Izboljšajte odnose s strankami s premišljeno zasnovanimi skripti klicnega centra LiveAgent. Skripti vključujejo uvode, postopke za zadržanje strank in smernice za komunikacijo. Ustvarite dosledno in kakovostno izkušnjo za stranke.
Večina podjetij, ki zagotavljajo storitve za stranke po telefonu, ima v uporabi različne vrste skriptov klicnega centra. Če želite slediti zgledu in svojim strankam ponuditi odlične izkušnje s storitvami za stranke, jim morate zagotoviti dobro storitev z uporabo dobro premišljenih skriptov klicnega centra.
Uporaba skriptov klicnega centra zagotavlja, da je komunikacija vaših podpornih agentov z zunanjimi zainteresiranimi stranmi dosledna in kakovostna. Če želite ustvariti dober scenarij storitve za stranke, morate upoštevati nekatera področja zanimanja, ki so pomembna tako za vaše podjetje kot za stranke.
Dober skript klicnega centra mora vsebovati:
Pomembno je omeniti, da agent za pomoč strankam nikoli ne sme biti nespoštljiv ali nepotrpežljiv, ko se ukvarja s stranko. Recimo, da strankin ton meji na predrznost. V tem primeru mora agent stranko vljudno prositi, naj pokliče nazaj ali pa klic prenese na drugega sodelavca, ki zna bolje ravnati v takih situacijah. Vendar pa nikoli ni sprejemljivo, da se agent prepira s stranko ali jim odloži slušalko.
Prednosti zagotavljanja kakovostnih storitev za stranke se bodo vedno bolj izplačale kot malomarnost ali nespoštljivost. Pomembno si je zapomniti, da morate za izgradnjo močnih odnosov s strankami biti sočutni, pokazati razumevanje in pomiriti stranko, da bo njihova težava rešena in da se bodo zaposleni v podjetju potrudili, da jim zagotovijo najboljšo možno pomoč. Zdaj pa si oglejmo nekaj predlog skript klicnega centra.
Create your own virtual call center
LiveAgent gives you the power to design your own call center and scripts. Curious about all the opportunities?
Uporaba skriptov klicnega centra zagotavlja, da je komunikacija vaših podpornih agentov z zunanjimi zainteresiranimi stranmi dosledna in kakovostna.
Najprej je treba vsak skript klicnega centra prilagoditi tako, da pokriva teme, povezane s področjem zanimanja vašega podjetja. Ko imate ta del pokrit, lahko nato nadaljujete z izpolnjevanjem scenarija z močnejšimi besedami ali besednimi zvezami, ki posredujejo pravo sporočilo. Te besede lahko vključujejo: absolutno, hitro, odlično, priporočam, vznemirljivo, prosim, užitek, odlično, oprosti, vsekakor, udobje, čas, bistveno. Nekateri stavki ki bi jih morali uporabiti v skoraj vsakem scenariju klicnega centra, vključujejo: »Kako vam lahko pomagam?«, »S čim vam lahko pomagam danes?«, »Če želim odgovoriti na vaše vprašanje …«, »Zdi se, kot da potrebujete [ nekaj]…«, »Razumem, da …«, »Kaj pa, da [nekaj naredimo/načrtujemo] skupaj…«, »Cenim vašo potrpežljivost.«, »Opravičujem se za morebitne nevšečnosti…« in seveda “Hvala vam”.
Ker so klicni skripti ustvarjeni na podlagi pogovornih scenarijev, je skoraj nemogoče predlagati idealno dolžino skripta klicnega centra. Vendar pri ustvarjanju scenarija ne pozabite narediti čim bolj jedrnatega in natančnega. Vaše stranke pričakujejo, da jih podprete, in želijo čim prej dobiti vašo pomoč. Glede na merila uspešnosti v industriji stranke, ki se obrnejo na klicne centre, pričakujejo skoraj takojšnje odzive. Povprečni čas za odgovor ne sme presegati 20 sekund. To ne pomeni, da morajo vaši agenti v tem času reševati težave strank, vendar kaže, da ljudje pričakujejo hitro pomoč.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Označevanje klicev je ključna funkcija klicnega centra, ki omogoča kategorizacijo klicev po kontekstu, kar olajša organizacijo in analizo podatkov o strankah. LiveAgent ponuja zmogljivo programsko opremo, ki vključuje označevanje klicev, VoIP sisteme in več. Izboljšajte storitev za stranke z boljšo analizo klicev, prepoznavanjem trendov in razvojem strategij za ponovno pridobivanje potencialnih strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in povečajte zvestobo blagovni znamki z vsakim stikom s stranko.
Odkrijte, kako izboljšati izkušnjo strank in povečati prihodke z LiveAgent. Spoznajte pomembnost dobre uporabniške izkušnje, njene prednosti ter kako programska oprema za pomoč strankam lahko izboljša vaše poslovanje. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izkoristite njegove napredne funkcije za učinkovito podporo strankam.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.