RingCentral integration
Kaj je RingCentral?
RingCentral je programska oprema klicnega centra z več funkcijami. Ponuja glasovne klice, faks, tekstovna sporočila, konference in spletne pogovore. Podjetjem pomaga urejati vse, od klicnega centra do dnevnih sestankov.
Kako ga uporabljati?
Sledite klicem, glasovnim sporočilom, SMS in strankam. Lahko tudi opravljate klice, pošiljate faks sporočila in upravljate s strankami.
Prednosti
- Skrbite za klice, tekstovna sporočila in več, brez menjave programske opreme
- V okolju LiveAgent dobivajte sporočila o dogajanju
Frequently Asked Questions
Kaj je RingCentral?
RingCentral je ponudnik združenih komunikacij od leta 2003 in ponuja storitve klicnega centra podjetjem po vsem svetu.
Kakšne so prednosti uporabe RingCentral?
- dobivajte obvestila v LiveAgent - upravljajte s strankami v enem vmesniku - izboljšajte učinkovitost podporne službe
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Označevanje klicev je ključna funkcija klicnega centra, ki omogoča kategorizacijo klicev po kontekstu, kar olajša organizacijo in analizo podatkov o strankah. LiveAgent ponuja zmogljivo programsko opremo, ki vključuje označevanje klicev, VoIP sisteme in več. Izboljšajte storitev za stranke z boljšo analizo klicev, prepoznavanjem trendov in razvojem strategij za ponovno pridobivanje potencialnih strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in povečajte zvestobo blagovni znamki z vsakim stikom s stranko.