Spoznajte tehnike navzkrižne in nadgradne prodaje za povečanje prodaje. Odkrijte e-poštne predloge in nasvete za uspešno implementacijo teh strategij, ki lahko povečajo vaš prihodek do 30%.
Morda niste seznanjeni s konceptoma navzkrižne in nadgradne prodaje ali pa zamenjujete ta izraza. Vendar pa želimo z vami deliti nekaj preprostih nasvetov: obe tehniki vama bosta pomagali ustvariti večjo prodajo. Skoraj vse spletne trgovine uporabljajo ti dve strategiji in tudi vi bi ju morali!
Če nakupujete prek spleta, ste zagotovo že naleteli na različne strategije navzkrižne in dodatne prodaje. Morda ste nekatere od njih opazili, vendar so mnogi tako subtilni, da se na koncu sprašujete, kako ste porabili toliko denarja, ko ste končali nakupni postopek, ko ste nakupovali samo en izdelek.
Navzkrižna prodaja pomeni ponuditi (potencialni) stranki izdelek, ki gre z roko v roki z izdelkom, ki ga namerava kupiti. Na primer, če stranka kupuje računalniško miško, bi predlaganje nakupa nove podloge za miško ali tipkovnice pomenilo navzkrižno prodajo.
Nadgradna prodaja je tehnika trženja in prodaje, ki sestoji iz ponudbe potencialni stranki ali stranki izdelka ali storitve, podobnega tistemu, ki ga želi kupiti ali je kupil, vendar dražjo različico. To je lahko na primer v obliki nadgradnje ali drugega dodatka.
V teh definicijah smo omenili stranke in potencialne stranke: upoštevati morate, da se te tehnike ne uporabljajo samo pri obstoječih strankah. S takšnimi metodami lahko tudi spodbudite potencialne stranke, da porabijo več.
Če želite zagotoviti, da vaše dejavnosti navzkrižne in/ali nadgradne prinesejo rezultate, upoštevajte dve zlati pravili:
Za navzkrižno prodajo: artikli se morajo dopolnjevati. Izdelki ali storitve, ki jih ponujate, morajo iti »z roko v roki«. Kot je navedeno zgoraj, če vaša stranka kupuje računalniške dodatke, ji ne ponujajte drugih nepovezanih elektronskih izdelkov, kot so opekači ali mešalniki.
Za nadgradno prodajo: izdelki morajo nuditi dodatno vrednost. Ponujeni izdelki ali storitve morajo imeti bistveno višjo vrednost, saj uporabniku zagotavljajo dodatne ugodnosti. Na primer, če vaša stranka razmišlja o nakupu telefona, ji lahko ponudite nadgrajeno različico modela (z več prostora za shranjevanje, boljšo kakovost fotoaparata, življenjsko dobo baterije itd.)
Znatno povečanje prodaje: če izvajate strategije navzkrižne prodaje, lahko izboljšate svojo prodajo za kar 30 %, kar je precej pomemben podatek, ki lahko za večino podjetij pomeni ogromno razliko.
Zagotavljanje vrednosti za potrošnike: Če svojim strankam ponudite bolj prilagojene izdelke, se bodo počutili bolj zadovoljne z vašim podjetjem. Navsezadnje stranke hrepenijo po personalizaciji, ker kaže, da je podjetju dovolj mar, da spozna njih in njihove interese.
Povečanje zvestobe kupcev: Ko izpolnite vse potrebe svojih strank, bodo vaše stranke postale bolj zveste vašemu podjetju. Vrnili se bodo in kupili druge izdelke od vas, ker vedo, da bodo lahko našli vse, kar iščejo.
Kateri je torej najboljši način za navzkrižno in dodatno prodajo? Eden najboljših načinov je obveščanje strank o ustreznih ponudbah prek e-pošte. Vrstice z zadevo e-pošte in predloge e-poštnih sporočil, ki smo jih zbrali spodaj, vam bodo pomagale začeti.
We noticed that you left your shopping cart full of cool stuff.
We think you could add a few more things to make sure you’ve got everything you need for [what items are used for].
Here’s a list of products that you might want to consider adding to your cart before you complete your purchase:
[A List of products with pictures]
We hope this helps!
You bought [product] recently.
As it’s just one part of our [collection] line, I thought you should know that you can get additional products that will make your experience with [product] even better.
