Spretna e-mail sporočila so transakcijska sporočila, ki SaaS podjetjem pomagajo zmanjšati izgubo strank in prihodkov zaradi neuspešnih plačil. Ključne prakse vključujejo pošiljanje od resnične osebe, omogočanje odgovorov, jasen CTA in ponudbo alternativ.
Neuspešna plačila so za večino podjetij SaaS in naročnikov žalostna resničnost, zaradi česar v povprečju izgubijo približno 9% mesečnih dohodkov. Na srečo se večina neuspešnih plačil zgodi nenamerno, ne da bi se stranka sploh zavedala, kaj se je zgodilo, dokler ne prejme opomina z e-mail sporočilom. Čeprav bi lahko bila za vašo ekipo in vaše stranke precej frustrirajoča izkušnja, lahko učinkovito uporabite dobro napisana spretna e-poštna sporočila, da preprečite nehoteno odbijanje in pridobite izgubljene prihodke. Spodaj je nekaj ključnih točk, ki si jih morate zapomniti pri sestavljanju in pošiljanju e-mail sporočil svojim strankam, skupaj z nekaterimi pripravljenimi učinkovitimi predlogami e-mail sporočil, ki temeljijo na primerih iz resničnega življenja.
Neustrezna e-mail sporočila so vrsta transakcijskih e-mail sporočil (običajno vrsta e-mail sporočil), ki jih pošiljajo SaaS in podjetja z naročninami, da obvestijo stranke o težavah s plačilom, kot so neuspešna plačila naročnine, potekle kreditne kartice ali zapadla plačila. Ta e -mail sporočila običajno obvestijo uporabnike o stanju njihovih računov in ponujajo možnost posodobitve podatkov za obračun in plačila za nadaljnjo uporabo izdelka ali storitve. Opozorilna e-mail sporočila so učinkovit način za zmanjšanje odpada strank in povečanje zadrževanja.
Tudi če so vaša spretna e-mail sporočila popolnoma avtomatizirana, se v primeru, da jih pošljete od resnične osebe, berejo bolj osebno in zaupanja vredno ter pomagajo opaziti vaša e-mail sporočila. Raziskava je pokazala da lahko z uporabo imena posameznika namesto splošnega e-mail naslova ali imena podjetja povečate stopnjo odziva do 35%.
Poskrbite, da pošiljate svoja spretna e-mail sporočila iz e-mail naslova, na katerega se lahko odzovejo vaše stranke, če naletijo na težave ali želijo zastaviti dodatna vprašanja. Naslovi „Ne odgovarjajte“ lahko prispevajo le k večjemu razočaranju strank, ker jim niste olajšali tega, da selahko obrnejo na vas, če to želijo.
Namesto da bi samo obvestili stranke, da jim plačilo ni uspelo in jih prosili, naj posodobijo podatke o svoji kreditni kartici, lahko dodate nekaj občutka za nujnost. Opomnite jih, kaj točno bodo izgubili, če ne bodo izvedli zahtevanih dejanj (na primer izgubo dostopa do svojega računa in zgodovinskih podatkov, prekinitev storitve itd.).
Jasen poziv k dejanju je eden najpomembnejših delov spretnih e-mail sporočil. Dodajte neposredno povezavo, s katero bodo stranke posodobile svoje podatke za obračun, ne da bi odprle drugo okno, se prijavile ali kliknile. Poskrbite, da jim sporočite, koliko časa imajo, preden bo njihov račun deaktiviran, razen če bo izvedeno plačilo.
Na podlagi vašega modela določanja cen lahko strankam ponudite alternativo preklicanemu računu, na primer zamenjavo na brezplačen paket, dokler ne posodobijo podatkov za obračun, ali ponudite poseben popust za nadaljnjo uporabo vaše storitve. Ta možnost bi lahko bila koristna, če plačilo ne bi uspelo zaradi prenizkega stanja sredstev.
Hi [Name],
As a heads up, the payment information we have on file for your [Product/ Service] subscription (card ending in [4 digits]) is going to expire in a few days. Unfortunately, if we don’t have a valid card, we will have to cancel your subscription.
If you’ve got 30 seconds, would you mind updating your payment information?
Update Now
If you have any questions, simply reply to this email or send us a message on live chat.
Thanks so much!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We’re having trouble processing your recent payment because your credit card expired.
Would you mind updating your card information? It will only take a couple of minutes of your time. Click here to edit your info.
If you need assistance or have any questions, please feel free to reach out to us any time. You can also check out our FAQ page for more information.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Design your own dunning emails
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Hi [Name],
There was an error when we tried to bill your credit card ending in [four digits] for your subscription to [Product/ Service]. Here’s why this may be happening:
A billing error caused by your bank
A change in your billing address
Your credit card has expired
Insufficient funds in your account
Because you are a loyal customer of [Brand], you have seven days to rectify this issue. Please update your billing information to keep your account active. It will only take 1 minute and will allow you to keep using [Product/ Service] at its full potential.
Update Billing Information
Unfortunately, if we still cannot successfully bill your credit card after seven days, your [Product/ Service] account will be suspended. You can reactivate your account at any time by updating your billing information with a valid credit card.
Let us know if you have any questions or need any help.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Hey [Name],
I got a notification that your [Product/ Service] payment failed. How unfortunate! Luckily, this happens to a lot more users than you’d think, so don’t beat yourself up about it.
Usually, it has something to do with:
Your card expiring
Having insufficient funds or maxing out your daily spending limit
Your card is stolen, lost, or was eaten by your dog
Update My Billing Info
Please check what’s up and get it fixed so we can get back to growing your business by [benefits your product/ service provides].
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
[Name] here from [Brand].
