Scalix integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kaj je Scalix?
Scalix služi kot e-pošta, skupinski koledar in programska oprema za sodelovanje, imenovana programska oprema za skupine. Deluje na Linuxu pod javno licenco Scalix. Dostopen je z različnimi e-poštnimi odjemalci. Na voljo je z e-poštnim in koledarskim strežnikom Scalix, spletnim brskalnikom Scalix Web Access in številnimi drugimi komponentami. Scalix je pakiran v več izdajah izdelkov, ki so primerni za različne namene in dela.
Kako lahko uporabite Scalix?
Scalix je primeren za podjetja, ki želijo zmanjšati stroške pošiljanja sporočil in ki želijo izkoristiti svoj lahki protokol za dostop do imenika. Scalix deluje s katerim koli od LDAP-jev. Scalix ponuja tudi nemoteno selitev imenika stikov iz in na e-poštne odjemalce. Na voljo je za računalnike z operacijskim sistemom Linux in Mac OS ter podpira vse razpoložljive e-poštne odjemalce. Prav tako ga je mogoče integrirati z vašo službo za pomoč uporabnikom LiveAgent.
Služba za pomoč uporabnikom LiveAgent lahko izboljša vaše zmogljivosti podpore strankam zahvaljujoč najsodobnejšemu sistemu za izdajo zahtevkov, ki lahko obravnava e-pošto več ponudnikov. Ko zbere vašo e-poštno sporočilo, jo spremeni v zahtevke za stranke in jih organizira tako, da jih lahko enostavno rešijo agenti za podporo strankam. Funkcije izdajanja zahtevkov vam pomagajo ustvariti nemoten potek dela, ki skrajša vaš odzivni čas in vam pomaga hitro odgovoriti na morebitne težave.
Obstaja veliko funkcij službe za pomoč uporabnikom, ki lahko pomagajo pri podpori strankam. Organiziranje je enostavno zahvaljujoč filtriranju in zaščiti pred neželeno pošto, medtem ko zaznavanje trkov agenta zagotavlja, da se vsak zahtevek dodeli razpoložljivi osebi. Vnaprej določeni odgovori in vnaprej pripravljena sporočila zagotavljajo olajšanje pri odgovarjanju na pogosto zastavljena vprašanja. Če se počutite preobremenjeni, lahko razdelite zapletene zahtevke ali jih prenesete na različne oddelke, ki so specializirani za določena vprašanja.
Če menite, da želite več upravljati, vam LiveAgent omogoča povezovanje z drugimi e-poštnimi računi ali drugimi komunikacijskimi kanali. Postavite enega najhitrejših pripomočkov za klepet v živo na svoje spletno mesto, da svojim strankam ponudite možnost hitre komunikacije. Nastavite digitalni klicni center in upravljajte klice iz računalnika. Nastavite portal za stranke in bazo znanja, polno uporabnih člankov in navodil. Če želite postati bolj družabni, povežite Facebook, Instagram, Twitter in Viber ter upravljajte družabne medije prek LiveAgenta.
Kakšne so prednosti zdravila Scalix?
- Deluje z imeniki LDAP
- Varčuje z viri
- Zmožnosti skupinskega koledarja
- Upravniška konzola
- Upravljanje črnega seznama
Handle customer communication with LiveAgent
Start your free trial today and see what it's like to handle emails with a dedicated help desk solution
Kako integrirati Scalix z LiveAgentom
LiveAgent se lahko poveže z e-pošto Scalix prek IMAP/POP3. Ta možnost je na voljo v možnostih konfiguracije v LiveAgentu in traja le nekaj minut za dokončanje. Sledite spodnjim navodilom po korakih, če želite izvedeti, kako dokončati postopek integracije.
- Za dokončanje integracije morate najprej nastaviti in zagnati Scalix. Če ga še nimate, pojdite na njihovo spletno mesto in prenesite paket, ki je primeren za vaše podjetje. Lahko se odločite tudi za brezplačno izdajo skupnosti. Če potrebujete pomoč pri namestitvi, lahko tukaj najdete navodila za namestitev. Ko imate vse nastavljeno in zagnano, nadaljujte z naslednjimi koraki.
