna programska oprema za baze znanja ohranja vaše pomembne podatke le en klik stran. Vašim zaposlenim omogoča natančno, zanesljivo in učinkovito pomoč potencialnim strankam brez izgube časa, truda in virov. Večina vrhunskih orodij za bazo znanja je opremljena s funkcijami iskanja, ki jih poganja umetna inteligenca, ki vam lahko v samo nekaj sekundah pridobi katero koli informacijo.
S takojšnjim dostopom do člankov v zvezi s podjetjem, pogostih vprašanj in notranjih procesov lahko vaši zaposleni prihranijo čas, hkrati pa poenostavijo usposabljanje in uvajanje . Ker lahko ta orodja integrirate s programskimi rešitvami chatbotov in službe za pomoč uporabnikom, lahko sprostite svoje agente, avtomatizirate ponavljajoče se naloge in naredite podporo strankam bolj produktivno in učinkovito.
Poleg tega imajo te programske rešitve vgrajene varnostne funkcije za preprečevanje izgube znanja in kibernetskih napadov. Hranjenje vseh občutljivih podatkov na enem mestu olajša zaščito skrivnosti vašega podjetja, ne da bi jih izpostavili nepotrebnim tveganjem.
Programska oprema baze znanja ne potrebuje spanja, počitka ali dopusta. Deluje lahko 24 ur na dan, 7 dni v tednu in 365 dni, kar vaši ciljni publiki in osebju zagotavlja informacije, ki jih potrebujejo kadarkoli in kjer koli. Zahvaljujoč temu lahko vaše stranke in zaposleni računajo na 24/7 storitev za stranke in podporo na zahtevo, tudi med izven delovnega časa in prazniki.
Pomembno si je zapomniti, da lahko pridobitev nove stranke stane od pet do 25-krat več< /a> kot ohranitev obstoječega.
Potencialni stranki ni treba dolgo čakati na rešitev, ki bi jim pomagala rešiti težavo. Namesto tega lahko poiščejo ujemajoče se odgovore in poskušajo sami rešiti težavo. To udobje in vrhunska kakovost odziva lahko povečata uporabniško izkušnjo in povečata zadovoljstvo strank.
Iskalniki, kot sta Bing in Google, uporabljajo mehanizme razvrščanja, da ugotovijo, kateri rezultati iskanja naj bodo uvrščeni najvišje na strani z rezultati iskalnika (SERP) za določene ključne besede in fraze. Upravljana baza znanja z dobro organizirano strukturo člankov lahko izboljša vaš SEO in pomaga vaši blagovni znamki, da se uvrsti višje v vodilnih iskalnikih.
Več ko boste izpostavljeni, več strank lahko privabite na svoje spletno mesto in tako ustvarite večji prihodek. Poleg tega vam ta povečana izpostavljenost omogoča, da povečate svoja prizadevanja za dodatno prodajo in navzkrižno prodajo ter k vaši blagovni znamki pritegnete nove zunanje uporabnike.
Ponudba lahko dostopnega organizacijskega znanja opolnomoči vaše ciljno občinstvo za lažje reševanje problemov. Prav tako lahko vzpostavijo poenostavljeno komunikacijo z vašo blagovno znamko prek priljubljenih komunikacijskih kanalov, kot so telefon, e-pošta in klepet. Vse te prednosti vodijo k zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje in večjemu zadovoljstvu strank.
Izbira ključnih programskih rešitev baze znanja je odvisna od številnih različnih dejavnikov. Preučiti morate naravo informacij, ki jih želite dati na voljo svojim strankam in zaposlenim.
Potrebujete popoln nabor orodij za zbiranje, organiziranje, vzdrževanje in distribucijo pravilnih informacij vaši ciljni publiki v pravem trenutku. Ker tukaj ni rešitve vse v enem, je tukaj nekaj premislekov, ki vam bodo pomagali izbrati orodje z najboljšimi funkcijami programske opreme baze znanja.
Upoštevajte potrebe in cilje, ki jih želite doseči s programskim orodjem za upravljanje znanja. Ti vpogledi vam bodo pomagali pri odločitvi, ali želite podpreti svojo ciljno skupino, osebje ali oboje.
Ko to ugotovite, ugotovite največje vrzeli v znanju, ki jih želite odpraviti, tako da upoštevate naslednje pomisleke:
Ti premisleki vam bodo pomagali oceniti vašo trenutno produktivnost in vam pomagali izbrati ključno programsko opremo baze znanja, ki lahko učinkoviteje izmenjuje informacije v vaši organizaciji.
Naslednji korak je ovrednotenje bistvenih funkcij in funkcionalnosti, ki jih potrebujete za doseganje svojih ciljev upravljanja znanja. Priporočamo, da naredite seznam osnovnih funkcij, na katerih lahko nadgradite med raziskovanjem združljivih rešitev.
Najboljša orodja za baze znanja imajo skupne funkcije, kot so:
Ne pozabite, da so to skoraj osnovne funkcije, ki jih ponujajo vse vrhunske programske rešitve. Če imate posebne potrebe ali cilje, ki jih želite doseči, zožite možnosti z upoštevanjem naslednjih ciljev:
Ti cilji in bistvene funkcionalnosti vam bodo pomagali izbrati najboljše orodje za bazo znanja z vsemi integracijami tretjih oseb, ki jih potrebujete za izpolnjevanje svojih poslovnih potreb.
