Odgovarjanje na vprašanja o cenah izdelkov/storitev na družbenih omrežjih je ključno, saj cena močno vpliva na nakupne odločitve. Uporabite prilagodljive predloge za profesionalne odgovore in vključite povezave do izdelkov/storitev.
Podjetja, ki so aktivna na družbenih omrežjih, prejemajo različna vprašanja prek neposrednih sporočil. Čeprav bi si morali prizadevati odgovoriti na vsa sporočila, so nekatera sporočila pomembnejša od drugih, ker neposredno vplivajo na prodajo. Če se ta sporočila prezrejo, lahko povzročijo odliv.
Ena od teh vrst sporočil so vprašanja o cenah. zakaj? Kajti za večino kupcev je cena odločilen dejavnik pri nakupu izdelkov.
Ko iščejo izdelke ali storitve, kupci analizirajo številne značilnosti, kot so kakovost izdelka, blagovna znamka, poreklo in cena. Nekateri od teh dejavnikov imajo lahko pri odločanju o nakupu večji vpliv kot drugi.
Nekateri potrošniki bodo na primer bolj zaskrbljeni zaradi kakovosti izdelka kot drugi, drugi pa bodo raje prihranili znatne finančne prihranke. Če vam stranka pošlje sporočilo z vprašanjem o ceni določenega artikla, ste lahko prepričani, da bo ta informacija vplivala na njihovo odločitev o nakupu.
Odvisno od navad vsakega potencialnega kupca bo vrednost izdelka predstavljala dejavnik zanimanja, ki bi lahko nagnil ravnotežje za ali proti nakupu.
Da bi lažje razumeli ta dejavnik, bomo izpostavili glavne elemente vpliva:
Verjetno veste, kako cenovno občutljive so vaše stranke. A kot že rečeno, če se stranka pozanima o ceni določenega izdelka ali storitve, se potrudite, da na njeno vprašanje odgovorite čim prej. Pripravili smo nekaj predlog, ki vam bodo pomagale pri tem.
Thank you for messaging us. We are happy that you are interested in our [product/service].
Its current price is [price].
You can find more information about the [product/service] on our website. Just click this link [link], and it will redirect you to a dedicated landing page with the [product/service] description, price, and shipping information.
Happy shopping!
Best,
the [company] social media team
P.S. If you are interested in an installment plan, please follow this link [link]
My name is [rep’s name], and I’m happy to answer all your questions.
First, I want to inform you that the [product/service] you are interested in costs [price]. Here’s a dedicated [product/service] page [link], where you can learn more about it and place an order.
What’s more, we have a special offer for online buyers – if you purchase [product/service] by the end of [today/weekend/week], you will get a 20% discount off your next purchase with us.
Just follow this link [link].
If you are interested in other products from the same category or want to compare prices, we can create a bespoke offer for you. Just let me know by answering this message.
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Thank you for your interest in [product/service].
You are lucky, because [yesterday/two days ago/last week] marked the start of our annual discount season, and the [product/service] is now available at a lower price of [price].
Follow this link to learn more about it and place your order.
Best,
[rep’s name]
Thanks for reaching out, [name].
It’s great that you are asking about the price of [product/service] because our seasonal sale starts [tomorrow/in two weeks/early next week].
Now [product/service] costs [price], but it’s likely that its price will drop considerably as we’re planning to offer a range of 30-70% discounts.
If you are willing to wait just a few days, you may save a few bucks. If not, you can obviously place your order today, and we’ll be happy to deliver it within the next [two/three/four] working days.
Enjoy shopping!
Best,
[rep’s name] from the [company] customer service team
Priporočamo, da na vprašanje uporabnika odgovorite neposredno. Zanje je bolj priročno in to pričakujejo, preden vam pošljejo sporočilo. Dodati morate tudi povezavo do izdelka ali storitve, ki vas zanima, da skrajšate nakupno pot potencialne stranke.
Če se bo cena izdelka ali storitve, o kateri uporabnik sprašuje, kmalu znižala, mu lahko priporočate, da še malo počaka in jo kupi po znižani ceni. Vedno pa se morate pri nadrejenem posvetovati, ali lahko tovrstne informacije delite s potencialnimi kupci.
Pretvorba cen glede na valuto uporabnika med komunikacijo prek neposrednih sporočil je res redka praksa. Uporabniku lahko pomagate pri iskanju informacij o tem, kako izračunati ekvivalentno ceno v svoji valuti ali kje najti menjalni tečaj, vendar ni priporočljivo deliti fiksne cene, pretvorjene v njihovo valuto, saj se menjalni tečaj nenehno spreminja.
Ready to try our social media reply templates?
Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 14-days and requires no credit card input. Try it today!
Predloge e-poštnih sporočil s popustom
Odkrijte pripravljene predloge e-poštnih sporočil s popustom na LiveAgent. Enostavno kopirajte in prilepite, da izboljšate svoje marketinške kampanje in povečate prodajo. Uporabite naše brezplačne predloge za učinkovito komuniciranje s strankami in dvignite svoje storitve na višjo raven.
Predprodajne e-poštne predloge
Odkrijte predprodajne e-poštne predloge za uspešne promocijske akcije na LiveAgent! Izkoristite predloge za povečanje zvestobe, privabljanje novih strank in izboljšanje prodajnih rezultatov. Pridobite kratkoročne in dolgoročne koristi z našimi prilagodljivimi e-poštnimi predlogami. Začnite zdaj in maksimirajte potencial vaše prodaje!
E-poštne predloge o prodaji izdelkov
Odkrijte pet močnih e-poštnih predlog za prodajo izdelkov, ki bodo povečale vaš doseg in angažiranost potencialnih strank. Naša zbirka vključuje tudi odgovore na pogosta vprašanja o prodajnih akcijah. Preprosto shranite, prilagodite in začnite učinkovito komunicirati svoje promocije. Preverite več na naši spletni strani!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team