E-poštne predloge za potrditev naročila pomagajo izboljšati odnose s strankami v e-trgovini. Vključujejo informacije o dostavi, plačilih in zahvalah, ter povečujejo konverzije in prihodek. Visoka stopnja angažiranosti jih naredi dragocene.
Obstaja veliko različnih vrst e-poštnih sporočil, ki jih morate poslati svojim strankam: e-poštna sporočila dobrodošlice, e-poštna sporočila za obnovitev strank in opomniki o preklicanih košaricah – naštejte jih sami.
Čeprav vsa podjetja z e-trgovino ne pošiljajo tovrstnih e-poštnih sporočil, obstaja ena vrsta e-pošte, ki jo uporabljajo skoraj vse e-trgovine: e-poštno sporočilo za potrditev naročila.
E-poštna sporočila za potrditev naročila se pogosto pošiljajo iz nuje, saj brez te vrste transakcijskih e-poštnih sporočil trgovine ne morete učinkovito upravljati v e-trgovino.
Potrditev naročila je sporočilo, ki stranko obvešča, da je bil postopek nakupa, ki ga je sprožila, uspešen. Podjetja pošljejo e-poštna sporočila s potrditvijo naročila, da stranke obvestijo, da je bilo naročilo prejeto, da potekajo dodatne priprave za odpremo in da lahko pričakujejo, da bo njihov paket kmalu prispel. Vendar pametni tržniki vedo, da je resnična vrednost e-poštnih sporočil za potrditev naročila v njihovi sposobnosti, da ustvarijo več prodaje.
V potrditveno e-poštno sporočilo je treba vključiti vse naslednje podatke:
Zakaj so ta e-poštna sporočila tako imenitna in zakaj bi vam moralo biti mar za njih?
Prvič, glede angažiranosti po e-pošti imajo izjemno stopnjo približno 65%, kar prispeva k povprečju 12,7% za maloprodajo (vir). Navsezadnje kupci želijo vedeti, da je bil njihov nakupni postopek uspešno izveden.
Še pomembneje pa je, da uporabniki, ki prejemajo ta e-poštna sporočila, predstavljajo neverjetno angažirano in dragoceno publiko.
Dobro poznano dejstvo je, da je veliko lažje znova spreobrniti obstoječega kupca, kot pa prepričati nekoga, ki še nikoli ni kupil pri vas, v nakup (vir).
Na žalost preveč podjetij z e-trgovino še zdaleč ne odkrije celotnega potenciala e-poštnih sporočil za potrditev naročila.
Da bi vam pomagali uresničiti njihov resnični potencial, smo ustvarili zmogljive e-poštne predloge za potrditev naročila, s katerimi boste povečali število konverzij in prihodek od prodaje.
Hello [name],
We’re happy to let you know that we’ve received your order.
Once your package ships, we will send you an email with a tracking number and link so you can see the movement of your package.
If you have any questions, contact us here or call us on [contact number]!
We are here to help!
Returns: If you would like to return your product(s), please see here [link] or contact us.
P.S. psst… you may love these too:
[list of other products]
Woo hoo! Your order is on its way. Your order details can be found below.
TRACK YOUR ORDER [link]
ORDER SUMMARY:
Order #: [number]
Order Date: [date]
Order Total: [price]
SHIPPING ADDRESS: [address]
[Table with a list of items]
ITEMS SHIPPED QTY PRICE
Your new [product] will [look/work] great paired with:
[A list of complementary products]
Your order [number] has shipped!
It’s being shipped with [name of courier company].
Here’s a tracking number that you can use to check the location of your package: [tracking no.] (please note that tracking may take up to one business day to activate).
Thank you for placing your order!
Thank you for ordering from [company].
Your order #[number] has been shipped.
You can review your order status at any time by visiting Your Account [link].
Any orders placed within an hour of each other may be shipped together.
Item
Price
Qty
Amount
If you were interested in [product], you might also like:
[visuals of other products the recipient might be interested in]
We hope you enjoyed your shopping experience with us and that you will visit us again soon.
Ready to save our order confirmation email templates?
Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.
Kratek odgovor je – da. Potrebno je poslati potrditveno e-poštno sporočilo, ki kupca obvesti, da je vse potekalo dobro in da mu bodo poslali želene izdelke. Danes so uporabniki navajeni prejemati potrditvena e-poštna sporočila in če jim ne pošljete tovrstnega sporočila, se bodo verjetno obrnili na vas in vprašali, ali je bilo njihovo naročilo potrjeno. To vas bo stalo več časa in denarja kot preprosto pošiljanje avtomatiziranega e-poštnega sporočila.
E-poštno sporočilo s potrditvijo naročila je potrebno poslati takoj, ko stranka odda naročilo. Dobesedno mora prispeti v le nekaj sekundah po tem, ko stranka klikne “kupi” ali plača svoj nakup. Če stranka takšnega sporočila ne prejme takoj, lahko misli, da je šlo kaj narobe. Če je vaš sistem počasnejši in traja nekaj minut, preden se pošlje samodejno e-poštno sporočilo, morate uporabnike obvestiti, da bodo morda morali počakati nekaj trenutkov, preden bodo prejeli potrditev naročila.
Takšno sporočilo naj bo kratko in jedrnato, lahko pa je tudi zabavno in ustvarjalno. Zato ne obstaja zlato pravilo, ki bi ga morali upoštevati pri ustvarjanju e-poštnih sporočil za potrditev naročila. Ne pozabite vključiti najpomembnejših informacij o naročilu: imena vašega podjetja, naslova stranke, cene, predvidenega časa dostave in način plačila.
Izboljšajte svoje e-poštne predloge za nadgradnje in povečajte konverzijo uporabnikov v plačljive naročnike z nasveti in pripravljenimi predlogami. Odkrijte, kako podjetja SaaS lahko učinkovito prepričajo stranke k prehodu na višje premium načrte. Preberite zdaj za hitre nasvete in 10 učinkovitih e-poštnih predlog!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team