Lahko imate najboljšo programsko opremo na svetu, vendar to ne bo pomenilo nič, če bo nastavitev, prilagajanje in vzdrževanje trajalo večno. Še pomembneje je, da se mora vaša baza znanja prilagajati z vami, ko se vaše potrebe po bazi znanja povečujejo.
Zato se odločite za programsko orodje z uporabniku prijaznim vmesnikom, da zagotovite hitro nastavitev in enostavno vzdrževanje. Rešitve baze znanja v oblaku so običajno bolj razširljive in imajo različne prilagodljive komponente.
Ker je vaša baza znanja tudi vaša rešitev za podporo strankam, potrebujete zanesljivo orodje, ki lahko varuje občutljive poslovne podatke in informacije o uporabnikih. Danes morajo podjetja spoštovati predpise o skladnosti, pravila o zasebnosti podatkov in industrijske omejitve, da zagotovijo varnost podatkov.
Imeti morajo tudi posodobljene certifikate skladnosti, da čim bolj zmanjšajo izpade in uhajanje podatkov. S tem v mislih dajte prednost zanesljivosti in podpori prodajalca, da zagotovite največjo možno delovanje in podporo, osredotočeno na stranke.
Zbrali smo seznam vprašanj, ki jih bomo obravnavali med predstavitvami programske opreme s potencialnimi prodajalci:
Ko ugotovite funkcije, prilagajanje, razširljivost, podporo prodajalca in zanesljivost, poiščite in primerjajte cenovne načrte. Prizadevajte si za rešitev, ki lahko zagotovi hitro donosnost naložbe, da kar najbolje izkoristite svojo naložbo. Še ena stvar, na katero bi morali biti pozorni je brezplačna preskusna različica, saj dobre programske rešitve običajno ponujajo brezplačne možnosti, če so prepričane v svojo programsko opremo.
Priporočamo, da izberete programsko orodje, ki je preprosto za uporabo in ki ne zahteva pretiranega usposabljanja in se brezhibno integrira z vašim trenutnim tehnološkim naborom.
Najboljša programska oprema za bazo znanja za vaše podjetje je tista, ki vašim ekipam omogoča povečanje učinkovitosti, izboljšanje podpore strankam in izboljšanje uporabniške izkušnje za vaše zaposlene in stranke.
Rešitev, za katero se odločite, vam mora omogočiti:
Poleg tega vam mora najboljša programska rešitev za bazo znanja dati moč umetne inteligence, da se učite iz vsake interakcije s stranko in naredite vaše organizacijsko znanje bolj dostopno za iskanje, osredotočeno na stranko in uporabniku prijaznejše.
Najboljši ponudniki programske opreme za baze znanja za startupe in mala podjetja so LiveAgent, Zendesk in HelpScout.
Najboljše programske rešitve baze znanja za srednje velika podjetja so LiveAgent, Document 360 in Confluence.
Najboljše platforme baze znanja za velika podjetja so LiveAgent, HelpJuice in HubSpot.
Robustna programska oprema za bazo znanja spremeni igro za podjetja vseh velikosti. Ne le da izboljša storitve za stranke, ampak tudi opolnomoči vašo ekipo s takojšnjim dostopom do pomembnih informacij, kar vodi do izboljšane produktivnosti in učinkovitosti. LiveAgent izstopa kot ena najboljših programskih rešitev baze znanja.
LiveAgent, predvsem programska oprema službe za pomoč uporabnikom, ponuja obsežen nabor funkcij, vključno z rešitvijo baze znanja z intuitivnim uporabniškim vmesnikom, vsestranskimi možnostmi prilagajanja in impresivnim obsegom integracij.
Najboljši del? Vrhunsko programsko opremo za bazo znanja LiveAgent lahko preizkusite brezplačno 30 dni. Iz prve roke lahko raziskujete in izkusite prednosti te vrhunske programske opreme, brez kakršnih koli obveznosti.
Ready to save resources?
Increase customer satisfaction and your ROI with our knowledge base. Give it a try in our free trial and help your business thrive.
Odkrijte, kako lahko KnowledgeOwl izboljša upravljanje znanja v vašem podjetju z obsežnimi funkcijami in enostavnim vmesnikom. Čeprav je cena višja, ponuja popolnoma opremljeno bazo znanja, ki je idealna za kadrovske službe in oddelke za pomoč strankam. Preberite naš pregled in izvedite, kako začeti s to namensko programsko opremo.
Odkrijte LiveAgentovo bazo znanja, celovito programsko opremo za izgradnjo portala za stranke. Ponuja uporabniku prijazen vmesnik, ugodne cene in vse potrebne funkcije za notranje in zunanje baze znanja. Z več kot 3800 pozitivnimi ocenami in brezplačno preizkusno različico je LiveAgent idealna izbira za izboljšanje službe za stranke. Preberite naš pregled in odkrijte, kako se LiveAgent izkaže na testih!
Potrebujete alternativo za sodelovanje?
Če iščete zmogljivo alternativo Collab, razmislite o LiveAgentu. Ugotovite, kakšna sta Collab in LiveAgent in katera je najboljša za vaše podjetje.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team