Prestashop integration
Partner Privacy Policy
Prestashop Politika zasebnosti
Kaj je Prestashop?
Prestashop je odprtokodna in brezplačna spletna rešitev za e-poslovanje. Opremljen je z orodji in bogatimi funkcijami, tako da lahko ljudje spletna mesta oblikujejo po svoje. Prestashop je na voljo v 65 jezikih in gosti več kot 250 000 spletnih trgovin po vsem svetu. Ker je brezplačen, ga lahko preprosto prenesete in začnete ustvarjati lastno spletno mesto e-trgovine. Ponuja tudi osnovna navodila, ki pojasnjujejo, kako graditi sami.
Kako ga uporabljati?
Poleg tega, da lahko na svoje spletno mesto e-trgovine vključite super hiter pripomoček za klepet LiveAgent v živo in strankam zagotovite hitro pomoč, lahko spremljate tudi svoja naročila. Ti so prikazani na vaši nadzorni plošči, zato boste informacije o naročilu dobili na enem mestu.
Prednosti
- Nudite hitro pomoč svojim strankam
- Gradnik za klepet v živo omogoča takojšnjo komunikacijo
- Spremljajte vsa svoja naročila
- Prihrani čas
- Vse je organizirano v eni rešitvi
Kako integrirati gumb za klepet v živo
Če želite gumb LiveAgent za klepet v živo namestiti v vaš Prestashop, sledite spodnjim navodilom za integracijo po korakih.
Naložite paket v svoj imenik razširitev in že ste pripravljeni. Prenesite modul LiveAgent Prestashop..
- Prvi korak je ustvariti in prilagoditi nov gumb za klepet na plošči LiveAgent. Kodo HTML (Ctrl + C) kopirajte v odložišče.

- Pojdite v mapo Prestashop, ki se nahaja na vašem strežniku.
- Odprite mapo tem> privzeta mapa teme> z beležko odprite footer.tpl> Prilepite kodo gumba za klepet (Ctrl + V) tik nad vrstico

- Pojdite na spletno stran svoje trgovine, jo osvežite in gumb za klepet je pripravljen.

Frequently Asked Questions
Kaj je Prestashop?
Prestashop je platforma, na kateri lahko enostavno ustvarite e-trgovino z uporabo vnaprej oblikovanih predlog.
Kako lahko integrirate Prestashop z LiveAgent?
Če želite Prestashop integrirati z LiveAgent, je tukaj hitervideo ki vam bo pomagal po korakih.
Odkrijte, kaj je trenutek resnice v marketingu in kako lahko interakcije s strankami preoblikujejo njihovo mnenje o vaši blagovni znamki. Naučite se prepoznati ključne točke interakcije, ki vplivajo na zvestobo strank, ter izboljšajte svoje storitve za stranke za nepozabne izkušnje. Razumite pomen petih stopenj trenutkov resnice in kako vplivajo na nakupne odločitve. Obiščite našo stran za poglobljeno razumevanje teh konceptov in si zagotovite konkurenčno prednost.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Izboljšajte zadovoljstvo strank z LiveAgent! Naša napredna programska oprema za podporo strankam omogoča hitro reševanje težav in zbiranje povratnih informacij prek enostavnih anket. Povečajte učinkovitost s prilagojeno podporo in hitrimi odzivi. Preizkusite brezplačno in odkrijte, zakaj smo ocenjeni s 4.8/5 in 5/5.
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.