Zagotovite najboljšo uporabniško izkušnjo z našim samopostrežnim portalom za stranke. Izboljšajte dnevno rutino svojih agentov podpore strankam in zagotovite izjemno uporabniško izkušnjo z možnostmi samopostrežne podpore. Izkoristite orodja baze znanja LiveAgent in zagotovite ustrezne članke, navodila in druge uporabne informacije za vsako posamezno stranko. Preizkusite našo platformo baze znanja še danes in si oglejte, kako vam lahko pomaga izboljšati podporo strankam.
Knowledge Base /
Predstavitev portala za stranke
00:00/05:06
Programska oprema baze znanja
Programska oprema baze znanja je centralizirana platforma za ustvarjanje, upravljanje in skupno rabo informacij. Poenostavlja notranje vire, kot so politike podjetja in gradiva za usposabljanje, hkrati pa skrbi za potrebe strank z zunanjimi viri, kot so vodniki, priročniki in pogosta vprašanja.
Z LiveAgentom lahko podjetja nemoteno ustvarijo in upravljajo baze znanja, ki so lahko dostopne, s čimer izboljšajo učinkovitost podjetja in storitve za stranke.
Izkusite razliko tako, da preizkusite LiveAgent vsestransko programsko opremo baze znanja.
V današnjem hitrem tempu je dobro strukturirana baza znanja bistvena. Z LiveAgentom lahko implementirate prilagojene baze znanja za svojo ekipo in stranke.
Glede na 67 % strank raje samopostrežno storitev, premišljeno kurirano zunanjo baza znanja omogoča hiter dostop do pogostih vprašanj, informacij o izdelkih in vodnikov, kar povečuje zadovoljstvo strank. Medtem pa poenostavljena notranja baza znanja zagotavlja, da lahko vaša ekipa brez napora najde ključne informacije, kar poveča njihovo učinkovitost.
Izboljšajte svoje upravljanje znanja in zagotovite ustrezne odgovore vsem, ki iščejo odlične storitve za stranke.
Naša intuitivna programska oprema za zbirko znanja vam lahko pomaga upravljati znanje podjetja in ga naredi dostopnega za vsako stranko. Rešite težave strank in vstopnice za podporo strankam z deljenjem znanja in se osredotočite na bolj pereča vprašanja.
Samo nekaj tega, kar lahko uporabljajo vaši agenti:
Naša programska oprema baze znanja vam lahko pomaga zmanjšati število vstopnic, tako da vam zagotovi samopostrežno platformo za vse stranke. Zagotovite še hitrejše odgovore, učno vsebino in članke znanja na enem mestu, da bodo stranke srečnejše.
Le delček tega, kar prejmejo vaše stranke:
Zagotovite preproste odgovore na vprašanja in skrajšajte svoj odzivni čas. Naše orodje vključuje več vrst baz znanja,
funkcije iskanja in orodja za timsko sodelovanje.
Upravljanje vsebin
Naš urejevalnik What-you-see-is-what-you-dobiš (WYSIWYG) vam lahko pomaga pri ustvarjanju člankov, vodnikov, navodil in informacijskih segmentov, ki vam bodo pomagali razširiti svoje središče znanja. Z našim čudovitim urejevalnikom je izmenjava znanja preprosta. Oblikujte svoja besedila, dodajte slike ali izkoristite druge napredne funkcije, ki so vam na voljo. Deluje tudi kot urejevalnik oznak, tako da lahko uporabite tudi HTML ali CSS za ustvarjanje dizajnov po meri.
Sledenje obiskovalcem
Forum LiveAgent je sestavni del vaše platforme baze znanja. Vsaka stranka ali član skupine za podporo strankam lahko sodeluje v pogovoru na forumu. Skupaj z njimi je mogoče odpravljati težave, dajati predloge in iskati rešitve za težave. Izkoristite lahko tudi interne forume in sodelujete pri vprašanjih notranje baze znanja z eno rešitvijo baze znanja.
Več o forumu
Srečnejše stranke
Zbiranje povratnih informacij in branje predlogov strank izboljša tako vašo bazo znanja kot vaše podjetje. Če preberete predloge in odgovorite nanje, vam lahko pomaga izboljšati učno vsebino in vzpostaviti boljše odnose s strankami. Ponudite svojim strankam možnost, da predlagajo spremembe ali vam dajo nove ideje za izboljšave. Dodajte in prilagodite gumb za povratne informacije po svojih željah.
Več o povratnih informacijah in predlogih
Napredno iskanje
Vaše stranke lahko uporabljajo iskalno polje, ki jim pomaga hitro najti odgovore ali določene teme v vaši bazi znanja. Z našo zmogljivo vrstico iskalnika je naša programska oprema za upravljanje znanja enostavna za uporabo, še posebej, če je vsebine veliko. S ponudbo enostavne funkcije iskanja lahko strankam pomagate pri iskanju strokovnih člankov in zmanjšate število zahtevkov za podporo za pogoste težave.
Več o iskalnih pripomočkih
Intuitiven vmesnik
Imeti učinkovito bazo znanja pomeni pomagati svojim strankam z ustrezno vsebino. Ne smete pa pozabiti tudi na zaposlene. Uporabniku prijazna nadzorna plošča v orodju za upravljanje znanja je še ena ključna lastnost, ki je morda pogosto spregledana. Vmesnik LiveAgent omogoča vašim agentom ustvarjanje novih člankov z malo ali nič časa za usposabljanje. Ste pripravljeni preizkusiti? Preizkusite brezplačno predstavitev in se prepričajte sami.
