Brezplačne predloge za povratne e-pošte LiveAgent pomagajo obdržati stranke s prilagodljivimi sporočili za ponovno vključitev, kot so ponudbe popustov ali razlogi za zvestobo. Uporabite več e-pošt za uspešno ponovno vključitev.
Stranke se najbolj ukvarjajo s podjetjem v trenutku, ko opravijo prvi nakup ali se prijavijo na naročnino na novice. Ne glede na to, kako prepričljiva je vaša ponudba izdelkov ali kako dobra je uporabniška izkušnja, ki jo nudite, bodo tako stranke kot naročniki sčasoma prenehali sodelovati z vašim podjetjem.
Ni nujno, da je to posledica tega, da je nekaj narobe z vašo marketinško strategijo – to je preprosto naraven proces umikanja.
Torej, ali to pomeni, da bi morali svojim zvestim strankam ali sledilcem pustiti, da gredo naprej, morda k vašim konkurentom, ne da bi se poskušali boriti za njihovo pozornost? Seveda ne! Glede na to, da je približno petkrat ceneje obdržati obstoječo stranko kot pridobiti novo (vir), bi morala biti povratna e-pošta bistveni del vsake učinkovite marketinške strategije.
E-poštno sporočilo z povratnim uspehom je sporočilo ali serija sporočil, ki se pošljejo nezainteresiranim strankam v upanju, da jih prepričajo, da se vrnejo v vašo spletno trgovino in opravijo nakup, ali jih ponovno vključijo v vaše e-poštne kampanje. Da si zagotovite največjo možnost za uspeh pri pridobivanju takšnih strank, je ključnega pomena, da jim ponudite kakšen poseben popust ali dodano vrednost, ki jih bo spet bolj zanimala za vaše podjetje.
Obdržati stranko ne bo mogoče doseči s pošiljanjem samo enega e-poštnega sporočila. Ne glede na to, kako odlična je vaša ponudba, lahko prejemnik izkoristi spodbujevalni popust, da si zagotovi veliko ugodnosti pri enkratnem nakupu, preden se ponovno odjavi. Namesto tega je priporočljivo, da pošljete več e-poštnih sporočil, da uspešno dokončate postopek ponovne vključitve. Prvo e-poštno sporočilo mora vsebovati prej omenjeni popust ali dodano vrednost, ki mu sledi drugo sporočilo, ki stranko opomni na vse velike prednosti ali funkcije, ki jim jih ponuja vaše podjetje.
Končno, če stranka še vedno ni ponovno vključena v vašo blagovno znamko, je verjetno čas, da jo izpustite in ustrezno počistite svojo bazo e-pošte. Zato jim morate poslati zadnje sporočilo in jim sporočiti, da jih odstranjujete s svojega e-poštnega seznama, hkrati pa jim omogočite še eno priložnost za ponovno sodelovanje.
We’ve noticed that you haven’t made a purchase for a while, and we miss you!
There’s never been a better time to start shopping with us again, because we’d like to give you a special discount of [X]% off everything in our store.
To benefit from these reduced prices, just enter the following code at checkout:
[Discount code]
There are lots of great new products available that we’re sure you’ll find interesting. Check them out below!
[Images of products with prices]
See you soon,
[company]
You may have noticed the discount coupon that we sent to you recently. Don’t worry – it’s still not too late to use it!
If you’ve already made a purchase, feel free to enter the same code at checkout again for another [X]% off your next purchase with us:
[Discount code]
We hope you enjoy using your new products, and we hope to see you return to our online store again in the near future. Here’s what we can offer to keep you coming back for more:
Reason 1
Reason 2
Reason 3…
Feel free to contact us with any questions or comments.
Best,
The [company] team
We’ve been in touch recently with a discount code for [X]% off your next purchase at [company], which you can find below and still use:
[Discount code]
As we haven’t heard back from you, and you haven’t made a purchase for a while, we are wondering if you’d still like to receive emails from us. Choose your response below:
[Keep receiving emails]
[Send fewer emails]
[Unsubscribe]
It would be great if you’d like to stay in touch with us, but if you do decide to unsubscribe now we’ll always welcome you back with open arms.
Kind regards,
[Name] from [company]
Celoten razlog za pošiljanje povratnega e-poštnega sporočila je zagotoviti neko ponudbo ali dodano vrednost, ki bo spodbudila prej zveste in zainteresirane stranke ali naročnike, da se ponovno vključijo v ponudbo ali vsebino vaše blagovne znamke. Eden najboljših načinov za to je, da jim preprosto ponudite znaten in edinstven popust.
Ne ustavite se tukaj – pomembno je tudi, da jih opomnite na vse razloge, zakaj bi se morali vračati v vašo trgovino, in tovrstna e-pošta bi morala ponuditi tudi popust, da bi povečali svoj učinek. Nenazadnje bi lahko e-poštno sporočilo za zadnjo priložnost z možnostjo odpovedi ali ponovne naročnine vsebovalo tudi popust, ki bo stranke privabil, da se ob zadnji priložnosti vrnejo v vašo trgovino.
Pošljite eno e-pošto s ponudbo popusta, da spodbudite stranko, da se vrne v vašo trgovino. Tudi če ta kupon uporabijo za nakup, je še vedno priporočljivo poslati še eno sporočilo, ki opisuje najboljše razloge za to, da ste zvesta stranka vašemu podjetju, da zmanjšate verjetnost, da se ponovno umaknejo ali samo izkoristijo popust za enkratni nakup. Nazadnje, če se prejemnik ne vrne v vašo trgovino, ne odgovori ali ne odpre vaših prejšnjih e-poštnih sporočil, mu pošljete še zadnje sporočilo z vprašanjem, ali bi ga raje odstranili s seznama e-pošte. To vam bo pomagalo pri konsolidaciji baze podatkov naročnikov in vam omogočilo, da se osredotočite na boljše potencialne stranke.
Po približno enem tednu lahko pošljete še eno e-pošto, če se vaše zadnje sporočilo izgubi v njihovem nabiralniku. Vsa dodatna sporočila, ki jih pošljete po e-poštnem sporočilu o odstranitvi baze podatkov, morajo poudariti vrednost vašega izdelka. Če še vedno ne dobite odgovora, potem je verjetno najbolje, da pozabite na to nekdanjo stranko in greste naprej.
Utilize our free 14-day trial to win-back your customers today!
Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.
Izboljšajte svoje e-poštne predloge za nadgradnje in povečajte konverzijo uporabnikov v plačljive naročnike z nasveti in pripravljenimi predlogami. Odkrijte, kako podjetja SaaS lahko učinkovito prepričajo stranke k prehodu na višje premium načrte. Preberite zdaj za hitre nasvete in 10 učinkovitih e-poštnih predlog!
E-poštne predloge za prijavo na glasilo
Discover personalized newsletter sign-up email templates that engage new subscribers and boost sales. Enhance your communication with tailored messages that stand out in crowded inboxes. Explore LiveAgent’s free resources to make an impactful first impression and build lasting subscriber relationships.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team