Iščete
službo za pomoč uporabnikom za WordPress?

LiveAgent je najboljša izbira, saj ponuja več kot 140 funkcij in več kot 40 integracij.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Izboljšajte podporo strankam z LiveAgentovim vtičnikom za pomoč uporabnikom in za klepet v živo, namenjenim WordPressu

Zagotavljanje odlične podpore strankam je tisto, kar je pomembno, je tisto, kar pomaga blagovnim znamkam, da izstopajo od konkurence, in ohranja zvestobo strank. Če poslujete na WordPressovem spletnem mestu, je z LiveAgentovim vtičnikom za pomoč uporabnikom in za klepet v živo, namenjenim WordPressu, zagotavljanje hitre in učinkovite podpore veliko lažje. S svojimi strankami in potencialnimi strankami sodelujte proaktivno, ponudite takojšnjo podporo, izboljšajte zadovoljstvo strank in spodbudite konverzijo.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ali je LiveAgentov vtičnik za pomoč uporabnikom in za klepet v živo, namenjen WordPressu, prava izbira za vaše podjetje?

Izbira pravega vtičnika za pomoč v WordPressu ni nujno zahtevna naloga. Z vtičnikom LiveAgent lahko na svoje spletno mesto ali blog, ki ga poganja WordPress, preprosto dodate gradnik za klepet v živo. S širokim naborom običajnih in edinstvenih funkcij klepeta v živo lahko izkoristite:
real-time typing view

Najhitrejši in popolnoma prilagodljiv gradnik za klepet, ki dopolnjuje vaše spletno mesto

Ker imajo današnji potrošniki visoka pričakovanja glede hitrosti podpore strankam, smo izdelali  najhitrejši gradnik za klepet v živo na trgu, ki se prikaže v samo 2,5 sekunde. Poleg tega ga je mogoče v celoti in enostavno prilagoditi – videz pripomočka za klepet lahko natančno uravnate, tako da bo videti kot del vašega spletnega mesta.
Live chat - Proactive chat invitations

Proaktivna povabila na klepet, da vključite in pretvorite več obiskovalcev v stranke

Izboljšajte sodelovanje tako, da svoje že obstoječe in potencialne stranke proaktivno povabite na klepet z agenti, medtem ko brskajo po vašem spletnem mestu. Nastavite povabila za klepet za URL-je po meri, kot so strani s cenami ali blagajne, in povečajte konverzije kot še nikoli doslej. LiveAgent prav tako zagotavlja, da se proaktivna vabila prikažejo le, ko je na spletu dovolj razpoložljivih predstavnikov.
Shared customer information - LiveAgent

Inteligentno usmerjanje klepeta za zagotavljanje hitre in pravilne komunikacije

LiveAgent usmerja dohodne klepete k pravim članom vaše ekipe in dinamično prilagaja razpoložljivost klepeta, ko se vaši agenti prijavljajo in odjavljajo med izmenami. Poleg tega napredno usmerjanje klepetov zagotavlja, da se klepet dodeli agentom, ki so s temi strankami v klepetu že sodelovali, kar zagotavlja natančnejšo in ustreznejšo komunikacijo.
smart and intelligent call routing by LiveAgent

Spletno spremljanje za opazovanje vedenja obiskovalcev na vašem spletnem mestu.

Spremljajte, kdo brska po vašem spletnem mestu, kako se po njem premika in kako dolgo je na njem. Oboroženi z ustreznim kontekstom, kot so dejanska stran obiskovalca, referenčni HTTP, država in trenutni čas, jih lahko proaktivno povabite na klepet, ko se vam zdi to primerno.
What is live chat software

Vpogled v tipkanje v realnem času za hitrejšo pripravo odgovorov

Naredite vtis na stranke, s katerimi se pogovarjate, in jim z čarovnijo “vpogleda v tipkanje v realnem času” zagotovite še hitrejše odgovore. Oglejte si, kaj obiskovalec na drugi strani v realnem času vtipka v pogovorno okence, še preden pošlje to sporočilo, in začnite razmišljati o odgovoru. Odgovor pripravite, še preden je vprašanje dejansko poslano, in navdušite stranke s hitrimi storitvami.
Three agents providing support via voice

Interni klepet za interakcijo s sodelavci, kadar je potrebna dodatna pomoč

Nimate odgovora ali ne morete takoj rešiti strankine težave? Povežite se s sodelavci preko notranjega klepeta, kadar potrebujete pomoč članov ekipe. Svoje sodelavce lahko povabite v tekočo sejo klepeta, jim pošljete besedilna sporočila ali napišete opombe, ki so vidne samo vam in drugim agentom.