Enostavno organiziranje
Bistvo ustvarjanja programske rešitve za spletno bazo znanja je, da je po njej mogoče enostavno iskati. Vendar pa več vsebine kot ustvari vaše podjetje, bolj lahko postane kaotično. Posledično vam LiveAgent omogoča ustvarjanje kategorij za vaše stranke in ne boste se izgubili v vsebini. Ustvarite različne kategorije za najpogostejše teme, na katere je treba odgovoriti, in razdelite učno vsebino, kot se vam zdi primerno.
Svetovni doseg
Rešitev baze znanja LiveAgent je odličen način za ponujanje samopostrežne možnosti 24/7 v več državah. Vaše podjetje mora ustvariti le bistvene članke in jih zagotoviti v jezikih, ki jih potrebujejo vaše stranke. Ta rešitev lahko izboljša uporabniško izkušnjo in s tem zadovoljstvo strank. Ustvarite kategorijo za vsak jezik, da posodobite vsebino svoje baze znanja za nove ciljne skupine.
Več o večjezični podpori
Baza več znanja
Baza več znanj je zelo priročna, če vaše podjetje prodaja več izdelkov, blagovnih znamk ali ponuja več neodvisnih storitev. En sam račun LiveAgent vam daje priložnost, da ustvarite neomejene baze znanja, pri čemer ima vsaka svojo edinstveno zasnovo, nastavitve in vsebino. Svojim strankam zagotovite želeno znanje z osupljivimi vodniki.
Več o bazi več znanj
Uporabniški priročniki
Pišite izčrpne članke, polne koristnih informacij, organizirajte jih in jih enostavno najdite. Članke je enostavno napisati z LiveAgentovim urejevalnikom WYSIWYG. Širite znanje in pustite svojim strankam, da same najdejo rešitve. Želite izobraziti svoje člane ekipe za podporo strankam? Članki interne zbirke znanja lahko služijo kot izobraževalno gradivo in lahko pomagajo vašim agentom pri hitrejšem reševanju težav.
Več o člankih
Podpora za datoteke
Želite izboljšati svoje pisno znanje s prilogami? Dodajte slike, posnetke zaslona, fotografije, zvočne datoteke, kot so posnetki, ali celo video datoteke in vdelajte videoposnetke iz storitev, kot je YouTube.
Priloge lahko olajšajo razumevanje in branje vaših člankov ali pa jih naredijo bolj zabavne. Svojim vodnikom dodajte video vadnice ali predstavitve ali prikažite navodila po korakih s posnetki zaslona izdelkov.
Več o prilogah
Preizkusite vse, kar vam ponujamo, z brezplačnim 30-dnevnim preizkusom
Vi najbolje poznate svoje stranke. Dajte jim informacije, ki jih potrebujejo, in se osredotočite na njihovo zadovoljstvo.
Dobro napisan članek o bazi znanja vašim strankam nudi najhitrejšo pomoč. Z urejevalnikom WYSIWYG pripravite, oblikujte in uredite vse članke v zbirki znanja.
Izgubljene stranke lahko odpadejo. Če želite to preprečiti, ustvarite pogosta vprašanja (pogosta vprašanja) in tehnične vodnike za izdelke kot del svojega portala za podporo.
Ali želite z omejenimi sredstvi zagotoviti odlično storitev za stranke? Zmanjšajte obremenitev dohodne e-pošte in klepetov z ustvarjanjem baze znanja.
Izboljšajte svoje poslovanje v vseh pomembnih vidikih in začnite izpolnjevati pričakovanja strank s pravo rešitvijo baze znanja
Pridobite prednost
Večina podjetij svoje ekipe za pomoč strankam osredotoča izključno na neposredno podporo. Napredujte s programsko opremo za upravljanje baze znanja in zagotovite prave vire za samopostrežne storitve strank.
1%
podjetij uporablja baze znanja
Ne varčujte s samopostrežbo in pridobite prednost pred konkurenco z bazo znanja za svojo bazo strank. Dajte svojim strankam zanesljivo možnost samopomoči
Izpolnite pričakovanja
Stranke pričakujejo ustrezne odgovore, ne da bi se jim bilo treba obrniti na skupino za podporo strankam. Naša funkcija iskanja vam lahko pomaga zagotoviti takojšnje odgovore in zmanjšati število poizvedb strank.
66%
strank ima raje samopostrežno
Večina strank poskuša svoje težave rešiti sama, preden se obrnejo na podporo strankam. Izboljšajte njihovo zadovoljstvo z zagotavljanjem zmogljivih orodij za samopodporo.
Ustvarite zvestobo strank
Večina obiskovalcev baze znanja se zaradi številnih člankov v bazi znanja spremeni v plačljive stranke. Razširite svojo bazo strank z učinkovito programsko opremo za bazo znanja.
90%
strank prihaja iz baz znanja
Članki iz zbirke znanja vam lahko pomagajo pridobiti več strank in povečati njihovo ohranitev zahvaljujoč koristnim in strokovnim nasvetom
Skrbno smo izbrali funkcije v naših cenovnih paketih, tako da lahko izberete najugodnejši paket z najboljšo vrednostjo. Plačajte samo za tisto, kar uporabljate, ne da bi pri tem presegli proračun.
Najbolj priljubljena
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team