Predloge poslovne e-pošte so ključno orodje za uspešno trženje, ki pomaga povečati stopnjo odpiranja in klikov. Članek ponuja preproste predloge in nasvete za učinkovito uporabo v različnih kategorijah, kot so transakcijska, relacijska in promocijska e-pošta.
E-poštni marketing je zelo prilagodljiv način komuniciranja. Ta kanal vam omogoča pošiljanje pisnih sporočil v različnih oblikah, vključno z besedilom, statičnimi in dinamičnimi slikami, sledenimi URL-ji ali pisanimi pisavami.
Iz tega razloga večina podjetij uporablja e-poštno trženje v svojih strategijah za pošiljanje promocij in ponudb strankam.
Če mislite, da so vsa e-poštna sporočila enaka, se močno motite! Vrstee-poštnih marketinških sporočil lahko razdelimo na tri glavne oblike:
Pri oblikovanju strategije e-poštnega trženja je treba upoštevati te različne oblike, saj vsak izpolnjuje različne cilje.
Kot smo že omenili, je email marketing zelo prilagodljiv. Če zdaj hitro pogledate svojo mapo »Prejeto«, boste morda opazili, da prejemate e-poštna sporočila podjetij, ki pošiljajo različna sporočila v različnih slogih.
E-poštno sporočilo, ki oglašuje letalske karte, na primer, ne bo videti enako kot potrdilo o spletnem nakupu. Vendar oba še vedno veljata za del e-poštnega marketinga!
Da bi razumeli temeljne elemente vsake vrste sporočil, najboljših praks in povezanih trženjskih strategij, razdelimo e-poštne marketinške kampanje v tri glavne kategorije: transakcijske, relacijske in promocijske vrste e-pošte.
Kot že ime pove, so transakcijska e-poštna sporočila tista, ki se nanašajo na transakcijo, ki se je zgodila med dvema strankama.
Ko na primer opravite nakup v spletni trgovini, boste morda prejeli vrsto transakcijskih e-poštnih sporočil: eno s potrditvijo transakcije ob zaključku blagajne, drugo, ko podjetje prejme vaše plačilo, in drugo, ko je bil vaš izdelek odposlan, itd.
Glavni cilj relacijskih e-poštnih sporočil je pritegniti ali pritegniti vaše občinstvo.
Relacijska e-poštna sporočila se osredotočajo na odnos z vašimi strankami in potencialnimi strankami, tako da jim pošiljajo vsebino, ki jih bo izobraževala in/ali prinesla dodatno vrednost.
Promocijska e-poštna sporočila pošiljajo podjetja svojim obstoječim in potencialnim strankam.
Zaradi tega je na splošno oblika, ki je najmočneje povezana z e-poštnim marketingom. Toda kot ste videli, obstaja več vrst e-poštnih sporočil, ki jih je mogoče poslati in spadajo v isto kategorijo.
E-pošta je še vedno eden najpogosteje uporabljenih komunikacijskih kanalov na svetu. Je manj invazivna in natančnejša alternativa kot mnoge druge komunikacijske metode. Če se pravilno uporablja, e-pošta ustvarja trden neposreden odnos med podjetji in njihovimi strankami.
Njegova vsestranskost je eden ključnih razlogov za velik doseg in učinkovitost. Lahko bi preživeli dobesedno ure in se pogovarjali o vseh ciljih, ki jih to orodje izpolnjuje. E-pošta je še vedno glavni način za pridobivanje potencialnih strank, distribucijo vsebine, povečanje prodaje in izboljšanje odnosov s strankami, če naštejemo le nekaj.
Pomemben podatek je, da 72 % ljudi raje prejema promocijske vsebine po elektronski pošti in ne prek družbenih omrežij (vir).
Glede na Email Monday 68,9 % prejemnikov gleda marketinška e-poštna sporočila na svojih pametnih telefonih 2-3 dni na teden (source), 81 % lastnikov mobilnih naprav pa redno uporablja pametni telefon za preverjanje e-pošte (source).
Nemogoče je prezreti moč elektronske pošte in zavedati se morate vseh možnosti, ki jih ponuja ta komunikacijski kanal. Vendar, kateri je najprimernejši način za uporabo e-pošte v vašem podjetju? Kako lahko izkoristite moč e-pošte in to naredite najbolj priročno in učinkovito? Odgovor je: uporaba vseh vrst poslovnih e-poštnih predlog.