I’m reaching out about your account as billing for your [Product/ Service] subscription was unsuccessful. It seems that the credit card we have on file expired. But no worries, I’m here to assist!
We have two options:
1. Update your credit card information inside your [Product/ Service]] account. You can use this quick link to update your credit card information: [payment link]. Once done, let me know so I can ensure your subscription has been updated successfully.
2. Give me a call at [phone number], and we can process your payment over the phone.
Let me know what else we can help with. Super happy that you’re part of the [Brand] community.
Thanks, and I look forward to connecting!
[YOUR SIGNATURE]
Hey [Name],
Just a friendly heads up that your [Product/ Service] subscription has been officially paused until you update your payment details with us.
If you don’t …
Your subscription will remain paused.
You’ll lose access to your premium features like [feature 1, feature 2, etc.]
[…] won’t be able to continue.
However, you can avoid all that by taking 30 seconds to update your details: billing link.
Reply here or hop onto live chat if you have any questions or need any help.
And as always, thanks so much for using [Product/ Service]. We love what we do, and people like you make that all possible.
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
It looks like your subscription payment for [Product/ Service] didn’t go through. Please update your billing information, and we’ll give it another try.
UPDATE MY BILLING
Let us know if there’s anything we can do to help.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We just tried to process your subscription payment again, but unfortunately, it didn’t go through. To keep your [Product/ Service] subscription active, please update your information in your billing settings here:
UPDATE MY BILLING
This is the second time that your payment failed. We’ll automatically try again in a few days. Let us know if you have any questions.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We just tried to process your [Product/ Service] subscription payment for the third time, but unfortunately, it failed once again. You can update your information in your billing settings:
UPDATE MY BILLING
We’ll automatically try again next week. If the next charge fails again, your account will be canceled automatically. 🙁
Let us know if you have any questions or need any help.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Hi [Name],
We will cancel your subscription to [Product/ Service] soon because we could not process a payment after several attempts to contact you.
If you receive this email, please update your payment information, and we’ll be happy to keep your account active.
UPDATE MY BILLING
Let us know if there is anything we can do to help.
Thanks!
[YOUR SIGNATURE]
Številni lastniki podjetij se počutijo neprijetno, ko morajo svojim strankam pošiljati opozorila. Ker pa se večina neuspešnih plačil običajno zgodi po naključju (npr. zaradi poteka veljavnosti kreditne kartice), je lahko opominjanje po e-pošti resnično učinkovito pri pomoči podjetjem pri povrnitvi neuspešnih plačil in zmanjšanju nenamernega odliva.
Ker je transakcijska e-poštna sporočila pogosto spregledana, je pošiljanje enega e-poštnega sporočila z opominom ena največjih napak, ki jih lahko naredite. Če želite izterjati več prihodkov od neuspešnih plačil, razmislite o pošiljanju serije e-poštnih sporočil namesto enega sporočila. Priporočljivo je, da pošljete vsaj tri nadaljnja e-poštna sporočila za en mesec, vsako z nekoliko drugačnim besedilom.
Ker so se začele uporabljati tehnologije, kot so ponovni poskusi s kreditno kartico, je mogoče veliko neuspešnih plačil samodejno obravnavati, ne da bi vaši ekipi kdaj morali motiti vaše stranke s sporočili pred opozorilom. V tem primeru e-poštna sporočila pred objavo ne zagotavljajo le nič vrednosti, ampak so lahko tudi razdražljiva za vaše stranke, zato se jim je treba izogibati.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Zakaj je opominjanje prek e-pošte pomembno?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Številni lastniki podjetij se počutijo neprijetno, ko morajo svojim strankam pošiljati opozorila. Ker pa se večina neuspešnih plačil običajno zgodi po naključju (npr. zaradi poteka veljavnosti kreditne kartice), je lahko opominjanje po e-pošti resnično učinkovito pri pomoči podjetjem pri povrnitvi neuspešnih plačil in zmanjšanju nenamernega odliva.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko opozorilnih e-poštnih sporočil naj pošljem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ker je transakcijska e-poštna sporočila pogosto spregledana, je pošiljanje enega e-poštnega sporočila z opominom ena največjih napak, ki jih lahko naredite. Če želite izterjati več prihodkov od neuspešnih plačil, razmislite o pošiljanju serije e-poštnih sporočil namesto enega sporočila. Priporočljivo je, da pošljete vsaj tri nadaljnja e-poštna sporočila za en mesec, vsako z nekoliko drugačnim besedilom.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali naj pošljem e-pošto pred opozorilom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ker so se začele uporabljati tehnologije, kot so ponovni poskusi s kreditno kartico, je mogoče veliko neuspešnih plačil samodejno obravnavati, ne da bi vaši ekipi kdaj morali motiti vaše stranke s sporočili pred opozorilom. V tem primeru e-poštna sporočila pred objavo ne zagotavljajo le nič vrednosti, ampak so lahko tudi razdražljiva za vaše stranke, zato se jim je treba izogibati.” } }] }Predloge e-poštnih sporočil z vsebino
Odkrijte različne predloge e-poštnih sporočil z vsebino na LiveAgent, ki vam pomagajo pri pridobivanju novih strank in izgradnji odnosov z obstoječimi. Raziščite zaprto vsebino, promocije, povratne povezave in prilagojene predloge za vse vaše potrebe.
Izboljšajte svoje e-poštne predloge za nadgradnje in povečajte konverzijo uporabnikov v plačljive naročnike z nasveti in pripravljenimi predlogami. Odkrijte, kako podjetja SaaS lahko učinkovito prepričajo stranke k prehodu na višje premium načrte. Preberite zdaj za hitre nasvete in 10 učinkovitih e-poštnih predlog!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team