Brezplačne predloge anket o zadovoljstvu strank v e-trgovini po prodaji pomagajo razumeti potrebe strank in izboljšati ponudbo. Pravilna vprašanja povečajo zvestobo. Uporabite redno za boljše trženje in dolgoročno zvestobo strank.
Čeprav se sliši očitno, je včasih enostavno pozabiti, da so stranke temelj vsakega podjetja. Zato je izjemno pomembno, da ostanete v stiku z njimi – da veste, kako se počutijo, kaj mislijo in kaj cenijo v vaših izdelkih ali storitvah. Poznavanje tega vam bo pomagalo izboljšati svojo ponudbo in dolgoročno povečati zvestobo strank. Zato bi moralo biti pošiljanje anket o zadovoljstvu strank redna marketinška dejavnost, še posebej, če delujete na trgu ali panogi, kjer je konkurenca raznolika.
V enem ali drugem trenutku smo vsi videli raziskavo o zadovoljstvu strank, čeprav so manj pogoste, kot si morda mislimo. Zakaj je tako? Ker se večina raziskav, ki jih izvajajo podjetja, ne osredotoča na uporabniško izkušnjo, povezano z njihovimi izdelki ali storitvami, temveč na pridobivanje podatkov ali številk o dojemanju strank in podobi blagovne znamke. Na srečo se je ta pristop postopoma spreminjal in zdaj je čas, da skočite na voz. Spoznajmo ankete o zadovoljstvu in poglejmo, kako jih lahko uporabite v trženjskem komuniciranju e-trgovine.
Ko gre za vodenje podjetja, so raziskave ključnega pomena. Raziskave imajo številne oblike, vključno z analizo trga, raziskavami prodajalcev, dolgotrajnimi vprašanji ali ciljnimi skupinami, ki lahko pokažejo, kakšna je vaša ciljna publika, njihovo demografijo, gospodarske razmere in interese. Ker pa se profili strank nenehno spreminjajo, bi morale biti raziskave stalen proces. Z rednim obnavljanjem vaših raziskovalnih prizadevanj se bo vaše podjetje lahko razvijalo in dolgoročno postalo še bolj zanesljiv partner vašim strankam. Kako torej zbrati največ podatkov? Z anketami o zadovoljstvu!
Ankete o zadovoljstvu so sklop vprašanj z namenom zbiranja tako kvantitativnih kot kvalitativnih podatkov, ki vam bodo omogočili, da opredelite in izmerite, kako so stranke zadovoljne z izdelkom, storitvijo ali celo nakupnim procesom. Zaradi njihove osredotočenosti je treba te ankete poslati strankam, potem ko so opravili transakcijo, obiskali spletno trgovino ali imeli interakcijo z vašim podjetjem.
Ste že kdaj opravili nakup v fizični trgovini ali šli v kino in nato prejeli anketo, v kateri so vas spraševali o vaših izkušnjah? To je tisto, kar je raziskava zadovoljstva strank. Čeprav se morda zdijo podobne drugim raziskavam, bodo zastavljena vprašanja odvisna od cilja, ki ga želijo doseči.
Da bi vam olajšali merjenje zadovoljstva vaših strank, smo ustvarili nekaj predlog anket o zadovoljstvu strank po prodaji, ki jih lahko uporabite. Oglejte si spodnje predloge, jih kopirajte in prilepite, nato pa začnite meriti srečo svojih strank.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
We’re reaching out because [recently/on purchase date] you placed an order at [online store’s name], and we’d like to know whether [product/service] met your expectations.
To share your opinion with us, please fill out the survey linked below.
[Button: Fill out the survey]
We hope you are satisfied with your purchase, and we’d really appreciate your feedback.
Thank you!
The [online store’s name] Team
Not so long ago, you ordered [product/service at online store’s name], and we’d like to know your thoughts about it.
That’s why we’d like to ask you to answer a few quick questions. You can do so by filling out this form [link to the form] or simply answering the following questions by responding to this email.
