Twitter (X) integration
Partner website
Partner Privacy Policy
NastavitevTwitter (zdaj znan kot X) je spletno mesto za mikroblogiranje in družbene medije, ki ga uporablja na milijone ljudi po vsem svetu. Uporabniki komunicirajo prek kratkih sporočil, imenovanih tviti (objave), kjer lahko delijo besedilo in različne medije za interakcijo s svojimi sledilci. Je odlična platforma za hitro širjenje informacij, spremljanje aktualnih dogodkov, doseganje novega občinstva, iskanje povratnih informacij, prispevanje k razpravam in izražanje sebe.
Twitter (X) uporabljajo tudi podjetja za promocijo svojih izdelkov, interakcijo s strankami ali jim nudijo podporo. To lahko poveča zadovoljstvo strank in vaši agenti lahko zagotovijo pomoč v realnem času, namesto da bi samo obravnavali e-pošto ali telefonske klice.
Integracija LiveAgenta s Twitterjem (X) omogoča podjetjem, da spremljajo omembe blagovnih znamk in ključne besede, odgovarjajo na vprašanja strank in z lahkoto sledijo javnim omembam. Po integraciji Twitterja (X) bo vaša skupina »Prejeto« spremljala sporočila in tvite (objave) iz vašega računa.
Zakaj je podpora strankam Twitterja (X) pomembna?
Twitter (X) ima več kot 187 milijonov dnevno aktivnih uporabnikov po vsem svetu. Mnogi od teh uporabnikov uporabljajo Twitter (X), da delijo svoja mnenja o izdelkih in podjetjih, postavljajo vprašanja in dajejo povratne informacije z izmenjavo pozitivnih in negativnih izkušenj.
Ker Twitter (X) velja za »vedno vklopljen« kanal, stranke pričakujejo, da bodo na platformi priznane, ko poskušajo vzpostaviti stik s podjetjem. Pogosto se podjetja, ki se ne odzovejo takoj ali na način, ki bi zadovoljil stranko, soočajo z negativnim odzivom javnosti.
Zaradi narave Twitterja (X) se lahko te negativne izkušnje razširijo kot požar, na tisoče ljudi pa jim skoči. Zato je izjemno pomembno, da ste aktivni na Twitterju (X), poleg tega, da ste dobro seznanjeni s proaktivnimi storitvami za stranke.
Kako deluje?
Če želite zagotoviti, da ste obveščeni o vsakem tvitu (objavi), ki vam pride naproti, boste morali uporabiti napredno programsko opremo za storitve za stranke družbenih medijev, kot je LiveAgent.
Z uporabo naše integracije Twitter (X) lahko spremljate svojo blagovno znamko in se pravočasno odzivate na tvite (objave) in komentarje, ki zahtevajo ukrepanje. Sistem vas bo obvestil in pretvoril vsak tvit (objavo), ki vsebuje vaše sledene ključne besede, komentarje in omembo, v vstopnico.
Kaj lahko storite z integracijo Twitterja (X)?
- Sledite omembam blagovnih znamk in ključnim besedam
- Nastavite preproste iskalne izraze ter spremljajte in arhivirajte vse tvite, ki vsebujejo te izraze, v vaši bazi podatkov
- Spremljajte vse omembe vaše blagovne znamke v realnem času
- Izvedite spremljanje vaše blagovne znamke v družbenih omrežjih v realnem času
- Povežite več računov Twitter (X).
- Odgovarjajte na tvite (objave), komentarje in omembe z enega mesta
- Preprosto kategorizirajte in iščite svojo komunikacijo na Twitterju (X) in komentarje strank
- Samodejno zajemite javne omembe kot zahtevke
Kako to izgleda/kako deluje v praksi?
Kako integrirati Twitter (X) z LiveAgent
LiveAgent ponuja izvorno integracijo s Twitterjem (X), ki je na voljo v velikem naročniškem načrtu. Vendar, če imate naročnino Small ali Medium, lahko še vedno dodate to funkcijo v svoj arzenal podpore strankam za doplačilo. Če želite izvedeti več o integraciji LiveAgent in Twitterja (X), sledite spodnjim korakom.
Opomba: Če želite svoj račun LiveAgent integrirati s storitvijo Twitter(X), morate najprej imeti račun razvijalca za Twitter (X) za dostop do API-ja za Twitter v2 in ustvariti Twitter (X) aplikacija.
