Izbor e-poštnih predlog za povečanje prodaje z uporabo FOMO (strah pred zamudom). Predloge izkoriščajo socialni dokaz in nujnost za spodbujanje nakupov. Vključeni so nasveti za učinkovito uporabo te strategije v spletni prodaji.
FOMO je eden najmočnejših motivov ljudi za nakupe. To še posebej velja za milenijce, vendar velja tudi za tiste, ki niso del te starostne skupine.
Družbeni pritisk ustvarja napetost, ki jo je mogoče uporabiti kot način za pretresanje prodaje. Zaradi tega vas želimo seznaniti z izrazom FOMO in vam pokazati, kako ga uporabiti za večjo spletno prodajo.
Kaj je FOMO?
Izraz je kratica za “Fear Of Missing Out”. Ta strah je lahko povezan z udeležbo na dogodku ali dejavnosti, pa tudi s tveganjem, da bi izgubili priložnost za nakup izdelka, izkoristili pospeševanje prodaje ali celo zamudili najnovejši meme, ki ga vsi delijo na družbenih medijih.
V naši človeški naravi je, da se želimo integrirati, biti na tekočem in biti korak pred drugimi.
V zlati dobi družbenih medijev so vsi povezani in lahko svoje življenje delijo z drugimi, zaradi česar se večina od nas počuti pod pritiskom, da ne bi zamudili pomembnih novic ali priložnosti.
Kako lahko uporabite FOMO, da prodate več?
Nevromarketing je gonilo vseh strategij trženja, ki temelji na strahu. Te marketinške taktike so znane tudi kot trženje pomanjkanja.
Te vrste trženjskih prizadevanj se osredotočajo na uporabo mehanizmov, ki ustvarjajo nujnost ob strahu pred družbeno izključenostjo ali “zamujanjem na zabavo”.
Oglejmo si te primere, ki uporabljajo FOMO v komunikaciji.
#1. “Druge stranke zanima…”
This message is a really powerful tool that can motivate potential customers to make a purchase. It provides social proof but also indicates that a product may be sold out soon because many customers are interested in buying it. The urgency also generates a certain amount of stress.
Ne, da želimo stranki povzročati občutek nelagodja. Namesto tega jih želimo odvrniti od odlaganja odločitve za nakup, tako da jih prisilimo, da delujejo bolj impulzivno, ne da bi porabili preveč časa za analizo svoje odločitve.
#2. “Ta ponudba poteče čez 3 ure.”
Te vrste sporočil krepijo strah pred zamudo priložnosti. Eden od razlogov, zakaj večina časovno omejenih ponudb deluje tako dobro, je ta, da tesnoba daje prednost impulzu.
Če boste izvajali hitre akcije, je vedno dobro uporabiti odštevanje, da uporabnike opomnite na čas, ki je preostal za unovčenje ponudbe.
To je trenutek, da uporabite strategijo e-poštnega trženja dobre zadnje priložnosti ali PPC s ponovnim ciljanjem, ki doseže stranke in jih opomni na ponudbo. Ne pozabite prikazati ravni zalog, še posebej, če je na voljo le nekaj enot.
#3. “[ITEM] ni na zalogi”
Ko stranka zamudi prodajno priložnost, ji ne oklevajte in sporočite, da je izgubila priložnost, da jo izkoristi. To je nekaj, kar potovalne agencije počnejo redno in ga je mogoče enostavno implementirati tudi v e-trgovino.
Preprost pasica, ki navaja, da izdelek ni več na voljo po znižani ceni, odlično povzema, kaj pomeni FOMO. Strah pred zamudo lahko uporabite za motiviranje potencialnih strank za nakup, tako da jim pokažete, kaj so izgubili, in zagotovite, da naslednjič ne bodo oklevali pritisniti gumb KUPI ZDAJ, preden se ponudba izteče.
As mentioned previously, you can also use the power of FOMO to send out “last chance” types of emails. Let’s go through some examples that you can use in your future marketing campaigns.
