Zentyal integration
Partner Privacy Policy
Zentyal Politika zasebnosti
Kaj je Zentyal?
Zentyal je e-poštni strežnik in rešitev skupinske programske opreme, ki temelji na Linuxu. Ima brezplačen razvojni dodatek in na voljo izvorno kodo. Zentyal je na voljo v dveh paketih – Zentyal Server za mala in srednja podjetja in Zentyal Cloud za ponudnike gostovanja. Rešitev e-poštnega strežnika je predvsem za podjetja, ki imajo nekaj spretnosti in izkušenj z nameščanjem in vzdrževanjem e-poštnih strežnikov. Zentyal ponuja protivirusno zaščito in zaščito pred neželeno pošto ter funkcije koledarja in stikov.
Kako lahko uporabljate Zentyal?
Zentyal je rešitev e-poštnega strežnika, primerna za podjetja z usposobljenimi ekipami, ki vedo, kako nastaviti, konfigurirati in vzdrževati e-poštne strežnike. Na voljo je z izvorno združljivostjo Microsoft Active Directory, tako da lahko preprosto upravljate stranke. Zentyal zagotavlja podporo strankam za vse stranke, kadar koli potrebujejo pomoč, vendar je enostaven za uporabo tudi brez pomoči. Spletna stran ponuja dokumentacijo s številnimi temami o rešitvi, pa tudi portal za stranke. Svojo e-pošto Zentyal lahko tudi integrirate z LiveAgentom in jo uporabite kot svojo primarno komunikacijsko platformo službe za pomoč uporabnikom.
Vstopnični sistem LiveAgent lahko integrira vaše virtualne poštne domene v eno namensko rešitev za podporo strankam. Izkoristite številne funkcije produktivnosti, kot je univerzalna mapa »Prejeto«, ki shranjuje komunikacijo strank iz katerega koli kanala, ali vnaprej določene odgovore, ki vam omogočajo hitrejše odgovarjanje. Razdelite zahtevke, ko naletite na zapleteno težavo ali nastavite pravila za ustvarjanje različnih avtomatiz, ki poskrbijo za opravila.
Dodate lahko tudi več kot samo e-pošto. Ustvarite digitalni klicni center, nastavite pripomoček za klepet v živo za svoje spletno mesto, zgradite portal za stranke z bazo znanja ali dodajte svoje račune družbenih medijev iz Facebooka, Twitterja, Instagrama, in Viberja. Vsak komunikacijski kanal je podprt z različnimi funkcijami produktivnosti, ki poskrbijo, da bo vaš potek dela organiziran in lažji za izvedbo.
Kakšne so prednosti integracije Zentyal?
- Podpora strankam je na voljo
- Združljivost domačega Microsoftovega aktivnega imenika
- Neomejene virtualne domene
Kako integrirati Zentyal z LiveAgentom
LiveAgentov vstopnični sistem je mogoče integrirati z Zentyal prek IMAP/POP3. S konfiguracijskimi nastavitvami za LiveAgent je ta možnost zlahka dostopna. Naslednji vodnik po korakih vam bo pomagal integrirati Zentyal v vaš vstopnični sistem.

- Ali morate najprej namestiti Zentyal? Preprosto pojdite na spletno stran Zentyal in izberite načrt, ki vam ustreza. Koristni razdelek portala za stranke je na voljo na spletnem mestu Zentyal, vključno z navodili za namestitev. Če imate dostop do Zentyala in ste ga že konfigurirali, preklopite na LiveAgent in nadaljujte z naslednjimi koraki.

- Zdaj, ko je Zentyal konfiguriran in pripravljen za uporabo, se pomaknite do svojega računa LiveAgent. Če ga še nimate, začnite brezplačno preskusno različico. Kliknite zgornji gumb Ustvari pod Konfiguracija > E-pošta > Poštni računi. Videli boste seznam razpoložljivih ponudnikov e-pošte. Kliknite Drugo na dnu in nato IMAP/POP3 v naslednjem oknu.

- Za uspešno integracijo Zentyala morate LiveAgentu posredovati podrobnosti Zentyala. Navesti morate uporabniško ime, geslo in e-poštni naslov. Ko jih vnesete, izberite način pridobivanja skupaj s podatki o strežniku in vrati. Ne pozabite izbrati oddelka, odgovornega za obdelavo vstopnic, z e-poštnega naslova, ki ste ga vnesli. Nato kliknite gumb Shrani na dnu okna, da dokončate konfiguracijo.

Zdaj je vse nastavljeno. Zentyal e-poštna sporočila bo LiveAgent zdaj pridobil iz vašega sistema za izdajo zahtevkov. Kaj zmore LiveAgent, si oglejte v spodnjem videu. Poleg tega si lahko ogledate stran s funkcijami za dodatne možnosti in stran Akademije za več informacij o podpori strankam.
Frequently Asked Questions
Kaj je Zentyal?
Zentyal je programska rešitev za e-pošto in skupinsko programsko opremo, ki deluje na Linuxu. Dodatek za razvoj je na voljo za brezplačen prenos, kot tudi izvorna koda. Na voljo je v dveh različnih paketih: Zentyal Server za mala podjetja in Zentyal Cloud za gostiteljska podjetja. Podjetje z nekaj izkušnjami pri nameščanju in vzdrževanju e-poštnih strežnikov bo najbolj koristilo rešitev e-poštnega strežnika. Poleg protivirusne zaščite in zaščite pred neželeno pošto Zentyal ponuja kontaktne in koledarske storitve.
Kako lahko uporabljate Zentyal?
Z Zentyalom lahko e-poštne strežnike nastavijo in vzdržujejo usposobljene ekipe ljudi, ki razumejo, kako upravljati e-poštni strežnik. Microsoft Active Directory je izvorno podprt, tako da lahko z lahkoto upravljate odjemalce. Kadar koli stranka potrebuje pomoč pri Zentyalu, jo lahko dobi prek oddelka za podporo strankam. Zentyal je tudi enostaven za uporabo, tudi če pomoč ne potrebujete. Na spletni strani je na voljo tudi portal za stranke, ki vsebuje številne teme o rešitvi. Kot alternativo lahko Zentyal integrirate z LiveAgentom in ga uporabite za komunikacijo s svojo službo za pomoč uporabnikom.
Kakšne so prednosti integracije Zentyal?
Na voljo je podpora za stranke Združljivost domačega imenika Microsoft Active Directory Neomejene virtualne domene
Kako namestiti strežnik Zentyal?
Strežnik Zentyal lahko namestite s priročnim čarovnikom za namestitev, ki ga lahko prenesete s strani. Popeljal vas bo skozi celoten postopek namestitve korak za korakom. Prav tako lahko najdete priročen vodnik v razdelku Dokumentacija na spletnem mestu Zentyal, ki vključuje možnosti konfiguracije in druge informacije.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte, kako izboljšati izkušnjo strank in povečati prihodke z LiveAgent. Spoznajte pomembnost dobre uporabniške izkušnje, njene prednosti ter kako programska oprema za pomoč strankam lahko izboljša vaše poslovanje. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izkoristite njegove napredne funkcije za učinkovito podporo strankam.
Predloge za storitve za stranke
Odkrijte brezplačne e-poštne predloge na LiveAgent za hitrejšo komunikacijo, večjo produktivnost in boljše zadovoljstvo strank!"