Poslovite se od počasne in neustrezne programske opreme

Preklopite na LiveAgent & mi vam prenesemo podatke iz LiveCalla brezplačno.

  • ✓ Brez stroškov namestitve  
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Želite preiti iz programske opreme LiveCall?

Poskrbeli smo za vas! Naša ekipa za podporo vam je pripravljena pomagati pri prenosu podatkov iz programske opreme LiveCall v LiveAgent. In to brezplačno! Stopite v stik z našo ekipo za podporo in prenesite svoje podatke še danes.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Primerjava LiveCalla z LiveAgentom

Funkcije Liveagent
Preizkusite najboljšo alternativo službi za pomoč strankam brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna.
LiveCall
Izdelava zahtevkov
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahtevke strank.
LiveAgent ponuja izdelavo zahtevkov.
LiveCall ne ponuja upravljanja zahtevkov.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
LiveCall ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za vzpostavljanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
LiveCall ponuja klicni center.
Samopostrežba
Funkcija, ki omogoča vzpostavitev portala za stranke, v katerega se lahko vaše stranke registrirajo in dostopajo do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
LiveCall ne ponuja samopostrežnega portala.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
LiveCall ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
LiveCall ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
LiveCall ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in pošiljanje Viber sporočil neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
LiveCall ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Odložišče znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z navodili za odpravljanje težav, pogosto zastavljenimi vprašanji in članki z navodili za uporabo.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
LiveCall ponuja bazo znanja.
Forum za stranke
Spletni forum za razpravo za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
LiveCall ne ponuja foruma za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Delovni procesi, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
LiveCall ne ponuja avtomatizacije in pravil.
API – Aplikacijski programski vmesnik
Nabor funkcij, ki različnim aplikacijam omogočajo sodelovanje.
LiveAgent ponuja funkcije API.
LiveCall ne ponuja funkcij API.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, še preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
LiveCall ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot Skype, Zoom, ali Facetime klici.
LiveAgent ponuja video klice.
LiveCall ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Zahtevki ne pretečejo in se ne izbrišejo-- do njih lahko dostopate kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
LiveCall ne ponuja neomejene zgodovine.
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih strani.
LiveCall ne ponuja neomejenega števila spletnih strani.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
LiveCall ne ponuja neomejenega števila gumbov za klepet.
Neomejeno število zahtevkov/sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-sporočil in zahtevkov.
LiveAgent ponuja neomejeno število zahtevkov/sporočil.
LiveCall ne ponuja neomejenega števila zahtevkov/sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljen ali prejet klic in ga kadarkoli predvajajte.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
LiveCall ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila povpraševanj, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
LiveCall ne ponuja neomejene podpore 24/7.
Data migration from one solution to another

Brezplačnen prehod iz LiveCalla

Kontaktirajte nas prek e-pošte ali klepeta v živo in se z našimi agenti za podporo pogovorite o prenosu s sitema LiveCall na programsko opremo LiveAgent. Lahko se sprostite, medtem ko bomo poskrbeli za vaše podatke in jih varno prenesli na vaš novi LiveAgent račun.

Bi radi sami prešli na programsko opremo LiveAgent?

Trenutno pripravljamo vtičnik za prenose posebej za LiveCall. Ostanite z nami in bodite obveščeni.

Migrate data to LiveAgent on your own

Kakšne podatke lahko prenesem iz sistema LiveCall?

Ljudje

Enostavno prenesite agente, administratorje, končne uporabnike in stranke.

Oznake

Preselite vse oznake oddelkov in zahtevkov.

Zahtevki za podporo

Prenesite zahtevke za podporo, priponke, uporabniška polja in polja zahtevkov.

Ste pripravljeni na prehod s programske opreme LiveCall na LiveAgent?

Oglejte si nekaj ugodnosti, ki jih dobite, ko prestopite k LiveAgentu.

Customer providing review for service on mobile phone

Izjemna storitev za stranke

Naši agentje nudijo podporo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Na voljo smo vam, kadar koli nas potrebujete.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Najboljša rešitev za pomoč uporabnikom

Uporabna orodja, več kot 175 funkcij in več kot 40 integracij. Imamo vse, kar potrebujete.

Person collecting papers into the net

Povečajte prihranke in donosnost naložb

Pridobite LiveAgent brezplačno za vedno, lahko pa izberete enega od naših treh plačljivih načrtov.

Multilingual support in LiveAgent

Izberite jezik

Izberite enega od 43 različnih prevodov. LiveAgent podpira tudi jezikovno prilagodljive pripomočke.

Prenesite svoje podatke iz sistema LiveCall še danes.

LiveAgent je najbolj komentirana in #1 ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letih 2019 in 2020. Pridružite se podjetjem, kot so Huawei, BMW, Yamaha in Univerza Oxford in svojim strankam zagotovite podporo svetovnega razreda.

Package Name

All-Inclusive

Primerno za podjetja vseh velikosti in velike korporacije.

$39 /mo

Prehajate iz druge programske opreme za klicni center?

Brezplačno prenesite svoje podatke iz kateregakoli od spodaj navedenih ponudnikov rešitev za klicne centre. Preklopite še danes. Za vas je poskrbljeno.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Desk.com Drift Extend Freshcaller Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Povezani članki zPrehod s programske opreme LiveCall
Dohodni klicni center je klicni center, ki izključno ali pretežno obravnava dohodne telefonske klice strank.

Dohodni klicni center

Odkrijte prednosti dohodnega klicnega centra z LiveAgent! Personalizirana podpora, IVR, pametno usmerjanje klicev in več. Preizkusite brezplačno!

Gostujoči klicni center je programska rešitev, ki obravnava vhodne in odhodne klice ter interakcije IVR prek enega sistema.

Gostujoči klicni center

Gostujoči klicni center LiveAgent omogoča stroškovno učinkovito upravljanje klicev z IVR, preusmerjanjem klicev in večjo fleksibilnostjo.

Najhitrejši način, kako svojim strankam zagotoviti podporo, je vzpostaviti stik prek klepeta v živo. Orodje za klepet v živo ponuja storitve za stranke v realnem času.

Orodje za klepet

Odkrijte zmogljivosti orodja za klepet LiveAgent, ki omogoča komunikacijo v realnem času z več kot 15 naprednimi funkcijami, vključno s skupno rabo zaslona in vgrajenimi proaktivnimi povabili k klepetu. Izboljšajte storitve za stranke in povečajte konverzije z LiveAgent – preizkusite brezplačno zdaj!

Izvedite več o samodejnem klicanju. Poglobljeno razumevanje z razlagami strokovnjakov.

Samodejni klicalnik

Odkrijte, kako samodejni klicalnik LiveAgent poveča produktivnost vaše prodajne ekipe z avtomatizacijo klicev in odpravo ročnega dela. Izkoristite brezplačno preizkusno obdobje in izkusite vrhunske funkcije klicnega centra, ki so zaupane najboljšim. Preberite več o prednostih in nastavitvah samodejnega klicanja ter izboljšajte učinkovitost vaših marketinških kampanj.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x