Zakaj bi morali svojim strankam ponuditi podporo preko klepeta v živo

Trend na svetovnem trgu

Klepet v živo kot komunikacijski kanal še naprej raste. Globalni trg programske opreme za klepet v živo naj bi do leta 2023 dosegel vrednost 997 milijonov dolarjev.

Poveča zadovoljstvo strank

Klepet v živo ima najvišjo stopnjo zadovoljstva med vsemi kanali storitev za stranke, in sicer 73 %, v primerjavi z 61 % za e-pošto in 44 % za telefonsko podporo.

Poveča prodajo in zvestobo

79 % podjetij trdi, da ponudba podpore preko klepeta v živo pozitivno vpliva na prodajo, prihodke in zvestobo strank.
Macros, Attachments and Notes

Celostna rešitev

Poleg vtičnika za klepet v živo za WordPress, LiveAgent ponuja celovito vsekanalno rešitev za pomoč uporabnikom, ki vključuje več kot 180 funkcij, več kot 40 integracij in na tone razpoložljivih možnosti prilagajanja.

Služba za pomoč uporabnikom v oblaku za vse vaše potrebe v zvezi s podporo strankam

Tudi sicer LiveAgentova programska oprema za pomoč uporabnikom in klepet v živo popolnoma temelji na oblaku. Ker je služba za pomoč uporabnikom ena izmed najtežjih aplikacij za storitve za stranke, je rešitev v oblaku boljša rešitev iz različnih razlogov. Ne zahteva neprijetnega prenosa, deluje in shranjuje podatke na oddaljenih strežnikih ter ne preobremenjuje vaše podatkovne zbirke, zato jo lahko uporabljate tudi takrat, ko je vaše spletno mesto v okvari.
help desk software by LiveAgent
LiveAgent - call center software trusted by leading companies

Srečnejše stranke so na dosegu enega klika, poskusite!

Ali ste vedeli, da je bil LiveAgent v letih 2019 in 2020 najbolje ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja? Poizkusite popolnoma funkcionalno in brezskrbno 14-dnevno brezplačno različico, ter si podrobneje oglejte, kako vse skupaj deluje in kako vam lahko pomaga dvigniti podporo strankam na višjo raven. Kreditna kartica ni potrebna.
Povezani članki zPodpora za WordPress
Kako stopiti v stik s službo za stranke Tumblr prek e-pošte, podpore za klepet v živo, telefonske številke, podpore za družabne medije in podpore za samopostrežne storitve.

Stiki v službi za pomoč uporabnikom Tumblr

Kontaktirajte Tumblr podporo: e-pošta, klepet v živo, družbena omrežja. Poiščite pomoč hitro in enostavno.

Spletna služba za pomoč, na kratko WHD je tehnologija, ki zagotavlja službo za pomoč - upravljanje zahtevkov. Uporabnikom omogoča enostavno upravljanje storitev za stranke

Spletna pomoč strankam

Spletna služba za pomoč, na kratko WHD je tehnologija, ki zagotavlja službo za pomoč - upravljanje zahtevkov. Uporabnikom omogoča enostavno upravljanje storitev za stranke

Kako stopiti v stik s službo za pomoč uporabnikom Instagram prek e-pošte, podpore za klepet v živo, telefonske številke, podpore za družabne medije in samopostrežne podpore.

Stiki službe za pomoč Instagram

Kako stopiti v stik s službo za pomoč uporabnikom Instagram prek e-pošte, podpore za klepet v živo, telefonske številke, podpore za družabne medije in samopostrežne podpore.

Odkrijte najboljše alternativne programske opreme za podporo uporabnikom družabnih medijev, za sledenje in upravljanje poizvedb v družabnih medijih. Primerjajte ocene, funkcije in še več.

Ste naveličani svoje programske opreme za podporo uporabnikom družbenih medijev?

Odkrijte najboljše alternativne programske opreme za podporo uporabnikom družabnih medijev, za sledenje in upravljanje poizvedb v družabnih medijih. Primerjajte ocene, funkcije in še več.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x