Klepet v živo je ključna digitalna rešitev za mala podjetja, saj izboljšuje komunikacijo s strankami, povečuje zadovoljstvo in konkurenčno prednost. Omogoča enostavno in takojšnjo interakcijo, kar povečuje zvestobo strank in znižuje operativne stroške.
Danes od podjetij vseh velikosti pričakujemo zadovoljevanje zahtev njihovih strank in to v nekaterih primerih celo prej, preden stranka sploh pomisli na zahtevo.
Dolgo čakanje, bodisi v vrsti tradicionalne trgovine ali na dostavo paketa in pomanjkanje takojšnje podpore, je pogosta neprijetnost za veliko strank in sproža veliko pritožb.
Če imate zagonsko ali majhno podjetje, je vaš poslovni načrt zelo verjetno osredotočen na najboljše izkušnje strank in pridobivanje konkurenčne prednosti v vaši tržni niši.
Pomen zagotavljanja odlične spletne storitve za stranke ni več plod zanimanja podjetja, temveč glavna motivacija za uspeh.
Ključ za doseganje visokega zadovoljstva strank je učinkovita komunikacija, za katero je klepet v živo idealna digitalna rešitev.
Programska oprema za klepet v živo je lahko več kot zgolj orodje za klepet.
Si želite izvedeti več?
Pa se poglobimo v to.
Za podjetje katerekoli velikosti je spletna stran predstavitev blagovne znamke na spletu. Konec koncev je to mesto, kamor se odpravi večina strank, kadar naletijo na produkte in storitve podjetja — zato je orodje, s katerim se lahko kupci udobno povežejo s predstavniki storitev, zelo pomembna pridobitev.
Klepet v živo spremeni komunikacijo iz utrujajočega postopka dvigovanja telefona ali pisanja e-pošte v platformo za takojšnje sporočanje. Zato se od strank zahteva najmanj truda, da dobijo odgovore na svoja vprašanja s samo enim klikom gumba.
Kako in kje se majhen gumb za klepet prikaže na spletnem mestu, je odvisno od uporabnikovih preferenc. Na splošno je vgrajen na straneh, ki ustvarjajo največ prometa. Stran za nakup je odlična možnost, saj se tam pogosto pojavlja stopnja obiskov ene strani.
Možnosti oblikovanja gumba so obsežne – od animacije do vrste in sloga. Vse vnaprej oblikovane predloge so na voljo za prilagojeno prilagajanje v galeriji. Če ne najdete sloga, ki vam ustreza, lahko ustvarite slog po meri tako, da naložite sliko ali pisanje kode HTML.
Nekatera podjetja opustijo človeški element svojih komunikacijskih platform zaradi avtomatizacija. In čeprav klepet v živo podpira več vrst avtomatizacije, bodite prepričani, da je na tej drugi liniji dejanski človeški agent. In ali ni zaradi tega celotna izkušnja bolj osebna?
Na tej točki verjetno razmišljate nekako takole: “Vse lepo in prav, toda zakaj ga potrebujem jaz?”.
Nadaljujte torej z branjem in izvedeli boste.
Priročnost in enostavna uporaba sta dve komponenti, ki se skladata z idejami strank glede zanesljivosti podjetja.
Ni veliko strank, ki bi jih zanimal nakup izdelka ali storitve, če njihovo nakupovalno izkušnjo zmoti slaba izkušnja. Da niti ne omenjamo možnosti negativnih povratnih informacij, ki lahko ogrozijo dober glas podjetja.
Podpora po telefonu in e-pošti nista zastarela komunikacijska kanala. Ravno nasprotno. Vendar pa številke kažejo, da 79 % strank raje klepeta s agenti zaradi njegove neposrednosti v primerjavi z drugimi kanali.
Strateško proračunsko načrtovanje je ključnega pomena za vsako podjetje, vendar je dvojno za mala podjetja in novoustanovljena podjetja. Uvedba klepeta v živo v vašo storitev za stranke predstavlja eno najboljših donosnosti naložbe, saj je bistveno cenejša in ima za posledico manjše stroške.
