Predloge za integracijske zahteve poenostavijo proces zahtev za integracije in izboljšajo produktivnost. Pomembno je odgovoriti na vsako zahtevo. Ključne kategorije vključujejo programsko opremo za pomoč uporabnikom, ticketing in bazo znanja.
Obsežna knjižnica integracij je bistveni del katere koli programske opreme in pogosto vpliva na odločitve uporabnikov o nakupu. Ponudba integracij, ki jih vaše stranke uporabljajo vsak dan, je lahko prehod k večji prodaji in bolj zvestim strankam.
Programske integracije so dragocene, ker je digitalni trg natrpan z orodji s podobnimi funkcijami in podobnimi izkušnjami s storitvami za stranke. Želene integracije programske opreme so lahko edini dejavnik za pridobivanje in zadrževanje strank.
Z razvojem seznama integracij boste svojim strankam omogočili, da z vašo programsko opremo povežejo različna orodja, ne da bi pri tem angažirali razvijalce ali porabili dodaten denar Poleg tega lahko integracije resnično spremenijo vaše stranke, saj lahko izboljšajo produktivnost poteka dela in odpravijo podvajanje nalog (na primer vnos istih naborov podatkov v dve različni orodji).
Z vsem tem v mislih smo ustvarili nekaj predlog, s katerimi lahko uporabniki vašo bazo znanja predložijo svoje zahteve za integracijo.
Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.
Thank you for your interest in improving our [product/service]. It’s great to see how engaged our clients are!
Please describe your request in detail. Try to answer the following questions:
Question 1 related to an integration
Question 2 related to an integration
Question 3 related to an integration
Tell us why this integration is important for you:
Choose an element of [product/service] that will, in your opinion, work more efficiently after this integration is introduced:
[Drop-down list]
If you have any other suggestions or ideas, don’t hesitate to reach out to our [name of the team responsible for handling this kind of request] Team. Drop us a line at [email address], start a live chat conversation, or call us at [phone number].
Click here to submit your request: [Button] Submit
Type of integration: [list of types of integrations]
Which tools should this integration work with? [list of the most common tools like Jira, Dropbox, SharePoint, Zoom, SurveyMonkey, Google Drive, etc.]
If you haven’t found a tool or piece of software you want us to integrate [product/service] with, please provide us with its name below and paste a link to that solution’s website:
How long can you wait for this integration?
In case we have any questions, what’s your preferred communication channel? [Email/Phone/Social media/etc.]
[Button] Click here to submit the request
[After the request is submitted]
Thank you for submitting your request! You can check the status of your request by going to [name of the dedicated tab, e.g., the Integrations tab] in your Administrator dashboard.
Which solution would you like us to integrate [product/service] with? [A list of solutions or a field for a short text]
Why is this integration important for you?
What’s the priority of this integration? [low/medium/high/critical]
Useful link: Check out a list of [product/service’s] existing integrations
[Button] Click here to submit your request
[After the request is submitted]
Thank you for your submission! We will contact you as quickly as possible to discuss the details of your request.
[name of the responsible team] Team at [company]
Predloga za integracijsko zahtevo mora biti kratka, natančna in mora vsebovati vsa pomembna vprašanja, na katera morajo razvijalci odgovoriti. Predloga za integracijsko zahtevo mora vašim strankam omogočiti, da svoje zahteve podrobno razložijo in po potrebi opišejo tehnične vidike integracije.
Kljub temu se zavedajte, da vam nekatere stranke morda ne bodo mogle posredovati vseh potrebnih podatkov ali pa bodo vključile informacije, ki niso točne. Ko se to zgodi, se obrnite na prosilca, zberite manjkajoče informacije in delujte v skladu z njihovimi pričakovanji ter pojasnite, da zahtevane integracije morda ne bo mogoče zagotoviti.
Kratko rečeno da. Odgovoriti morate na vsako zahtevo za integracijo. Kljub temu, da veste, da se vaše podjetje v bližnji prihodnosti z njo ne bo ukvarjalo ali če določene integracije ni mogoče izvesti, odgovorite na zahtevo.
Najboljša praksa bi bila, da se zahvalite osebi, ki je vložila zahtevo, in bodisi potrdite, da bo vaše podjetje pričelo reševati problem, bodisi razložite, zakaj integracije trenutno ni mogoče izvesti (ali nikoli ne bo izvedena). Razložite s preprostimi in lahko razumljivimi besedami, poskusite izpustiti tehnični žargon ali jezik, specifičen za panogo.
Ponudba integracij med različnimi digitalnimi izdelki ali storitvami je običajna za večino podjetij, ki delujejo na trgu informacijske tehnologije. Ne glede na to, kakšen izdelek ali storitev ponujate, ne glede na to, ali gre za preprosto aplikacijo ali zapleten in zanesljiv del programske opreme, poskusite svojim uporabnikom zagotoviti čim več integracij.
Če ponudite široko paleto integracij, se vaše stranke ne bodo samo počutile oskrbljene, temveč bodo tudi vaše digitalne rešitve privlačnejše za novo potencialno občinstvo. Zato morate svoji skupnosti omogočiti, da odda zahteve za integracijo in se potruditi, da izpolnite njihova pričakovanja.
Odgovori na vprašanja o izdelkih/storitvah
Odkrijte, kako lahko z LiveAgentom izboljšate samopostrežbo in zmanjšate stroške storitev za stranke. Naša programska oprema vam omogoča ustvarjanje baze znanja, ki strankam ponuja odgovore na vprašanja o izdelkih/storitvah. Preizkusite brezplačne predloge in začnite z 14-dnevnim brezplačnim preizkusom brez obveznosti. Učinkovito upravljanje pritožb in integracija omogočata prihranek časa in denarja. Pridružite se številnim zadovoljnim podjetjem in izboljšajte svojo podporo strankam.
Naredite to s platformo za vključevanje strank
LiveAgent izboljšuje zadovoljstvo strank z večkanalno platformo za sodelovanje s strankami. Oglejte si prednosti LiveAgenta in se prepričajte sami.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team