Predloge za povzetke e-pošte pomagajo graditi odnose s strankami, povečujejo promet in prodajo. Uporabite prilagodljive predloge za poslovne uspehe, posodobitve in povzetke dejavnosti.
Companies can build their brand awareness and increase customer trust by regularly sharing valuable and easily readable – or digestible – content via email. These snippets of information contain summaries of recent news or important updates according to an established schedule and are known as email digests.
Posebna vrsta vsebine, ki je vključena v takšna sporočila, je odvisna od specifične panoge, v kateri je podjetje, pogostost teh povzetkov pa je lahko dnevna, tedenska ali mesečna, odvisno od tega, koliko informacij je treba deliti.
Nedvomno poznate povzetke po e-pošti, saj jih mnoga uspešna podjetja uporabljajo zelo učinkovito – vendar je morda terminologija takšna, ki je ne poznate.
Zakaj pošiljati povzetke po e-pošti?
Redna povzetka sporočil služijo več namenom, odvisno od poslovnega sektorja in pogostosti, s katero se pošiljajo. Nekateri najboljši razlogi za pošiljanje povzetkov po e-pošti so:
Kako oblikovati povzetek po e-pošti
E-poštni povzetki pogosto vsebujejo velike količine informacij, povzetih v zlahka berljivih oblikah. Seveda to pogosto vključuje grafične elemente – navsezadnje slika pove tisoč besed. Kako naj torej oblikujete to vrsto e-pošte?
Zadeva povzetka po e-pošti
Predloge za povzetek po e-pošti
Predloga za povzetek po e-pošti 1 – poslovno uspešnost
It’s time for your regular roundup from [company]. Here is the month in numbers:
Statistic 1
Statistic 2
Statistic 3…
Below you can see the changes in some important metrics:
[Graphic of company data]
Look out for another update landing in your inbox next month.
Best,
[Name], [position] at [company]
Predloga za povzetek po e-pošti 2 – posodobitev podjetja
Have you heard everything that’s been going on at [company name] recently? Maybe you missed the news about [announcement].
We’ve also made some updates to our [product/service], which, as a current user, we’re sure that you’ll be interested in:
New feature
Update
Fix…
What’s more, we’re already well underway on our plans for the next [week/month], including:
Plan 1
Plan 2
Plan 3…
As usual, we’ll update you again next [week/month], when those changes will hopefully have been implemented.
Regards,
The [company] team
Predloga za povzetek po e-pošti 3 – povzetek dejavnosti
Do you know how you got on [today/this week/this month]? Well, there’s no need to guess, as we’ve got all the important numbers for you right here.
Here is your [day/week/month] in numbers:
[Visualization of personal stats]
For full details of your [daily/weekly/monthly] roundup, you can read the report that we’ve generated for you here: [link]
We’ll be in touch again [tomorrow/next week/ next month].
[Name] at [company]
Predloga za povzetek po e-pošti 4 – primerjava z drugimi
Think that you’ve been performing well [today/this week/this month]? No doubt that you have! But here’s how you got on compared to others:
[Graphical comparison]
As you can see above, you were in the top [X]% of all [product/service] users for [achievement] over the course of the [day/previous week/previous month]. Congrats!
Can you do even better [tomorrow/next week/ next month]? We’ll be sure to let you know!
The [company] team
Predloge za povzetek – Pogosto zastavljena vprašanja
Kako pogosto je treba pošiljati povzetek po e-pošti?
Standardna pogostost rednih e-poštnih sporočil s povzetkom je dnevno, tedensko ali mesečno, odvisno od tega, koliko informacij je treba posodobiti prejemniku. To bo odvisno tudi od panoge, v kateri se nahajate. Pogosteje pošiljanje e-poštnih izvlečkov kot vsak dan se lahko šteje za neželeno pošto, tudi če je za deliti veliko, medtem ko manj pogosto kot mesečno lahko pomeni, da ste pozabljeni.
Ali bi morali biti e-poštni izvlečki prilagojeni?
Povzetki e-pošte bi morali biti zelo prilagojeni določenemu prejemniku, začenši z njegovim imenom in nadaljevanjem z osebnimi podatki in statistiko, če je primerno. Ideja tovrstne komunikacije je zagotoviti vrednost v zlahka berljivi obliki, ki bo pripomogla k izgradnji odnosa in zaupanja s potrošnikom. To je proces, ki je močno podprt s personalizacijo vaših sporočil, zaradi česar se prejemniki počutijo bolj cenjene.
Ali je najbolje, da ohranim isto obliko za povzetke e-pošte?
Čeprav je doslednost dobra, je prav tako dobro, da občasno osvežite svojo komunikacijo. Z ohranjanjem enake postavitve in deljenjem istih statističnih podatkov, na primer, bralec hitreje ugotovi informacije, ki jih je navajen prejemati iz vaših e-poštnih sporočil, in primerja med posodobitvami. Vendar pa ne želite, da bi se sporočila preveč ponavljala in zastarela, zato je pomembno, da stvari občasno popestrite.
Free templates and a free 14-day trial?
That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.
Predloge za storitve za stranke
Seeking professional email templates? Look no further. LiveAgent provides free email templates for marketing, sales, live chat, and help desk purposes.
Predloge e-pošte za ponovno sodelovanje
Najboljši predlogi e-poštnih sporočil za ponovno sodelovanje za izboljšano prodajo in zadržanje strank. Odkrijte 10 brezplačnih predlog!
Klicni center – Predloge za prvi kontakt
Discover effective templates for initiating first contact with customers in your call center at LiveAgent. Our guides include greetings, empathetic statements, IVR system usage, and problem-resolution tips to ensure customers feel heard. Enhance customer satisfaction with our expert-designed templates, perfect for any call center scenario. Start your free trial today and elevate your customer support experience!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team