Virtualni klic integration
S sedežem v Luzernu v Švici je Virtual-Call vodilni ponudnik komunikacijskih storitev. Ustanovljen je bil leta 2013 in je dosledno vodilni v sektorju pri ponujanju zaključevanja govora na najvišji ravni, zasebne centrale v oblaku (PBX), SIP trunking (Session Initiation Protocol) in Microsoft Teams Direct Routing.
Njegov vpliv sega prek državnih meja, saj služi malim in velikim podjetjem v Avstriji, Braziliji, Nemčiji, Švici, Združenem kraljestvu in na Irskem ter skrbi za mednarodne stranke. Njegov obsežen portfelj storitev obsega zagotavljanje celotne storitve PSTN, ki vključuje prenosljivost številk, klic v sili in nacionalno zaključevanje, v sodelovanju s priznanimi izdelki, kot so PBX v oblaku, SIP Trunk, Microsoft Teams Direct Routing in mednarodne telefonske številke v državah, kot so Nemčija, Avstrija, Španija , Brazilija, Združeno kraljestvo in Irska.
Z natančnim razumevanjem različnih poslovnih potreb Virtual-Call edinstveno kroji telekomunikacijske rešitve, s čimer krepi svojo predanost oskrbi lokalnih in globalnih podjetij.
Vrhunske storitve telefonije v oblaku podjetja Virtual-Call zajemajo obsežno področje, ki vključuje:
– PBX v oblaku
– SIP Trunk
– Neposredno usmerjanje MS Teams
– SMS prekinitev
– Državne telefonske številke in telefonske številke za klic v sili v 30 državah
– Telefonske številke za sprejemanje klicev iz več kot 80 držav
V Braziliji imamo tudi lokalno kontaktno točko in zagotavljamo geografske telefonske številke, 0800 in 030xx, v vseh regijah. Vse je zasnovano tako, da gladko ustreza posebnim potrebam vašega podjetja.
Virtual-Call obljublja popolno mešanico prilagodljivosti in razširljivosti, ki podjetjem pomaga pri sprostitvi njihovega največjega potenciala. Njegov glavni cilj je zagotoviti stroškovno učinkovite, napredne telefonske rešitve za podjetja, s ciljem pomembnega pozitivnega učinka na njihovo operativno okolje, bodisi z oprijemljivimi prihranki ali povečano produktivnostjo.
Kako jo lahko uporabite?
Ob napovedi vznemirljivega sodelovanja je LiveAgent združil moči s podjetjem Virtual-Call, da bi zagotovil brezhibno integracijo številk Virtual-Call v procese vašega klicnega centra. Kar dela to partnerstvo še bolj posebno, je zaveza LiveAgenta, da izvede to integracijo brez dodatnih stroškov z vaše strani.
Ko ste pripravljeni povezati svoj Virtual-Call s klicnim centrom LiveAgent, se preprosto prijavite v svoj račun LiveAgent in sledite navodilom, ki so na voljo. Zaradi tega preprostega postopka je povezovanje teh dveh sistemov preprosto.
1. Prijavite se v vaš LiveAgent račun
2. Pojdite na Številke

3. Poiščite virtualni klic

4. Kliknite na Dodaj
5. Vnesi zahtevane podatke za dostop

Stroški integracije Virtual-Call:
Naročnina LiveAgent vključuje integracijo brez kakršnih koli dodatnih stroškov, medtem ko Virtual-Call ponuja svoje storitve za plačilo, saj deluje kot neodvisno podjetje.
Prednosti virtualnega klica:
- Izboljšane zmogljivosti povezovanja
- Stroškovno učinkovite rešitve
- Vrhunska podpora strankam
- Dostop v Švici, Avstriji, Nemčiji, Španiji, Braziliji, Združenem kraljestvu in na Irskem.
- Razširljivost
- Visoka zanesljivost
- Izboljšana varnost
Bi radi izvedeli več o delovanju programske opreme klicnega centra? Oglejte si video spodaj.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Virtual-Call integration!