Odkrijte zahvalne e-poštne predloge za e-trgovino, ki pomagajo krepiti odnose s strankami in povečati prodajo. Naučite se, kako učinkovito uporabiti te predloge za vzpostavitev zaupanja in izboljšanje marketinške strategije.
E-poštni marketing je eden najstarejših marketinških komunikacijskih kanalov. In z izrazom “starejših” mislimo, da obstaja že precej časa. Eden prvih e-poštnih odjemalcev je bil ustvarjen na MIT (Massachusetts Institute of Technology) leta 1965. In čeprav nekateri trženjski strokovnjaki in poslovni guruji napovedujejo »konec e-pošte« kot trženjskega kanala, je tovrstna komunikacija še vedno pogosta. uporablja tudi desetletja po tem, ko je bilo poslano prvo e-poštno sporočilo.
E-pošta je odlično komunikacijsko sredstvo, ki vas lahko poveže z uporabniki, vzpostavi odnose z njimi ter gradi zaupanje in zvestobo. To je lahko stroškovno najučinkovitejša metoda zapretvorbo prvih kupcev v zveste stranke. Kot tržniki lahko veliko več pridobite z negovanjem obstoječih strank in ne z osredotočanjem vseh svojih prizadevanj na pridobivanje novih strank.
Seveda so bile vse ponavljajoče se stranke enkrat prvi kupci. Zato ne moremo reči, da ne bi smeli porabiti časa za pridobivanje novih strank. Vendar bi bilo v pomoč, če bi se spomnili, da glede na številne študije (na primer študija BAIN&COMPANY) povratne stranke za podjetje porabijo približno 33 % več kot prvi kupci. Vpliv te korelacije je očiten in ga odločevalci v podjetjih iz različnih panog ne smejo podcenjevati.
Torej, kje točno e-poštna sporočila sodijo v vse to? Ključ do uporabe e-pošte kot kanala za povečanje zadrževanja strank je obravnavanje vsakega dokončanega nakupa kot priložnosti za ponovni začetek potovanja stranke. To pomeni razširitev e-poštnih sporočil po nakupu, da stranke ne bodo kar tako odšle in podale odpoved. In e-poštna sporočila zahvale so prvi del te strategije.
Glavni cilj e-poštnih marketinških strategij je zgraditi zvestobo med tistimi, ki so naročeni na vašo bazo podatkov in soglašati s prejemanjem trženjske komunikacije. Ko zgradite zvestobo, je vaše naročnike lažje pretvoriti v stranke s pošiljanjem pravočasnih in zanimivih sporočil.
Zahvalna e-pošta je pomembna vrsta komunikacije v fazi zvestobe. Je tudi ključen vir, ki se uporablja za krepitev zvestobe obstoječih strank, pridobivanje več zaupanja in spodbujanje k ponovnemu nakupovanju pri vas. Oglejmo si podrobneje funkcijo zahvalnih e-poštnih sporočil v e-trgovini.
Ko načrtujete katero koli spletno marketinško kampanjo, vključno z zahvalno e-pošto, vedno imejte v mislih svoj cilj. E-poštno sporočilo z zahvalo je lahko predstavljeno v več različnih oblikah, vendar ima vedno skupen cilj – pokazati prejemnikom vašega sporočila, kako pomembni so za vaše podjetje.
Na primer, lahko pošljete e-poštna sporočila z zahvalo in tako izrazite svojo hvaležnost tistim, ki so se naročili na vaše glasilo, pokazali zanimanje za določeno ponudbo ali kupili določen izdelek ali storitev.
Kot smo že omenili, obstaja več različnih vrst zahvalnih e-poštnih sporočil.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
E-poštno sporočilo dobrodošlice z zahvalo se pošlje, ko se nekdo naroči na glasilo ali poštni seznam. Potrjuje naročnino in predstavlja vrsto vsebine, ki jo boste pošiljali, poleg tega, da izkazuje hvaležnost naročniku.
To e-pošto z zahvalo se pošlje, ko nekdo opravi nakup in postane vaša stranka. Takšno sporočilo izpolnjuje cilj izgradnje zvestobe strank in lahko predlaga tudi druge sorodne izdelke, ki bi to stranko lahko zanimali.
Kot je razvidno, je namen te vrste elektronske pošte zahvaliti se uporabniku za sodelovanje na dogodku (bodisi na spletu ali brez povezave). Njegova funkcija je zahtevati povratne informacije o dogodku, uporabnikom pa omogočiti, da delijo svoja mnenja in da se počutijo uslišani.
Predloge, predstavljene v tem članku, so primeri zahvalnih e-poštnih sporočil, ki jih lahko pošljete strankam, ko oddajo naročilo na spletu.
Thank you for placing an order with us! We’re delighted to see your interest in our [products or services].
