LiveAgent ponuja brezplačne predloge in makre za pomoč uporabnikom, ki izboljšajo učinkovitost podpore in zadovoljstvo strank. Pripravljeni odgovori omogočajo hitrejše reševanje poizvedb in povečajo produktivnost agentov.
Raziskava je pokazala, da 69 % potrošnikov ocenjuje kakovost uporabniške izkušnje na podlagi tega, ali prejmejo »hitro rešitev« svojih poizvedb ali prošenj za pomoč. Vendar pa je ročno ustvarjanje istih odgovorov vedno znova pri interakciji s strankami izjemno neučinkovito in dolgotrajno tudi za najbolj usposobljene agente za podporo strankam. Tu pridejo zelo prav pripravljena sporočila. Pravzaprav so pripravljeni odgovori (makri), vnaprej določeni odgovori in pripravljene predloge ena izmed najbolj nujnih funkcij službe za pomoč uporabnikom, ki agentom za podporo omogočajo izboljšanje učinkovitosti in uspešnosti, pospešijo podporo strankam in povečajo zadovoljstvo strank.
Spodaj je 10 primerov odgovorov službe za pomoč uporabnikom za nekatere najpogostejše težave in poizvedbe o podpori, ki jih lahko vaši agenti prilagodijo, prilagodijo in uporabijo pri svojih vsakodnevnih interakcijah s podporo.
E-poštna predloga je sporočilo, ki ga lahko znova uporabite v e-poštnem dopisovanju s strankami. Predloge se pogosto uporabljajo za doslednost in prihranek časa.
Vsekakor. LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom, ki vam omogoča ustvarjanje predlog za agente in stranke, da prihranite čas. Če želite izvedeti več, si oglejte funkcijo E-poštne predloge.
Služba za pomoč uporabnikom je oddelek v organizaciji, ki nudi podporo strankam in uporabnikom.
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Zagotovite odlične storitve za stranke
Preizkusite LiveAgent – vse-v-enem programsko opremo za podporo strankam. Brezplačno 30-dnevno preizkusno obdobje. Kreditna kartica ni potrebna!
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent: Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom z večkanalno podporo, integracijami in funkcijami za izboljšanje zadovoljstva strank!"
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.