Vectera integration
Partner Privacy Policy
Vectera Politika zasebnosti
Kaj je Vectera?
Vectera je programska oprema za video konference, ki svojim uporabnikom omogoča načrtovanje in udeležbo na video konferencah. Omogoča jim tudi skupno tablo pri različnih projektih. Vectera je idealna rešitev za študente, učitelje in lastnike podjetij vseh vrst. Omogoča vam povezavo z do 6 osebami hkrati.
Kako jo lahko uporabite?
Glavna funkcija Vectera omogoča uporabnikom, da se preko videokonference povežejo na spletu.
To lahko izkoristite v različnih scenarijih, kot so poslovni sestanki, sestanki v zadnjem trenutku, pouk ali celo klici s strankami, da jim zagotovite podporo. To vam omogoča, da povečate svoj tok dela, tudi če delate na daljavo in morate sodelovati s kolegi in strankami.
Prednosti
- Načrtujte sestanke neposredno iz zahtevkov
- Prihranite čas, tako da spustite preklapljanje med različnimi orodji
- Bodite na tekočem s koledarjem sestankov LiveAgent in zahtevki
Frequently Asked Questions
Kaj je Vectera?
Vectera je platforma, kjer lahko prek video klica načrtujete sestanek in na koncu spoznate svoje stranke.
Kakšne so prednosti uporabe Vectera?
- ni potrebe po namestitvi - brezplačna LiveAgent integracija - stabilni video sestanki
Odkrijte zmogljivosti orodja za klepet LiveAgent, ki omogoča komunikacijo v realnem času z več kot 15 naprednimi funkcijami, vključno s skupno rabo zaslona in vgrajenimi proaktivnimi povabili k klepetu. Izboljšajte storitve za stranke in povečajte konverzije z LiveAgent – preizkusite brezplačno zdaj!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte, kako storitev klepeta LiveAgent izboljšuje uporabniško izkušnjo s 15 naprednimi funkcijami za klepet v živo. Zagotovite si brezplačen račun in izboljšajte komunikacijo s strankami v realnem času. Pomembne prakse vključujejo hitre odzive, AI botove in integracijo s CRM za učinkovito podporo. Poskusite brez obveznosti!