We want to ensure that our products meet your expectations and that you’re satisfied. As such, we’d love to hear from you once you’ve had a few days to tinker around with [product name].
Please use this form [link to the form] to share your opinion, or simply respond to this email with a few words about [product/service].
Your opinion will help us improve our future offers.
Best,
The Customer Success Team at [company]
Thanks for shopping with us. We hope [product or service] will meet your expectations and you will purchase from [online store’s name] again!
While you wait for your package, check out other [products/services] that may be a great addition to your [product or service ordered].
See you around!
[name and surname]
Owner of [online store’s name]
We are really happy to see you placing a new order at [online store’s name]!
There’s nothing more rewarding for us than to know that first-time customers trust us and come back to order more [product/services]. We hope to see you around even more often!
Here’s a small gift from us: [a/an X]% discount code for your next purchase to show our appreciation.
[Discount Code]
Use it at the checkout and enjoy your next shopping experience with us!
The Customer Service Team at [company]
Thank you for visiting our store and placing your first order!
We are glad that you found the [product/services] you were looking for in our store.
Our goal is for our clients to always be satisfied, so let us know how your experience with us was during your first time shopping here.
We look forward to seeing you around again soon.
Sincerely,
Your friends at [company’s name]
Thank you for placing your order with [company’s name/e-store’s name]! We really appreciate that you chose our store, it means the world to us!
We want to let you know that we will inform you about the subsequent stages of order processing via separate emails.
Have a great day!
The [team’s name] at [company’s name]
Upoštevajte: tovrstno e-pošto je treba večkratni stranki poslati približno eno leto po prvem nakupu.
Dear [customer’s name],
We are delighted to inform you that you have been our customer for [period of time]!
This message is to thank you for being part of our [family/family of customers/community/group of loyal customers].
We are truly grateful for your constant support and loyalty. We are aware that we wouldn’t be here without devoted customers like yourself.
You could have chosen any other e-store, but you picked and still shop with us. We appreciate you sticking with [company’s name].
Thanks again, and have a wonderful day!
Best,
[company’s representative, can be a decision-maker]
Obstajajo različne vrste zahvalnih e-poštnih sporočil, ki jih lahko pošljete svojim strankam, je pa odvisno od tega, katerega boste izbrali. Toda preden pošljete prvo e-poštno sporočilo z zahvalo, ne pozabite, da se ta e-poštna sporočila nanašajo na vaše stranke, ne na vašo družino.
Torej lahko vrste zahvalnih e-poštnih sporočil vsebujejo:
Da, vsakič, ko nekdo odda naročilo v vaši spletni trgovini, morate poslati kratko e-pošto z zahvalo. Dandanes kupci prejemajo različne vrste e-poštnih sporočil: potrditvena e-poštna sporočila, e-poštna sporočila z zahvalo, e-poštna sporočila z obveščanjem o odpremi izdelkov, ipd., in so navajeni na tovrstno komunikacijo. Morda so bolj zaskrbljeni, če nekaj naročijo in ne prejmejo e-poštnega sporočila, kot če ga.
Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.
Namen katerega koli e-poštnega sporočila z zahvalo je izkazati hvaležnost. Zato ni nujno, da je to sporočilo dolgo ali napolnjeno z veliko informacijami in številnimi CTA gumbi (pozivi k dejanju). Pravzaprav bi moralo biti ravno nasprotno – e-poštno sporočilo z zahvalo mora biti kratko, jedrnato in vsebovati samo koristne informacije, kot so predviden datum dostave, informacije o programu zvestobe strank ali prihajajoči prodaji.
E-poštna sporočila z zahvalo lahko uporabite tudi za nadgradnjo in navzkrižno prodajo svojih izdelkov ali storitev, vendar mora biti tudi vsak razdelek, povezan s prodajo, v e-poštnem sporočilu z zahvalo, razmeroma kratek in jasen.
Na splošno – da. E-poštna sporočila z zahvalo so neke vrste vljudnostno sporočilo, ki ga vaše podjetje pošlje strankam, da prizna njihova dejanja in jim sporoči, da cenite njihovo zanimanje za vaše izdelke ali storitve. Očitno imajo lahko e-poštna sporočila z zahvalo tudi druge cilje, kot so večja prodaja, navzkrižna prodaja ali ustvarjanje prometa na vašem spletnem dnevniku. Toda poleg uporabe zahvalnih e-poštnih sporočil za izpolnitev teh poslovnih ciljev ne smete pozabiti na njihov glavni namen – graditi in krepiti pozitivne odnose z obstoječimi strankami.
Zato je priporočljivo, da pošljete e-pošto z zahvalo vsakič, ko nekdo nekaj kupi v vaši trgovini. Ta postopek lahko enostavno avtomatizirate z orodji za avtomatizacijo e-pošte. Vendar ne pozabite strankam dati možnosti, da se odjavijo od nadaljnjega trženjskega komuniciranja. Najbolje je, da na vrhu vsakega e-poštnega sporočila ali v nogo vključite povezavo za odjavo.
