Viber integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Viber je aplikacija za klicanje in sporočanje na več platformah, ki je na voljo v sistemih Android, iOS, Microsoft Windows, macOS in Linux ter ponuja neposredno sporočanje, klicanje, video klice in oddajanje sporočil.
Zakaj je pomembna podpora strankam Viber?
Sodobne interakcije podpore prihajajo z visokimi pričakovanji strank. Brezhibne izkušnje podpore in možnost komuniciranja s podjetji prek več platform, vključno z družbenimi mediji in aplikacijami za besedilna sporočila, kot je Viber, so absolutno nujne.
Zakaj?
Za mnoge stranke je preprosto lažje vzpostaviti stik prek besedila v primerjavi z brskanjem po Googlovih kontaktnih podatkih podjetja ali dostopanjem do njihovega spletnega mesta v upanju, da bodo našli gumb za klepet v živo ali kontaktni obrazec. Ker pričakovanja in potrebe strank naraščajo, morajo biti podjetja vsakič pripravljena ustreči jim.
Kako deluje?
Zagotavljanje hitre, prilagojene in usposobljene storitve za stranke na Viberju je preprosto s pravimi orodji službe za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent.
Integracija Viberja v našo rešitev službe za pomoč uporabnikom zagotavlja, da boste obveščeni vsakič, ko prejmete novo sporočilo Viber. Vsako sporočilo se samodejno pretvori v vstopnico, ki se prikaže v LiveAgentovem univerzalnem nabiralniku.
Če imate tako priročno, a zmogljivo tehnologijo v svojem arzenalu, vas osvobodi nenehnega nadzora naprave in zagotovi, da so vsa sporočila lepo organizirana in dostopna vsem vašim agentom za podporo strankam.
Kaj lahko storite z integracijo Viber?
LiveAgentova nova integracija Viberja odpira vrata številnim možnostim. Oglejmo si nekaj njegovih zmogljivosti:
- Besedilna sporočila Viber lahko prejmete in jih samodejno pretvorite v zahtevke, ne da bi morali stalno spremljati svoj pametni telefon ali namizno aplikacijo.
- Na sporočila Viber lahko odgovarjate prek nadzorne plošče LiveAgent. Vse poizvedbe strank bodo na voljo na vaši nadzorni plošči LiveAgent, odgovor pa bodo prejele v svoji aplikaciji Viber. Tako preprosto je!
- Ta integracija vam omogoča arhiviranje in organiziranje vseh prejšnjih zahtevkov Viber. Zahvaljujoč LiveAgentu lahko preprosto dostopate do preteklih pogovorov in dodelite oznake, namesto da bi morali iskati po telefonu.
Kako izgleda/kako to deluje v praksi?
Če se sprašujete, ali bodo vaše stranke lahko povedale, da uporabljate zunanje orodje za odgovor na njihova sporočila Viber, je odgovor ne. Kako deluje, preverite v tej podrobni video vadnici.
Kako integrirati Viber z LiveAgent
Integracija Viberja v LiveAgent je preprost način, da svojim strankam omogočite stik prek Viberja. Edina stvar, ki jo potrebujete, je, da v telefonu nastavite račun Viber in nato ustvarite račun Viber Bot. Pokazali vam bomo, kako to narediti korak za korakom.
Opomba: Potrebno je ustvariti račun Viber Bot, ker običajnih računov Viber s povezanimi telefonskimi številkami ni mogoče integrirati.
Ustvarjanje računa Viber Bot
Zaradi nekaterih sprememb v Viberjevem komercialnem modelu od 5.2.2024 botov Viber ne morejo več ustvarjati uporabniki, ampak jih mora ustvariti Viber partnerji ali Viber neposredno. Uporabniki, ki so ustvarili bote pred omenjenim datumom, bodo še vedno lahko dostopali do svoje Viber partnerske plošče in integrirali svoje obstoječe bote, ne morejo pa ustvariti novih podedovanih botov. Za več informacij si lahko ogledate ta članek.
Ogledate si lahko tudi naš podroben vodnik po bazi znanja o integraciji računa Viber z LiveAgent, kjer nudimo veliko koristnih virov.
Po ustvarjanju novega bota mora podpora za Viber ali partner Viber zagotoviti žeton, ki je potreben za integracijo. Ta žeton mora biti viden v nastavitvah računa Bot.