Predloga elektronske pošte je HTML ali besedilna predloga, ki služi kot vodilo. Vsebino je mogoče spremeniti, da ustreza vašemu sporočilu.
E-poštna predloga vam omogoča hitro ustvarjanje e-poštnih kampanj. Vse kar morate storiti je, da prilagodite predlogo svojim potrebam, tako da zamenjate slike, besedilo, pisave in druge elemente. Dobra e-poštna predloga je primerna za vse vrste organizacij, ki delujejo v različnih panogah, pa naj gre za e-poslovanje, turizem in gostinstvo, poslovanje, gastronomijo, zdravstvo, izobraževanje ali karkoli drugega.
Namesto pisanja e-pošte ali ustvarjanja e-poštne predloge iz nič, lahko preprosto naložite svoje slike, spremenite besedilo in izberete novo vsebino, ki je pomembna za vašo bazo podatkov. Ni vam treba izbirati, katere dele e-pošte želite vključiti, kam vstaviti slike ali kam napisati besedilo. Namesto tega boste s predlogo, pripravljeno za uporabo, imeli več časa za ustvarjanje edinstvene vsebine.
Vsakič, ko ustvarite novo predlogo e-pošte iz nič, jo morate preveriti glede napak, saj delo z veliko količino podatkov tvega, da izpustite pomembne razdelke ali naredite napake pri oblikovanju. Uporaba predloge zagotavlja, da je vaša e-pošta videti popolnoma enaka kot predogled. Kljub temu ne pozabite preizkusiti predloge za vsak slučaj.
Kot je navedeno zgoraj, obstajajo tri vrste e-pošte: transakcijska e-poštna sporočila, e-poštna sporočila za odnose in promocijska e-poštna sporočila. Vsaka od teh kategorij je sestavljena iz različnih e-poštnih sporočil. Za vsako kategorijo smo pripravili nabor predlog za poslovna e-poštna sporočila, da vam olajšamo začetek prve kampanje ali izboljšate obstoječo.
Our new, updated version of [product/service] is finally up and running!
We made sure to [briefly explain what makes the updated version better than the previous one].
Ready to test the updated version?
Click on the button below and get started!
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
The new [product name] is finally available!
What makes the [product name] different is [give an intro to the product and say why your audience needs it]
You can order your [product] directly from our store or find it on [name of a platform].
[Add if applicable] The first 100 people that place an order will receive [an extra product/discount/free shipping/unique feature].
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
We couldn’t be happier to welcome [product or service] into the [company] family.
But what is [a product] actually? It’s a [short description of a product]. You may have heard about such solutions before, but we assure you that [product] is one of a kind.
Bold statement? Just look at this list of benefits [of the product]:
Benefit 1
Benefit 2
Benefit 3
….
Pretty convincing, huh? You’ll have to test our [product/service] to learn about its full potential.
[CTA button]
Enjoy!
Best,
[your name & company’s name]
Poiščite več informacij o predlogah za elektronska sporočila za predstavitev izdelka.
I’m contacting you to let you know that working with you on [project] has been a pleasure.
When we complete projects with such extraordinary clients, we like to end the cooperation with a testimonial that will be displayed on our website.
I wondered if you would be willing to share your thoughts on our recent project? You can see examples of previous reviews on this [link to the page] page.
You can submit your testimonial video in about five minutes. Follow this link [link to a testimonial collecting tool] and record a short video describing our project’s details and your experience of working with us.
Once again, it has been a pleasure working with you!
Best regards,
[your name & the company’s name]
We really appreciate you as a customer here at [company].
That’s why we would like to know how you are doing and if there’s anything we can do to make your cooperation with us easier. If you have had a great experience so far, let us know.
You can share your ideas and thoughts here [link] via text or film a video on your laptop or phone at any time.
Thank you!
[your name & the company’s name, contact information]
The only things that are better for us than happy customers are happy customers who share their positive experiences.
We just wanted to tell you that we recently noticed [trigger here], and that we really appreciate it.
We would love to share your opinions on our own [name of owned media or review website] and on our website. If you have 5 minutes, share your thoughts in written or video format to spread the word.
Have a great day,
[your name & company’s name]
We’re messaging you because it’s a special time of the year – [Name of a season or holiday] is nearing, and we wanted to let you know about the special offers we’ve prepared for you:
Offer no. 1 with a description
Offer no. 2 with a description
Offer no. 3 with a description
…
The only thing you have to do to make use of these [discounts/offers/promotions] is to click the button below and place your order on our website:
[CTA]
Happy shopping and have a nice [Name of the season/holiday]!
