Peoplefone integration
Partner website
Kaj je Peoplefone ?
Ponudnik VoIP, ki je bil ustanovljen leta 2005 v Švici, je zdaj aktiven v še šestih drugih državah: Nemčiji, Avstriji, Franciji, Poljski, Slovaški in Litvi. Storitve uporablja več kot 200.000 poslovnih strank. Da bi jim ponudili najboljšo možno podporo, sodelujemo z mrežo 2000 partnerjev za namestitev po vsej Evropi. Našo sistemsko platformo smo zgradili sami in se nenehno razvija in optimizira. To nam omogoča, da svojim strankam ponudimo kakovost, stabilnost in nove komunikacijske rešitve z dobrim razmerjem med ceno in zmogljivostjo. Ne glede na to, ali gre za našo ponudbo SIP-TRUNK, ki jo sprejema večina proizvajalcev telefonskih sistemov, MICROSOFT TEAMS Direct Routing ali pa za naš virtualni PBX HOSTED – vsaka stranka bo pri nas našla rešitev po meri. Na lestvici Bilanz Telekom Rating je Peoplefone dosegel najvišja mesta kot ponudnik VoIP storitev za fiksna omrežja med švicarskimi podjetji od leta 2013 – vključno s petkratno osvojitvijo prvega mesta. Izvedite več na: https://www.peoplefone.com
Kako ga lahko uporabljate?
Če iščete ponudnika VoIP za povezavo s svojim klicnim centrom LiveAgent, je Peoplefone odlična izbira. Klicni center LiveAgent bo obravnaval vaše klice in zahtevke, Peoplefone pa vse ostalo. Mikrofoni in zvočniki za prenosni računalnik ali pametni telefon so vse, kar potrebujete za ustanovitev prvega klicnega centra. Če želite pozneje izboljšati kakovost klica, boste morda potrebovali drugo strojno opremo.
Kako lahko izkoristite klicni center LiveAgent?
Čeprav imajo nekateri ljudje raje digitalne izkušnje pri pomoči strankam, drugi uživajo v globji osebni povezavi z blagovnimi znamkami in osebami, s katerimi komunicirajo. Klicni centri so odličen način za izboljšanje odnosov s strankami, prodajo izdelkov, pridobivanje novih strank in uporabnikov storitev ali zagotavljanje splošnih storitev za stranke.
S zatonom tradicionalnih klicnih centrov in porastom programske opreme za klicne centre, kot je LiveAgent, je svojim strankam enostavno zagotoviti odlične izkušnje, ne da bi pri tem preveč potrošili. Klicni centri so zdaj dostopni vsem vrstam podjetij, velikim ali malim.
Kako deluje klicni center LiveAgent?
LiveAgent s pomočjo svojih naprednih funkcij podjetjem olajša upravljanje in vodenje klicnega centra. Ustvarite lahko na primer drevesa po meri IVR (Interactive Voice Response), ki bodo vaše stranke samodejno usmerila v prave oddelke in na prave zastopnike.
Najboljši del? Funkcija IVR LiveAgent opravi vse delo in vašim strankam ustvari brezskrbno izkušnjo. Vse, kar morajo storiti, je, da poslušajo meni IVR in pritisnejo ustrezno tipko na tipkovnici (na primer pritisnite 1 za prodajo), da se povežejo s pravo osebo za to delo.
Ali se je vaša stranka pomotoma povezala z napačnim oddelkom? Rešitev je preprosta, uporabite preusmeritve klicev, da stranko usmerite do enega od sodelavcev in prihranite njen čas.
Se salbo spomnite, kaj so predhodno povedale vaše stranke? Brez skrbi, LiveAgent beleži vse dohodne in odhodne klice ter jih shrani v sistem. Če želite osvežiti spomin, preprosto poiščite zahtevek in poslušajte celoten posnetek klica. Snemanje klicev se lahko uporablja tudi za usposabljanje novih agentov in njihovo prikazovanje pravilnih odzivov na klice strank.
Želite več informacij o funkcijah našega klicnega centra? Oglejte si našo stran s funkcijami klicnega centra, ki vsebuje vse informacije o zmogljivostih klicnega centra Agent Live.
Kako integrirati Peoplefone VoIP z LiveAgent?
Če želite ustvariti klicni center LiveAgent s storitvijo Peoplefone kot ponudnikom VoIP, upoštevajte ta preprosta navodila.
- Odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija> Klic> Številke. Kliknite oranžni gumb Ustvari na vrhu.
- Na seznamu ponudnikov VoIP izberite Peoplefone.
- Poimenujte številko, izberite oddelek, vnesite svoje podatke za prijavo in izberite klicno številko. Prav tako lahko potrdite ali počistite možnost snemanja vseh prejetih in opravljenih telefonskih klicev s te številke. Ko želite končati, kliknite gumb Dodaj na dnu.
Telefonska številka je v LiveAgent in je pripravljena za uporabo. Če želite, lahko dodate več telefonskih številk Peoplefone ali številke drugih ponudnikov VoIP.
Več informacij o programski opremi klicnega centra LiveAgent
Iščete več informacij o vzpostavitvi in vodenju klicnega centra? Če vas zanima, si oglejte LiveAgent akademijo za več informacij o klicnem centru in drugih temah iz sveta podpore strankam.
Vas zanima, kaj lahko še stori LiveAgent? Oglejte si spodnji videoposnetek, če si želite ogledati celoten opis naše programske opreme za podporo strankam.
TelefonBG je zanesljiv VoIP ponudnik, ki omogoča telefonske številke iz več kot 60 držav, s preprosto integracijo z LiveAgentom. Povečajte učinkovitost vašega klicnega centra s številnimi funkcijami, kot so klicna statistika in glasovna pošta. Pridružite se brezplačno in izboljšajte interakcijo s strankami!
Odkrijte IP Voice, argentinsko podjetje, ki ponuja dostopne in kakovostne storitve VOIP telefonije z najboljšim razmerjem med ceno in kakovostjo. Enostavno integrirajte IP Voice z vašim LiveAgent klicnim centrom brez dodatnih stroškov. Začnite svoj brezplačni preizkus zdaj in izboljšajte zanesljivost ter stroškovno učinkovitost vaših komunikacijskih rešitev!
Izboljšajte svoje poslovne odnose in povečajte donosnost z integracijo Salesforce in LiveAgent! Odkrijte, kako lahko s to zmogljivo CRM programsko opremo učinkovito upravljate odnose s strankami, ustvarjate primere direktno iz klepeta, in ročno upravljate stike ter kampanje. Preizkusite Salesforce integracijo z LiveAgentom brezplačno in izkoristite prednosti nemotenega delovnega toka in odlične podpore strankam.
Discover seamless integration with ClickPhone, a leading provider of internet and telephony services in Romania. Enhance your business communication by connecting ClickPhone with your existing CRM or ERP through LiveAgent, with no extra cost for integration. Experience cost-effective solutions, improved customer experience, and high reliability across Romania. Try our 14-day free trial today and elevate your call center operations with LiveAgent and ClickPhone!