Sinch integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Sinch Politika zasebnosti
Kaj je Sinch?
Sinch je globalni ponudnik VoIP, ki ponuja bogate možnosti komunikacije s strankami. Omogoča globaln glasovne klice strank, podatkovne klice in celo video klice. Tudi besedilna sporočila so mogoča, upravljate lahko s tekstovnimi sporočili, bogatimi SMS in celo z Facebook in Instagram sporočili preko API.
Sinch omogoča izbiro med različnimi vrstami številk, kot so navidezne dolge številke, kratke kode in brezplačne številke. Sinch ponuja tudi dodatne odlične funkcije, kot so hitro klicanje, glasovno preverjanje ali SMS. Njegove rešitve so primerne za uporabo v različnih podjetjih – med drugim tudi v zdravstvu, financah, maloprodaji, potovanjih in medijih.
Kako lahko uporabljate Sinch?
Kot ponudnika storitev VoIP uporabite Sinch in začnite obiskovati svoje stranke iz enotnega večkanalnega sistema zahtevkov, kjer lahko spremljate vse komunikacijske kanale. Sinch je lahko odličen dodatek klicnemu centru LiveAgent. Uporabite integracijo Rest API z LiveAgent za preusmeritev vseh klicev na vašo številko Sinch v klicni center LiveAgent.
LiveAgent vam lahko pomaga pri upravljanju pogovorov s strankami in zagotavlja najboljše storitve za stranke. Naš klicni center je povezan z drugimi kanali, kar pomeni, da lahko obvladate vse, kar vam stranke pošljejo in spremljate vsako poizvedbo z enega mesta.
Klicni center podpirajo tudi odlične funkcije, kot so IVR drevesa, gumbi za klepet po meri, neomejeno snemanje klicev ali samodejni povratni klic. Oglejte si celoten seznam funkcij klicnega centra.
Katere so prednosti uporabe Sinch?
- Raznolike in uporabne funkcije
- Ponuja polno pošiljanje sporočil SMS in video klicev
- Uporabno v različnih panogah
- Možnosti preverjanja API
Set up your call center today
Provide great customer support over phone with LiveAgent
Ali je integracija LiveAgent s sinch brezplačna?
Integracija s Sinch je vključena v enega od naših paketov, zato ni dodatnih stroškov. Svojo številko Sinch lahko preprosto povežete z LiveAgent in začnete upravljati klice strank.
Kako lahko integriram Sinch z LiveAgent?
Integracija Sinch je enostavna zaradi vgrajenega vtičnika. Vse, kar morate storiti, je, da LiveAgent posredujete informacije. Upoštevajte spodnja navodila, če želite izvedeti, kako to storiti.
- Naslednji korak je, da odprete svoj račun Sinch in na levi plošči odprete razdelek Aplikacije. Kliknite Ustvari novo aplikacijo. Poimenujte in navedite kratek opis aplikacije. Ko končate, boste lahko novo aplikacijo videli na seznamu aplikacij.
- Kliknite aplikacijo, da jo konfigurirate, in pojdite na razdelek Glas in Video. V prvem koraku v tej obliki izberite URL za povratni klic za posredovanje SIP in vnesite podatke gostitelja: ” sip:{number}@your.asterisk.host “. Dodelite številko Sinch, ki jo imate na voljo za to aplikacijo, in kliknite Posodobi glasovne in video nastavitve. Če še nimate številke Sinch, jo lahko najamete.
- Zdaj ustvarite drugo aplikacijo in jo poimenujte. Za preverjanje pristnosti SIP v LiveAgentu uporabite ključ in skrivnost te aplikacije. Za naslednje korake boste potrebovali tudi svoje uporabniško ime in geslo Sinch.
- Odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke. Kliknite oranžni gumb, da ustvarite novo številko. V novem oknu poiščite in izberite Sinch s seznama ponudnikov VoIP.
- Zadnji korak je konfiguriranje integracije. Navedite svoje Sinch uporabniško ime, geslo in telefonsko številko ter ključ in skrivnost iz drugega koraka. Izberete lahko tudi oddelek, kamor bodo klici preusmerjeni, poimenujete številko in navedete predpono. Ko končate, kliknite Dodaj in vaša številka Sinch bo povezana z LiveAgent
Uspešno ste zaključili integracijo Sinch z LiveAgent. Oglejte si našo stran s funkcijami klica, da vidite, kako lahko prilagodite klicni center LiveAgent. Ne pozabite si ogledati naše strani Akademija, kjer boste izvedeli nasvete in trike glede telefonske podpore.
Frequently Asked Questions
Koliko Sinch stane?
Integracija Sinch z LiveAgent je vključena v enega od paketov, zato ni dodatnih plačil in jo lahko začnete prosto uporabljati.
Kaj je Sinch?
Sinch je ponudnik storitev VoIP z globalnimi glasovnimi klici, podatkovnimi klici in celo video klici. Ponujajo storitve po vsem svetu.
Kako uporabljam Sinch z LiveAgent?
Z njo povežite svojo številko Sinch z LiveAgent in vzpostavite klicni center za stranke.
Odkrijte, kako Sipcall VoIP telefonija in LiveAgent integracija izboljšata vaš klicni center! Sipcall ponuja inovativne rešitve z PBX sistemi in zanesljivo povezavo prek SIP prenosnika ali Microsoft Teams. Uživajte v naprednih funkcijah LiveAgent za brezhibno upravljanje klicev in izboljšanje odnosov s strankami. Pridružite se podjetjem, ki že uporabljajo najboljše rešitve za komunikacijo!
Odkrijte, kako integracija Giphy z LiveAgent izboljša komunikacijo s strankami z zabavnimi in prilagojenimi GIF-i. Enostavno nastavite in začnite uporabljati GIF-e za bogatejši dialog na različnih kanalih, vključno z e-pošto in družbenimi mediji. Preizkusite brezplačno in dvignite svojo podporo na višjo raven!