Best wishes,
[your name & company’s name]
You are an active subscriber of our mailing list [name of a newsletter – if applicable], that’s why we think you’ll be interested in the latest news and information from [company].
We’re sending you a list of [articles posted by your company/industry articles/industry reports/ebooks] that we’ve curated, especially for those who subscribe to our newsletter.
[A list of the resources with short descriptions and CTAs like “Read more”/”Read the article”/” Download the ebook”/” Check the report”, etc.].
[Don’t forget to use visuals!]
Happy reading!
Best,
[your name & company’s name]
Here’s a dose of [weekly/bi-weekly/monthly/quarterly] news from [company].
We’re going to launch/We’ve just launched a new [product/feature/service] this [week/month/quarter] and we wanted you, our valued newsletter subscriber, to be one of the first to hear this exciting announcement.
[A description of an item(s) that the message refers to.]
If you are interested in purchasing any of these [product/feature/service], just click the button below.
We’ve prepared a special offer that is only available for the recipients of this message.
ali:
[CTA]
Best,
[your name & company’s name]
Izvedite več o e-poštnih predlogah za glasilo
Thanks for joining [name of company].
We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].
We are really curious why you signed up for [product/service].
Your feedback will really help us improve our offering, as we always aim to deliver exactly what our customers expect.
Let me know by replying to this email and sharing your thoughts about [company].
Over the next few weeks you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].
We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].
Thanks!
[name and company]
I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].
We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].
I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!
I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.
[name and company]
I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver personalized support to every customer.
We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.
If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?
I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.
Reply to this email and let me know what you think.
By the way, over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.
Thanks, [name of the CEO], [company name]
Izvedite več o e-poštnih predlogah za vključitev strank
We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:
Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]
Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]
Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.
Always yours,
[company] team
Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.
When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.
If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.
Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].
In the meantime, please reach out if you have any questions.
Best wishes,
[name & company]
Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.
Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.
Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!
We appreciate your help.
As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]
Izvedite več o e-poštnih predlogah za zahtevek za povratne informacije
My name is [name], and I work at [company].
We work with businesses like yours [company] to [overcome pain points/deliver benefits].
Are you the right person to discuss solutions to such issues? If not, could you connect me with the right person at your company to talk about this?
I’d love to get in touch with you or your colleague over the phone, as I really value human-to-human contact.
If that would be possible, click this link to schedule a call [link] — choose a time and date that suits you the most!
Cheers,
[name & company]
It’s [name] from [company]. As I mentioned in my previous email, we help [company type] to [overcome pain points/deliver benefits].
I’m curious about how you handle [an issue that your product or service helps with] at [company].
We’re experts at [your expertise], and I’d love to show you what we have been working on recently.
Are you available for a short call this week? Click the link below to schedule your demo — choose a time and date that suits you the most!
[CTA]
Best,
[name & company]
Hello [contact name],
Are you still looking for a hand with [pain point]?
If you haven’t found answers to your questions, hit the button below to schedule a call. I can walk you through the solutions and show you exactly how we can help.
[CTA]
Regards,
[name & company]
Izvedite več o e-poštnih predlogah za povabilo za klic
Thank you very much for finding the time to talk with me about [the matter of your conversation]. I really appreciate it!
I just wanted to sum up our call and double-check if we both agree on the next steps:
Next step 1
Next step 2
Next step 3
…
As we discussed, I’ll [send you a new offer/prepare a special offer for you/present a new product or service, etc.], and then we can proceed with fulfilling the terms of our agreement.
Let me know if that works for you.
If you need anything else, I will be happy to help!
Best,
[name & company]
It was very nice to talk to you.
I really enjoyed our conversation and learning more about [topic covered]. Thank you for your advice and your views on the field of [your industry].
As I told you, I can support you in [the prospect’s target]. That’s why I would like to meet with you to talk about [clear purpose].
I’m usually free on [days of the week and hours when you’re free]. Would one of those slots be suitable for you? I can adjust my schedule to yours if that’s convenient for you.
I hope we can talk soon.
Yours sincerely,
[name & company]
Many thanks for finding the time to talk with me [today/yesterday/last Friday] and sharing more information about [company].
I’ve been thinking about the difficulties your company has with [business challenges], and I think [your company] could help you solve this problem by [solutions].
