LiveAgent ponuja brezplačne predloge e-pošt za pridobivanje strank, ki izboljšajo angažma naročnikov. Vključujejo nasvete za obveščanje o izdelkih, e-poštne pozdrave in promocijo vsebine, z uporabo programske opreme za upravljanje e-pošte.
E-poštno trženje je še vedno ena najmočnejših metod spletnega komuniciranja z vedno večjim številom dnevnih uporabnikov. Eden najpomembnejših vidikov katere koli strategije trženja po e-pošti je velika baza aktivnih naročnikov. E-poštni seznami se bodo sčasoma naravno poslabšali zaradi odjave, prijave kot neželene pošte ali e-pošte, ki ostane neodprta.
Izguba naročnikov na e-pošto je znana kot obračanje seznama in je lahko neprozorna, kot v primeru “trdega odbijanja”, ali prozorna, ki zajema neprebrana sporočila. Za izboljšanje stopnje obračanj seznamov, lahko prodajalci naredijo dve stvari: redno čistijo bazo podatkov e-pošte in/ali izboljšajo strategijo pridobivanja e-pošte.
Pridobivanje e-pošte je postopek ustvarjanja zbirke podatkov o e-poštnih naslovih ljudi, da bi jim poslali tržna sporočila. Če še nimate velikega seznama e-poštnih sporočil potencialnih strank, ni treba skrbeti – začeti ni nikoli prepozno.
Po drugi strani pa, če že imate naslove nekaterih potencialnih strank, boste morda želeli utrditi obstoječo bazo podatkov. To lahko pomeni preverjanje, ali so vaši obstoječi naročniki še vedno zainteresirani za prejem vaše vsebine. Vendar tega ne počnite tako, da preprosto vprašate uporabnike, če želijo od vas prejemati e-poštna sporočila, temveč jim pošljite e-poštno sporočilo, ki zahteva, da izvedejo dejanje.
Pridobivanje e-pošte ima dva vidika: prvič, sestavljanje seznama e-poštnih naslovov, in drugič, delo in izvajanje vaše strategije trženja e-pošte. Oba dela morata biti uspešna, če želite povečati število pridobljenih e-poštnih sporočil, kar pomeni razširitev seznamov naročnikov in izboljšanje meritev. Toda kako natančno bi se morali lotevati tega?
Če želite uspešno zgraditi bazo podatkov o aktivnih naročnikih prek e-pošte, morate poiskati stranke in potencialne stranke, ki so pokazale zanimanje za prejemanje sporočil od vas. Natančna vrsta sporočil, ki jih pošljete, je odvisna od panoge, v kateri je vaše podjetje, čeprav je na splošno glasilo vedno dobra ideja. Nato morate učinkovito načrtovati svojo akcijo, tako da ustvarite vsebino, ki jo ljudje želijo prejemati, in tako prinesete vrednost svojim naročnikom.
Ko to storite, lahko s promocijo svoje vsebine začnete pridobivati več e-poštnih naslovov, najsi bo to glasilo ali katera koli druga vrsta vsebine. Ta promocija je lahko na vašem spletnem mestu, kjer se stranke lahko prijavijo prek obrazca, ali na vaših profilih v družabnih omrežjih. Navsezadnje se obiskovalci in sledilci vašega spletnega mesta že zanimajo za izdelke ali storitve vašega podjetja. Preprosto spodbujanje k prijavi na poštni seznam bi lahko zadostovalo za pridobitev njihovih e-poštnih naslovov, če jim obljubite in dostavite dragoceno vsebino.
Ko pridobite e-poštni naslov uporabnika, o se je le-ta registriral za dobivanje vašega glasila (ali druge vsebine), mu morate poslati sporočilo s potrditvijo naročnine.
Thanks for signing up for our [content] emails.
This is just a short message to confirm that your subscription is now active and that you’ll be receiving great insights from us shortly.
If you have any comments or questions in the meantime, feel free to contact us by replying to this email. We’d be happy to help you!
Regards,
The [company] team
P.s. If you have been sent this email in error or would like to unsubscribe, please click on the following [link].
As a member of the [industry] community, I’m sure that you’re one of the many people who’ve encountered trouble with [issue/pain point].
I thought you might like to hear a few pieces of advice from us about how to deal with this problem that our other clients have benefited from:
Advice 1
Advice 2
Advice 3
If you don’t find our tips useful, please let us know how to improve. Alternatively, you can unsubscribe by clicking here [link].
Best,
[Name] from [company]
I commented under your post/answered your question on [social media platform], and thought I’d follow up by sharing some more resources that you might find interesting.
Here are some guides about [topic] that may be helpful for you:
Link 1
Link 2
Link 3
If you’d like to get more advice on a regular basis then you can sign up for the [company] newsletter by clicking on the button below. You’ll receive great tips straight to your inbox every [X] weeks.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Celoten namen pridobivanja e-poštnih naslovov je ustvariti aktivno bazo podatkov o uporabnikih, ki jih zanimajo izdelki vašega podjetja. Če torej sledite potencialni stranki, morate vedno navesti povezavo, ki uporabniku omogoča, da se naroči na vaš e-poštni seznam. Če pa konsolidirate svojo obstoječo bazo podatkov, morate naročnikom vedno omogočiti, da ne želijo prejemati vaših e-poštnih sporočil.
Če naročnik ne odgovori na sporočilo, katerega namen je ugotoviti, ali je še vedno aktiven in se zanima za vašo vsebino, potem verjetno lahko domnevamo, da ga ne zanima več. Če želite, lahko počakate en teden in pošljete drugo e-poštno sporočilo, če pa še vedno ni odgovora, odstranite tega neaktivnega uporabnika iz baze podatkov.
Po približno enem tednu lahko ponovno pošljete še eno e-poštno sporočilo, v primeru, da se je vaše zadnje sporočilo izgubilo v mapi »Prejeto«. Vsa dodatna sporočila, ki jih pošljete potencialnim strankam, bi jim morala zagotoviti večjo vrednost in občutek, kaj ponuja vaša naročnina. Če še vedno ne dobite odgovora, bi morali to šteti za hladen ne.
Test our ticketing software today. No credit card required.
Enjoy a free 14-day trial on us. Discover all that LiveAgent has to offer and start improving customer acquisition today.
Predprodajne e-poštne predloge
Odkrijte predprodajne e-poštne predloge za uspešne promocijske akcije na LiveAgent! Izkoristite predloge za povečanje zvestobe, privabljanje novih strank in izboljšanje prodajnih rezultatov. Pridobite kratkoročne in dolgoročne koristi z našimi prilagodljivimi e-poštnimi predlogami. Začnite zdaj in maksimirajte potencial vaše prodaje!
E-poštne predloge o prodaji izdelkov
Odkrijte pet močnih e-poštnih predlog za prodajo izdelkov, ki bodo povečale vaš doseg in angažiranost potencialnih strank. Naša zbirka vključuje tudi odgovore na pogosta vprašanja o prodajnih akcijah. Preprosto shranite, prilagodite in začnite učinkovito komunicirati svoje promocije. Preverite več na naši spletni strani!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team