Najboljši primeri e-poštnih predlog za ponovno vključitev neaktivnih strank. Vključujejo analizo učinkovitosti in nasvete za ohranjanje strank. Na voljo je 10 predlogov e-poštnih sporočil za izboljšanje prodaje.
Ohranjanje visoke stopnje zadrževanja strank je bistveno cenejše kot pridobivanje novih strank. Še več, večja je verjetnost, da bodo stranke, ki ste jih že pridobili, vedno znova izvedli konverzijo. Pravzaprav po Forresterju stane petkrat več, da pridobimo nove stranke kot ohranimo obstoječe zadovoljne (vir). Vendar pa podjetja pogosto veliko več vlagajo v privabljanje novih strank kot v ohranjanje zanimanja sedanjih in vključevanje v izdelke blagovne znamke.
Sledenje temu pristopu je napaka, ki lahko vaše podjetje stane nepredstavljivo veliko denarja. Harvard Business Review poroča, da dohodek za 65 % podjetij prihaja od obstoječih strank (vir). Študija Forresterja tudi navaja, da podjetja zaradi odliva strank izgubijo 1,6 bilijona dolarjev na leto.
Če želite zagotoviti, da so vaše obstoječe stranke ali naročniki zatopljeni v interakcijo z vašim podjetjem, lahko začnete kampanjo za ponovno sodelovanje in jim pošljete e-poštna sporočila o ponovni vključitvi.
E-poštna kampanja za ponovno sodelovanje je e-poštna kampanja, ki cilja na stranke ali naročnike, ki so bili neaktivni. Cilj je, da jih spomnite na prednosti, ki jih prinašajo vaši izdelki in storitve.
Gre za specializirano kampanjo, katere cilj je vaše stranke opomniti na vašo blagovno znamko in jih motivirati, da ponovno plačajo vaše izdelke ali storitve. Ta vrsta komunikacije lahko tudi poskuša ponovno vzpostaviti povezavo z naročniki e-pošte, katerih angažiranost je nizka ali sploh ni. Konec koncev bi lahko vsak naročnik potencialno postal vaša stranka, kajne?
E-poštne kampanje za ponovno sodelovanje bi morale ciljati samo na neaktivne stike. Zato bi moral biti vaš prvi korak prepoznavanje neaktivnih stikov v vaši bazi podatkov. Prav tako se morate odločiti, kako dolgo naj bo stik neaktiven, da bo vključen v kampanjo za ponovno sodelovanje. Stiki, ki jih prepoznate kot neaktivne, bodo uvrščeni na seznam, ki mu boste poslali e-pošto o ponovni zaposlovanju.
Obstaja več vrst sporočil, ki jih lahko vključite v svoja e-poštna sporočila, da ponovno aktivirate neaktivne stike ali prejšnje stranke:
Začnite pošiljati svoja e-poštna sporočila sistematično, nato pa spremljajte stopnjo odprtosti, stopnjo obiskov ene strani in razmerje med prikazi in kliki. Nenehno analizirajte rezultate, da boste lahko ugotovili, katere kontaktne skupine zahtevajo več pozornosti.
We’re taking the hint: you aren’t interested in (product/service/offering). That’s okay, we get it.
Since you haven’t been checking our emails lately, we’ll go ahead and take you off our subscriber list.
Or…Maybe you still want to hear from us? Just click the (color) button below. Regardless of your choice we really hope you’ll stay with us.
(CTA)
Enjoy [percentage] off your next purchase of [amount in dollars/other currency]. Just enter code [code] at the checkout.
[Use your discount code now]
Please note, if you don’t click on this email or we don’t hear back from you, we’ll bid you adieu and remove you from our mailing list.
Respectfully,
[company]
We know that recently we might have failed to deliver on these efforts.
Several subscribers have complained that our emails have been too promotional and that we haven’t covered important news. That’s not what we intended. When we launched this newsletter, our first goal was to be a reliable source of information on [industry].
We want to fix this. In upcoming issues, we want to inform you about our products, services, and deliver hot industry news to you.
We’re ensuring you that 90% of our newsletter content will be focused on [industry] news and other useful information.
We hope that by doing this we’ll win you back! <3
Always yours,
[company] marketing team
We haven’t heard from you in a while. Is everything okay?
We want to make sure our content meets your expectations. In case you have any concerns or comments, we’ve included a link to a [contact form/live chat/callback window] below
You can also contact customer support 24/7.
[CTA – link to a contact form/link prompting a live chat or callback window]
Best,
[name of the sender, company]
We’re not sure what to think about this.
We want to make sure that you’re still interested in receiving emails from us that include information about [company] and the latest news from [name of your industry] to help you tackle the challenges of [issue or pain point of your audience].
If you’d like to remain a subscriber, click the link below.
[CTA] Keep me on the list
You need to know that if you do not click the above button in 7 days, we’ll remove you from our mailing list – no questions asked.
Talk to you soon, hopefully!
Yours,
[company] team
Ready to put our re-engagement templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Po 30-60 dneh nedejavnosti naročnika bi morali začeti e-poštno kampanjo za ponovno sodelovanje s 3+ e-poštnimi sporočili. Vendar je vse odvisno od tega, kako pogosto običajno pošiljate e-pošto. Če pošiljate samo mesečna glasila, počakajte še malo, na primer 90 dni.
Kot je omenjeno zgoraj, morate poslati vsaj tri e-poštna sporočila o ponovni vključitvi. Vendar še naprej analizirajte rezultate vsakega sporočila. Če se veliko prejemnikov odjavi po drugem sporočilu, razmislite o odstopu od pošiljanja 3. e-pošte.
Počakajte vsaj 48 ali 72 ur, da neaktivnim naročnikom pošljete še eno e-pošto o ponovni vključitvi.
Predloge e-poštnih odgovorov za povratne informacije strank
Predloge za odzive strank za negativne, nevtralne in pozitivne ocene. Shranite naše predloge, da se vsakič profesionalno odzovete.
Predloge za storitve za stranke
Seeking professional email templates? Look no further. LiveAgent provides free email templates for marketing, sales, live chat, and help desk purposes.
E-poštne predloge za opustitev nakupovalne košarice
Odkrijte učinkovite e-poštne predloge za zmanjšanje opustitve nakupovalnih košaric in povečanje prihodkov vašega spletnega podjetja. Preberite o najboljših strategijah, idejah za naslove in primerih predlog, ki bodo pritegnile vaše stranke nazaj k nakupu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team