Programska oprema za klepet v živo za agencije izboljšuje zadovoljstvo strank in povečuje konverzije brez stroškov nastavitve. Ponuja podporo 24/7, ni potrebna kreditna kartica, omogoča prilagodljivo komunikacijo in zmanjšuje čakalni čas.
Klepet v živo je ena najhitrejših in najbolj zanesljivih podpornih storitev, ki jih agencije lahko ponudijo svojim strankam. V današnjem tehnološko naprednem svetu zgolj ni mogoče sedeti in čakati, da se stranke obrnejo. Naša sedanjost je doba samoraziskav in mnogi uporabniki bodo podrobno raziskali vsako spletno stran, preden se bodo prijavili.
Vendar tudi najbolj usposobljeni tehnični uporabniki od časa do časa potrebujejo pomoč. Pričakujemo, da bi podjetja morala po potrebi zagotoviti pomoč takoj, po možnosti v realnem času. In prav to lahko prinese klepet v živo.
Agencije in njihova prizadevanja so raznolika – oglaševanje, trženje, človeški viri itd. Skupna jim je dinamična stranka, ki obupno potrebuje hiter in neposreden odgovor.
Sodobni uporabniki so nestrpni. Ena raziskava trdi, da je priložnost za sodelovanje približno 10 minut. Ta 10-minutni časovni okvir je vse, kar potrebujete, da izgubite potencialne stranke. Tukaj pride na vrsto klepet v živo.
Razlog za uporabo klepeta v živo je nedvomen. Zagotavlja najboljšo donosnost naložbe kot kateri koli drug komunikacijski kanal in najvišjo stopnja zadovoljstva potrošnikov 92 %.
Zahteva strank številka ena je izbira za pogovor z dejansko osebo na spletu ob hkratnem brskanju po spletnem mestu ali dokončanju naloge.
Brskanje po spletni strani je lahko izjemno. Klepet v živo nudi tako aktivne kot proaktivne rešitve. S proaktivnimi povabili lahko stranko odkloniš nepripravljenosti za pogovor s skupino za podporo. Telefon in e-pošta sta še vedno dragoceni komunikacijski možnosti, vendar boste lahko zmanjšali potrebo po njihovi uporabi s klepetom v živo. Posledica je manjši obseg dohodnih poizvedb, saj jih agenti lahko rešijo med aktivno sejo klepeta.
Univerzalna mapa Prejeto LiveAgent omogoča dostop do vseh komunikacijskih vprašanj in zahtev, ne glede na platformo, s katere so bili poslani.
Klepet v živo je bil v preteklosti napačno interpretiran kot preprost pripomoček nekje na spletnem mestu, ki ga stranke lahko uporabljajo, če tako želijo. V zadnjih letih pa so številna podjetja začela prepoznavati njegovo funkcionalnost kot orodja za trženje in pretvorbo.
Become the best agent with LiveAgent
Cater to all of your clients with one of the fastest live chat widgets on the market. Give it a try and see what makes it great.
Učinkovita podpora strankam ima veliko izzivov. Na primer, za telefon je to lahko dolgi čakalni čas v čakalni vrsti. Glede e-pošte, težko jo je napisati, pošiljati in nato na koncu čakati na odgovor.
Življenjski cikel podpornega agenta ima tri faze:
Pri storitvah za stranke agenti za podporo na splošno začnejo z odgovarjanjem na telefonske poizvedbe, da pridobijo izkušnje. Samo agenti z odlične pisne spretnosti bi morale obravnavati poizvedbe v klepetu v živo, če je mogoče. Pisanje za klepet v živo se bistveno razlikuje od e-pošte. Pri sestavljanju e-pošte agenti običajno niso časovno omejeni. Po drugi strani pa je ravno to tisto, kar razlikuje klepet v živo od e-pošte. Pisanje poteka na licu mesta. Če je mogoče, je vedno dobro imeti za uporabo na voljo lektoriran skript.
Število razpoložljivih funkcij se približuje impresivni številki 200.
Vse vrste korespondence med vašimi agencijami in strankami so shranjene v primarnem nabiralniku v skupni rabi v obliki zahtevkov. Klepetalnica lahko z nekaj kliki v hibridnem sistemu zahtevkov sproži vsak prejšnji pogovor. Profil in zgodovina vsake stranke sta takoj dostopna.
Večkratna izbira pripomočka za klepet in okna za priklop, da ustvarite ali izberete vnaprej določeno predlogo iz galerije.
Zdi se, da stranke potrebujejo pomoč, vendar so preveč sramežljive, da vprašale? Ni treba čakati, da začnejo klepet. Klepet v živo skrajša čakalno dobo in aktivno nudi pomoč v obliki proaktivnega vabila na klepet.
Prednastavljeni odgovori na pogosta vprašanja ali za uporabo med potekom promocijske kampanje.
