TimeCamp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
TimeCamp Politika zasebnosti
Kaj je TimeCamp?
TimeCamp je aplikacija za sledenje časa, ki lahko spremlja projekte, naloge, donosnost in produktivnost vaših ekip, projektov, nalog, donosnosti in produktivnosti. TimeCamp samodejno začne slediti času vsakič, ko začnete določeno nalogo, zato vam ni treba skrbetiza vklop sledilnika časa. TimeCamp ponuja tudi poročanje, možnosti sledenja računov in enostavno izdajanje računov.
Kako uporabljate TimeCamp?
Uporabite prednosti TimeCamp, če želite spremljati uspešnost in čas vaših zaposlenih, ki ga porabijo za pomoč strankam. TimeCamp lahko začnete uporabljati brezplačno ali plačate nizko pristojbino za dodatne funkcije. TimeCamp ima več možnosti cenovnih paketov, tako da vam ni treba skrbeti, da boste plačali funkcije, ki jih ne boste uporabljali.
Izkoristite prednost samodejnega časovnega sledenja
Če ste preveč zaposleni z odzivanjem na zahtevke, klici ali pisanjem člankov za bazo znanja, lahko s pomočjo samodejnega sledenja času sledite svojim aktivnostim na vseh spletnih platformah. Kako? Samodejno sledenje času TimeCamp prepozna aktivnost glede na ključne besede.
Kaj lahko pridobite z TimeCamp integracijo?
- Sledite učinkovitosti svoje ekipe
- Pridobite pregled nad tem, koliko časa porabite za različna opravila
- Izboljšajte potek dela ekipe za podporo strankam in prerazporedite vire na podlagi zbranih podatkov
Kako integrirati TimeCamp?
Če želite začeti uporabljati TimeCamp z LiveAgent, preprosto ustvarite svoj račun TimeCamp in začnite slediti vašemu delovnemu času. Svojemu delovnemu času lahko sledite v aplikaciji na spletnem mestu, prek razširitve brskalnika (kot je ta za Google Chrome), ali pa preprosto prenesete aplikacijo v računalnik.
- GPojdite na spletno mesto TimeCamp in creustvarite svoj brezplačen račun ali se prijavite v vaš obstoječi račun. Ustvarjanje računa traja le minuto in za začetek vam ni treba vnašati podatkov o kreditni kartici. Novi račun se samodejno zažene z brezplačnim 14-dnevnim preskusom verzije Pro, ki se bo po 14 dneh spremenil v brezplačno različico, tako da ne boste izgubili informacij o delovnem času.
- Ustvarite nov časovni vnos dejavnosti podpore strankam ali za določeno dejavnost. Tako lahko na primer ločeno spremljate produktivnost ekipe za platforme socialnih omrežij in drug časovni vnos za klice ali emaile. Izbira je vaša.
- Ko končate, preprosto kliknite gumb in začnite slediti svoji aktivnosti pri določenih nalogah. Ko končate aktivnost, kliknite gumb za ustavitev, da ustavite sledenje delovnemu času.
Ogledate si lahko tudi vašo statistiko,na primer trajanje odsotnosti in čas uporabe določenih aplikacij v računalniku. TimeCamp lahko izboljša zmogljivost ekip za pomoč strankam z enotnim nadzorom zaposlenih. Preizkusite TimeCamp z LiveAgent, da dobite najboljše rezultate svojih ekip za pomoč strankam.
Zanima vas, kaj lahko še storite z LiveAgent? Oglejte si naš video s pregledom izdelkov ali preverite našo stran s funkcijami da vidite, kaj vse še ponujamo.
Frequently Asked Questions
Kaj je TimeCamp?
TimeCamp je brezplačna aplikacija za sledenje časa. Z njo lahko ročno ali samodejno sledite svojemu delovnemu času. Sledite posameznim opravilom, odsotnosti od računalnika in prenašajte statistične podatke o svojem delovnem dnevu.
Ali je uporaba TimeCamp z LiveAgent brezplačna?
Da, TimeCamp lahko z LiveAgent uporabljate brez dodatnih stroškov.
Ali lahko integriram TimeCamp z LiveAgent?
TimeCamp lahko z LiveAgentj uporabite na kakršen koli način, brez uporabe vtičnika ali programske opreme drugih proizvajalcev. Preprosto začnite slediti svojim dejavnostim za podporo strankam, kadar koli delate.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.