- Prijavite se v svoj račun Twitter (X) in obiščite developers.twitter.com → pojdi na portal za razvijalce v meniju.
- Če nimate računa razvijalca, ga morate ustvariti.
- Po prijavi boste na strani nadzorne plošče videli vse svoje aplikacije za Twitter. Izberite “+ Ustvari projekt” ali se v meniju pomaknite na Projekti & Aplikacije → Pregled za ustvarjanje novega projekta.
- Nadaljujte s projektom & postopek ustvarjanja aplikacije in na zadnjem zaslonu »Tu so vaši ključi in žetoni« kopirajte in shranite ključ API in skrivnost ključa API. Za integracijo bo potrebno pozneje → po tem kliknite gumb »Nastavitve aplikacije«.
- V nastavitvah aplikacije kliknite »Nastavi« pod razdelkom z nastavitvami preverjanja pristnosti uporabnika.
- Na strani z nastavitvami Preverjanje pristnosti uporabnika izpolnite vsa zahtevana polja:
- Dovoljenja za aplikacije – Branje in pisanje
- Vrsta aplikacije – spletna aplikacija, avtomatizirana aplikacija ali bot
- URL povratnega klica/URL preusmeritve – URL vašega računa LiveAgent
- URL spletnega mesta – URL spletnega mesta vašega podjetja
- Shranite konfiguracijski obrazec → prikazali se bodo poverilnice ID odjemalca in Skrivnost odjemalca → kliknite “Končano”.
- Zdaj, ko ste nastavili svojo aplikacijo Twitter (X), jo lahko povežete s svojim računom LiveAgent. V svojem računu LiveAgent pojdite na Konfiguracija → Twitter → Nastavitev aplikacije.
- Prilepite vrednost ključa API-ja v polje s ključem uporabnika in vrednost skrivnega ključa API-ja v skrivnost uporabnika → in kliknite Shrani. Vaša aplikacija Twitter je zdaj integrirana z vašim računom LiveAgent. Naslednji korak je povezava vašega računa Twitter (X) z vašim računom LiveAgent.
Zdaj pa poglejmo, kako povezati svoj račun Twitter (X) z vašim računom LiveAgent:
- Pojdite na svoj račun LiveAgent → odprite Konfiguracija → kliknite Twitter → Twitter računi → Dodaj Twitter račun
Najprej je treba omogočiti Twitter. To lahko storite s klikom na oranžni gumb v razdelku. LiveAgent se bo po tem znova zagnal.
- Odprlo se bo novo okno → prijavite se v svoj račun Twitter (X) z vnosom uporabniškega imena in gesla → kliknite »Pooblasti aplikacijo«, da LiveAgentu dovolite obdelavo vaših podatkov in omogočite dostop → okno se po tem samodejno zapre.
- Vaš Twitter (X) račun je bil povezan in bi morali videti, da je na voljo v razdelku.
- Če želite začeti pridobivati tvite (objave) in komentarje ter odgovoriti nanje, kliknite na “gumb Uredi” (ikona svinčnika) → omogočite možnost “Če je označeno, bo LiveAgent prebral tvite in jih spremenil v zahtevke” .
- Poleg tega lahko določite posebne parametre za dodatne tvite (objave), ki jim želite slediti. Kliknite »Dodaj novo poizvedbo« in prilagodite, katere tvite (objave) želite spremeniti v vstopnice.
- Končali ste. Pojdite naprej in preverite mapo »Prejeto«. Tam bi morali videti svoje tvite in odgovore svojih sledilcev.
Zakaj je ta integracija tako dragocena?
Izboljšano zadovoljstvo strank in zvestoba blagovni znamki
Z našo integracijo vam ne bo več treba nadzorovati vaših Twitter (X) računov in mobilnih naprav kot jastreb. Z lahkoto se boste lahko pridružili tekočim pogovorom.
Če sodelujete v razpravah, ki jih imajo vaše stranke o vas ali vaši konkurenci, boste pokazali, da vam je mar in da poslušate, kaj imajo povedati.
Poleg tega lahko z vsemi preteklimi zahtevki za Twitter (X), shranjenimi v vašem arhivu, preprosto navdušite svoje stranke s svojim poznavanjem njihovih preteklih poizvedb, podrobnosti nakupa in drugega. To vam lahko pomaga povečati njihovo zvestobo vaši blagovni znamki ter povečati življenjsko vrednost in zadovoljstvo strank.