Tudi z majhnim proračunom lahko pridobite omejeno, a še vedno zelo učinkovito brezplačno orodje za klepet. Vaši operaterji storitev za stranke bodo lahko usklajevali več pogovorov v klepetu v realnem času, s čimer bodo prihranili dragocen čas in vire za podjetje. To vam omogoča, da se osredotočite na optimizacijo in oblikovanje trajnostne strategije prodaje in trženja.
Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.
Kevin Stirtz – Author of More Loyal Customers
Podjetje, ki postavlja kupce na prvo mesto je podjetje, ki prepoznava, kako dragocene so stranke.
Trženje odnosov priznava, da je izgradnja dolgotrajne povezave s strankami cenejša in ustvarja več prihodkov. Toda za podjetja, ki šele začenjajo, je bolj kritičen dejavnik pritegniti in pretvoriti potencialne stranke v redne, plačljive stranke.
Čeprav pogosto enačimo zagonska in majhna podjetja, njihovi cilji niso enaki.
Klepet v živo je mogoče uporabiti v treh različnih fazah potovanja strank, kar daje podpornim skupinam tako startupov kot malih in srednjih podjetij ter poskrbi za njihove posebne cilje:
Kot del kompleksne programske opreme za pomoč uporabnikom klepet v živo prinaša bistvene koristi a> s svojimi uporabniku prijaznimi funkcijami.
Univerzalna mapa Prejeto: Primarni cilj podpore za stranke je zagotoviti pozitivno izkušnjo storitev za stranke z vsako interakcijo med stranko in blagovno znamko.
Funkcija Univerzalna mapa Prejeto omogoča agentom ogled in odgovarjanje na pogovore, prejete s katerega koli kanala. Vgrajeni CRM beleži in shranjuje vse podatke o strankah za izboljšano organizacijo, njegove sposobnosti pa je mogoče še povečati z integracijo z dodatno programsko opremo CRM.
Proaktivna povabila na klepet: Ne glede na to, ali se uporablja samostojno ali v kombinaciji z drugimi funkcijami, lahko ustvari izjemen ROI. Ko obiskovalec pristane na vašem spletnem mestu, lahko nastavite časovno pravilo za povabilo v pojavno okno ali ga postavite na določeno stran. To je, kot da bi stopil v trgovino in te sprejel nasmejani zaposleni, pripravljen pomagati.
Ustvarite lahko celo več povabil na klepet in z njimi ciljate na različne tipe strank.
Če vodite večnacionalno podjetje, lahko pripomoček prilagodite za prikaz v jezik , ki ga želite. Enako kot gumb za klepet je zasnova, sporočilo in slog proaktivnega povabila na klepet prilagodljiv, vse predloge pa lahko najdete v galerija.
Pogled tipkanja v realnem času: Stranke cenijo proaktivnost agentov. Med sejo klepeta lahko agenti vidijo, kaj stranke vnašajo v okno za klepet v realnem času, in se pripravijo na razrešitev kakršne koli zahteve, še preden lahko pritisnejo gumb za pošiljanje.
Distribucija klepetov: izboljšate lahko učinkovitost svojih agentov in zagotovite, da pravi agenti klepetajo z izbranimi strankami. Izberite tri vnaprej določene možnosti poti – naključna dodelitev, zvonjenje vsem, največja izkoriščenost. Če postane delovna obremenitev prevelika, lahko nastavite največjo omejitev čakalne vrste in svojim agentom omogočite malo prostora za dihanje.
Obrazec za predhodni klepet in brez povezave: Kot zagonsko podjetje ali majhno podjetje je eden vaših glavnih ciljev je sestaviti svoj seznam stikov s strankami in ustvariti več potencialnih strank.
Aktivirate lahko funkcijo obrazec pred klepetom v nastavitvah in samodejno boste od strank zahtevali kontaktne podatke pred začetkom klepeta.
Obrazec brez povezave zagotavlja, da bo stranka dosegla vašo ekipo tudi izven poslovnih ur in bo omogočal podporo 24/7.
Anketa po klepetu: Mnenja in povratne informacije obiskovalcev so bistvenega pomena za novoustanovljena podjetja in mala podjetja kot pomaga graditi blagovno znamko in nudi priložnost za razmislek o taktiki in strategiji. Dovolite svojim kupcem, da podajo povratne informacije o klepetu, pregledu izdelka ali učinkovitosti agenta.
