X-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Pričnite zagotavljati izjemno podporo strankam tako, da v svojo trgovino X-Cart namestite gumb za klepet v živo. Za začetek integracije kliknite to povezavo ali sledite spodnjim korakom.
- Odprite “Razširitve-> Tržišče” v skrbniškem območju vaše trgovine.
- Modul LiveAgent poiščite po imenu ali oznaki.
- Označite potrditveno polje “Namesti” poleg imena modula in pritisnite gumb “Namesti module”.
- Odprite razdelek Moduli, potrdite polje “Omogočeno” in kliknite Nastavitve v nastavitvenem modulu službe za pomoč uporabnikom LiveAgent.
- Kopirajte in prilepite kodo HTML za integracijo gumba za klepet v živo iz LiveAgent v prazno polje na tem zaslonu. Če želite, da se ime in e-poštni naslov stranke vpišete vnaprej samodejno, le-to označite v ustreznem polju. Na koncu kliknite gumb Pošlji.
Kaj je X-Cart?
X-Cart je komercialna odprtokodna platforma za nakupovalne vozičke, ki se distribuira prek rešitve SaaS ali prek paketa za prenos.
Kako jih uporabljati?
Integracija LiveAgent X-Cart vam omogoča, da v svoje trgovine X-Cart postavite gumb za klepet v živo.
Frequently Asked Questions
Kaj je X-cart?
X-cart je platforma, ki vam pomaga oblikovati in zgraditi e-trgovino.
Zakaj bi integrirali X-cart z LiveAgent?
Če želite povečati prodajo, vsekakor priporočamo, da v LiveAgent vključite gumb za klepet v živo. Službi za stranke omogoča, da sproti odgovarja na poizvedbe strank in tako preprečuje izgubo potencialnih strank.
Izboljšajte svoje poslovne odnose in povečajte donosnost z integracijo Salesforce in LiveAgent! Odkrijte, kako lahko s to zmogljivo CRM programsko opremo učinkovito upravljate odnose s strankami, ustvarjate primere direktno iz klepeta, in ročno upravljate stike ter kampanje. Preizkusite Salesforce integracijo z LiveAgentom brezplačno in izkoristite prednosti nemotenega delovnega toka in odlične podpore strankam.