Oxatis integration
Če želite gumb LiveAgent za klepet v živo postaviti v svojo trgovino Oxatis, sledite spodnjim navodilom za integracijo ali si oglejte priloženi videoposnetek v YouTubu.
- Prvi korak je ustvariti in prilagoditi nov gumb za klepet na plošči LiveAgent (Nimate računa LiveAgent? Prijavite se tukaj). Kodo HTML (Ctrl + C) kopirajte v odložišče.

- Odprite upravitelja trgovine Oxatis in izberite Mesto> Lastnosti po jeziku> Spremeni> Prilepi (Ctrl + V) kodo HTML v blok ” Konec

- Pojdite na spletno stran svoje trgovine, jo osvežite in gumb za klepet je pripravljen.

Kaj je Oxatis?
Rešitev e-trgovine, ki je bogata s funkcijami, tehnično zmogljiva in vam zagotavlja stalno podporo s kakovostnimi storitvami. Oxatis je izbralo več kot 7.300 strank z različnih področij. Ne glede na vaš promet (od 1.000 £ na mesec do 10.000.000 £ na leto) boste ugotovili, da je Oxatis idealen poslovni partner za vaš projekt.
Kako ga lahko uporabite?
Pričnite zagotavljati izjemno podporo strankam tako, da v svojo trgovino Oxatis postavite gumb za klepet v živo.
Frequently Asked Questions
Kako lahko integrirate Oxatis z LiveAgent?
1.Prijavite se v svoj račun LiveAgent 2. Prilagodite gumb za klepet v živo 3.Kopirajte kodo HTML 4. Kodo prilepite v svojo trgovino Oxatis (Spletno mesto - Lastnosti po jeziku - Spremeni - Prilepi - Shrani)
Kako lahko izkoristite integracijo Oxatis?
Oxatis je platforma za e-poslovanje, kjer lahko enostavno ustvarite spletno trgovino. Z integracijo LiveAgent z Oxatisom lahko ustvarite in implementirate klepet v živo v svojo trgovino, kar lahko na koncu poveča prodajo, zadovoljstvo strank in še več!
Odkrijte zmogljivosti orodja za klepet LiveAgent, ki omogoča komunikacijo v realnem času z več kot 15 naprednimi funkcijami, vključno s skupno rabo zaslona in vgrajenimi proaktivnimi povabili k klepetu. Izboljšajte storitve za stranke in povečajte konverzije z LiveAgent – preizkusite brezplačno zdaj!
Odkrijte, kako storitev klepeta LiveAgent izboljšuje uporabniško izkušnjo s 15 naprednimi funkcijami za klepet v živo. Zagotovite si brezplačen račun in izboljšajte komunikacijo s strankami v realnem času. Pomembne prakse vključujejo hitre odzive, AI botove in integracijo s CRM za učinkovito podporo. Poskusite brez obveznosti!