Prenos klepetov na razpoložljive agente ali samodejno usmerjanje klepetov z izbiro med tremi vnaprej določenimi možnostmi poti: naključna dodelitev, zvonjenje vsem, maksimalni izkoristek.
Poročanje in spremljanje prispevata k jasni sliki osnovnega vedenja, potreb in zahtev vaših strank ali porabe za brskanje po vašem spletnem mestu.
Ker se svet zmanjšuje pri komunikacijskih omejitvah, lahko uporabite večjezično možnost klepeta v živo. Trenutno je podprtih 45 jezikov in redno se dodaja več prevodov.
Omogoča odjemalcem pošiljanje sporočil prek obrazca za stik zunaj delovnega časa ali kadar določen agent ni povezan.
Omogoča vnos in povratne informacije strank ter razvrstitev učinkovitosti klepeta ali agenta.
Create instant connections
Handle all customer inquiries and discover all that LiveAgent has to offer
Mreže agencij so običajno precej obsežne, pogostost prispelih povpraševanj pa precejšnja. Ugodnosti klepeta v živo se pri različnih agencijah razlikujejo, vendar je rezultat vedno enak – srečne in zadovoljne stranke.
Storitev za stranke je prostovoljno dejanje, ki dokazuje resnično željo, da bi zadovoljili, če ne tudi navdušili stranko.
Zamislite si scenarij: Za kampanjo porabite veliko časa in sredstev, samo da ljudje kliknejo spletno mesto in nato odidejo. Razlogov je lahko veliko. Mogoče ne najdejo navodil, kako uporabiti kodo za popust, ali poziv k dejanju ni jasno opredeljen. S klepetom v živo lahko proaktivno ponudite pomoč, kar pomeni višjo stopnjo konverzije.
Trženje ni podprto samo z e-pošto ali telefonskimi klici. Klepet v živo ponuja oglaševalcem priložnost za promocijo ali obveščanje strank s prvim klikom na gumb. Za bolj oseben pristop lahko priložite tudi slike. Funkcija spremljanja vam omogoča, da ciljate na vsakega obiskovalca spletnega mesta in sodelujete z njim glede na njihovo vedenje ali lokacijo. Poročanje omogoča poročilo o pretvorbi klepetov, da vidite, koliko klepetov je bilo pretvorjenih.
V kombinaciji s proaktivno programsko opremo za klepet v živo vodi generacija marketinga v dragoceno platformo za čezkanalno trženje. V digitalnem svetu lahko stranke naletijo na brezlične in samodejne klepetalnice. Če na svoj gumb za klepet položite sliko agenta, boste zagotovili, da je oseba, s katero klepeta, resnično človek.
Klepet v živo je stroškovno učinkovit, zaradi česar je idealno komunikacijsko orodje za promocijsko kampanjo. Agenti lahko ponudijo kupone za popust, navdušijo svoje občinstvo z novimi izdelki med pogovorom ali ga objavijo v delu klepeta z zahtevami za povratne informacije. Ta način napredovanja je zelo produktiven za mala podjetja pri povečevanju njihovega seznama stikov.
Socialni mediji so postali ne le zabavna pretekla dejavnost, temveč tudi dragoceno tržno orodje. Implementacija klepeta v živo na strani v družabnih medijih omogoča agenciji, da bolje upravlja spletno prisotnost svojih strank ter aktivno vzpostavi stik in se poveže s potencialnimi stranmi. Iz klepeta lahko pridobite e-poštni naslov, ki ga želite uporabiti za tržne namene, in sledilce spremenite v plačljive naročnike. LiveAgent ponuja integracijo z vsemi standardnimi platformami socialnih medijev, kot sta Facebook ali Twitter.
Računsko trženje je osredotočeno na ciljanje določenih računov ali blagovnih znamk in B2B trženje. Zato lahko s proaktivnimi povabili spremenjenega klepeta v živo z ustreznimi sporočili dosežete ključne račune in znatno povečate donosnost naložbe. Druga prednost je uporaba klepeta v živo v tržni strategiji, ki temelji na vašem računu, za oblikovanje tesnega odnosa s prodajo za prepoznavanje ciljnih računov in oblikovanje bolj konkretne baze podatkov in možnosti.
Gradnja podjetja zahteva veliko truda. Toda temelj vsakega uspešnega podjetja temelji na zaupanju. Za utrditev zaupanja med podjetjem in njegovimi strankami stopijo v stik odnosi z javnostmi. Komunikacija s trgom in uporabniki ni nič bolj očitna kot v sektorju odnosov z javnostmi. Osebe so namerne in obsežne, saj želijo doseči čim več strank. Klepet v živo v tangenti s PR agencijo je fantastično orodje za širitev poslovanja.
