Zimbra integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Zimbra Politika zasebnosti
Kaj je Zimbra?
Zimbra je rešitev za osebno poslovno e-poštno komunikacijo in sodelovanje. Programska oprema Zimbra je sestavljena iz odjemalskih in strežniških komponent in je ponudila namizno aplikacijo, imenovano Zimbra Desktop. Poleg odprtokodne različice Zimbra obstaja še komercialna različica (“Network Edition”), ki je zaprtokodna, na primer lastniški vmesnik za programiranje sporočil za sinhronizacijo sestankov in stikov z Outlookom.
Kako lahko uporabljate Zimbra??
Integrirana rešitev za e -pošto, koledar in sodelovanje v oblaku je Zimbra poslovni standard v javnih in zasebnih oblakih. Zimbra ponuja eno najbolj inovativnih izkušenj pri sporočanju, ki je danes na voljo in povezuje končne uporabnike z informacijami in dejavnostmi, shranjenimi v njihovih osebnih oblakih, prek prenovljenega vmesnika, ki temelji na brskalniku.
Se trudite, da bi bila vaša e-poštna sporočila strank Zimbra osredotočena in pravočasno rešena? Čas je, da se povežete z LiveAgent in upravljate komunikacijo s strankami s sistemom zahtevkov.
Sistem vstopnic služi predvsem namenom storitve za stranke. Predstavnikom storitev za stranke ponuja enostaven vmesnik za odgovarjanje na poizvedbe. Poizvedbe strank, ne glede na to, od kod prihajajo, postanejo zahtevki, ko jih prejme agent za stranke. Do teh zahtevkov lahko dostopate iz univerzalnega nabiralnika. To bo vašim predstavnikom služb za stranke omogočilo hitro in učinkovito storitev.
Sistem zahtevkov LiveAgent podpira tudi funkcije za produktivnost in učinkovitost, ki vam pomagajo razvrščati, organizirati in hitreje odgovarjati na e -poštna sporočila strank. Za ustvarjanje nemotenega poteka dela lahko uporabite funkcije, kot so oddelki, oznake, filtri, ali detekcija kolizije agentov.
Naš univerzalni nabiralnik ne obravnava samo e-poštnih sporočil, temveč lahko skrbi tudi klepete v živo, portale za stranke, klicne centre in vam pomaga upravljati socialne medije – Facebook, Twitter, Instagram. Vključuje tudi Viber. Vsak komunikacijski kanal je podprt s svojimi funkcijami, da ste prepričani, da vse poteka gladko in zanesljivo.
Prednosti uporabe Zimbra
- Ena najboljših razpoložljivih rešitev za e-pošto
- Varnostno kopiranje pomembnih e-poštnih sporočil
- E-poštna sporočila Zimbra v organiziranem sistemu zahtevkov
- Dodatne funkcije in izboljšane komunikacijske zmogljivosti
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Kako integrirati Zimbra z LiveAgent
Za dokončanje postopka ni treba aktivirati vtičnikov ali uporabljati aplikacij drugih proizvajalcev. Za integracijo Zimbra z LiveAgent morate le posredovati nekaj podatkov v sistem LiveAgent.
- Če še nimate svojega e -poštnega naslova Zimbra, pojdite na njihovo spletno mesto in začnite vaš brezplačen preizkus ali kupite plačljiv paket. Izpolnite obrazec in nastavite nov e-poštni račun. Če že imate račun Zimbra, lahko ta korak preskočite in nadaljujete z naslednjim.
- Zdaj pojdite v svoj račun LiveAgent in odprite Nastavitve> E -pošta> Poštni računi. Kliknite gumb za ustvarjanje in izberite Drugo.
- Zdaj lahko izberete, ali se želite vključiti prek posredovanja ali IMAP/POP3. Prikazali vam bomo obe možnosti integracije, začenši najprej s posredovanjem. Kliknite Posreduj in nadaljujte z naslednjim korakom.
- Ko izberete Posredovanje, vnesite svoj e -poštni naslov in nastavite zapis SPF za svojo domeno Zimbra. Če niste prepričani, kako to storiti, si oglejte ta navodila na spletni strani Zimbra. To morate storiti, da zagotovite, da LiveAgent vaših e-poštnih sporočil ne bo prepoznal kot neželeno pošto. Ko končate, izberite oddelek, ki je odgovoren za e-poštna sporočila iz tega računa Zimbra, in kliknite Shrani.
Če želite svojo e-pošto Zimbra povezati prek protokola IMAP/POP3, izberite to možnost. Vnesite svoj e-poštni naslov, podatke za prijavo in geslo. Izberite vrsto pridobivanja (IMAP ali POP3), vnesite podatke o strežniku in podatke o vratih. Nato kliknite Shrani.
To je to, vaš e-poštni naslov Zimbra je povezan s sistemom zahtevkov LiveAgent, vaša e-poštna sporočila pa bodo organizirana, da vam pomagajo zagotoviti boljšo podporo strankam.
Želite izvedeti več? Prebrskajte naše uporabne članke na LiveAgent akademiji če želite izvedeti o zagotavljanju neverjetne podpore strankam po vseh kanalih. Oglejte si naš video posnetek ali si oglejte našo stran s funkcijami da vidite, kaj lahko vse naredi LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kaj je Zimbra?
Zimbra je poslovna rešitev za e-pošto. Zimbra je tudi popoln paket za sodelovanje, ki ne vključuje samo e-pošte, ampak tudi skupne koledarje.
Kako lahko uporabljate Zimbra?
Zimbra se lahko uporablja za vse namene, povezane z e-pošto. Ni važno, ali delate na področju prodaje, podpore strankam ali na drugih področjih, Zimbra lahko hitro komunicira po e-pošti in načrtuje urnik.
Kakšne so prednosti integracije Zimbra?
Zanesljiva in učinkovita e-poštna rešitev v vaši službi za pomoč LiveAgent Varnostno kopira vsa pomembna e-poštna sporočila Sistem zahtevkov LiveAgent dodaja še dodatno vrednost Veliko funkcij zahtevkov
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Iščete uporabniško podobno alternativo?
Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa za uporabniško podporo! Brez pristojbine za namestitev, 24/7 podpora, brez potrebe po kreditni kartici, in možnost preklica kadarkoli. Začnite brezplačno 14-dnevno preizkusno obdobje in izboljšajte svojo službo za stranke z najhitrejšim klepetom v živo, večkanalnim vstopničnim sistemom in številnimi integracijami. Izboljšajte svojo uporabniško izkušnjo z LiveAgent - popolna rešitev za podporo strankam!