- Pojdite na stran Konfiguracija > E-pošta > Poštni računi v svojem računu LiveAgent (začnite brezplačno preskusno različico, če je še nimate) in kliknite oranžni gumb Ustvari na vrhu razdelka. V spodnjem desnem kotu na seznamu ponudnikov e-pošte izberite Drugo. Nato med dvema možnostma za integracijo izberite IMAP/POP3.
- Za pridobitev zahtevkov mora biti Scalix povezan z LiveAgentom. Ta razdelek morate izpolniti s podatki o vašem računu Scalix. Vnesite svoje podatke za prijavo, e-poštni naslov in druge zahtevane podatke. Izberite vrsto pridobivanja in vnesite podrobnosti strežnika in vrat. Ko končate, shranite nastavitve.
Vaše stranke se lahko zdaj zanesejo na hitro in zanesljivo storitev za stranke, kadar koli jo potrebujejo. Naša akademska stran vsebuje več informacij o zagotavljanju neverjetne podpore strankam, zato jo obiščite, če želite izvedeti več. Funkcije in značilnosti LiveAgenta lahko raziščete tudi tako, da si ogledate spodnji videoposnetek ali brskate po našem spletnem mestu.
Frequently Asked Questions
Kaj je Scalix?
Scalix je skupinska programska oprema, ki ponuja skupinsko e-pošto, skupinske koledarje in orodja za sodelovanje. Vključeni so brskalnik Scalix Web Access, strežnik e-pošte in koledarja Scalix ter številne druge komponente. Na voljo je več različic Scalixa, ki ustrezajo različnim potrebam in opravilom. Ta rešitev deluje pod javno licenco Scalix za Linux. Do njega lahko dostopajo različni e-poštni odjemalci.
Kako lahko uporabite Scalix?
Scalix lahko uporabljajo podjetja, ki želijo zmanjšati svoje stroške pošiljanja sporočil. Scalix deluje s katerim koli od LDAP-jev. Poleg tega Scalix ponuja nemoteno selitev imenika stikov v in iz e-poštnih odjemalcev. Vsi e-poštni odjemalci so podprti v računalnikih z operacijskim sistemom Linux ali Mac OS. Če ga povežete s službo za pomoč uporabnikom LiveAgent, lahko povečate vaše zmogljivosti podpore strankam.
Kakšne so prednosti integracije Scalixa?
Deluje z imeniki LDAP Prihrani vire Zmogljivosti skupinskega koledarja Skrbniška konzola Upravljanje črnega seznama
Kako integrirati Scalix z LiveAgentom?
Odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija > E-pošta > Poštni računi Kliknite Ustvari > Drugo > IMAP/POP3 Navedite svoje podatke o MeTA1 in shranite
Izboljšajte svoje poslovne odnose in povečajte donosnost z integracijo Salesforce in LiveAgent! Odkrijte, kako lahko s to zmogljivo CRM programsko opremo učinkovito upravljate odnose s strankami, ustvarjate primere direktno iz klepeta, in ročno upravljate stike ter kampanje. Preizkusite Salesforce integracijo z LiveAgentom brezplačno in izkoristite prednosti nemotenega delovnega toka in odlične podpore strankam.
Odkrijte, kako Axialys in LiveAgent skupaj omogočata učinkovito upravljanje telefonskega sistema in odnosov s strankami v oblaku. Integrirajte Axialys VoIP z LiveAgent klicnim centrom za izboljšano podporo strankam in upravljanje klicev. Preizkusite brezplačno in izkoristite vse prednosti teh naprednih funkcij za podjetja vseh velikosti!
Izkoristite moč integracije Slacka z LiveAgentom za izboljšano komunikacijo in hitro odzivnost vaše ekipe. Ta brezplačno dostopna rešitev omogoča realnočasovno izmenjavo sporočil in datotek ter obvestila o novih in spremenjenih zahtevkih, pri čemer vam ni treba zapustiti nadzorne plošče LiveAgent. Nastavite prilagojena Slack obvestila in poenostavite svoje poslovanje še danes!