Predloge e-poštnih sporočil za preverjanje identitete uporabnikov ali strank omogočajo uporabo spletnih portalov. Ključna so za zdravo bazo podatkov in zmanjšujejo tveganje napačnih računov. Praktični nasveti, kako in kdaj jih poslati.
Vsaka organizacija, ki deluje v digitalnem svetu, mora preveriti identiteto svojih uporabnikov ali strank. Ko se ne morete srečati z ljudmi iz oči v oči v pisarni, preveriti njihovo osebno izkaznico ali jih prositi, da podpišejo papirje, morate uporabiti druga sredstva, da preverite, ali so podatki, ki jih delijo, pravilni in ali so njihovi izumi pristni. To še posebej velja, če upravljate portal za stranke.
Torej, kako lahko preverite, ali so vaše stranke takšne, za katere trdijo, da so? Eden od načinov za to je pošiljanje potrditvenega e-poštnega sporočila.
Sporočilo za preverjanje je vrsta e-poštnega sporočila, poslanega uporabniku ali stranki, potem ko je izvedel določeno dejanje. To dejanje je lahko ustvarjanje računa, prijava na glasilo, glasovanje na tekmovanju ali ustvarjanje vstopnice za podporo.
E-poštno sporočilo za preverjanje mora uporabnika obvestiti, da mora potrditi svoje dejanje. To lahko storijo s klikom na povezavo ali gumb v e-poštnem sporočilu ali z vnosom kode, ki jim je bila poslana prek namenskega spletnega mesta.
E-poštna sporočila za preverjanje so jedro vsake zdrave baze podatkov o zahtevkih. Če obstaja kakršno koli dejanje, ki od uporabnikov ali strank zahteva, da navedejo svoj e-poštni naslov ali telefonsko številko, mu mora slediti potrditveno e-poštno sporočilo.
Zahteva od uporabnikov, da potrdijo svoje podatke, pomaga zmanjšati število nepreverjenih računov neželene pošte. Vaši marketinški skupini tudi olajša komunikacijo z uporabniki ali strankami.
Poleg tega je preverjanje koristno za uporabnike same, saj zmanjša tveganje, da bodo ustvarili račun z napačnim ali starim e-poštnim naslovom, do katerega nimajo več dostopa.
Ko gre za upravljanje portala za stranke, se morate tudi prepričati, da so vsi računi, ki se uporabljajo za dostop do njega, veljavni in so v lasti vaših strank ali uporabnikov.
You registered an account on [customer portal], before being able to use your account you need to verify that this is your email address by clicking here: [link]
Kind Regards, [company]
We just need to verify your email address before you can access [customer portal].
Verify your email address [verification link]
Thanks! – The [company] team
You’re almost ready to start enjoying [customer portal].
Simply click the big [color] button below to verify your email address.
[button]
Are you ready to gain access to all of the assets we prepared for clients of [company]?
First, you must complete your registration by clicking on the button below:
[button]
This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of the [customer portal] community.
See you there!
Best regards, the [company] team
Thanks for getting started with our [customer portal]!
We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.
Click below to confirm your email address:
[link]
If you have problems, please paste the above URL into your web browser.
Your verification code is [code].
Enter this code in our [website or app] to activate your [customer portal] account.
Click here [open code in app] to open the [app/portal landing page].
If you have any questions, send us an email [email to your support team].
We’re glad you’re here!
The [company] team
The [customer portal] offers all of the information you need to get the most out of our [product/service]] and much more.
To access your account, click on the big [color] button:
[Button]
Once again – thank you for joining our [customer portal] family!
Najbolje je, da pošljete potrditvena e-poštna sporočila takoj, ko uporabnik ustvari račun na portalu strank, da lahko nadaljuje s postopkom prijave in čim prej dostopa do portala. Na primer, ko uporabnik ustvari račun s svojim e-poštnim naslovom, bi moral takoj prejeti potrditveno e-poštno sporočilo, da ga lahko potrdi in izvede naslednje korake.
E-poštno sporočilo za preverjanje mora biti zelo kratko in neposredno na bistvo. Vsebovati naj bodo le tri do štiri vrstice besedila. Obvestite uporabnika, kaj mora storiti, da nadaljuje z ustvarjanjem svojega računa portala za stranke. Uporabite preprost jezik. Če mora prejemnik sprejeti določeno dejanje, bi moral natančno vedeti, kaj se od njega pričakuje.
Obstaja velika razlika med e-pošto z navadnim besedilom in e-pošto HTML. E-poštna sporočila z navadnim besedilom vsebujejo samo besedilo brez posebnega oblikovanja. E-poštna sporočila z navadnim besedilom vam omogočajo tudi, da v e-poštno kopijo vdelate preproste vizualne slike ali gife. Po drugi strani različica HTML vsebuje slike, barve in druge možnosti oblikovanja besedila. Prava izbira je odvisna od vaše strategije e-poštnega trženja, blagovne znamke, slogovnega vodnika in drugih dejavnikov.
Na splošno bi morala biti e-poštna sporočila za preverjanje neverjetno preprosta, zato je uporaba e-pošte z navadnim besedilom običajno dobra ideja.
Ready to put our verification email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Predloge e-poštnih sporočil z vsebino
Odkrijte različne predloge e-poštnih sporočil z vsebino na LiveAgent, ki vam pomagajo pri pridobivanju novih strank in izgradnji odnosov z obstoječimi. Raziščite zaprto vsebino, promocije, povratne povezave in prilagojene predloge za vse vaše potrebe.
Predloge elektronske pošte portala za stranke
Odkrijte brezplačne predloge e-pošte za portal za stranke na LiveAgent, ki omogočajo samopostrežno izmenjavo informacij in reševanje poizvedb. Naučite se pisati učinkovita sporočila za različne situacije in izboljšajte komunikacijo s strankami. Pridružite se zdaj brez obveznosti!
Izboljšajte svoje e-poštne predloge za nadgradnje in povečajte konverzijo uporabnikov v plačljive naročnike z nasveti in pripravljenimi predlogami. Odkrijte, kako podjetja SaaS lahko učinkovito prepričajo stranke k prehodu na višje premium načrte. Preberite zdaj za hitre nasvete in 10 učinkovitih e-poštnih predlog!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team