Da, vizualna stran zahvalnega e-poštnega sporočila je pomembna. Predloga e-pošte za zahvalo mora biti skladna s smernicami vaše blagovne znamke, vključno s pisavami in barvami blagovne znamke. E-poštna sporočila z zahvalo lahko očitno oblikujete tako, da imajo bolj sproščen in igriv občutek, vendar morajo biti podobna drugi vsebini, ki jo pošljete strankam ali objavite na svojem blogu, spletnem mestu ali družbenih medijih. Če običajno pošiljate e-poštna sporočila z navadnim besedilom, sledite istemu slogu z e-poštnimi sporočili z zahvalo.
Ne glede na to, ali pošiljate HTML-kodirano, barvito e-pošto ali e-pošto z navadnim besedilom, ne pozabite na način, kako ljudje v internetu dojemajo vsebino. Večina vaših strank ne bo prebrala dolgega zahvalnega sporočila, predstavljenega kot veliki bloki neprekinjenega besedila. Ustvarite svojo e-pošto na način, ki prejemnikom olajša pregledovanje. V nasprotnem primeru bodo prenehali odpirati vaša zahvalna e-poštna sporočila. To bo najverjetneje škodilo stopnji odprtosti in dostave vaših e-poštnih sporočil ter ugledu pošiljatelja vaše domene.
Zahvalna e-pošta je vrsta trženjske komunikacije. Čeprav ime morda tega ne nakazuje, so še vedno vrsta komunikacije, za katero se morajo vaše stranke strinjati. Običajno je treba soglasje za prejemanje različnih vrst trženjske komunikacije pridobiti, ko nekdo ustvari račun v vaši spletni trgovini. Takrat morajo označiti polje, ki pravi, da vam dovoljuje pošiljanje e-pošte.
In ker so zahvalna e-poštna sporočila vrsta trženjske komunikacije, se lahko vaše stranke vedno odjavijo od njihovega prejema ali se za vedno odjavijo z vašega poštnega seznama. Kot je bilo omenjeno v prejšnjem odgovoru, mora biti povezava za odjavo ali gumb vključen v vsako e-poštno sporočilo, poslano v vašo bazo podatkov, in ni nič drugače za e-poštna sporočila z zahvalo.
Ready to put our e-commerce thank you email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Na splošno – da. Zahvalna e-poštna sporočila so neke vrste vljudnostno sporočilo, ki ga vaše podjetje pošlje strankam, da potrdi njihova dejanja in jim sporoči, da cenite njihovo zanimanje za vaše izdelke ali storitve.
YDa, vizualna stran zahvalnega e-poštnega sporočila je pomembna. Predloga e-pošte za zahvalo mora biti skladna s smernicami vaše blagovne znamke, vključno s pisavami in barvami blagovne znamke. E-poštna sporočila z zahvalo lahko oblikujete tako, da so bolj sproščena in igriva, vendar morajo biti podobna drugi vsebini, ki jo pošljete strankam ali objavite na svojem spletnem dnevniku, spletnem mestu ali družbenih medijih.
TZahvalna e-pošta je vrsta trženjske komunikacije. Čeprav ime morda tega ne nakazuje, so še vedno vrsta komunikacije, za katero se morajo vaše stranke strinjati. Običajno je treba soglasje za prejemanje različnih vrst trženjske komunikacije pridobiti, ko nekdo ustvari račun v vaši spletni trgovini.
E-poštne predloge za opustitev nakupovalne košarice
Odkrijte učinkovite e-poštne predloge za zmanjšanje opustitve nakupovalnih košaric in povečanje prihodkov vašega spletnega podjetja. Preberite o najboljših strategijah, idejah za naslove in primerih predlog, ki bodo pritegnile vaše stranke nazaj k nakupu.
E-poštne predloge o prodaji izdelkov
Odkrijte pet močnih e-poštnih predlog za prodajo izdelkov, ki bodo povečale vaš doseg in angažiranost potencialnih strank. Naša zbirka vključuje tudi odgovore na pogosta vprašanja o prodajnih akcijah. Preprosto shranite, prilagodite in začnite učinkovito komunicirati svoje promocije. Preverite več na naši spletni strani!
Osvojite svoje nezainteresirane stranke z brezplačnimi e-poštnimi predlogami za ponovno vključitev na LiveAgent. Prilagodljive predloge vam pomagajo ohranjati zvestobo strank s posebnimi ponudbami in večstopenjskimi kampanjami. Spodbujajte sodelovanje in povečajte prodajo s temi učinkovitimi orodji!
Predloge za storitve za stranke
Seeking professional email templates? Look no further. LiveAgent provides free email templates for marketing, sales, live chat, and help desk purposes.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team