Pet zmogljivih e-poštnih predlog za prodajo izdelkov pomaga komunicirati s potencialnimi strankami. Vključuje strategije, pogosto zastavljena vprašanja in predloge za stik po klicu. Preprosto shranite, prilagodite in začnite svojo promocijo.
Promocijske prodajne akcije nam olajšajo prepričanje potencialnih strank , da se odločijo za nakup. Da bo vse potekalo nemoteno, morajo lastniki spletnih trgovin pred časom pripraviti letne razprodaje in promocije.
Čas je, da se soočite s tem: prodaja ni več, kot je bila. Danes se popusti in promocije dogajajo skozi vse leto, zlasti v sektorju e-trgovine. Kot taka se prodaja potencialnim strankam ne zdi več tako posebna in posledično je vedno težje prepričati stranke, da opravijo nakupe.
Preden začnemo, moramo narediti eno razliko. Čeprav lahko izdelke dobite po znižanih cenah skozi vse leto, konceptualno niso enaki popolni razprodaji. Tukaj je, kako ugotoviti razliko med obema:
Če želite izvedeti več o prednostih prodajnih kampanj, si oglejte naše predloge e-poštnih sporočil pred prodajo.
Če želite predlagati smiselno strategijo za prodajo ali posebne popuste, se morate vrniti na preostali del svojega trženjskega načrta in se vprašati, kaj želite doseči.
Eden najpomembnejših elementov kampanje za pospeševanje prodaje je email marketing. Uporaba e-poštnih sporočil za promocije je teoretično zelo enostavna: slike izdelkov in informacije o popustih bi morale narediti to, kajne? Realnost ni tako preprosta. Vsako promocijsko sporočilo mora biti del širše strategije gradnje odnosov z vašimi strankami. Zato je zelo pomembno, da znamo obliko, ton glasu, frekvenco in kreativnost ponudbe izpopolniti, da prinašajo želene rezultate.
Zbrali smo pet zmogljivih e-poštnih predlog za prodajo izdelkov, ki vam bodo pomagali komunicirati s potencialnimi strankami in jih obveščati o vaši naslednji veliki prodaji.
Our favorite season is here! Starting today, you can enjoy lower prices in our online store.
All our products are listed for cheaper prices, with discounts of up to [X]%!
Here are just a few examples:
[A table presenting discounted items with previous and new prices].
Click here to check out the offer [link].
Happy shopping!
Enjoy up to 70% discounts on thousands of products.
The sale is on for:
[W]
[X]
[Y]
[Z]
Days
Hours
Minutes
Seconds
BUY NOW
[image]
You have time until [time] on [day of the week] to use your unique code to get an [X]% EXTRA discount off all products, including those with already reduced prices.
Hurry up. Your closet will thank you!
YOUR MAGIC CODE: [promo code]
We couldn’t wait any longer so we’re bringing on the sales early! Enjoy up to [X]% off.
Tonight at [time] you will be granted special access to our private online sale. This is a small “thank you” for being a subscriber of our newsletter or using our mobile app.
[button] ACCESS THE STORE
Did you know that you can get a [X]% discount on all items from the [spring/summer/fall/winter] collection on our website this week? Simply use [code] at checkout and your discount will be applied!
[button] SHOP
Obstaja veliko vidikov, ki lahko vplivajo na vašo končno odločitev. Prvi je trajanje kampanje. Drugič, ugled vaše domene in statistika prejšnjih oglaševalskih akcij (razmerje odprtosti, razmerje med prikazi in kliki in stopnja obiskov ene strani). In nazadnje, povratne informacije iz vaše baze podatkov. Vedno poslušajte povratne informacije strank. Če začnejo odgovarjati na vaša e-poštna sporočila, da ne želijo več prejemati e-pošte od vas, jih morate nemudoma odstraniti z ustreznih poštnih seznamov.
Ta vrsta e-pošte je lahko daljša od najbolj preprostih, informativnih e-poštnih sporočil, ki jih pošljete. Prenašate sporočilo in poskušate pritegniti pozornost prejemnika. Dovolite si, da uporabite več prodajnega težkega, opisnega jezika in predstavite primere – uporabite slike in napišite privlačne naslove.
Ne glede na to, kako močno je trženje po e-pošti, nikoli ne računajte samo na en komunikacijski kanal. Prepričajte se, da načrtujete kreativne objave na družbenih omrežjih in izkoristite oglase v družbenih medijih. Glede na vašo ciljno publiko boste morda želeli uporabiti tudi SEM, kot je Google Ads. Tudi oglaševalske akcije in pojavna okna v prikaznem omrežju lahko prinesejo odlične rezultate.
Start sending out product sale emails directly from LiveAgent
Register for our free 14-day trial, and put our templates to the test. No credit card required.
E-poštne predloge za opustitev nakupovalne košarice
Odkrijte učinkovite e-poštne predloge za zmanjšanje opustitve nakupovalnih košaric in povečanje prihodkov vašega spletnega podjetja. Preberite o najboljših strategijah, idejah za naslove in primerih predlog, ki bodo pritegnile vaše stranke nazaj k nakupu.
Odkrijte strokovne nasvete in uporabne predloge za e-poštna glasila, ki so ključno komunikacijsko orodje v digitalnih strategijah podjetij. Naučite se, kako izkoristiti e-poštni marketing za krepitev zvestobe strank z našimi prilagodljivimi predlogami za različne panoge. Preverite, zakaj je e-poštni bilten še vedno močan kanal in kako lahko izboljša vašo marketinško strategijo. Oglejte si naše najboljše predloge za učinkovite rezultate!
Predloge e-poštnih sporočil s popustom
Odkrijte pripravljene predloge e-poštnih sporočil s popustom na LiveAgent. Enostavno kopirajte in prilepite, da izboljšate svoje marketinške kampanje in povečate prodajo. Uporabite naše brezplačne predloge za učinkovito komuniciranje s strankami in dvignite svoje storitve na višjo raven.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team