Predprodajne e-poštne predloge pomagajo pri promocijskih akcijah za doseganje kratkoročnih in dolgoročnih ciljev. Povečujejo zvestobo obstoječih strank, privabljajo nove in izboljšujejo prodajne rezultate. Prilagodljive predloge maksimirajo potencial prodaje.
Ko načrtujete promocijsko prodajno akcijo, morate o njej razmišljati širše kot le o znižanju cene. Čeprav je prodaja tradicionalno kazala, da se znebimo presežkov sezonskih zalog ali neželenih izdelkov, so se stvari tako spremenile, da se je prodaja, kot jo poznamo, precej razvila.
Čeprav je glavni cilj vsake akcije pospeševanja prodaje prodaja artiklov, ki niso bili prodani, lahko podjetja izkoristijo to priložnost za zastavljanje novih ciljev in doseganje dodatnih ciljev.
Poglejmo, kako lahko izkoristite te pobude za pridobitev kratkoročnih in dolgoročnih koristi in kako lahko vaša promocija doseže svoj polni potencial z uporabo e-poštnih sporočil pred prodajo.
Prodajne akcije vam dajejo odlično priložnost za izboljšanje zvestobe strank. Ves hrup okoli vaše prodaje bo zamikal vaše obstoječe stranke, vendar je pomembno tudi omeniti, da je večja verjetnost, da bodo kupili pri vas tudi brez znižane prodajne cene. Zanje je prodaja le dodatna ugodnost.
Poskusite svojim ponavljajočim se strankam ponuditi nekaj posebnega, zaradi česar bodo še bolj zveste vaši blagovni znamki in jim dajte več razlogov, da se vračajo.
Kampanja pospeševanja prodaje je lahko odlična priložnost, da dosežete novo občinstvo in pritegnete nove stranke ter jih spodbudite k nakupu v vaši e-trgovini.
Povsem očitno je, da bodo padci cen pritegnili veliko potencialnih kupcev. Predpostavimo pa, da izkoristite takšne priložnosti, da jih prepričate, da se vaše e-poslovanje razlikuje od drugih podjetij, in pokažete novim strankam, da se zavedate njihovih potreb in rešitev za njihove težave. Če vam to uspe, je verjetno, da bodo v prihodnosti postali stalne stranke.
Kampanja za pospeševanje prodaje lahko pritegne tudi tiste, ki si ne morejo privoščiti nakupa vaših izdelkov, če imajo običajno ceno. In zato je to priložnost, da jih spodbudimo k enkratnim nakupom. Verjetno ne bodo postali vaše zveste stranke, vendar lahko še vedno povečate prihodke tako, da se obrnete nanje.
Očitno mora biti vsaka kampanja, ki uporablja popuste za privabljanje kupcev, dobro načrtovana in spoštovati marže, če želi, da ostane dobičkonosna. Ideja je, da je treba maržo, ki jo izgubite s ponujanjem popustov, nadomestiti z večjim obsegom prodaje. Če želite to narediti, morate spodbujati svojo prodajo, da izstopa od konkurence.
Eden najboljših načinov, da zagotovite, da bo vaša prodajna kampanja uspešna, je pošiljanje predprodajnih e-poštnih sporočil tistim, ki bi jih morda zanimal nakup vaših izdelkov po nižjih cenah. Ustvarili smo nekaj predprodajnih e-poštnih predlog, ki vam bodo pomagale posredovati to novico v vašo bazo podatkov o strankah in potencialnih strankah.
We’re super excited to let you know that our seasonal sale starts in [X] days.
Our entire [spring/summer/autumn/winter] collection will be on sale, and you can save up 70% on our most popular items!
Stay tuned!
[Company name] is having a big sale really soon!
You can expect up to 70% discounts on selected items.
Click this link [link] to set a reminder in your calendar. You wouldn’t want to miss it, right?
Visit our website on [date] and enjoy your favorite [products] for better prices!
Our big [annual/seasonal] sale starts in [one day/one week]!
The prices of [all/most of] our items will drop at [hour and timezone].
We’ll send you one more email on the day of the sale, so you don’t miss the opportunity to grab your favorites.
With love,
[Company Team]
The countdown to our annual sale has started.
The number of items is limited, and we won’t be restocking.
Make sure you don’t miss out by accessing our website [tomorrow/in X days] to be one of the first ones to purchase our products at lower prices.
Visit our website to learn more [link]
Try LiveAgent today
Save our pre-sale templates and send them out directly from LiveAgent. What are you waiting for?
To je odvisno od vrste vašega podjetja – morda boste želeli obvestiti vse svoje stike ali le nekatere od njih. Na primer, če ponujate storitve na podlagi naročniškega modela in ne želite, da bi vaše obstoječe stranke začele plačevati manj, bi jih bilo pametno izključiti iz poštnih seznamov, ki jih obveščajo o prihajajočih razprodajah.
To je odvisno od vaše splošne komunikacijske strategije za vsako kampanjo, vendar lahko začnete en mesec ali dva tedna vnaprej. Ne začnite prezgodaj, saj lahko vaše stranke pozabijo na akcijo in jo zamudijo.
Glede tega obstajajo različna mnenja. Nekatera podjetja želijo pridobiti zanimanje med strankami tako, da jih ne obveščajo o končnih znižanih cenah, dokler se ne začne dejanska razprodaja, kar jih lahko motivira, da pozorno spremljajo akcijo. Druga podjetja razkrivajo diskontne stopnje že na samem začetku predprodajne faze, kar lahko spodbudi potencialne kupce, da »shranijo datum« prodaje.
E-poštne predloge za opustitev nakupovalne košarice
Odkrijte učinkovite e-poštne predloge za zmanjšanje opustitve nakupovalnih košaric in povečanje prihodkov vašega spletnega podjetja. Preberite o najboljših strategijah, idejah za naslove in primerih predlog, ki bodo pritegnile vaše stranke nazaj k nakupu.
E-poštne predloge o prodaji izdelkov
Odkrijte pet močnih e-poštnih predlog za prodajo izdelkov, ki bodo povečale vaš doseg in angažiranost potencialnih strank. Naša zbirka vključuje tudi odgovore na pogosta vprašanja o prodajnih akcijah. Preprosto shranite, prilagodite in začnite učinkovito komunicirati svoje promocije. Preverite več na naši spletni strani!
Izboljšajte svoje e-poštne predloge za nadgradnje in povečajte konverzijo uporabnikov v plačljive naročnike z nasveti in pripravljenimi predlogami. Odkrijte, kako podjetja SaaS lahko učinkovito prepričajo stranke k prehodu na višje premium načrte. Preberite zdaj za hitre nasvete in 10 učinkovitih e-poštnih predlog!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team