Zadeva predloge e-pošte Zadnja priložnost
Predloge e-poštnih sporočil Zadnja priložnost
Predloga e-poštnega sporočila Zadnja priložnost 1
Hey [Name]
It’s your last chance to get an extra [X %] off! Everything’s on clearance*. Don’t miss out on this opportunity.
[Button] SHOP NOW
*Online only
Predloga e-poštnega sporočila Zadnja priložnost 2
Tik, Tok…
Time is running out! You only have [X] hours left to buy your favorites for lower prices.
Follow this [link] to check out the discounts we’ve prepared for you. But don’t wait too long! Stock is limited.
Predloga e-poštnega sporočila Zadnja priložnost 3
Our [Knitwear/Boots/Winter Jacket] ]sale ends today!
There are only [X] hours left to get your favorites. All discounts will be automatically applied at checkout. Terms and conditions apply.
[Button] SHOP THE SALE
Predloga e-poštnega sporočila Zadnja priložnost 4
Our seasonal sale ends today at midnight. Don’t miss the chance to get an extra [X]% off on all orders of $[value] and over.
Use the discount [code] at checkout.
[button] SHOP
Predloga e-poštnega sporočila Zadnja priložnost 5
Our one day [Summer/Spring/Fall/Winter/Black Friday] sale has begun. You have the chance to purchase all items for a discounted price. Get [X]% OFF YOUR ENTIRE ORDER!
Use the code [code] at checkout.*
[Button] BUY NOW
* The discount code can’t be used in conjunction with any other promotions or discounts.
Predloga e-poštnega sporočila Zadnja priložnost 6
Hello [name],
We wanted to let you know that this is your last chance to buy all of [company]’s products at a lower price.
Our annual sales campaign ends today at [time].
I’m afraid you really need to hurry up though, as there are not many items left in stock.
Follow this link to check out what’s left. [link]
Predloga e-poštnega sporočila – Pogosto zastavljena vprašanja
Kako zgodaj lahko rečemo, da je to “zadnja priložnost” stranke?
Tukaj ni pravila – morda se boste odločili, da boste začeli pošiljati e-poštna sporočila zadnje priložnosti dva dni pred koncem akcije za pospeševanje prodaje ali le dve uri pred tem. Svoje stranke in potencialne stranke najbolje poznate, zato se na podlagi tega znanja odločite, kdaj je pravi čas za uporabo moči nujnosti.
Koliko e-poštnih sporočil zadnje priložnosti naj pošljem?
Podjetja običajno pošljejo eno sporočilo zadnje priložnosti na dan, ko se določena ponudba konča, ali pa organizirajo odštevanje in pošljejo še tri e-poštna sporočila – eno zjutraj, eno popoldne in zadnje eno uro pred koncem promocijo. Katero strategijo boste izbrali, je odvisno od vas, vendar poskrbite, da vaša sporočila niso preveč neželena.
Ali naj pošljem e-pošto o zadnji priložnosti v celotno svojo bazo podatkov?
In most cases, you’ll want to inform as many people as possible about an offer that is about to end. This is especially true if you also plan to post information about the sale on social media or if you promote it using paid ads. However, make sure that your database is properly segmented and that you send relevant and personalized messages to all client groups based on their previous purchases and interests.
Ready to use some scarcity marketing?
Send out your last chance emails directly from LiveAgent. Save them as templates and you're good to go!
Predprodajne e-poštne predloge
Odkrijte predprodajne e-poštne predloge za uspešne promocijske akcije na LiveAgent! Izkoristite predloge za povečanje zvestobe, privabljanje novih strank in izboljšanje prodajnih rezultatov. Pridobite kratkoročne in dolgoročne koristi z našimi prilagodljivimi e-poštnimi predlogami. Začnite zdaj in maksimirajte potencial vaše prodaje!
Izboljšajte svoje e-poštne predloge za nadgradnje in povečajte konverzijo uporabnikov v plačljive naročnike z nasveti in pripravljenimi predlogami. Odkrijte, kako podjetja SaaS lahko učinkovito prepričajo stranke k prehodu na višje premium načrte. Preberite zdaj za hitre nasvete in 10 učinkovitih e-poštnih predlog!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team