To date, many companies like yours are using our [product/service] and are very satisfied with it.
Check out my [portfolio/brochure/website of your company] and feel free to contact me if you have any questions about our [product/service].
Could we talk on the phone sometime this week to continue our conversation?
Best,
[name & company]
Izvedite več o e-poštnih predlogah za nadaljnje klice
Thank you for being with us! We’re thrilled to offer you a special discount on our [products]. Please use the code below at the checkout to activate your X% discount:
[code]
The discount offer is valid until [date].
Have a great day,
[name of the company/employee]
We’re so happy to have you on board! As a thank you, we’ve got a special X% discount for you! Just use this code at the checkout and that’s it:
[code]
The offer is valid until [date]. Hope you’ll enjoy it!
Best,
[name of the employee/company]
We’ve got good news for you: a special discount code for our [products/services]! Please find it below:
[code]
The code is valid until [date]. You can use it at the checkout!
Hope you enjoy it,
[employee name, company]
Izvedite več o e-poštnih predlogah s ponudbo popustov
Če želite, da vaša poslovna e-pošta prinaša pričakovane rezultate, morate upoštevati določena pravila. Ne bomo niti omenjali očitnih stvari, kot je postavljanje CTA na dno vašega e-poštnega sporočila, segmentiranje seznama vaših naročnikov, merjenje in analiziranje vsake kampanje ali prilagajanje vsakega sporočila v največji možni meri. Vse to že veste, kajne? Pogovorimo se o nekaterih manj priljubljenih, a še vedno pomembnih vidikih e-poštnega trženja, za katere morate poskrbeti, če želite voditi najboljše možne marketinške kampanje po e-pošti.
Secure Socket Layer (SSL) je tehnologija šifriranja, ki vam omogoča komunikacijo z vašim e-poštnim strežnikom z uporabo izboljšane varnosti. Za šifriranje vseh podatkov v e-pošti uporablja dva ločena “ključa”: javni ključ in zasebni ključ, do katerega ima dostop samo prejemnik. To pomeni, da v malo verjetnem primeru prestrezanja e-pošte prestrezalec ne bo prebral tega brez zasebnega ključa.
Ko konfigurirate svoje namizne odjemalce, kot so Outlook, Thunderbird ali mobilne naprave, poskusite uporabiti naša varna vrata in strežnike.
Ponudniki e-pošte imajo nameščene filtre za zaščito pred neželeno pošto, ki preprečujejo prejemanje neželenih sporočil v naše mape »Prejeto«.
To je zelo pozitivna stvar za vse nas (grozno je vsak dan prejemati SPAM, kajne?), je pa tudi izziv, ki ga morajo premagati vsi, ki se ukvarjajo z email marketingom.
Vaša glasila bodo verjetno končala v mapah SPAM, če ne boste dovolj previdni. In če se to zgodi, bo vsakič, ko pošljemo e-pošto z našega strežnika, le-to šlo naravnost v mapo SPAM tega uporabnika.
Obstajajo različni dejavniki, ki jih ponudniki e-pošte upoštevajo pri dajanju e-pošte v mapo SPAM. Eden od njih je prepoznavanje besed, ki so običajno povezane z neželenimi sporočili.
Če želite, da vaša e-pošta nemoteno pristane v nabiralniku vaših strank, se izogibajte besedam, kot so: brezplačno, darilo, najboljša cena, posebna promocija, popust, razprodaja, kliknite tukaj, zaslužite, kupite, najboljša cena, najnižja cena, samo za, brezplačen klic , naložba, 50 % manj, zakaj plačati več, odpraviti svoj dolg, zdaj, storite to zdaj, začnite danes, za omejen čas, viden na televiziji, in shujšajte itd.
To zagotavlja, da zaposleni, ko zapustijo vašo organizacijo, nimajo več dostopa do vaših računov ali poslovnih operacij. Posredovanje zagotavlja, da če kdorkoli odgovori na poslovno e-pošto, poslano z računom nekdanjega zaposlenega, lahko trenutni zaposleni dokonča ali prenese tekočo komunikacijo.
Ko pošiljate e-poštna sporočila v velikem obsegu svojim stikom, bodisi za oglaševanje, obvestila ali glasila, tega ne počnite iz spletne pošte ali namiznega odjemalca. zakaj? Ker takšno dejanje resno ogroža ugled vaše domene. Dolgoročno lahko vsa vaša e-poštna sporočila katalogizirate kot neželeno pošto ali celo povzročite zaprtje vaše poštne storitve.
