Predloge e-pošte za ključna obvestila in novice vam pomagajo učinkovito deliti bistvene informacije. Vključujejo nasvete za pisanje privlačnih vrstic z zadevo in oblikovanje sporočil, ki pritegnejo pozornost.
Včasih se pojavi novica ali obvestilo, ki je tako pomembno, da ga lahko označite kot informacijo, ki jo morate prebrati. To je lahko posodobitev vašega podjetja, trenutna situacija ali izjava o enem od vaših izdelkov ali storitev.
Ker se vam zdijo te informacije tako pomembne, je eden najboljših načinov, da jih delite, pošiljanje e-poštnih sporočil, ki jih morate prebrati. Te bi lahko bodisi poslali na vaš celoten e-poštni seznam ali pa jih usmerili samo na določene ustrezne segmente (upamo, da je vaša uporabniška baza podatkov segmentirana!).
E-pošta je učinkovit način za širjenje novic, ki jih je treba prebrati, saj je še vedno priljubljen način komuniciranja. Večina ljudi uporablja e-pošto vsak dan in pusti svoje nabiralnike odprte, tako da bodo kmalu po tem, ko bo poslano, izpostavljeni vašemu sporočilu. Poleg tega lahko preverite stopnjo odprtosti, da ugotovite, koliko prejemnikov dejansko bere pomembne informacije, ki ste jih želeli deliti z njimi.
S tem znanjem se boste zavedali, kako učinkovita so vaša e-poštna sporočila, ki jih morate prebrati. Na primer, če je stopnja odprtosti nizka, morate povečati učinek svojih sporočil tako, da napišete vrstice z zadevo, ki bolje izstopajo v prenatrpanih nabiralnikih.
Vsako e-pošto, ki vsebuje ali usmerja na objavo, za katero menite, da je bistveno branje, se lahko razvrsti kot e-poštno sporočilo, ki ga morate prebrati. Za razliko od drugih vsebinskih e-poštnih sporočil, kot so glasila, e-poštna sporočila, ki jih je treba prebrati, nimajo fiksnega urnika. Pošiljajo se le, kadar je to potrebno.
Če je izjava, ki jo morate podati, kratka, je mogoče takšne podatke vključiti v telo samega e-poštnega sporočila. Če pa je posodobitev daljša ali zaradi oblike ni primerna za branje iz nabiralnikov prejemnikov, je morda bolje, da jo pošljete kot prilogo sporočilu. Pošljete lahko tudi e-poštno sporočilo, ki ga morate prebrati, ki na kratko razloži zadevo in vključuje povezavo do druge spletne lokacije, kjer je mogoče dostopati do celotnega besedila, ki ga morate prebrati.
As one of our valued subscribers, we thought that you would like to be informed about the most recent developments at [company].
We consider the following important [new/updates/changes] to be essential information for all of our existing clients:
Announcement 1
Announcement 2
Announcement 3
Thanks for reading, and don’t hesitate to get in touch if you have any questions regarding this announcement or any other issues.
King regards,
The [company] team
Have you heard the important news about [issue]?
We have made a full statement in the document that is attached to this email.
Your understanding at this time is much appreciated, and your business is valued as always.
I’d be happy to provide more information if required, just let me know by replying to this email.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
We have some important [news/updates/changes] that we thought you would like to be informed about.
The complete announcement can be found on our [website/blog/other sources] here [link].
Here are some of the key pieces of information that you will find in our announcement.
Statement 1
Statement 2
Statement 3…
Please feel free to ask any questions that you might have regarding this matter, or anything else.
Best,
[Name] from [company]
Discover all that LiveAgent has to offer.
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial today. No credit card required.
Kot taki ne bodo imeli rednega urnika objav, kot običajno imajo različna e-poštna sporočila z vsebino. Namesto tega morate določiti, kdaj je e-poštno sporočilo, ki ga morate prebrati, potrebno, in če ugotovite, da pošiljate preveč, je vaša klasifikacija tega, kar velja za bistvene novice, morda napačna.
Vendar pa je obvestilo morda preprosto predolgo, da bi ga vključili v besedilo e-poštnega sporočila, ali pa želite zagotoviti dodatne informacije na lokaciji, kjer jih je mogoče trajno najti, namesto da bi se izgubili v nabiralniku. V vsakem od teh primerov bi bilo dobro poslati sporočilo s priloženim dokumentom ali povezavo do novic, ki jih je treba prebrati, objavljenih na vašem spletnem mestu, blogu ali platformah družbenih medijev.
Poudarek tega prispevka je na novicah, ki jih je treba prebrati kot vrsti vsebine, ki jo vaši uporabniki lahko prebavijo. Seveda pa obstajajo poslovne novice, ki jih je treba deliti samo interno. Nekatere e-poštne predloge veljajo za interne in zunanje posodobitve, vendar so nekatera obvestila primerna kot e-poštna kopija ali lokalna intranetna objava samo zato, ker bodo vsebovale zaupne informacije, ki jih ne bi smeli objavljati na svojem spletnem mestu, kjer jih je mogoče najti. javno.
Predprodajne e-poštne predloge
Odkrijte predprodajne e-poštne predloge za uspešne promocijske akcije na LiveAgent! Izkoristite predloge za povečanje zvestobe, privabljanje novih strank in izboljšanje prodajnih rezultatov. Pridobite kratkoročne in dolgoročne koristi z našimi prilagodljivimi e-poštnimi predlogami. Začnite zdaj in maksimirajte potencial vaše prodaje!
Klicni center – Predloge za prvi kontakt
Discover effective templates for initiating first contact with customers in your call center at LiveAgent. Our guides include greetings, empathetic statements, IVR system usage, and problem-resolution tips to ensure customers feel heard. Enhance customer satisfaction with our expert-designed templates, perfect for any call center scenario. Start your free trial today and elevate your customer support experience!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team