Kako napisati in objaviti članek na zunanjem spletnem mestu ter spodbuditi bralce? Pošljite e-poštni članek s povratnimi povezavami za krepitev prepoznavnosti blagovne znamke in SEO. Prilagodite predloge v LiveAgentu za večjo izpostavljenost.
Pisanje odličnega članka za zunanje spletno mesto zahteva čas in trud. Še več, dokončanje osnutka je le začetek. Nato sledi lektoriranje in po možnosti posredovanje osnutka urejevalniku vsebine v odobritev. Po tem je največji izziv: objaviti članek zunaj.
Pomembno je, da morate po tem še vedno spodbujati ljudi, da preberejo, kar ste napisali. Eden najboljših načinov za to je pošiljanje zunanje objavljenega e-poštnega članka s povezavo do publikacije. Priporočljivo je, da v takšno e-poštno sporočilo vključite mamljiv predogled vsebine, saj vam bo tako pomagal pritegniti zanimanje bralca za celotno besedilo.
Če se je podjetje ali posameznik obrnilo na vas z idejo, da napišete članek, ki bi ga objavili na lastni spletni strani, blogu, reviji ipd., ste že korak bližje temu, kjer morate biti. To je zato, ker bo založnik verjetno sam promoviral članek. Vseeno bi bilo dobro, da članek delite z ljudmi v vaši e-poštni bazi podatkov. S tem lahko povečate izpostavljenost članka, tako da dosežete potencialno drugačno občinstvo.
Lahko pa se zgodi, da ste se odločili napisati članek samo zato, ker ste imeli neverjetno idejo, ki jo je bilo treba nemudoma posvetiti papirju (ali bolj verjetno v teh dneh prenosniku). V tem primeru morate še vedno najti posameznika ali podjetje za objavo vašega članka.
Nekaj primerov novih e-poštnih predlog za članke je na voljo tako za spodbujanje prejemnikov, da preberejo povezano celotno besedilo, kot tudi za obveščanje potencialnih izdajateljev, ko še nimate pripravljenega.
My latest article has just been published over on [external publisher’s name]’s website [link].
[Title] takes an in-depth look into [topic], covering the following points:
Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3…
Since you read our blog [name of blog and topic] regularly, I wanted to share this article with you as well. Don’t forget that you can find more similar content on our website by clicking on the link below.
[Read more articles]
Best wishes,
[Name], from [company]
We’ve recently written a new article called [title] that, as someone who has expressed an interest in [product/service/topic], we are sure you’ll find interesting.
You can find our article here [link] on [external publisher’s name]’s website.
It is a privilege for us to have our content shared there, and we hope that you will take the opportunity to read more of their other content too.
Hope you enjoy reading it!
Best,
[Company]
We’ve come up with a great idea for an article that we think would be a perfect fit for [potential publisher’s name] and will fit in with your other content on [topic].
The working title is [title], and the article will cover:
Subheading 1
Subheading 2
Subheading 3
Please let us know if this sounds like something that you’d be interested in publishing. If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.
Kind regards,
[Name], content writer for [company]
Ker bo članek objavljen na spletnem mestu ali v tisku, ki ni v lasti vašega podjetja, morda ne boste imeli pravic ali dovoljenja za skupno rabo celotne kopije članka, tudi če ste vi ali eden od vaših zaposlenih avtor. V tem primeru morate za skupno rabo celotnega besedila imeti dovoljenje založnika. Vendar, tudi če je to dovoljenje odobreno, morda ni najboljša strategija, da svoj celoten članek distribuirate po e-pošti. To je zato, ker je eden od njegovih glavnih namenov usmerjanje prometa na spletno mesto založnika in tudi na vaše lastno prek povratnih povezav.
Zunanje objavljeno e-poštno sporočilo s člankom je najbolj neposreden način, da občinstvo obvestite o celotni vsebini, ki ste jo napisali, vendar ni na voljo na vašem spletnem mestu, kjer uporabniki običajno iščejo vaše gradivo. Vendar pa obstaja več posrednih načinov za širjenje besede prek različnih drugih vrst vsebin, kot so objave v družbenih medijih, vaše spletno mesto in glasila.
Ker vaš članek gostuje nekje drugje kot vaše lastne strani, morate nujno vključiti povratne povezave na vaše spletno mesto. S tem boste pripomogli k privabljanju prometa na vaše spletno mesto, krepitvi prepoznavnosti blagovne znamke in izboljšanju optimizacije za iskalnike (SEO).
Start improving customer engagement and drive more traffic!
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates.
Predloge e-pošte za bloganje gostov
Odkrijte 10 učinkovitih predlog e-pošte za uspešno gostujoče bloganje in povečajte promet svoje spletne strani. Izkoristite naše taktične vsebinske strategije za B2B in B2C podjetja ter izboljšajte sodelovanje z drugimi blogi. Preverite, kako lahko bloganje gostov dvigne vaš promet na novo raven!
Izboljšajte svoje e-poštne predloge za nadgradnje in povečajte konverzijo uporabnikov v plačljive naročnike z nasveti in pripravljenimi predlogami. Odkrijte, kako podjetja SaaS lahko učinkovito prepričajo stranke k prehodu na višje premium načrte. Preberite zdaj za hitre nasvete in 10 učinkovitih e-poštnih predlog!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team