Question 1
Question 2
Question 3…
After you have completed the survey, we’ll send you a discount code for your next purchase as a thank you for helping us improve our [products/services].
Can’t wait to hear back from you!
Best,
The customer Satisfaction Team at [company]
How do you like the [product/service] you bought [recently/on purchase date] at [online store’s name]?
Please share your opinion by clicking on the most relevant emojis below:
😕 not good
😐 sufficient
🙂 good
😀 excellent
Would you like to add anything else? If yes, please answer this email and share your thoughts, or fill out this form: [link to the form].
We value your feedback!
[online store’s name]
Pravzaprav na to vprašanje ni nobenega dokončnega odgovora. Isti stranki lahko po vsakem nakupu pošljete anketo o zadovoljstvu strank po prodaji. Če pa vaš poslovni model vključuje pogoste nakupe ali obstajajo segmenti strank, ki redno kupujejo pri vas, potem ni najboljša ideja, da po vsakem naročilu pošiljate ankete o zadovoljstvu.
Zakaj? Ker lahko razdraži vaše stranke. Predstavljajte si, da nekajkrat na teden prejmete popolnoma isto e-pošto od enega podjetja. Bili bi razočarani, kajne?
Če vaše stranke običajno kupujejo vaše izdelke enkrat ali dvakrat na mesec, lahko po vsakem nakupu pošljete ankete po prodaji. Če imate pogostejše kupce, lahko nastavite preprosto pravilo, da na primer pošljete anketo o zadovoljstvu strank po vsakem drugem, tretjem ali četrtem nakupu, odvisno od obsega prodaje vašega podjetja e-trgovine.
Druga rešitev bi lahko bilo pošiljanje tedenskih, mesečnih ali četrtletnih e-poštnih sporočil z anketo o zadovoljstvu strank po prodaji, ki so združena. Razmislite lahko tudi o vključitvi povezave do ankete o zadovoljstvu strank po prodaji v vsako e-pošto, ki potrjuje pošiljko izdelka. Vendar pa lahko ta rešitev povzroči nizke stopnje oddaje in konverzije.
Oceniti morate posamezen primer vaše spletne trgovine in temu ustrezno prilagoditi pogostost poprodajnih anket o zadovoljstvu strank.
Precej pogosto je nagrajevanje strank za njihovo pomoč. Vašim strankam ni treba porabiti svojega časa za odgovarjanje na vaša vprašanja – vi ste tisti, ki imajo koristi od zbranih podatkov. Kot taka je lepa gesta, da strankam ponudite nekaj v zameno. Lahko jim zagotovite kodo za popust za njihov naslednji nakup, ponudite brezplačno dostavo ali obvestite zveste stranke o sezonskih popustih prej kot preostali del vaše baze podatkov itd.
Za izpolnjevanje ankete o zadovoljstvu strank lahko rečete »hvala« na veliko. Gre za to, da svojim strankam prinesete dodatno vrednost, da jim pokažete, da jih cenite.
Zadovoljstvo s storitvami za stranke
Odkrijte, kako izboljšati zadovoljstvo strank z LiveAgentovimi naprednimi rešitvami za podporo strankam. Izvedite, kako meriti in povečati zadovoljstvo prek anket in povratnih informacij. Poskusite brezplačno in dvignite svojo storitev na novo raven!
Predloge follow up emailov za ponujanje storitev za stranke
Discover professional follow-up email templates for customer service with LiveAgent. Elevate your customer support and streamline communication through customizable templates, integrations, and expert resources. Explore LiveAgent today to enhance your service efficiency and delight your customers!
Izboljšajte zadovoljstvo strank z LiveAgent! Naša napredna programska oprema za podporo strankam omogoča hitro reševanje težav in zbiranje povratnih informacij prek enostavnih anket. Povečajte učinkovitost s prilagojeno podporo in hitrimi odzivi. Preizkusite brezplačno in odkrijte, zakaj smo ocenjeni s 4.8/5 in 5/5.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team