Integracija vašega računa Viber Bot z LiveAgent
- Pojdite na ploščo LiveAgent → pojdite na Konfiguracija → Viber → Računi Viber → kliknite gumb “Poveži“.
- V oknu Connect Viber account vnesite žeton svojega računa Viber Bot v polje »Token«.
- Izberite oddelek, v katerega naj se prenesejo vaša sporočila Viber → kliknite »Poveži«.
- Na svoje spletno mesto postavite kodo QR, da lahko vaše stranke stopijo v stik z vami prek Viberja. Vaše stranke morajo dodati vaš kontakt in optično prebrati kodo QR v svojem računu Viber.
Opomba: Če ne želite uporabiti kode QR, lahko na svoje spletno mesto postavite povezavo ali gumb, ki ga stranke lahko kliknejo, in pošljete sporočilo na vaš Viber Bot iz svojega Viberja aplikacija
- In to je to! Vaš račun Viber je zdaj povezan.
Opomba: Če želite svojim strankam omogočiti stik z vami prek Viberja, postavite kodo QR svojega računa Viber Active Bot na svoje spletno mesto. Ne morejo stopiti v stik z vami prek običajnega računa Viber. V LiveAgent bodo prenesena samo sporočila, poslana prek Bota.
Potrebujete več pomoči?
Če potrebujete podrobnejše informacije, si lahko ogledate naš podroben vodnik o integraciji računa Viber z LiveAgent, kjer nudimo tudi veliko koristnih virov.
Zakaj je ta integracija tako dragocena?
- Z integracijo Viber bodo vaši agenti porabili manj časa za spremljanje naprav, kar jim bo omogočilo, da se bodo bolj osredotočili na zagotavljanje odličnih storitev za stranke.
- Z naprednimi orodji, kot so shranjena sporočila, boste lahko zagotovili hitrejšo podporo strankam.
- Pri odgovarjanju na sporočila Viber lahko uporabite CRM LiveAgent. Če imate podatke CRM takoj na voljo na desni plošči s prijavami, lahko zagotovite bolj prilagojene odgovore in zagotovite izjemne storitve svojim strankam.
- Integracija lahko izboljša podporo in zadovoljstvo vaših strank z zagotavljanjem vpogledov v podatke v realnem času. Na primer, če želite vedeti, koliko poizvedb Viber je bilo rešenih ob prvem stiku v zadnjem mesecu, preprosto ustvarite poročilo. S funkcijo poročanja LiveAgent lahko preprosto segmentirate svoje podatke glede na uspešnost skozi čas, po agentu, oddelku ali kanalu.
- Odgovarjanje na sporočila Viber prek LiveAgenta je bolj varno, ker so vse vaše prijave Viber shranjene v skupni Univerzalni nabiralnik, do katerega lahko dostopa vsak agent za podporo. To pomeni, da vam ni treba skrbeti za:
- Deljenje poverilnic za prijavo v Viber z več zaposlenimi
- Ostanite prijavljeni v javnih napravah
- Izguba naprav, ki so prijavljene v vaš račun Viber
- Pridobivanje konkurenčne prednosti. LiveAgent je ena redkih programov za pomoč uporabnikom, ki ponuja integracijo Viber.
Ste pripravljeni preizkusiti našo integracijo?
Dovolite nam, da poskrbimo za logistiko, da se boste lahko osredotočili na zagotavljanje nemotene in zanesljive podpore za vse vaše stranke. Začnite brezplačno 30-dnevno preskusno obdobje danes. Kreditna kartica ni potrebna.
Odkrijte IP Voice, argentinsko podjetje, ki ponuja dostopne in kakovostne storitve VOIP telefonije z najboljšim razmerjem med ceno in kakovostjo. Enostavno integrirajte IP Voice z vašim LiveAgent klicnim centrom brez dodatnih stroškov. Začnite svoj brezplačni preizkus zdaj in izboljšajte zanesljivost ter stroškovno učinkovitost vaših komunikacijskih rešitev!
Odkrijte, kako Sipcall VoIP telefonija in LiveAgent integracija izboljšata vaš klicni center! Sipcall ponuja inovativne rešitve z PBX sistemi in zanesljivo povezavo prek SIP prenosnika ali Microsoft Teams. Uživajte v naprednih funkcijah LiveAgent za brezhibno upravljanje klicev in izboljšanje odnosov s strankami. Pridružite se podjetjem, ki že uporabljajo najboljše rešitve za komunikacijo!