Držite se navodil in vodite svoje stranke brez stresa kjer koli na svetu. Potujte po spletu in svetu s podporo za stranke v klepetu v živo. Odprte klepetalnice v živo za potovalne aranžmaje so rešitev za svetovanje strankam o vseh potrebnih informacijah o njihovem potovanju. Če vprašanja postanejo podobna ali enaka, klepet v živo ponuja možnost nastavitve vnaprej določenih odgovorov in pripravljenih sporočil.
Večjezična funkcija klepeta v živo vam omogoča sodelovanje s komer koli na svetu v jeziku, ki ga izbere, in pripomoček za klepet prilagodite določenemu tržnemu jeziku. LiveAgent trenutno podpira 45 jezikov, novi prevodi pa se redno dodajajo. Če ne najdete določenega jezika, se obrnite na nas s predlogom in v zameno vam bomo podelili dobropis za račun vašega LiveAgent-a.
Število freelancerjev se je v zadnjem desetletju ali približno tako znatno povečalo, saj so možnosti za delo na daljavo od doma postale bolj pogoste. Ne glede na to, ali delate samostojno ali kot del začasne agencije, lahko klepet v živo pomaga razširiti vaše omrežje. Profesionalni samostojni ustvarjalci, ustvarjeni na področju ustvarjanja, bodo cenili visoko stopnjo prilagodljivosti, ki je na voljo.
Brez skrbi, če vaša agencija ni na seznamu. Klepet v živo je vsestransko orodje, primerno za širok nabor agencij. Glavni namen ostaja – priročno interakcija s strankami takoj, ko je to zahtevano. Funkcija univerzalne mape »Prejeto« omogoča zunanje izvajanje podpore za klepet, saj so vse vaše stranke lahko v istem računu LiveAgent.
Programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent je zmogljiv sistem podpore, katerega klepet v živo je ena od njegovih glavnih značilnosti. Kakšne možnosti pa lahko agencije ponujajo strankam v smislu upravljanja njihovih računov s pomočjo LiveAgent-a?
Uporabno za agencijo, ki skrbi za oblikovanje spletnih strani in razvoj blagovnih znamk ali pogosto naroča zunanje izvajanje. Vendar se stranka morda ne strinja, da v svoj račun vključi neznano komunikacijo z računom, vendar vseeno predstavlja priročno možnost.
Agencija lahko oblikuje eno ali celo več domen strank po meri glede na njihove želje. Pomanjkljivost te nastavitve je lahko v tem, da so pravice do modela v lasti agencije namesto stranke. Nasprotno, lahko gre za vrsto storitve, ki je del ponudbe agencije.
Za morebitno plačilo za vzpostavitev ali vzdrževanje računa lahko stranke dovolijo dostop agencije do računa. Ta možnost je predvsem koristna za stranko kot za podjetje, saj se stranka lahko odloči, da gre morda za enkratni posel. Strankam ne nič ne preprečuje, da bi se kadar koli odločili za prekinitev vezi z agencijo ali prehod na drugo agencijo.
Enostavna in popolnoma podprta domača integracija. Samo hitro kopiranje in lepljenje HTML koda v vašem računu LiveAgent, se prikaže na vašem ali spletnem mestu vaše stranke in lahko takoj začnete klepetati. Nadaljnja prednost je integracija s programsko opremo tretjih oseb ali aplikacijo.
Bi radi izvedeli več? Pojdite do naše baze znanja.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-14 day trial and start exploring LiveAgent today
Tawk.to pregled klepeta v živo
Odkrijte, zakaj je Tawk.to priljubljena brezplačna programska oprema za klepet v živo z oceno 4.6/5. Uživajte v odlični uporabniški izkušnji in bogatih funkcijah, ki so primerljive s konkurenco. Preberite naš celovit pregled in ugotovite, ali je Tawk.to prava izbira za vaše potrebe!
Profesionalna programska oprema za snemanje klicev
Odkrijte najboljšo programsko opremo za snemanje klicev v letu 2022 z LiveAgent. Uživajte v kristalno čistem zvoku, neomejenih posnetkih in 24/7 podpori brez namestitvenih pristojbin. Začnite 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje brez obveznosti. Izboljšajte usposabljanje agentov, zagotovite pravno varstvo in preglednost poslovanja. Preizkusite LiveAgent zdaj!
Programska oprema za klepetanje v živo
Raziščite izbor najboljše programske opreme za klepet v živo na trgu. Izberite idealno programsko opremo za klepet v živo za vaše spletno mesto in dvignite svoje storitve za stranke na luno.
Bogat s funkcijami, bliskovito hiter klepet v živo za WordPress
Bliskovito hiter klepet v živo za WordPress, izboljšajte podporo in zadovoljstvo strank z LiveAgent. Brezplačna preskusna različica!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team