Here’s what we’ve got for you:
[A List of products with pictures]
Think it through, and let us know if we can do anything more for you.
And remember that you can test our products for 30 days and return them if you are not satisfied.
[Button] Check out our returns policy.
Free shipping. Free returns.
We noticed that you’ve been using [product(s)/service(s)] for quite some time. We’re super grateful that you trust us with helping you [what product is helping with].
I’m reaching out today with a small tip about the upgraded version of [product/service].
By purchasing [upgraded version], you’ll get [value the new version brings].
Think about it. I’ll be happy to answer any of your questions.
In the last few months, we’ve refreshed the [product line/certain product].
You bought the previous version on [date of the previous purchase], so I thought I should let you know that you can now take your experience with [company] products to the next level.
We’ve added [X] new feature(s) and improved [Y] process(es).
Not to mention that we started a community forum for [product] users.
If you want to check out what’s so great about the new [product], just hit the button below:
[Button] Show me what’s new
Če želite zagotoviti, da vaše strategije povečanja/navzkrižne prodaje delujejo, morate ponudbo, ki jo predstavljate v svojem sporočilu, prilagoditi po meri. Ne poskušajte vsega navzkrižno prodati vsem, saj preprosto ne bo šlo. Ponudbo prilagodite trenutnim ali preteklim nakupom vaše stranke in njihovim željam. Vaša e-pošta mora vsebovati tudi slike drugih predmetov, ki jih želite priporočiti svojim strankam ali potencialnim strankam – ne zanašajte se samo na besedilo.
Ker bo to pozitivno vplivalo na rezultat vašega podjetja. Nadgradna in navzkrižna prodaja sta strategiji, ki vam lahko pomagata doseči večjo prodajo na preprost in praktičen način. Glavna prednost teh tehnik je, da je prodajni proces 100 % personaliziran, stranke pa menijo, da res delate vse, da izboljšate njihovo izkušnjo in jim olajšate življenje.
Rezultati dejavnosti nadgradne/navzkrižne prodaje so odvisni od številnih dejavnikov. Zato nekatera podjetja to delajo bolje kot druga. Na primer, približno 35 % Amazonovih prihodkov ustvari navzkrižna prodaja (vir), zato ta tehnika očitno deluje zanje. Invespo navaja, da personalizirana navzkrižna prodaja predstavlja 26 % njihovih prihodkov (vir).
Free 14-day trial with no credit card input?
That's right! Get started with LiveAgent today. Save these email templates and send them out from LiveAgent with a single click.
Predloge e-poštnih sporočil z vsebino
Odkrijte različne predloge e-poštnih sporočil z vsebino na LiveAgent, ki vam pomagajo pri pridobivanju novih strank in izgradnji odnosov z obstoječimi. Raziščite zaprto vsebino, promocije, povratne povezave in prilagojene predloge za vse vaše potrebe.
Predloge e-pošte za napotitev B2C
Odkrijte, kako povečati prodajo z napotitvenim trženjem! Naša spletna stran vam ponuja zelo prilagodljive predloge e-pošte za B2C napotitve, ki temeljijo na priporočilih zadovoljnih strank. Izkoristite te učinkovite strategije za rast vašega podjetja in povečanje prihodkov. Preverite, zakaj 92 % potrošnikov zaupa priporočilom prijateljev in družine ter pridobite dostop do 10 pripravljeni predlog za vaše kampanje.
Predprodajne e-poštne predloge
Odkrijte predprodajne e-poštne predloge za uspešne promocijske akcije na LiveAgent! Izkoristite predloge za povečanje zvestobe, privabljanje novih strank in izboljšanje prodajnih rezultatov. Pridobite kratkoročne in dolgoročne koristi z našimi prilagodljivimi e-poštnimi predlogami. Začnite zdaj in maksimirajte potencial vaše prodaje!
E-poštne predloge o prodaji izdelkov
Odkrijte pet močnih e-poštnih predlog za prodajo izdelkov, ki bodo povečale vaš doseg in angažiranost potencialnih strank. Naša zbirka vključuje tudi odgovore na pogosta vprašanja o prodajnih akcijah. Preprosto shranite, prilagodite in začnite učinkovito komunicirati svoje promocije. Preverite več na naši spletni strani!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team