Hitrejše reševanje težav
Ponudba odličnega izdelka po odlični ceni ni več dovolj. Stranke pričakujejo prilagojeno podporo in hitre odgovore na svoja vprašanja/težave. Če se vaše stranke obrnejo na Twitter (X), vendar ne dobijo odgovora v eni uri, je večja verjetnost, da bodo opustile in delile svoje negativne izkušnje na spletu.
Z LiveAgentom lahko strankam ponudite, kar iščejo. Naša programska oprema za pomoč uporabnikom vas bo obvestila vsakič, ko prejmete novo Twitter (X) vstopnico, s čimer boste zlahka odgovorili na vsa vprašanja strank in zagotovili, da nobeno sporočilo ne ostane brez odgovora.
Boljša učinkovitost poteka dela
Uporaba LiveAgenta za odgovarjanje na vprašanja strank lahko poveča tudi učinkovitost vaših agentov. Takole:
- Vašim agentom ne bo treba nenehno nadzorovati več računov in naprav
- Vaših agentov ne bodo motili njihovi viri na Twitterju (X).
- Vaših agentov ne bo zmotilo vedno večje število obvestil
- Vaši agenti bodo lahko upravljali več poslovnih računov hkrati
Močnejša prisotnost blagovne znamke
Ko se ljudje pomikajo po vašem Twitterju (X), obstaja velika verjetnost, da raziskujejo vašo blagovno znamko in tudi vaše izdelke/storitve. Zakaj jih ne bi pridobili tako, da pokažete, da na vsa vprašanja strank odgovarjate pravočasno in z malo smisla?
Boljša varnost, manj kršitev podatkov
LiveAgent prav tako naredi celoten postopek bolj varen s shranjevanjem vseh Twitter (X) zahtevkov v skupni univerzalni nabiralnik, do katerega lahko dostopajo pooblaščeni agenti za podporo. To pomeni, da vam ni več treba skrbeti za:
- Deljenje vaših prijavnih podatkov z več zaposlenimi
- Ostanite prijavljeni v javnih napravah
- Izguba naprav, ki so prijavljene v vaš Twitter (X) račun
Odkrijte naš nedavni članek, ki prikazuje vznemirljivo objavo integracije s storitvijo Twitter in kako ta nova rešitev zagotavlja nemoteno uporabo, vam omogoča, da še naprej uspešno uporabljate integracijo Twitterja za podporo strankam!
Konkurenčna prednost
Čeprav postaja podpora za Twitter (X) vse bolj priljubljena, je še vedno veliko podjetij, ki je ne zagotavljajo. Pridobite konkurenčno prednost že danes, tako da preprosto povežete svoj Twitter (X) račun z LiveAgent.
Ste pripravljeni preizkusiti našo integracijo Twitterja (X)?
Dovolite nam, da poskrbimo za dvigovanje težkih predmetov, da se boste lahko osredotočili na zagotavljanje nemotene in zanesljive podpore za vse vaše stranke. Začnite brezplačno 30-dnevno preskusno obdobje danes. Kreditna kartica ni potrebna.
Frequently Asked Questions
Kaj je integracija Twitterja v LiveAgentu?
Integracija s Twitterjem ustvari nov zahtevek, kadar koli ste omenjeni v tvitu. Posledično se lahko vedno povežete s strankami in ostanete na tekočem iz enega vmesnika.
Kako integrirate Twitter z LiveAgentom?
1. Prijavite se v svoj račun LiveAgent 2. Kliknite Konfiguracije 3. Poiščite Twitter -& gt; Računi za Twitter -& gt; Dodaj račun Twitter 4. Povežite se 5. Kliknite Urejanje in potrdite polje Stanje
Odkrijte, kako integracija Trello z LiveAgent preko Zapierja izboljša vaš projektni management! Upravljajte naloge z vizualnimi tabelami, avtomatizirajte procese in izboljšajte delovni tok brez preklapljanja med aplikacijami. Preizkusite brezplačno in izkoristite vse prednosti naprednega upravljanja z nalogami!
Discover how to effortlessly integrate Blogger with LiveAgent's live chat to boost customer engagement. Enjoy Blogger's user-friendly CMS and enhance your blog with real-time chat for efficient support. Experience increased interaction, custom chat designs, and proactive chat invites—all with LiveAgent's lightning-fast widget. Start your free trial today!