Strani s pogostimi vprašanji (FAQ) so ključnega pomena za podjetja, saj omogočajo strankam samopostrežno reševanje težav in iskanje informacij, hkrati pa povečujejo zadovoljstvo in prihranijo čas zaposlenim.
Današnji potrošniki se obračajo na samopostrežne možnosti, ko morajo rešiti manjše težave ali poiskati informacije o izdelku/storitvi. Zaradi tega je obsežna stran s pogostimi vprašanji nujna za vsa podjetja. Strani s pogostimi vprašanji so dejansko koristne tako strankam kot zaposlenim. Stranke osvobodijo nepotrebnega stika s /academy/customer-service-vs-customer-support/podporo za stranke in zaposlenim prihranijo izgubljanje časa z odgovarjanjem na pogosto zastavljena vprašanja.
Ustvarite seznam najpogosteje zastavljenih vprašanj. Morda boste pridobili vpoglede od skupine za pomoč strankam, da boste ugotovili ponavljajoča se vprašanja in težave, s katerimi se vaše stranke nenehno obračajo na vas.
Organizirajte in kategorizirajte svoja pogosta vprašanja. Določite pogoste teme na seznamu vprašanj in jih združite na logičen način, da bodo uporabniki zlahka brskali po strani in našli, kar iščejo.
Odgovori naj bodo kratki in jedrnati. Glede na zapletenost vprašanja lahko za oris odgovora uporabite od 1-2 stavkov do 2-4 kratkih odstavkov. Povezava do ustreznih virov v svoji bazi znanja za podrobnejše informacije.
Ohranite pogosta vprašanja in posodobite vsebino. Redno popravljajte svojo stran s pogostimi vprašanji, ko vaše podjetje ali izdelek raste in se spreminja, da zagotovite, da bo vsebina sčasoma ustrezna in posodobljena.
Glede na vaš tip podjetja, vaš industrijski sektor in posebne potrebe vaše ciljne publike lahko vaša predloga s pogostimi vprašanji vključuje različne razdelke, ki pokrivajo različne teme. Vključujejo lahko splošne informacije, uporabo izdelkov ali storitev, podrobnosti o cenah in pošiljanju, vračila in vračila in še več. Spodaj je nekaj primerov pogosto zastavljenih vprašanj, ki jih lahko uporabite, ko začnete ustvarjati svojo stran s pogostimi vprašanji.
Ustvarite lahko razdelek s pogostimi vprašanji z uporabo obsežne baze znanja LiveAgent v vašem računu LiveAgent.
Ustvarjanje pogostih vprašanj je odličen način, da izboljšate svojo bazo znanja in strankam zagotovite odgovore na pogosta vprašanja. Pogosta vprašanja vašim strankam omogočajo dostop do informacij, ki jih iščejo, s hitrim iskanjem, namesto da bi jim bilo treba pošiljati e-pošto. Poleg tega so strani s pogostimi vprašanji eno najučinkovitejših orodij za ustvarjanje ozaveščenosti o izdelkih in ustvarjanje prometa.
Če imate na svojem spletnem mestu stran s pogostimi vprašanji, lahko odgovorite na najpogostejša vprašanja ljudi o vašem podjetju ali izdelku.
Ready to build your knowledge base?
LiveAgent allows you to build multiple knowledge bases with FAQs, forums, and even suggestion boxes. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.<br>
Discover how to effortlessly integrate Blogger with LiveAgent's live chat to boost customer engagement. Enjoy Blogger's user-friendly CMS and enhance your blog with real-time chat for efficient support. Experience increased interaction, custom chat designs, and proactive chat invites—all with LiveAgent's lightning-fast widget. Start your free trial today!
Odkrijte, kako samodejni klicalnik LiveAgent poveča produktivnost vaše prodajne ekipe z avtomatizacijo klicev in odpravo ročnega dela. Izkoristite brezplačno preizkusno obdobje in izkusite vrhunske funkcije klicnega centra, ki so zaupane najboljšim. Preberite več o prednostih in nastavitvah samodejnega klicanja ter izboljšajte učinkovitost vaših marketinških kampanj.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team