Simplesat integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kaj je Simplesat?
Simplesat je programska oprema za upravljanje s povratnimi informacijami strank. Podjetja ga uporabljajo za zbiranje in analizo povratnih informacij strank. Simplesat vam omogoča, da ustvarite in prilagodite ankete NPS in CSAT v že obstoječe sisteme, ki jih uporabljate.
Kako lahko uporabljam Simplesat?
Narediti je potrebno učinkovite raziskave za specifične namene. Enaka anketa za vse namene je veliko manj učinkovita. Simplesat lahko uporabimo za izdelavo anket NPS in CSAT po meri, da dobimo ustrezne povratne informacije strank.
Te podatke lahko uporabite za izboljšanje vašega poslovanja, vaših izdelkov in storitev, predvsem pa storitev za stranke. Če želite Simplesat kar najbolje izkoristiti, ga lahko uporabite za integracijo anket NPS in CSAT v zahtevke LiveAgent.
Uporabnost povratnih informacij vam lahko koristi na več načinov. Zbrane podatke lahko uporabite za izboljšanje službe za pomoč strankam, spoznavanje stvari, kaj so ali niso všeč vašim strankam, katere komunikacijske kanale imajo najraje in mnogo več.
Katere so prednosti uporabe Simplesat?
- Po meri in učinkovite NPS in CSAT ankete
- Enostavna implementacija z LiveAgent zahtevki
- Prilagajanje ankete in blagovne znamke
- Obvestila o anketi po meri
Ready to provide better customer support?
Try LiveAgent with our free 14-day trial and get access to our multi-channel help desk
Kako integrirati Simplesat z LiveAgent?
Enostavno je. Ko začnete uporabljati Simplesat, lahko ustvarite anketo po meri za svoje kontakte v LiveAgent. Nato jo morate vdelati v predloge zahtevkov in poslati na vaš seznam stikov. Upoštevajte spodnja navodila, če želite izvedeti, kako to narediti.
- Pojdite na spletno stran Simplesat in začnite brezplačen preskus. Ko imate svoj račun, na nadzorni plošči ustvarite novo anketo. Za merjenje zadovoljstva ali zvestobe kupcev lahko izbirate med anketami NPS ali CSAT.
- Simplesat vam omogoča, da prilagodite vse, od uvodnega vprašanja, nabora ikon do izbire odgovorov. Izberete lahko tudi nadaljnje vprašanje in določite, ali je na vprašanje potrebno odgovoriti. Ko končate, preklopite na zavihek Konfiguracija.
- Tu lahko izberete jezik ankete, jo poimenujete ali izberete blagovno znamko po meri glede na vaše podjetje. Dodate lahko tudi gumbe za poziv k dejanju in dodate povezavo do službe LiveAgent za pomoč pri zbiranju povratnih informacij. Ko končate, kliknite zavihek Objavi.
- Izberite Integracija z drugim orodjem > Splošna vdelava. Obstaja tudi več možnosti glede vrst ikon za ocene in vrstni red prikaza. Izberete lahko tudi velikost ikone. Ko končate, kliknite Ustvari vdelano kodo.
- Odprlo se bo novo okno. Kliknite na HTML zavihek in Kopiraj anketo. Nato preklopite na LiveAgent račun in pojdite na Konfiguracija > Email > Predloge strank in izberite iz seznama Zahtevek rešen. Lahko pa izberete tudi drugo možnost.
- Ko izberete možnost, lahko spremenite vsebino email predlog za svoje stranke. Napišite besedilo za zbiranje povratnih informacij in kliknite Izvor. Anketo prilepite v polje v skladu z vašimi željami. Kliknite Shrani in končali ste. Predlogo lahko tudi preizkusite in pošljete v mapo »Prejeto«, da vidite, kako izgleda.
Vaša integracija s Simplesatom je končana in lahko začnete zbirati povratne informacije strank. Bi se radi naučili, kako zbirati ocene ali pričevanja? Oglejte si LiveAgent akademijo, kjer pokrivamo več tematik o povratnih informacijah strank.
Frequently Asked Questions
Kaj je Simplesat?
Simplesat je aplikacija, ki vam pomaga ustvariti raziskave NPS in CSAT po meri. Te vam lahko pomagajo zbrati ustreznejše povratne informacije strank.
Ali lahko integriram Simplesat z LiveAgent?
Ankete Simplesat je mogoče vgraditi v email predloge LiveAgent. Stranke lahko preprosto kliknejo ikone za povratne informacije in povratne informacije bodo dostavljene v vašo službo za pomoč strankam.
Kontrolni seznam kakovosti klicev storitve za stranke
Nikoli ne boste mogli zadovoljiti vseh svojih strank, toda s tem kontrolnim seznamom kakovosti klicev službe za stranke lahko zagotovite izjemno podporo tistim, ki jo najbolj potrebujejo.