Za varno pošiljanje e-pošte v velikem obsegu morate zagotoviti, da upoštevate določena pravila in postopke. Običajno se to izvaja prek specializiranih ponudnikov, ki vam bodo pomagali pri spoštovanju predpisov o preprečevanju neželene pošte.
V večini primerov najpreprostejša e-poštna sporočila delujejo veliko bolje kot tista, napolnjena s slikami, različnimi barvami ali zapletenimi dizajni …
Manj je več: vaša e-pošta mora biti preprosta. Manj ko je podoben tipičnim novicam (tistim, ki so razporejene v različnih stolpcih, polnih ogromnih slik ali z naslovi), tem bolje.
Navajeni smo povezovati neželeno pošto z “dobro urejenimi” glasili. Zato, zanimivo, navadno e-pošto, ki je videti kot “normalno” sporočilo, kot bi nam ga poslal prijatelj, običajno prinese boljše rezultate.
Pravilo je naslednje: naj bo preprosto, neumno (KISS).
Ready to put our business email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Zdi se, da je smiselno uporabljati e-pošto, ki temelji na kodi HTML, zlasti v primeru B2C izdelkov, saj vam tovrstna e-pošta ponuja več možnosti za vizualno predstavitev vašega izdelka. Vendar pa 62 % tržnikov pravi, da svojim naročnikom pošilja hibridna e-poštna sporočila HTML in navadnega besedila (vir).
Vendar se te stopnje in merila razlikujejo od industrije do industrije. Najpomembnejša elementa, ki vplivata na te rezultate, sta kakovost podatkov kampanje in vrednost vsebine.
To je individualni vidik vsakega podjetja. Če prodajate množičen B2C izdelek, ki je na voljo številnim vrstam strank (na primer mobilni telefon, šal ali ekonomičen avto), bo vaša baza podatkov ogromna in bo sestavljena iz sto tisoč kontaktov. Če pa ponujate zelo natančno programsko opremo za upravljanje pošiljanja B2B, bo vaša baza podatkov očitno manjša. Najpomembnejša stvar pri tem je segmentirati svojo bazo podatkov.
Vsebina mora biti kratka, pregledna in predstavljena v majhnih kosih. Prejemniki porabijo nekaj sekund za brskanje po e-poštnih sporočilih, pobiranje splošnih ključnih besed in tem. Če opazijo nekaj pomembnega, bodo upočasnili in pozorneje prebrali vaše sporočilo. Začnite tako, da napišete svoj e-poštni naslov in ga urejate, dokler vam ne ostanejo samo ključni podatki.
Stopnja obiskov e-pošte je razmerje med e-poštnimi naslovi na vašem poštnem seznamu, ki niso prejeli vašega sporočila, ker so jih njihovi poštni strežniki ali odjemalci vrnili, in skupnim številom e-poštnih naslovov na vašem seznamu.
Predloge e-poštnih sporočil s popustom
Odkrijte pripravljene predloge e-poštnih sporočil s popustom na LiveAgent. Enostavno kopirajte in prilepite, da izboljšate svoje marketinške kampanje in povečate prodajo. Uporabite naše brezplačne predloge za učinkovito komuniciranje s strankami in dvignite svoje storitve na višjo raven.
Predloge e-poštnih sporočil z vsebino
Odkrijte različne predloge e-poštnih sporočil z vsebino na LiveAgent, ki vam pomagajo pri pridobivanju novih strank in izgradnji odnosov z obstoječimi. Raziščite zaprto vsebino, promocije, povratne povezave in prilagojene predloge za vse vaše potrebe.
Predprodajne e-poštne predloge
Odkrijte predprodajne e-poštne predloge za uspešne promocijske akcije na LiveAgent! Izkoristite predloge za povečanje zvestobe, privabljanje novih strank in izboljšanje prodajnih rezultatov. Pridobite kratkoročne in dolgoročne koristi z našimi prilagodljivimi e-poštnimi predlogami. Začnite zdaj in maksimirajte potencial vaše prodaje!
Predloge elektronske pošte portala za stranke
Odkrijte brezplačne predloge e-pošte za portal za stranke na LiveAgent, ki omogočajo samopostrežno izmenjavo informacij in reševanje poizvedb. Naučite se pisati učinkovita sporočila za različne situacije in izboljšajte komunikacijo s strankami. Pridružite se zdaj brez obveznosti!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team