Nova zbirka e-poštnih predlog LiveAgent pomaga graditi prepoznavnost blagovne znamke in zaupanje pri strankah. Vključuje predloge za obveščanje o omembah, dodajanje povratnih povezav in prilagoditve za večji promet.
Ko se o vašem podjetju govori pozitivno in ga omenja ugleden zunanji vir, na primer medijski vir v industriji ali strokovnjak, je to nekaj, na kar ste lahko ponosni. Ta vrsta medijske pozornosti običajno kaže na razcvet vašega podjetja in da so vaše pobude v poslovnem svetu cenjene. Ta vrsta prepoznavnosti vam lahko pomaga zgraditi prepoznavnost blagovne znamke in vas v očeh potencialnih strank in naročnikov postaviti kot vodilnega v vašem sektorju.
Omembe blagovnih znamk lahko uporabite tudi za krepitev zaupanja pri obstoječih strankah ali uporabnikih. Toda če želite izkoristiti pozitivne reference vašega podjetja, morate o njih najprej povedati svetu. Eden najboljših načinov, ki jih lahko uporabite za obveščanje svojih strank o novi omembi vaše blagovne znamke, je pošiljanje e-pošte, ki jih obvesti o njej in jih obvesti, kje lahko preberejo določeno vsebino.
Včasih se lahko zgodi, da se o enem od vaših izdelkov ali storitev razpravlja v zunanjem članku, vendar je povezava do vašega spletnega mesta napačna ali manjka ali pa sidrno besedilo ni primerno. To zmanjša vpliv omembe vaše blagovne znamke, ker boste prejeli manj prometa, kot bi, če bi bila povezava pravilna. V tem primeru prosite založnika, da posodobi svojo omembo na nekaj, kar predlagate.
Obstaja več različnih, a tesno povezanih vrst e-poštnih sporočil z omembo nove blagovne znamke. Morda boste morali poslati samo enega ali morda celo vse, odvisno od okoliščin. Služijo namenu:
There is a great [article/blog post/other content] over on [external publisher’s name]’s website [link] that we think you might find interesting.
The article which mentions our brand discusses the following topics:
Topic 1
Topic 2
Topic 3
As you can see, they have some nice things to say about us, which is always a privilege when it comes from such a well-respected source.
We hope that you enjoy reading, and remember that you can find our content on the subject of [topic] here [link].
Best,
[Name] from [company]
We really appreciate you mentioning our brand and what you had to say about us in the recent [article/blog post/other content] called [title].
However, we have noticed that there is no link to our website where we are mentioned, and we think that it would be helpful for your readers if they could be directed there.
Do you think that it would be possible for you to include the following in an update to your post?
“[Suggested anchor text & backlink]”
Thank you in advance, and please let us know if you would like any further content to be included with the mention as well.
Kind regards
The [company] team
I’m reaching out to you in regards to the mention [backlink] of our brand in your [article/blog post/other content] named [title], which can be found here [link].
We think that it could be beneficial for both your readers and our users if the [anchor text/backlink] was changed from [current anchor text/backlink] to [suggested new anchor text/ backlink].
Your time is appreciated and I look forward to hearing back from you about this request.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Omemba vaše blagovne znamke s strani popolnoma neodvisne organizacije vam ne daje pravice do uporabe ponudbe samo zato, ker se sklicuje na ime vašega podjetja. To je pravzaprav dobra stvar, saj bo nepristranska, pozitivna ocena vaše blagovne znamke iz uglednega, avtoritativnega vira pomagala graditi verodostojnost in zaupanje tako pri novih kot obstoječih strankah. Zato v e-poštno sporočilo ne morete vključiti besedila, ki omenja vašo blagovno znamko, razen če za to pridobite dovoljenje lastnika. Vendar je dobro, da svoje uporabnike obvestite o omembi s povezavo, kjer lahko preberejo vsebino, ki omenja vaše podjetje.
Ko imajo zunanja spletna mesta ali blogi povezave do vašega spletnega mesta, pomagajo privabiti promet nanj. Te tako imenovane povratne povezave pomagajo dvigniti profil vaše blagovne znamke in povečati prepoznavnost pri občinstvu, ki se razlikuje od vaše obstoječe baze uporabnikov. Povratne povezave pomagajo tudi izboljšati optimizacijo iskalnikov (SEO), kar lahko prispeva k temu, da se vaše spletno mesto prikaže višje v rezultatih iskalnikov (SERP) za poizvedbe na platformah, kot je Google.
Če torej zunanji vir omenja vašo blagovno znamko, vendar ne vsebuje povratne povezave na vaše spletno mesto, se obrnite na izdajatelja in ga prosite, naj posodobi del besedila, tako da vsebuje smernice, ki usmerjajo na stran po vaši izbiri. Vključili smo e-poštno predlogo, ki vam bo pri tem pomagala.
Če preberete del besedila, ki je objavljen zunaj, in menite, da je pomemben za vašo blagovno znamko, lahko avtorju ali lastniku pošljete e-pošto in vprašate, ali bo razmislil o dodajanju povratne povezave na vaše spletno mesto. Če poskušate pridobiti povratno povezavo z določenega, zelo cenjenega, verodostojnega spletnega mesta, lahko podjetju celo pošljete e-poštno sporočilo s ponudbo, da popravi vse pokvarjene povezave, ki jih najdete na njihovi spletni strani, in jim predlagate, naj uporabijo nadomestni URL, ki omenja vaš blagovna znamka.
Need to generate more traffic, and improve engagement?
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.
Nove e-poštne predloge za objave v spletnem dnevniku
Odkrijte nove e-poštne predloge za objave v blogu, ki ohranjajo zanimanje vaših strank in jih obveščajo o novih vsebinah. Uporabite LiveAgentovo brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje in izboljšajte komunikacijo s strankami. Pridružite se najboljšim in povečajte angažiranost s profesionalnimi orodji za podporo strankam.
Predloge za storitve za stranke
Seeking professional email templates? Look no further. LiveAgent provides free email templates for marketing, sales, live chat, and help desk purposes.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team