WhatsApp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kaj je WhatsApp?
WhatsApp je ena najbolj priljubljenih platform za sporočanje, ki je na voljo na trgu. Uporabnikom omogoča klicanje, pošiljanje sporočil in skupno rabo datotek zahvaljujoč dostopu do mobilnega internetnega omrežja. Aplikacija je brezplačna za iOS, Android, Windows, Mac OS, na voljo pa je tudi kot spletna aplikacija, dostopna preko brskalnikov. Našla je svoje mesto tako kot potrošniška kot poslovna aplikacija.
Naša integracija WhatsApp vam omogoča, da svoj račun WhatsApp integrirate v sistem za zahtevke LiveAgent in ga uporabite kot enega od svojih komunikacijskih kanalov za stranke. Odgovarjanje na sporočila strank na WhatsApp je hiter in učinkovit način za obravnavanje poizvedb strank in zagotavljanje priročne storitve za vsako stranko. Ta integracija je na voljo uporabnikom s Twilio VoIP in 360dialog.
Kako lahko uporabite integracijo WhatsApp?
LiveAgent se poveže z vašimi računi WhatsApp in jih integrira v sistem službe za pomoč uporabnikom. Nato zbere vse razpoložljive pogovore WhatsApp in jih pretvori v zahtevke za pomoč uporabnikom, do katerih lahko enostavno dostopate iz svojega univerzalnega predala. Ta funkcija je odlična, ker jo lahko uporabljate z veliko drugimi našimi bistvenimi in naprednimi funkcijami. Zahvaljujoč temu lahko izboljšate svoje poteke dela, zagotovite hitrejše odgovore, organizirate sporočila strank in veliko hitreje rešujete poizvedbe.
Kakšne so prednosti uporabe integracije WhatsApp?
- Pridobite konkurenčno prednost
- Povečajte zadovoljstvo strank
- Zagotovite priročen kanal za podporo
- Hitreje rešite manj zapletene poizvedbe
Podpora WhatsApp z LiveAgent
Namesto da za obravnavanje zahtev strank uporabljate svoj poslovni telefon ali spletno aplikacijo WhatsApp, lahko preprosto integrirate svoj WhatsApp z LiveAgentom in ga spremenite v učinkovito poslovno rešitev. Na vse pogovore s strankami lahko odgovorite neposredno iz svojega sistema za zahtevke in zagotovite odlično uporabniško izkušnjo tako kot na katerem koli drugem kanalu.
Naša integracija WhatsApp vam omogoča nemoteno povezovanje številke Twilio vašega računa WhatsApp s vstopničnim sistemom LiveAgent. Rezultat tega je, da bo vsako dohodno sporočilo WhatsAppa lepo organizirano v vaši mapi »Prejeto« kot zahtevki, ki jih je enostavno rešiti. Integracija vaših računov WhatsApp vam lahko pomaga organizirati komunikacijo in jo ohraniti na enem mestu z ostalimi sporočili strank zahvaljujoč našemu hibridnemu toku zahtevkov.
Integracija WhatsApp dobro deluje z drugimi funkcijami za zahtevke, kot so oznake, opombe ali razdeljeni zahtevki. Uporabite lahko celo avtomatsko pravilo za avtomatizacijo svojega poteka dela in uporabo shranjenih sporočil a> za pošiljanje sporočila s predlogo. WhatsApp omejuje njihovo poslovno integracijo samo na sporočila, brez funkcije klica. Vsi odgovori na sporočila morajo biti pripravljeni v 24 urah. Ko mine 24 ur, lahko na sporočila WhatsApp odgovorite le z vnaprej odobrenimi predlogami.
Kako integrirati WhatsApp z LiveAgent
- Najprej pojdite na svoj račun LiveAgent in odprite Konfiguracija. V levem podoknu izberite WhatsApp in omogočite funkcijo.
- Zdaj izberite Številke WhatsApp na levi plošči in dodajte novo številko. Vnesite podrobnosti iz računa Twilio ali računa 360dialog in shranite konfiguracijo. To je to, vaš poslovni račun WhatsApp je zdaj integriran z LiveAgent.
- Zdaj lahko prejemate zahtevke WhatsApp in nanje odgovarjate neposredno iz vstopničnega sistema vašega LiveAgenta. Integracija dobro deluje s funkcijami, kot so vstopnice za prenos, razrešitev ali razdelitev zahtevkov.
Ste pripravljeni preizkusiti našo integracijo WhatsApp?
Izboljšajmo vašo podporo strankam skupaj. Začnite uporabljati LiveAgent še danes z našo brezplačno 14-dnevno preskusno različico in preverite, kako enostavno je upravljati komunikacijo strank WhatsApp z našim sistemom.
Gain advantage with WhatsApp help desk integration
Start providing amazing customer support with our WhatsApp integration and get ahead of your competition. Try it out with our free 14-day trial and improve your help desk today!
Frequently Asked Questions
Kaj je WhatsApp?
WhatsApp je ena najbolj priljubljenih aplikacij za sporočanje, ki jo uporabljajo milijoni uporabnikov po vsem svetu. Pogosto se uporablja za osebno komunikacijo, vendar je našel pot tudi v poslovne nastavitve za vodenje poslovnih operacij. WhatsApp postaja priljubljen tudi kot kanal za pomoč strankam.
Kako lahko integrirate WhatsApp z LiveAgent?
WhatsApp je mogoče preprosto integrirati z LiveAgent prek konfiguracijskih nastavitev vaše službe za pomoč uporabnikom LiveAgent. Vse kar potrebujete za to je račun LiveAgent in številka Twilio z integracijo WhatsApp. Nato preprosto vnesite svoje podatke in povežite svoj račun s sistemom za zahtevke.
Zakaj je storitev za stranke WhatsApp pomembna?
Zagotavljanje nasvetov in storitev za stranke prek WhatsAppa je pogosto premalo izkoriščen način zagotavljanja resnično hitre podpore. WhatsApp je na voljo na vsakem sodobnem programskem telefonu, je enostaven za uporabo in zato ga lahko uporabljajo stranke po vsem svetu. Spodbuja hitrejšo komunikacijo, kar je lahko v pomoč pri reševanju manj zapletenih problemov in zagotavljanju zelo hitre storitve za stranke.
Kakšne so prednosti uporabe integracije WhatsApp?
Ena glavnih prednosti je konkurenčna prednost, saj WhatsApp kljub vse večji priljubljenosti ne uporablja vsako podjetje kot kanal za pomoč strankam. Druge prednosti so povečano zadovoljstvo strank zaradi hitrega sporočanja in priročnosti uporabe. Prednosti za agente so v našem sistemu izdajanja zahtevkov, ki jim omogoča uporabo drugih funkcij izdajanja zahtevkov, omogoča hibridni pretok zahtevkov in veliko hitrejše zagotavljanje odgovorov.
Funkcije službe za pomoč prek družbenih medijev
LiveAgent ponuja službo za pomoč prek družbenih medijev. Izboljšajte svojo storitev z integracijami Instagrama, Facebooka, Twitterja in Viberja v LiveAgentu.