Pozitivne ocene strank se lahko objavijo na spletni strani kot pričevanje uporabnikov za povečanje referenc. Alternativno so zbrani podatki lahko uporabljeni v poglavju s pogostimi vprašanji ali na blogu. Lahko tudi razkrijejo še neodkrit navigacijski problem, ki vam pomaga optimizirati spletno stran. To funkcijo lahko uporabite tudi za izgradnjo lojalnosti in zaupanja.
Če stranka tako zahteva, lahko pošljete transkript klepeta in ste tako še bolj transparentni.
Pregledis : Pregled klepeta vam omogoča, da opazujete in zbirate podatke o obiskovalčevi lokaciji, URL-ju ali času, porabljenem za brskanje po spletnem mestu za nadaljnja uporaba v marketinški strategiji.
Sledenje, vgrajeno v klepet: če želite videti dokaze o svojih prizadevanjih za pridobivanje novih strank, sledite konverzijam iz klepeta v živo v storitvi Google Analytics.
Če želite izvedeti več, greste lahko bodisi na stran funkcije klepeta v živo ali raziščete naš portal za podporo.
Zastopniki bi se morali osredotočiti na to, kako obravnavati različne točke pogovora in upoštevati pravila spletnega bontona.
Spletna komunikacija do neke mere omogoča fleksibilnost in ustvarjalnost. To je še posebej očitno, ko gre za predvideni odgovori in vnaprej določeni odgovori.
Ti kratki teksti so del večje skripte, vendar pa so lahko oblikovani za vsako situacijo in konverzacijo. To zmanjšuje potrebo po tipkanju in ročnemu odzivanju, še posebno ob pogosto zastavljenih vprašanjih.
Agenti lahko razvijejo več odgovorov, ki jih je mogoče shraniti, dati v skupno rabo in uporabiti kot predloge v vseh oddelkih. Zato, ne glede na to, s katerim članom oddelka ali ekipe se bo stranka pogovarjala, bosta pravi ton in jezik skladna na vseh področjih.
Nekonvencionalna pot uporabe klepeta v živo je namenjena izobraževanju. Program za klepet je v osnovi uporabljen za komunikacijo z zunanjimi strankami, lahko pa ga uporabljamo kot komunikacijsko orodje za interno osebje – zaposlene.
Iskanje novih zaposlenih je lahko težka naloga. Velja pa tudi obratno. Potencialni kandidati bodo imeli vprašanja, ki jih opis delovnega mesta ne pokriva. Lastniki podjetij in ekipe za zaposlovanje lahko uporabijo klepet v živo za olajšanje procesa zaposlovanja.
Klepet v živo je odlično orodje za medoddelčno komunikacijo in sodelovanje. Zato je lahko ključnega pomena pri usposabljanju osebja. Vsak oddelek ima lahko enega ali več notranji klepet skupine za zagotavljanje hitre podpore posameznikom ali skupinam.
Ko se prijavite in prejmete dostop do svojega računa, integracijo pripomočka za klepet v živo na vaše spletno mesto izvedete tako, da preprosto kopirate in prilepite kratek HTML koda – ni treba prenesti dodatne programske opreme. Če želite integrirati s programsko opremo drugih proizvajalcev ali aplikacijo, je v celoti podprta.
Prejemanje različnih poizvedb s strani različnih platform lahko predstavlja znatno varnostno grožnjo v vsakem trenutku. Vsi, ki želijo vzpostaviti močno spletno prisotnost, morajo povzeti vse potrebne korake, da zaščitijo sebe in svoje stranke.
Zaradi tega lahko preverite stran z varnostnimi funkcijami ali preberete več v pravilniku o zasebnosti LiveAgent o varnosti.
Še vedno niste prepričani, če je klepet v živo pravo orodje za vaše podjetje?
Zaženite brezplačna 30-dnevna preizkusna različica, kreditna kartica ni potrebna, in pridružite se 35.000 podjetjem, ki že uporabljajo LiveAgent.
Če si želite ogledati vse dostopne pakete, ki ponujajo dodatne funkcije, pojdite na našo stran s cenikom.
Če želite izvedeti več, se obrnite na našo bazo znanja za dodatne informacije.
Business Solution for Startups and SMBs
Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team